ISOmpaa pesuetta haaveilevat 24

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ohdis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Heissan!
Mirellastakin kuuluu taas :} kotiko on nyt kunnossa?

Palokan terveysasemasta puheenollen..siellä istuin eilen päivystyksessä. Iltapäivällä iski jumalattomat alavatsakivut ja virtsishän se taas iski. Tällä kertaa vaan täysin puun takaa ja heitti kunnon tulehduksen kertaheitolla. Hoitsupoitsu katseli mun näytetuloksia ja tuumasi, että kaikki arvot oli niin korkeet ettei heidän mittarissa olleet numerot riittäneet..huoh, eli antibiooteilla ollaan jälleen. Enkä kyennyt aamulla töihin..toivotaan vaan et kipu hellittää pian, huomenna ois polttarit! :D

Auroran kysymykseen olen väärä immeinen vastaamaan, koska mulle tulee maha aika alussa esille, olen aina pitänyt tiukkoja vaatteita, enkä äitiysvaatteita ole omistanutkaan..jos meille tärppäisi niin tuskin silloinkaan piilottelisin vaan mainitsisin asiasta heti kun maha pullottaa..tietty Auroralla taisi olla sellainen tilanne, ettei työnantajan tarvitsisi vielä tietää..seppälässä taisin nähdä muutamia kivoja tunikamalleja ja hihattomia löysiä kesäneuleita, ei siihen varmaan muu auta :/

Tehikselle vielä mukavaa matkaa ja kaikille hauskaa viikonloppua :}

Ohdis (joka inhoaa myös helteitä)

Pims-veetutusta täällä tappamassa...eikä täällä tietenkään enää ketään tähän aikaan liiku. Kaikki on olioidensa kainaloissa tai ainakin saman katon alla...toisin on täällä olio otti ja lähti lähikuppilaan ottaa pienet kun sillä on niin v*ttumainen akka...jee loistava uneton yö edessä. Sen tietää kun kyrsii niin uni ei tule ja huomenna tietysti työpäivä...vielä loistavampaa!!!
Poistun täältä levittämästä kiukkua, ettei koko ketjun naiset saa tartuntaa.

Voi kökkö, Haidi;
samat PiMSsit jyrää täälläkin, tuntuu et kaikki vaan vinottaa !! AARGH !

Onneks eilinen oli sentäs hellepäivä niin oltiin ulkona aamusta iltaan,
sain tehtyä raivopäissäni jonkinlaisen mansikkamaan tekeleenkin,
onneksi naapurinrouva ruokki mut päiväsalaatilla ja grillas lapsille makkarat.

Nyt oon törkeen väsynyt ja pitäis siivota ja etsii niihin rippijuhliin vaatettakin....
no eti nyt sitte, kun olo on mallia pallo ja tuskanhiki valuu,
100% varmasti ne alkaa just huomena,
kun pitäis jaksaa siellä juhlissakin...pläääää-äääh!

Olio pelaa vaan tietsikallaan sohvanpohjalla,
meikä häipyy nyt suihkuun ja pihalle kaitsemana taas kakaroita.......
onkin just oikee fiilis siihen hommaan nyt >:o((

Tässähän tätä tulikii jo.......... koittakaas te muut jaksaa paremmin ;o)

Haidin kans vois lyödä pikku vedon, kummalla alkaa ennemmin .... *=o}

Nostan vaan meitä, ettei vallan hukuta kokonaan palstoilta ;o)
Missäs kaikki muut on ??
Bläähh....mulla ruma ja turbo olo, ei yhtäään huvittais lähteä rippijuhliinkaan.
Kääk.

Nonnih.
Mitämäsanoin... Vaikkakaan Ferrari ei ollut paalupaikalla tän päivän kisoissa
( joita siis EN nähnyt, perkeleen digiboxit !!!¤¤%#"! onnex sentäs 3:lta tulee kohta nuo "uusiks"...) niin täti saapui anyway...tuli siis jonkun muun kyydillä meille.

Haidi; oisin voittanu vedon ;o)
Mikä hitto siinäkin on, että mulla alkaa aina formula-ajojen päivänä ??
Nyt alkoi vieläpä kisan aikana....

Juu, juhliin ei sitten mentykään, olion piti lähteä piipaapiipaa-työasioita
hoitamaan ja tavallaan onneksi jäi sitten sekin.
Ehditään sinne myöhemminkin, sitten kun on koko perhe koossa.

Kuinkas kukakin jakselee ?
Vai juttelenko mä ihan itekseen täällä vaan ??
Hu-Huuuuuu ??

Täällä möksällä sadetta pidellään ja ihmetellään että onpa tuo kolkuttava omatunto ihmeellinen asia... Ukko laittoi iltapalaa meille ja nyt tiskaa!! Täytyy ottaa kuva... Kerron sit eilisestä episodista kunhan palataan, en jaksa kännykällä nyt kirjottaa. Tiistaina ehkä lähdetään takaisin päin, mutsille ja sit Ähtärin kautta kotiin. Olo mainio täällä, vaavi on saanut työnimen ja muksii oikein kunnolla välillä! Hyvää viikkoa kaikille!

Pikahuomenet
Hereillä jo ennen kukonlaulua ja vapaapäivä, hittovie. Ei sitä meikäläine saa nukkua. Äitini toinen puolisko tulossa ihan kohta parturiin, joten palailen sen jälkeen.
Vai meinas Joox, että veto pystyyn...ei tässä uskalla vedellä yhtään mitään:) ei etes johtopäätöksiä.

Huomenia.
Täällähän on ollut hiljanen viikonloppu. Toivottavasti kaikki pesueet vielä yhdessä kasassa pimmseistä ja olioiden tempauksista huolimatta.

Olin lauantaina polttareissa, siis omissani tietty :D mentiin armeijatyylillä maastokamppeet niskassa, kaulassa olion armeijalaatta ja selässäkin luki tj 42..
Pääsin ajamaan armeijan miehistönkuljetusautoa (sellasta 6 renkaista monsteria :} ) ja sitten neljä kierrosta ralliauton kyydissä. Sen jälkeen suoriuduttiin kantapaikkaan, eli club Royaliin, missä olikin viidet muutkin polttarit :D
Ihan loistosetti, oli aivan mahtavaa :} tosin sunnuntaina olin aamupäivällä niin kipee (kännissä), että ryömin sängystä ulos makaamaan märälle, kylmälle ruohikolle kun tuntui että ihoakin kirveli. Vaatteiden pitäminen olikin ihan tuskaa..tänäänkin vielä heikottaa :D pitänee ruokkiksella hiippailla perähuoneen sohvalle *krooooOOOooh*

Ohdiksella ainakin ollut mahtavat ( + ikimuistettavat ? )
polttarit XD !!
Noin sitä pitää....ei oo juhlat eikä mitkään, jos ei niis kipiäks tuu .

Mulla aina pukkaa toi kankkunen olemaan vähintään 3 päivää,
niin ei paljon tule otettua, muutama olut sentään joskus.

Niihän mä Haidi arvelin, ettei niitä vetoja uskalla .... ;o)

Tittillä toivottavasti on paremmat ilmat jo - olionkin kanssa - ettei
tarvii han kärsiä vaan lomareissussa.
Paljastatkos meille vaavin työnimee ollenkaan ?
Pleeezzzz ????
Edes suljetulla ??

Että mu akorpes eilen; eihän toi mtv3:lta tuleva Formula-ajo olekaan se sama,
joka Max:ilta tulee !!
Sehän on vaan joku himmee kooste, josta ei saa mitään oikeeta käsitystä
koko kisasta ! PRKL ##"¤"%&/"%¤##"!!
Mä en ala............ =o(

Nyt meen laittamaan Pinkkikselle aamupalan,
päästään treenaamaan fillarihommia taas,
kun naapurin poika ei ole riekkumassa
siinä tytölle...meinas koko ajohomma hiipua, kun haukkui ja sätti tyttöä, mokoma!
( Pinkkis ei kestä mitään kritiikkiä,eikä epäonnistumisia...
tulee varmana olemaan tooooooooosi helppoa esim. koulussa, heh! )

Jaapattelut täkseen, nyt meen.moo-oi !

No niin, nyt on parturoinnit tehty ja vieras häädetty häiritsemästä:)
Ohdiksella ollut monsteripolttarit ja nyt kärsii monsterikrapulaa:))) kyl sä elossa selviit, vaikka nyt oliskin vielä huono happi.
Jooxolassa treenataan fillarilla ajoa...pinkkis vetää 100 lasissa ja joox kurkkii käsien takaa, koska rysähtää:))
Tehis vissiin jossain reissun päällä???
Tittikin lomailee...ja nyt iski se dalmis...ketä muista meitä on Aurora ja ja ja...?

Meillä hiljaista kuopus yökylässä kaverillaan, olio töissä ja teinit tietysti nukkuvat.
Minä kärsin pimsiä kp21 eli jonkin matkaa on vielä kärvisteltävä ennen kun täti tulee.
Ryntäät on taas räjähtämispisteessä ja tänäaamuna piti heittää pims-laatta, yskiessä yökötti ja yli tuli, hajut tökkii ja sitä rataa...ihania oireita, joita ei voi tulkita suuntaan eikä toiseen.
Joox pahoittelut, että se ferrari taas karkas sieltä varikolta teille, mutta voisitko nyt laittaa sen tätin vaikka teidän kellariin (onks teil kellari) ja pitää sen siellä niin kauan, että ehdin hypätä tähän seuraavaan plussajunaan???

Haidi; ei oo meillä kellaria, mut Pinkkis vois karjua sen tiehensä....
toi tyttö rähisee ja karjuu kokoajan ( tänään on joku viidakon eläin - päivä =)

Hitto kun nauratti äsken taas... Olin rappusilla,
nautin auringosta ja kahvista,
kun tyttö tuli yöpuvussa, hattu päässä ja kengät
jalassa tepastelemaan siihen pihalle....
ajoin tytön sisään aamupesulle, niin tyttö kysyy ( totisena katsoen silmiin )
"mikset anna mun olla ulkona,
mä haluun vaan näyttää hyvältä, en mä mitään pesuja tarvii ??!" X`D

Outo pimu....kehen lie tullu...;O laalalaaalaalalalaa....

??? Haidi; " tähän seuraavaan plussajunaan ? " ...hmmm... no tuunhan mä,
jos vaan olio suostuis...nii tai pitäiskös vaivata jotakin naapurin setää....hmmmm....
;o)

PeeÄs: mulla olikii oudon lyhyt tää kierto: vain 28 päivää,
siis ihan ku jostain oppikirjasta.
Outoo....

No nyt se Joox luki rivit ihan väärin...älä hemmetissä anna sen pinkkiksen rääkyy sitä tätii karkuun. Tarkotin, että kun se teille kerran tuli niin pidätä sitä siellä sen aikaa, että minä ehdin hypätä junaan tällä kierroksella...etkö sä nyt bonjaa ystävä hyvä:)))))
Jos teillä ei oo kellariin niin köytä se vaikka pihakuuseen tai muuhun vastaavaan, paksulla riimulla, ettei pääse irti kun joskus 2 viikon päästä:)

Huomentapäivää...
Olen ahkerana töissä: luin viikonlopun sanomalehdet, join mukillisen kaakaota, kahlasin läpi kolmen eri vauvafoorumin viikonlopun jorinat ja höhötin Pinkkikselle, varasin kampaajan, odottelin sähköposteja... Aamun raatamisesta tulinkin niin väsyneeksi että joudun pian hakemaan lounasta. Tehokas viikon alku.

Aamulla ja edelleen on aika öllö olo, aamulla samantyyppinen kuin Ohdiksella mutta vähän eri syistä (loistavat polttarit muuten!). Oikeesti, kaikkeen olin varautunut mutta en siihen että pahoinvointi voisi olla edellisiä kertoja pahempaa... Eikös sen pitäisi helpottaa entisestään, EIKÖS?! Samat hajut etovat kuin esikoisen aikaan: pakokaasu, jääkaappi, vessa (ja sen siivouksen jälkeen kloriitti), aasialainen ruoka.

Jos sama alamäki jatkuu, en tiedä miten selvitä työnteosta. Sehän on niin rankkaa, kuten yllä saitte lukea. Kahvikin on alkanut maistumaan pahalle, miten ihmeessä herään aamulla?! Ai niin, posliinia halaamalla.

Ööörk, nyt kauppaan ostamaan rypäleitä, salmiakkia, suolakeksejä yms naposteltavaa.

AaVee rv 6+0

Hittohemmetti; mä etin ja etin .... ja löysinkii aikas paksua kettinkiä,
sen ku laitan tädin ja tolpan ympäri, ja ISON lukon päälle,
heitän avaimen huispois
-niin eiköhän se hetken aikaa pysy teiltä muilta pois !!
Emmä sitä päästä irti, ellei joku vasiten sitä toivo (..Tehis ? )

MISSÄ MISSÄ kaikki muuuuuuut on ??
PApuuuuuu ?
Jokos helpottaa ????

Hemmetin hyvä ide Ohdis...täti vois mennä Jooxin mansikkamaalle ja luovuttaa sitä kuuluisaan punaista väriää niitä kauniita masikoita varten ja jättää tämän ketjun naiset rauhaan. Alahan Joox tekemään sille akalla työsopimusta jos se vaikka saatas koukutettua sinne sun mansikka maalles:)))

AaVee ;
Sitruuna kuulemma auttaa, ja suolakeksit.
( Voi Vitzi; viikko 6 jo !!! Ihanaa ;O) !!! )

Itsellä ei ole koskaan moisia vaivoja ollut raskausaikoina
*kopo*kopo*<---koputti puuta eli päätä....
paitsi toi kahvi, se on aina jostain vk 12-14 ollu niin, ettei maistu,
mutta sitten taas joskus vk 26 alkaa maistumaan.

Pinkkis karkasi kiusaamaan naapureita, meen just perässä pihalle,
vaikka ottaa muuten satasella pattiin kun vuotaa kuin Niagaran putoukset
ja joutuu kävelemään tuolla hiostava rätti pöksyissä kauniilla kesäilmalla,
kun tekis mieli olla pikku biksuissa ( naapurien "iloksi"...=)
eikä mahd.isoissa kalsareissa ja teepparissa,
ettei rätit paista housujen läpi - tai ettei kukaan nää läiskiä,
jos vuotaa läpi räteistä.........yäks !
Tää on mulla tätä pari päivää, sit helpottaa ja niukkenee vuoto.

Mut hei; nyt mä muistin ottaa joka päivä 2 x 2 kapselia sitä Gla+E :tä
( olikse vehnänalkioöljy-kapseli, vaimikässeolikaan...)
niin PiMSsit oli paljon helpommat ku yleensä,
pystyin jopa kävelemään lenkin toissapäivänä,
vaikka oli just alkamaisillaan nää....selkääkään ei niin paljon jomota,
mutta pizza ja muu mättö maistuu, et siihen ei tullu helpotusta.

Suositteluni kuiteskii tosta Gla+E:stä kaikille ( maksaa meilläpäin marketissa 16,-
200 kapselin törppä )

No mut NYT mä meen......oikeesti.

Alkuperäinen kirjoittaja Haidi kirjautumati:
Hemmetin hyvä ide Ohdis...täti vois mennä Jooxin mansikkamaalle ja luovuttaa sitä kuuluisaan punaista väriää niitä kauniita masikoita varten ja jättää tämän ketjun naiset rauhaan. Alahan Joox tekemään sille akalla työsopimusta jos se vaikka saatas koukutettua sinne sun mansikka maalles:)))

Ehhhehhheehhehehhheeehehehehehhhhheeee!
Sieluni silmin nään kateelliset naapurit " mistäs sulla noin punaisia mansikoita on tullu,
ihana väri !!...voiks näitä maistaa ??!" hmm.... juu,
ottakaas vaan maistiaisia siitä, kaikki naapurit =o) ( yök )

Työsoppari on siis tässä jo kirjoituksen alla,
hiukan pitää vielä hioa.....

Jooxille tätipahottelut.

Meikäläiset oli viikonlopun mummilassa juhlistamassa kolmosen 3-vee synttäreitä. Hänhän täytti jo kesäkuun eka mutta viime lauantai oli miehellä pitkästä aikaa vapaana niin päästiin reissuun. Paluumatkalla poikettiin anoppilassa ja jätettiin pojat sinne viikoksi. Koukkaan heidät ens sunnuntaina mukaani ku käyään oulunseudulla kummityttövauvan ristiäisissä. Hänki muuten oli paikalla lauantaina ja ai että oli söpö!! Meiän nelkku, hänen "sulhonsa" 5 päivää vanhempi kummipoikamme ja sitten tämä yhden kuukauden ikäinen neiti makoilivat lattialla viltillä vierekkäin ja olivat melkosen hyvä näky. Voi voi voi. Vauvakuume roihahti taas miljoonaan asteeseen. Siitä päästäänki hyvin aiheeseen ollakko vai eikö olla "siunatussa tilassa". Tuntemusten sun muiden mukaan h-hetki ois voinu olla viime ti-ilta tai ke-aamu. Kylvöt suoritettiin, joten nyt oottelua. Täti vois tulla viikon päästä ti tai ke.

Haidiako sitä nyt jännätään?

Terkkuja sitte roppakaupalla muillekki. Tää menee nyt keittiön puolelle.

Täällä kökitty koko päivä sisätiloissa kun sää vaihtelee vartin välein...paistaa aurinko, sataa vettä ja taas toisin päin.
Kuopus narisee et pitäs lähteä tennistä pelaamaan. Jos vaikka uhmais ilmaa ja lähtis kokeilemaan kastuuko sateesta vai ihan oikeesti hiestä:) tai eis iinä varmaan hiki tule kun en osu varmaan etes palloon, on meinaan aikaa n.17v kun meiläkäinen on viimeks pelannu tennistä:))))
Ihan kivaahan se on kun olis vaan kaveri jonka kanssa pelata...olio kammoksuu kaikkea urheilua:) paitsi vaakamamboa:)))

Safiiri...saa mua jännätä, tulos on tosin 100% arvoitus...sillä nää pims-oireet eivät ole erotettavissa raskausoireista...ei auta kun odotella vaan pääseekö se täti Jooxin riimuista.

Mä oon niin väsy että jätin tänään kommentoimisen vähemmälle. Haidille kuitenkin vielä peukku nousee!!!
Palaillaan huomenna, kun löydän aivoni jostakin..liekö siellä pihapuskissa missä kävin rymyymässä..

Ohdis, juu nyt on koti kondiksessa...toivottavasti. Työt painaa myös päälle, olen ollut viikon yhtä putkeen töissä ja armoa ei tunneta, näillä mennään vielä mokoma kuukausi jos toinenkin. EI EES TAUOLLE OLE AIKAA!?!!! Huokaus........

Jaahans, kuka vei meidän tädin??????????? Ei ole näkynyt sitten viime kuun 5 pv jälkeen.. olleet kyl aikast säännölliset viime aikoina. Voipi olla et stressi sotkee nyt kuvioita tai sitten........

Noi raskauspahoinvoinnit on sitten kivoja....kaverini ei voinut mennä edes kauppaan kun se haju siellä kaupassa sai kuulemma oksun aikaan...mies sitten kiltisti raahasi kotiin salmiakkia monta kiloa =) Sen verran pitää omaa oliota leuhkia kun lähti monet kerrat keskellä yötä hakemassa esim huoltsikalta jätskiä...tai tomaatteja. No, minkäs sille voi jos iskee himo keskellä yötä =)))))))))))) Eikä olio tietenkään halunut suututtaa raskaana olevaa eukkoansa....raskaana olevan naisen kosto on sitten kaamea ;))))

Jaahans, pitää vissin kohta asennoitua töihin lähtöön...kolmikko kasaan ja autoon, sekin käy jo ihan työstä. Poika kun saa turvavyön auki ja seikkailee sitten pitkin autoa...eli vartin ajomatka kestää meillä 45min. Ja ennen kuin päästään ees pihasta pois niin ollaan pidetty jo muutama palaveri pojan kanssa.

Mirella, kiva kuulla että saitte kodin kuntoon.
Meillä tuo remppahomma senkus laajenee ja laajenee ja nyt mennään niillä rajoilla, että tulee pian kaupanpurku :/

Raskaana olevan naisen kosto :D mitäsmitäs..täti eksynyt? Mitämitä, Mirella? bdbdbd!!
Paljos sulla sitten on myöhässä, viikon?!

Mirellalle ihan ekana bd bd bd bd bd:tä
& jaksamista työrintamalla sekä kotioloissa ;o) !

Mulla meni tuo koko eilinen puutarhaa kitkiessä...mä oon niin iloinen aina,
kun tajuan löytäneeni uuden "oikeen" kukan tai vastaavan sieltä rytökasasta !
Eiköhän tosta vielä ihan pihan näköinen joskus tule......
sisäremppa vaan jää tekemäti kun ulkosalla häärii,
kiire tulee, kun ensviikolla pitäis ne porras-askelmien puut hakea ja lakata,
mä en ole edes aloittanut pielien maalaamista,
siihen menee arviolta viikko-pari,
jos siis hetkenkin päivässä vois rauhassa
tehdä....ekaks pestään, sitten hionta ja sit maalaus....ja
niitä ihme 70-luvun pinnoja on muuten kolmen kerroksen rappusiin
saatu menemään miljaaaaaaaaardi vähintään....huhhuh...etukäteen jo väsyttää.

Juu, mut ei auta...tehtävä on, ku lupasin kerta.
Nii, ja sitte ne väliovien maalauksetkii vielä.......mä oon hullu.
Onnex ulkona on niin hyvä ilma, ettei tarvi sisällä huhkia...
kuka sitä nyt aurinkoisella ilmalla sisällä...?

Ohdis; ootkos kyselly jo tosta kaupan purkamisesta,onnistuisko se miten ?
( on kai siitäkin juttua ollu, en vaan muista nyt....dalmis...vaimikäse...)
meillä yhdet naapurit ois purkaneet kaupan, kun talo olikin niin huonossa
kunnossa, mut ei onnistunut...nyt käyvät toista vuotta oikeutta siitä,
ja kunnostavat kokoajan sitä taloa samalla,
että voivat edes asua siinä. Tylsää!!
Mut tässä tapauksessa myyjä on kyllä vilunkiäijä....

Vitsi muuten taas tänä aamuna kun törmäsin leluvuoreen olkkarin lattialla,
ja likaisiin vaatekasoihin sohvalla, eteisessä,keittiön lattialla.....mietin
( taas kerran !! ) et miks helevetissä mä haluisin lisää hommaa
uuden vauvan muodossa vielä tähän ??!
Nyt, vaikka oon saikulla eikä tarvii tähän lisäks töissä käydä,
oon silti ihan puhki joka päivä,
kun hommaa on ihan riittävästi ja tuntuu, ettei millään sittenkään ehdi kaikkee....
mä oon hullu.
Päätän raporttini tähän =o)

Mitäs muille ??

PeeÄs: toi Helokkiöljykapseli Gla+E olikii 400 kapselin purnukka,
ei siis kovin hintava...kun vaan muistais taas ottaa,
mulla ainakii PiMSsit oli nyt ihan siedettävällä tasolla...oliolta en oo kyllä kysyny,
sehän voi olla ihan toista mieltä...
( nyt Pinkkiksen kans kauppaan...ääk! ja puistoon retkelle )

Yhteistyössä