ISOmpaa pesuetta haaveilevat 24

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ohdis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Heissulivei taas tänne!!!

Kotiin ollaan palattu ja kylläpä on mukavaa kun on posliinivessa ja ei itikoita!!! Ruka ja Kiutaköngäs ja Ähtäri on koluttu, tytöt oli aivan innoissaan kun ekaa kertaa susia pääsi näkemään!!! Mä olin eilen Ähtärissä aivan poikki, jalat oli vielä Kiutakönkäälle kipuamisesta ihan kipeet joten eilinen oli aika tuskaa.. Mut hengissä vielä ja vaavikin tuntuu olevan, aamulla naputti pari kertaa terveisiä. Aika rauhallinen tapaus taitaa olla tää meidän pienokainen, ainakin verrattuna edellisiin... Mutta tästä taitaakin tulla esikon kaltainen superrauhallinen tapaus, jousimieshän tästäkin pitäisi tulla niin kuin esikosta. Toivotaan näin!!

Mutta siis tällä kertaa olemme uskaltautuneet työnimen antamaan tälle, edellisellä kerrallahan ei sitä koskaan keksitty, olikohan joku enne?? Mutta kuopus oli aikoinaan Pikku Vee niin tästä tuli nyt sitten Pikku S (pikkuässä), pikkusiskoa itse ainakin odottelen.. Äiteekin silloin kuusi viikkoa sitten sanoi että ihan tyttömaha on mutta eilen sitten sanoi että ihan poikamahaksi on muuttunut!! Eikä!!!!! Mä jo unessakin viime yönä imetin pientä prinsessaa...

Mutta reissu oli ihan siedettävä, olisi ollut kyllä parempi jos toi äijä ei olisi ollut mukana. Koko loman ajan räpläsi kännykkää ja oli levoton kuin mikä!! Ei se osaa lomailla ja hermostuttaa siinä samalla meidät muutkin. Ensi vuonna saa kyllä jäädä kotiin jos saman katon alla vielä silloin ollaan. Ärsyttää kyllä ihan suunnattomasti koko tyyppi mutta sit taas toisaalta säälittää kun joutuu kestää koko ajan mun huonoa tuulta ja vittuilua... Ei oo helppoo...

Papu oli käynyt avautumassa, ymmärrän aikas hyvin sua!! Olen itsekin miettinyt että jos tässä käy vielä huonosti niin en tiedä jaksaisinko täällä enää käydä. Koska en enää lähtisi koko hommaan uudestaan, pää ei kestäisi enää. Olisi sitten liian tuskallista joka päivä miettiä vauvahaaveita ja uutisiakin, koska itse kuitenkin vielä haluaisi mutta ei enää voisi. Teitä ystävät tulisi kyllä ikävä mutta oma elämä olisi kuitenkin pakko saada kasaan. Ja siellä suljetulla voisin sitten itsekin käydä, kiva että Papu on siellä kuitenkin käynyt!! Mutta nyt on vaan luotettava että tää menee hyvin, pakko näin ajatella tai pää poksahtaa!!! 19. viikko menossa, enää pari viikkoa h-hetkeen, eli siihen kun edellinen menehtyi, vähän jännittää..

Siitä tuli muuten vielä mieleen kun Aurora miettii täällä kirjoittamista että olenhan minäkin täällä vielä!! Mä oon ehkä sen takia kun haaveilen tästä vauvasta niin kauan kunnes saan sen syliin, mikään kun ei ole koskaan varmaa... Eikä nuo muut ole vielä ainakaan hermostuneet mut vauvajuttuihin. Että elähän sinäkään nyt kokonaan häivy täältä, ei ole pakko!!

Mitäs muuta vielä täällä, monilla nyt jännitettävää!! Mä olin kanssa siinä uskossa että Mirellalla yritys alkaa vasta häiden jälkeen, milloin ne muuten olikaan?? Mutta lupaavalta kuulostaa sulla, hienoa!!! Kyllä sä jo huomenna voit testata, joohan... ; ) Haidilla ja Safiirilla vielä muutama päivä, ensi viikolla saadaan niitäkin hehkuttaa, eiks je??? ; ) Ohdis elää rentoa elämää, se on ihan hyvä, ylläri on sitten aina mukavampi!! Tehis lomailee ja pihtaa tietoja meiltä, ei oo reiluu... Jooxilla tulossa hiljaiseloa täällä, välillä kyllä sun on pakko käydä heipat laittamassa, laitat ukon kauppareissulle aina välillä!! Kiva kun pojatkin saapuu kotiin, on varmaan jo ikävä! Hmm, unehtuikos vielä joku...

No joka tapauksessa peukkuja ja haleja ja kaikkea sellaista kaikille tasapuolisesti, nyt tämä romaanin kirjoittaja vaikenee hetkeksi...

Moikka Moi!
Tervetuloa "sivistyksen" pariin taas ;o) !
Enkä ois sinuna huolissani niin kovasti Pikku S:n voinnista ja jaksamisesta,
sullahan on ihan eri meininki kuin viimeks.
Sähän olit kipeekin ku mikä, etkä ois kyllä ikänä jaksanu tollatavalla
rymytä maailmalla kuin nyt....joten en usko, että on vauvallakaan hätiä mitiä ;o)

Ettekäs kyllä häivy minnee täältä,
pakkohan meidän muidenkin on päästä "siivellä" unelmiin kiinni ja
kuulla vointeja ynnä muita juttuja.
Mä en ala, jos kaikki täältä häipyy !
Papuakin on niin ikävä :ò(

Ai jai, kuulostaa pahasti sivullisen korvaan Tittin miehen meininki siltä, että taitaa olla toinenkin emäntä jossain. Kännykän räpläily ja levottomuus on ollut tuttavapiirissä niitä ensimmäisiä varmoja merkkejä.

Tittille jaksuja sekä Pikku S:n että siipan kanssa. Aivan varmasti saat vielä sitte ajallaan Pikku S-neitosen (?) syliisi onnellisesti!! Ja jos siipan kanssa teillä menee sitte sukset lopullisesti ristiin, sulla on meikäläisten henkinen tuki. Toivottavasti asiat selviää parhaalla mahollisella tavalla.

Tuosta edellisen kommentista tuli mieleen oma exä, joka ykkösen odotusaikana piti peliään jonku naikkosen kanssa. Määhän sillon otin ja nakkasin koko ukon pihalle ja ryhdyin vapaaehtoisesti yyhooksi. En oo katunu päiväkään tätä tekoa. Sittemminhän tapasin tämän nykyisen aviomieheni, joka on ykkösen adoptoinu perheen sisäisellä adoptiolla. Jälkihuomautuksena vielä että exän pellolle nakkaamisesta kulu viis vuotta ku hän otti ja soitti ja eka kyseli kuulumisia ja sitte laitto tekstarin, jossa ruikutti että miks mää hänet sillon aikoinaan jätin niin helposti. Hei haloo, sillon odotusaikana kyllä tein kaikkeni että meiän pikku perhe ois pysyny kasassa, mutta ei auttanu. Aaaaargh, oon jossain muussa ketjussa jo tästä purkautunu ja niinku sillon niin nytki kiukku heti nostaa päätään ku muistelenki tuota juttua. Joten ei siitä enempiä.

Tehikseltä muuten hullun lailla peukutuksia Mirellan plussa-uutisille!!

Lämmin halaus itte kullekin.

Titti on takasin maisemissa :} kiva kuulla että vointi on vallan mainio..teillä molemmilla!

Jooxille piti kommentoida siitä unesta, että niin mä mietinkin nyt jälkikäteen, että jos sitä limaa on siinä unessa tullut tajuttomasti, niin eikös se voisi tarkoittaa että mun limakalvot alkaa oleen kunnossa tai jotain :D

Muut kommentit mä jätänkin omaan arvoonsa (en nyt tarkoita teitä, ketjun rakkaat naiset ;}), antakee hevosten murehtia, niillä on isompi pää.

Moikka,
teretulemast takaisin sivistyksen(??) pariin, Titti! Kiva että oli mukiinmenevä reissu ylimääräisestä matkatavarasta ;-) huolimatta. Ihmeellinen sivullisen kommentti, mutta etteikö hällä vaan olisi totuuden siemen piilotettuna viestiinsä...? En halua lietsoa vainoharhaisuutta, mutta ehkä asiaa kannattaa miettiä.

Ja kiitos lohdutuksen sanoista!

Voi että Mirella, miten jaksat odottaaaa?! Testaus huomenna saa kannatusta täältäkin! bd

Tänään vähän parempi olo, olen jaksanut olla töissä koko päivän, ja HEREILLÄ! :-O Eilen otin pikkutorkut istuen työsohvallani. Heräsin tunnin kuluttua... Uups! Nukahdan varmaan kampaajan tuoliin. Kunhan pääsen kunnialla kotiin (40 min automatka, haukotus...). Alkavat varmaan töissä aavistamaan, kun meikälikka vaan syö ja haukottelee ja syö vähän lisää. Tai no, mitäpä uutta tuossa käytöksessä.

Haaaukotus ja vilkutus!

AaVee (rv 6 ja risat)

Joo ei kyl olis eka eikä varmaan vika emäntä ukon elämässä... Täytyy nyt vaan miettiä kuinka paljon lasten takia on valmis kestämään, ei enää paljon. Nyt päivä kerrallaan ja mietitään rauhassa, paljon on kuitenkin nyt kyseessä. Yritän laittaa illalla kanssa uusia kuvia teille!

En murehdi toisten asioita enkä luonnollisestikaan voi tietää mikä on tilanne. Eihän se minulle edes kuulukaan eikä, onneksi, ole minun ongelmani. Ikävää vain, jos perheen asiat eivät ole kunnossa, varsinkin kun uutta perheenjäsentä pukkaa. Todella monella tuo käytös on vain ollut merkki toisesta naisesta ja muistelen Tittin kirjoittaneen aikaisemmin, että joku nainen oli kysellyt miestä baariin. Ja mikäli muistan oikein, taisi mies lähteäkin. Voin muistaa väärinkin.
Vainoharhaisuuteen ei toki kannata lähteä, mutta tulipa vaan mieleen.

Safiiri, olet ollut rohkea esikoista odottaessasi. Hatunnoston paikka. Itse arvostan sitä, että ei heittäydy kynnysmatoksi vaan kunnioittaa itseään. Miksi monet naiset tuhlaavatkaan elämäänsä huonoissa suhteissa? Hyvin olet selvinnyt ja miksi et olisi.

Heipat
Täällä ollaan taas...töistä juuri kotiuduttu ja väsymys painaa. En saa öisin nukuttua kun ravaan vessassa (oire) monta monta kertaa yössä. Tosin rakkoni on sellainen, että jos jännitän jotain se aktivoituu ja saa yhtenään juosta vessassa. Mitä sitten jännitän, sitä en tiedä itsekään??? Kai minä sitä plussaa odotan ja alitajunta saa kropan toimimaan miten sattuu.

Meille on sitä koiravauvaa nyt katseltu ja tällä viikolla syntyy yhdet pennut, soitan varmaan huomenna niistä. Kasvattaja ei ole luvannut vielä mitään, sillä hän haluaa ensin odottaa, että pennut syntyvät ja sit haluaa tavata meidät, ennen kun päättää. Meidät siis punnitaan, olemmeko sopivia "vanhempia" pienelle karvapallolle. Voihan sano, että meidät on jo kertaalleen tutkittu ja lääkäri on antanut meille luvan lisääntyä:))))

Nyt meen suihkuun ja pitämään hetkeksi sohvaa selässäni...muuten ei kestä iltaan saakka silmät auki. Huominen vielä ja sit olis 4 vapaata, 5 töitä ja LOMA:))

Alkuperäinen kirjoittaja ??:
Safiiri, olet ollut rohkea esikoista odottaessasi. Hatunnoston paikka. Itse arvostan sitä, että ei heittäydy kynnysmatoksi vaan kunnioittaa itseään. Miksi monet naiset tuhlaavatkaan elämäänsä huonoissa suhteissa? Hyvin olet selvinnyt ja miksi et olisi.

Kiitoksia ??:lle. Se kyllä sillon vaati paljo että uskalsin tehhä tuon liikkeen, mutta totta tosiaan kannatti. Vanhempieni, veljieni ja ystävieni tuella sitä selvittiin eteenpäin :)

Haidi, milloin aattelit testata? Meinaatko Mirella TOSIAAN oottaa lauantaihin??

Kyllä mä oon alusta asti tiennyt millaisen hamesankarin matkaan lähdin. Vaakakuppiin täytyi laittaa aikoinaan paljonkin asioita ja miettiä tarkoin lähdenkö yrittämään yhteistä elämää. Tässä nyt ollaan ja mietitään taas uudestaan asioita siinä puntarissa, onko hyviä asioita enää enempää vai painuuko miinuskuppi pohjaan. Taitaisi olla kuitenkin parempi ettei näin raskausaikana mitään päätöksiä tekisi, nuo hormonit kyllä tuppaa vaikuttamaan ihan liikaakin. Mutta, oma valinta tämä kaikki, jonkun verran olen aikoinani luvannut itselleni kestää mutta missä menee raja, en tiiä. Eipä tuo ruoho ole tuolla aidankaan takana sen vihreämpää. Aika kusipäitä tuntuu suurin osa miehistä olevan. Nauttikaa niistä upeista keillä niitä on!!! ; )

Laittelin nyt suljetulle muutaman kuvan, uusin masukuva myös!! Ny meen makuulle kun kiristelee masua ihan kiitettävästi....

Safiiri...empä tuota tiiä, yhtään testiä ei kotona ole, mutta nappasin töistä pissipurkin mukaani, jos tarvii niin ehkä labraan vien. 20.7 tulee kierto täyteen, joten seuraavalla viikolla sit mikäli ei vierasta saavu.

Varmaan Tittillä hyvä onki ottaa aikalisää raskausajan ajaksi. Teillä on pelissä kuitenki paljo. Yhtäkaikki, jaksuja teikäläiselle.

Jännät ajat kohta Haidillaki käsillä. Toivottavasti pääset sinne asti ilman kutsumatonta vierasta, että saat alkaa testailla.

Täällä ei oikein oo minkäänlaisia oireita. Joskus ehkä vatsassa vähä nipistää, muttei kyllä mitään paleluja, rintamusten särkyjä, huonoja oloja tai muuta oo ollenkaan. PMS-oireita muuten ei oo vielä havaittavissa. Mutta viimeksiki Suuri Raivo Päivä oli just edellisenä päivänä ku täti tuli. Lämmöt on vielä koholla mutta niin pitääki. Täti kun tulee vasta ti tai ke. Ei siis hullua hurskaampana olla täällä.

Pyörähdin pitkästä aikaa tuolla suljetulla ja aina mua vaan naurattaa se Pinkkiksen pitkätossu kuva...pinkkis on kun suoraan jostain satukirjasta, sellanen pienen peikon, maahisen, keijun ja prinsessan sekoitus...siis niin suloinen ja persoonallinen tyttö. Voin kyllä silmissäni nähdä sen pyörremyrskyn mitä tuo likka saa välillä aikaan...jos äitiin on uskominen. Teidän nurkilla varmaan sulhasehdokkaita tulee pyörimään, että joox saa olion kanssa hätistellä rumimmat pois:)))))

Huomenet taas,

No, tässä on häihin enää 2kk, joten samapa tuo jos vauva jo nyt ilmoittaa tulostaan.
Mietin tässä, et muistan kyllä nyt kun oikein ajattelen et eipä taidettu pitää yhtenä kertana kovinkaan paljon huolta ehkäsystä...eli se oli sellanen äkkiä nyt heti- fiilis kun iski. Mut eipä kyllä tullut mieleenikään et oisin jo tuosta "vahingosta" raskautunut!!!! Kun olen tottunut siihen, et mitään ei "ilmaiseksi" saa!! Täytyy vaan todeta, et meillä oli RUTKASTI tuuria mukana :D Mut vasta huomenna saan tietää, testinkin ostan vasta kun ollaan tulossa kaupungilta kotiin....yritän sitä ennen välttää apteekkia =D

Jee, Tittikin tuli takaisin!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Kuulosti siltä, et reissu meni hyvin, kaikesta huolimatta....äläkä liikaa murehdi nyt raskausaikana asioita. Niin ku sanoit et hormoonit tuppaavat vaikuttamaan päätöksiin aika paljon. Niin ne myös tekevät...

Haidilla koirakuume????? Ihanaa, minkälainen vauveli ois syntymässä?? Minä niiiiiiiiiin haluaisin vielä ainakin 2 leota, ei taida isäntä suostua. On kuulemma tuossa yhessäkin ihan tarpeeksi!!!

AaVee, ne kampaamon tuolit ovat sitten petollisia...varsinkin kun päänahkaa hierotaan niin vaivun aina jonnekin pieneen horrokseen =) Mahtaiskos ne esim hieroa tunnin päänahkaa, et sais nukkua hetken ? =DDDDDDDD

KÄÄK!!!!!!!!!!!! Pitäis taas lähteä repimään muksut ylös sängyistään, molen sitten kaamea ja ilkeä äiti (kjäh kjäh). Onneksi viikonloppu on vapaa, sitä seuraava ei sitten olekaan...

Ps:

Joku nyt kyllä varastaa mun kirjoitukseni ja lähettää ne enne ku ehin ees kirjoittaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Eli ps: hyvin sanottu ohdis, antaa hevosten murehtia ;DDDDDD

Tittin masukuva olikin ihana !
Kävin laittamassa pari kuvaa kans, sata6 kertaa sai yrittää, et onnistui...
poistin vanhoja myös sieltä, mut en vielä mun masukuvia hennonnu...
saan ainaski ite fiilistellä kun katson noita joskus.

Joo, Pinkkis on kyllä just sekoitus peikkoa, prinsessaa ja keijua,
siinä olet Haidi ihan oikeessa,
mut joskus se härkä sieltä pukkaa hiukan liikaakin;
tyttö karjuu kitarisat suorana, eikä mikään ole hyvin.
Silloin on tahtojen taistelut meillä, tuntuu,
että siihenkin menee aina puolipäivää....mut onneks
tuo on useimmiten hyvällä tuulella kuitenkin.

Just käytiin pihalla pikku episodi, kun tyttö uhkasi vetää 12-vuotiasta
sellaista isoa ( paksua ) poikaa turpaan....
Mulla oli tekeminen, että sain tytön pois pihalta, kun tosiaan olis menny päälle,
kun toinen ärsytti tahallaan ( mutta en halunnu, että Pinkkiksestä tulee lätty,
kun pondero istuu päälle; tää poika aina uhkailee tosiaan istuvansa kaikkien päälle !;o)
Juu, tyttö ei periksi hevillä anna,
mutta muuten on suloinen ku mikä...ja huumorintajuinen hauskuuttaja ;o)

Voi vitsit; pian saadaan tuloksia, nyt alkaa jo jänskättää tosissaan !!
Mirellako testas huomena, sitte Safiiri ? Ja Haidi ?
IIIIKKKS !!
Ja Mirellan häätkin jo näin pian ??!
Hui ! Ihanaa!

Kävin taasen vaan pyörähtämässä, lukaisin teitin kuulumiset. Itellä ei vaan ole oikeen mitään sanottavaa ja kauhee väsykin päällä. Voisin hiippailla serverikoppiin nukkumaan ja palata sitten vähän virkeempänä..
Kumma kyllä, mä olen nukkunut pari yötä kuin tukki, ja pitkään. Silti on aamulla ihan seinästä revitty olo O_o

Mirellalla kummallinen kompuutteri!! Heti huomenna sitte kertoon testitulos...

Ihana, jos Haidin perhe saa koiranpennun. Rapsuta sitä sitte meikäläisenki puolesta. Täällä kun ei mitään karvaista nelijalkaista oo maisemissa.

Jooxin Pinkkis kuulostaa (ja näyttää kans) aika veijarilta. Tatska?!? Ja nyrkkimatsi ison pojan kanssa ?!? Oijoi, mää täällä vähä meinaan hihitellä... Aika pakkaus on teillä :)

Mikäs se Ohdista väsyttää??? Eikös tuosta vois jo jotain epäillä? Onko koopeestä tietoa?

Titti, tutulta näytti siinä Kiutakönkään kuvassa se maisema. Ja ihana massu on teikäläisellä.

Ykkönen osallistuu viikon päästä viikonloppuna näillä seuduin järjestettävään isoon jalisturnaukseen. Hänen sarjassaan on 20 joukkuetta Suomesta, Venäjältä, Virosta, Latviasta ja Ruotsista. Ihan nousi mulla niskavillat pystyyn ku silmäilin otteluaikatauluja. Varmasti ykköselle mahtava kokemus noin iso turnaus. Ei oo ennen sellaiseen osallistunukkaan. Mukava päästä torstaina (siipalla vapaata) kattomaan pelejä porukalla...

Vaan nyt mentävä muihin maisemiin. Terkkuja kaikille.

Huomenta!!

Ihana päivä täällä, pitäiskö hurauttaa rannalle... Sit pitäisi vielä kaupan kautta mennä, kakkonen täyttää huomenna 9 vuotta, joku lahja pitäisi löytää kun menevät isälleen tänään. Kaverijuhlat pidetäänkin sit elokuussa kun heinäkuussa kaikki on aina lomalla.

Juu Safiiri, eipä siellä montaa erityistä paikkaa silleen ole että ne upeimmat on kyllä yhden käden sormilla laskettavissa. Kumma kun ite oon jo yli 30 v sitten käynyt siellä ekan kerran niin aina se vaan mykistää...

Eilen illalla tapahtui taas jotain tosi harvinaista, maalattiin Yhdessä pihan aidat!! Eli toi laiskamatopossu sai jotain aikaiseksi!! Johtui kyllä varmaan siitä kun puolisalaa livahti tänään sit Viroon kattoo kun poika pelaa maajoukkuepelejä... No, mä keksin jo itelleni huomenna menoa, Hesan leffareissu kuulostaa tosi hyvältä, jääköön olio kotiin ihan issekseen ihmettelemään maailman menoa..

Ohdiksen väsy kuulostaa heti lupaavalle, ensi viikolla plopina käy täällä ihan hurjana!! XD. Isot peukut nyt teille kaikille!!!

Nymmää lähden hoputtaa noita lapsukaisia...

Voi teitä, kullatrakkaat :}
Vastahan minä vissiin pari päivää sitten naputtelin tonne, että älkää muhun peukkujanne väsyttäkö kun mennään vasta aikaa ennen ovista. Jos ovis on tullakseenkaan. Kun ei sitä tiedä..
Kyllä mä veikkaan että tää väsy menee ihan remppamurheiden, rahamurheiden (nyt mennyt yli 5 tonnia pelkkiin asiantuntijalausuntoihin!!), työmurheiden, häämurheiden ja vauvamurheiden piikkiin. Aivot käy ylikuumana heti aamutuimaan ja sitä jatkuu kunnes nukahdan. Välillä ne tunkee vielä uniinkin. Mun unelmaloma tällä haavaa olisi hevoskuuri Levozinia ja pehmustettu huone ;}

Tsemppiä Safiirin futispelaajalle ja onnea Titin 9 veelle!

Jes 4 päivän vapaat alko...oliskin jo pinna napsahtanu poikki, olen tehnyt 7 viikoa töitä yhden päivän vapailla...perseestä ja syvältä.
Berninpaimenkoira on tuo karvavauva jos se meille tulee...mietin tääl et soittaisinko tänään vai huomenna kun oli puhe, että loppuviikosta pitää soittaa. Olio kurvaa ihan juts pihaan, hakee meidät tallille...joten kuulumisiin.

Vai ei se Ohdis aio oireilla ;)

Täällä on laukut pakattu. Aamusella viiään siippa töihin ja jatketaan tyttöjen kanssa pohjoiseen vanhempieni luo. Iltasella käyään kummipojan isoveljen synttäreillä ja sunnuntaina on kummitytön ristiäiset (se vauvapotretti suljetulla). Maanantaina sitte takas pojat mukana. Hehän on tän viikon olleet anoppilassa lomalla. Tänään vanhempani nappasivat heidät ja seurue on parhaillaan asuntoautolla matkalla Lapin pääkaupunkiin pikavisiitille. Käyvät mm. tervehtimässä siellä asuvaa pikkuveljeäni. Sunnuntaina tulevat takasi mummilaan, jossa me tytöt heitä ootellaan. Maanantaina sitte ajetaan takas kotia.

Huomenna on pakko jossain vaiheessa aukasta kone kun Mirella aikoo testata......... Peukut pystyssä täällä!

Ittellä on mahaa nyt alkanu nipistellä sillai ku yleensä sillon ku täti on lähestymässä. Eli taitaa olla se siitä sitte. No, niinku siippaki sano, oishan se meikäläisen historialla ollu melkonen yllätys jos ois tärpänny tokasta kierrosta.

Viikonloppuja kauniita kaikille!

..... Kävin vaan kurkkimassa Mirellan uutisia.....
?? ei näy ??..mitäs ? onkos kone tehny tepposet, vai unohdiksä testata ??
Mullon nimittäin peukut ihan perskeleen kipeinä jo tästä peukuttelusta ;o)

Yhteistyössä