ISOmpaa pesuetta haaveilevat 20

  • Viestiketjun aloittaja Titti*
  • Ensimmäinen viesti
Aito nainen...
...vaan ei vaitonainen.

80% nainen!

Miespisteitä tuli mm. siitä että tiedän ystävieni autojen merkit ja tykkään pelata pöytäjääkiekkoa. Oikeesti olisi mielenkiintoista kokeilla ampumista, mutta sitä en kehtaa myöntää.

AaVee
 
joo Xo)
Hei ! Peräti 58 % nainen...O-ouuu.

No, ei hätiä mitiä:
Vappupallogallupissa mä oon se isoin ja pinkein pallo,
( siis Pinkki ja pinkeä yhtäaikaa, heh...)
jolla silmät pyörii hassusti ja on korvat sekä sarvet....
sellanen siis jolla on jalat ja kädetkin, oudot raidalliset sellaiset...
seuraavana päivänä ostosta se mönkii pitkin lattiaa,
ihan kuin konttais, ja sitä se tekee 2 viikkoo, kunnes joku kakaroista sen puhkoo ohi mennessään.PanG ja pläts.

Pankaas paremmax.
 
ohdakkeenkukka - töissä
Täällä 21 vuotias, täyttä miestä...tai ainakin 86% :D

Vappupallo...hmmmh..heliumpallo, hieman jo tyhjentynyt mustanvioletti lepakko, joka roikkuu vaan puolimatkassa naru löysällä ja jota sellainen 4v räkänokkaeemeli riepottaa perässään :}

Kiva kun Jooxikin löyty!

Heeeeei, jos tässä kierrossa meillä tärppäisi niin testaus olisi edellisen kierron mukaan juuri äitienpäivänä ja laskettu aika ois mun syntymäpäivä :D tää on kohtalo, pakko olla ;}

 
Haidi kirjautumati
Kotiuduttu ollaan ja täällä valitusvirsi heti päällä...äitii voi loppu, äitii mehukin loppuu kohta, äitii onks meil mitään ruokaa...p*rkele kun ei ovee ehdi saada kiinni.
Olen itsekäs ja istuin hetkeksi alas ja seuraavaks meen ja kusen purkkiin ja uitan sen pirun tikun siellä liemessä aj tuijotan sitä tuleeko viivaa vai eikö tuu...grrrr...että tämmönen päivä tänään. Kait se on sit kauppaan lähdettävä steppaamaan ja hakemaan puuttuvat eväät...olio iltaan saakka töissä niin kävelypeliksi menee.
 
ohdakkeenkukka - töissä
Siellä samaisella testisivustolla on peruskoulun päästötodistus-testi, se oli tosi hauska :D sain päästötokariin 8,3 kuten olikin aikoinaan ja aika paljon oli saman suuntasta numeroakin..paitsi että nyt tuli kemiastakin kymppi :p

Titti :D

Mä komppaan Haidia, meen just kauppaan hakeen laumalle rehua ja sen jälkeen pissimään purkkiin. Voi tätä naiseuden iloa :}

 
Haidi kirjautumati
Tikku on liotettu eikä vielä viivaa näy kp10, toivottavasti ylihuomenna näkyy.
Niin täs nyt kävi, että kaikki ipanat lähtivät valitusvirsiensä jälkeen ulos ja saan olla hetken ihan yksinäni...ihanaa:)
Sitä voita muuten oli eikä mehukaan ollut lopussa, mutta kun ne ei kävelleet suoraan käteen, niin lopussahan ne olivat:)))
Ruokaa teen sitten kun on syöjiä kotona, en ala seinille kokkaamaan. Tänään voiskin olla sellanen ruoka tyyliin, valmiit lihapullat uuniin lämpeämään ja jotain lisuketta. Ei mitään tunnin kattilan hämmennystä jne...nyt laiskottaa. Ulkona on ihana ilma, mutta sohva taitaa houkuttaa enemmän...on univelkaa kun tuo "keilaaminen" on niin rankkaa...parina yönä kun tekee täyskaatoja niin työstähän se käy:)))))))) Jos nyt lepäis vähän ja sit taas harjottelis illalla, niitä viivoja odotellessa.

Asiasta viidenteen, kyl nuo hormonit taitaa jotenkin pelittää, ainakin sivuvaikutuksia ne saa aikaa jos ei muuta. Huonoaoloa on ollut muutamana päivänä yökkimiseen asti ja pissalla saa ravata jatkuvasti. Ruokahalua ei oikein ole (<-- hyvin epätavallista meikäläisellä) ja mahassa viiltelee ilkeesti manasarjojen kohdalla---> tottakai viiltelee kun munispallerot ovat kasvaneet oikein suuriksi ja palavat halusta kohta irrota ja hedelmöittyä:)
Moni varoittelee Clomifenien käyttäjiä monisikiöisillä raskauksilla, mutta minua se ei heilauta mihinkään suuntaan. Vaikka ne voi ja monesti kasvattaakin useamman munarakkulan jotka kerralla irtoavat, niin silti niiden kaikkien hedelmöittyminen on hyvin suuri epätodennäköisyys...näin sanoi lääkärikin...että empä panikoi. Jos onnistuisi edes yhden saamaan ja jos tulis kaksoset niin sit ne tulis, tietäs ainakin, että napit toimivat:))

Oliokin just laitto tekstarii, että saiskos tänään lihaa:) ja tarkoitti tällä ihan puhtaasti ruokaa, pyysi ottamaan lihaa sulamaan hän siitä jotain iltapalaa värkkää...voi voi ja minä kun ehdin jo innostua:) Nyt kuitenkin loikkaan tuonne sohvalle ja otan pienet "tajuttomat" siis kauneusunet kun niin ramasee!!!
 
Haidi kirjautumati
Täällähän on ollut hiljainen ilta??? ---> hyvät ilmat, kaikki ulkoilee?
Minä pirteänä aloitin päivän jo 04:45 tekemällä päivän ensimmäisen "kaadon", olio oli "keilaus"tuulella heti aamuyöstä:))))))))) en kyllä noussut sängystä ylös kun vasta klo 6 joten aamupalaa enempää ei tässä vielä ole ehtinyt ja kiirehän mulle tulee sehän on ihan joka aamuista:)
Nyt hihat heilumaan...päivänjatkot kaikille:))))
 
Titti*
Huomenet vaan huikkaan nopsaan!! Haidi ollut kukonpieraisun aikaan jo hereillä niinkuin täällä sanotaan... Mukavat keilaushetket ollu, toivotaan että tikkuun alkaa kohta räpsähtää niitä viivoja ettei ihan hukkaan jumppa mene.

Mulla tänään selkä ihan jumalattoman kipee, alkaakohan se välilevyn repeämä taas vaivaamaan... Vähän jomottelee myös massua, ei oo kivaa. Tulee joka nippasusta aina viime syksy mieleen, tulee mietittyä että onkohan tämä nyt samanlaista kuin silloin vai vain normaaleja kasvukipuja... Vitjat jos tästä loppuun asti päästäisi niin pistän kädet kyynärpäitä myöten ristiin ja kiitän luojaa ettei enää IKINÄ tarvi pelätä näin!!!! Ja jos kesken menisi niin en enää tiedä jaksaisinko ruveta enää tähän, mä oon niiiin kypsä tähän vatvomiseen, jokaisen nippasun miettimiseen ja pelkäämiseen että onkohan kaikki hyvin... Tää on niiin hanurista!!!

Että tällänen päivä tänään....
 
Tehotyttö.
Huomenet huiskuttelen!
Olen tosiaan kärryiltä pudonnut, kun en ole nyt joka paikkaan kunnolla joutanut...
Tsemppiä ainakin Ohdikselle taloprobleemiin ja Tittille nippaisujen tulkintaan!

Hauska tuo vappupalloG, mutta nyt en äkkiseltään kyllä keksi minkälainen oisin. Pitäs vähän mietiskellä..
Tänään en kykene muuhun kuin synnyttelemään Senoran mukana ;-) Siellä taitaa olla nyt h-hetki lähellä!

Kaikille haleja!

Tehis

P.S. Meitsi oli 12v. sitten tunnin ollu äiti <3
 
ohdakkeenkukka - töissä
Torstaiaamua kaikille, tänään tulee taas Tudors :}

Haidi on alottanut aamun täyskaadolla ;} Kuten meilläkin..olio-parka ei ehtinyt edes mitään tajuamaan ennenkuin oli jo liian myöhäistä :D
Täälläkään ei vielä vahvoja viivoja tikussa, ainoastaan haaleita.

Voi Titti..onhan tuo ymmärrettävää että huolissasi olet, mutta uskon että kaikki on hyvin ja teitä on kiusattu ihan tarpeeksi. Nippailut voi olla hyvästäkin, siellä se juustonaksu kasvaa vauhdilla ja pitää sut tietoisena olemassaolostaan. Lauantainakos sä sinne ultraan menet? Jos olisit täällä niin halaisin.

Eilen tuli haravoitua (saatanallista puuhaa, en koske haravaan enää pitkällä tikullakaan) ja kannettua purkuroinaa kylppäristä (josta paljastu lisää ongelmia: välikatossa on ollut vettä, tullut piippua pitkin, nyt jo kuivanut mutta liekö sekin pilalla). Papparainen soitti hetki sitten ja sanoi hakevansa pikkuterroristin loppuviikoksi..

Naapurilla on kaksi pientä mukulaa, toinen reilu vuoden ja toinen aivan pieni. Tää vanhempi pörräsi eilen meidän pihassa koko ajan, katteli kun kitkin kukkapenkkiä (toinen homma jota en tykkää tehdä..) ja oli meidän olion kanssa vaihtamassa kesärenkaita ja ne näytti niin sulosilta :}
 
Titti*
Onnittelut Tehiksen esikolle!!

Kiitos Ohdis, virtuaalihalauskin riittää!! ; ) Vitjat sentään, pääseköhän sitä enää ikinä siihen onnelliseen olotilaan että voisi vain nauttia olosta ja odotuksesta, varmaan sit synnytyksen jälkeen.. X ) Miten ihmeessä te joilla on ollut keskenmenoja olette selvinneet seuraavista raskauksista??!?!?! Musta tuntuu etten selviä tästä millään.. Tai sit hormonit vaan kiusaa.
 
mirella76
Hauskoja testejä, piti testata ja tässä tulos: 93% 21v nainen =) Eli saan vissiin nyt ihan luvan kanssa pudottaa ikääni tuonne 21 vuoteen?

Ja sitten poika vs huonekalut-osioon. Eilen kiipesi telkkarin päälle ja pudotti sen alas. Meillä on telkkari tason päällä ja siihen NÄKÖJÄÄN pystyy helpostikin kiipeämään. Tuloksena on lattiassa jumalaton reikä ja telkkari rikki. Sillä lailla, hyvä meidän poika!
Eli pitää pultata kaikki kiinni johonkin tai sitten nostettava kattoon. Mietinkin et koskakohan poika keksii tuon kirjahyllyn....
 
Papu75*
Tervehdys!!

Onnittelut Tehiksen päivänsankarille!

OKukalla ollut keilausta ja näköjäs Haidillakin, bee deetä molemmille!!!!
Hassua, meillä näyttäis menevän kierrot samoissa?!?!?? Eilen olis meilläkin voinut keilailla, mutta mua sapettaa vielä sen verran ettei huvita, eikä olio saa sanaakaan suustaan, mutta nukkumaan pystyy tooosi hyvin kuorsauksesta päätellen. Joskus sitä toivois että omaisi olioaivot, ne kun saa niin helposti off-asentoon...


"Oliokin just laitto tekstarii, että saiskos tänään lihaa:) ja tarkoitti tällä ihan puhtaasti ruokaa, pyysi ottamaan lihaa sulamaan hän siitä jotain iltapalaa värkkää" Haidi; meillä olio on kanssa kuin suoraan jostain kabanos mainoksesta... lihaa ja makkaraa...(Muistattekos sen kuvan kun olio on sen kyltin takana?)

Tittille paljon jaksuja kasvukipunippailuihin!! Vauhdilla kyytiläinen siellä kasvaa ja pitää lujasti kiinni, siitä se vain johtuu! Pari yötä ultraan, laitatko meille ultrakuvan suljetulle?

Pakko oli käydä laittaa Senoralle viestiä tuonne toispuolen, kun Tehis kertoi että rupeaa lähtö laitokselle olemaan lähellä.

Mites Mirkun olot?

Mitäs Aurora mies vastasi sun kirjoitukseen?

Ja Kukkis? Misäs sitä ollaan?

Jasså, töitä...
 
Titti*
Joo kymmeneltä on se lekuri, uutiset voin heti laittaa mutta kuva menee maanantaille että saan sen töissä skannattua... Jos siinä on mitään laittamista, viimeksi ainakaan saanut mitään selvää siitä... Joo kyllä mäkin kasvukipujen suuntaan taivun kun mun kohtu taitaa olla lurahtanut vuosien varrella tuonne tooosi alas ja siellä luiden sisällä ei oikein ole niin paljon varaa kasvaa. Viimeksi taisi jotain vk 10+ nousta ylemmäs eikä niin paljon enää jomotellut. Tasan kaksi vuorokautta, sitten hetkeksi aikaa jännitys helpottaa!!!
 
Papu75*
Mirella, meillä on kanssa keskimmäinen tullut telkkarin kanssa hyllystä alas..
Ja ihan sama homma, lattiassa reikä, telkkari saatiin korjattua mutta kulmaan jäi lommo. Pojalla jäi jalka alle, muttei siihen onneksi tullut kuin pieni mustelma..

Kannattaa ajatella silleen, ettei ole mitään mihin he _eivät_ pystyisi, sit ehkä pystyy paremmin varautumaan tällaisiin huonekalu vst. lapsi..

Meillä kun tuo poju tykkää kovasti leikkiä metsässä, niin aina saa olla sydän syrjällään sen kanssa. Kerran olin lähdössä kauppaan ja poju näytti seisoskelevan ison kiven ja puun välissä (käyn säännöllisin väliajoin tarkistamassa mitä hän tekee, sekä hänen on aina kerrottava mihin päin hän menee), kysyin vaan että haluaako tulla mukaan ja olin jo menossa autoon kun huomasin kuin surkean näköinen hän on..... no, hän oli tehnyt itselleen liaanin, onneksi vyötärön ympärille, ja jäänyt siihen sillain roikkumaan ettei jalat ottanut maahan, muttei päässyt ylöskään päin siitä..... huh huh.... "äiti, mä vaan odottelin että sä tuut auttamaan mut pois täältä.." Oli sitten hetken killunut siihen. Sitten keskusteltiinkin pitkään köysien vaaroista, voitte uskoa!
Viime kesänä sitten tehtiin sellainen kiipeilyrata hälle mettän reunaan, ollaan ite testattu (olion kanssa puussa roikkumassa.. kanna minut metsään apinamiäs..l) siinä on turvallista, tai ainakin turvallisempaa, kiipeillä kuin pojun omissa viritelmissä.

Äääh... töitätöitä..
 
joo Xo)
=oD...apinamies...jaa-huu...kutsun useinkin meidän oliota apinamieheks,
niin tai supermieheks - riippuu hommasta ;oD....
täytyis vissiin virittää liaanit meillekin pihan tammiin roikkumaan,
sais leikkiä sitten olion kans siellä,
kun ipanat jo nukkuu....krhm...hyimua.

Tänään tyttöjen päivä meillä,
joten pihahommiin mennään, ettei ihan muumioiduta sisällä.

Titti; voimahalit lähtee täältäkin sulle ;o) !

Tota mä olen kans miettinyt joskus,
et miten ihmiset suhtautuu seuraavaan raskauteen km:n jälkeen,
tuleeko sitä kytättyä eritavalla joka juttua...
mun bestiksellä oli 1 tuulimuna ja 2 km:a, sitten laitatti torvet solmuun,
oli niin henkisesti raastavaa, ettei enää halunnut lapsia enempiä.
Heillä on siis 1 poika, täyttää nyt 15 pian.
Jotenkin olen aina kuitenkin aistivinani jonkinlaista katkeruutta esim.
meitä kohtaan, kun on jo 3 lasta, ja yhtä vielä haikailen...
tosi kärkkäitä kommentteja tulee, jos vauvakuumeilun mainitsenkin.
En siis enää hänelle näistä puhukaan.

Ihanaa, Titti pääsee ultraan ja saa varmistuksen nippailuille ;o) !

Heihoi, meen katsomaan Senoran juttuja vielä -
palaan iltapäivällä asiaan...jos vielä jaksan.



 
Papujonkatöistäeituumitään
Joox, meillä on puumajakin =O.. tosin kun siellä joskus kävin, ei tullut mieleenikään tehdä mitään meitin apinamiähen kanssa... makasin vaan lattialla ja toivoin pääseväni mahdollisimman pian pois.. Korkeet paikat ei oo mun juttu :(
 
Titti*
Ei tuu munkaan töistä mitään, ei pysty keskittyy...

Ei kyllä ole oikein mitään järkevää sanottavaakaan, ei pysty kykene nyt oikein mihinkään. Päässä humisee ja huimaa, onkohan verenpaineet taas matalalla... Poikaa odottaessa oli yläpainekin alle sadan...

Pakkopakkopakko nyt lärätä vähän noita papereita, huominenkin menee koulutuksessa joten tänään olisi saatava jotain aikaiseksi...
 
Papu75*
No, nyt kun käyn vilkuilemassa sitä Senoran oloa... niin mitä mä näinkään..
Minkä testin haamu se oli, Tehis??
Äääk, enkä mä ehdi edes odottaa sun vastausta, pakko lähtee ajoon.
(Mutta odotan vastausta kun tulen takas ;))
 
ohdakkeenkukka - töissä
Jahas, Tehis on jättänyt meille jotakin kertomatta. Onko ollut jänskät päivät ja oireilua vai? Alahan laulaa :D

Sininen on raskaustesti ja vihreä ovistesti, ainakin step onen testeissä.
 
Haidi kirjautumatt
Hellouu...täällä syntiä tekemässä ruokatauolla ATK-luokassa. Kohta alkaa tentti ja täytys osata tietokoneella tää sosiaali- ja terveysalalla käytetävä ohjelma vetää läpi--> potilastiedot, ajanvaraukset jne. jne. voi p*rkele...opetusta tähän on saatu just sen kukonpieremän verran, saa nähdä kuinka käy.
Nyt lisää evästä, että jaksaa pari tuntia tenttiä vääntää!!!
 

Yhteistyössä