ISOmpaa pesuetta haaveilevat 19

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja joox3 kirjautumati
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
*Nappaa katan vauvakuumetuulahduksen ilmasta ja pistää purkkiin säilöön*

Mistä aukosta tämä nyt pitäisi laittaa miehelle että varmana toimisi?

Niin, aina ole ikäerosta kiinni, ovatko sisarukset läheisiä vai ei. Miehellä on vaan vähän huonompia kokemuksia, kun vasta nyt kolmenkympin korvilla elämäntilanne alkaa olla sellainen että veljesten kanssa on jotain yhteistä. Monella muullakin on hänen kuuleman mukaan ollut huonoja kokemuksia siitä että sisarukset ovat paljon vanhempia. Ja kyllä mä ymmärrän, vaikka olenkin itse ainoa lapsi.

Kata, olet aivan oikeassa siinä ettei pieni ikäero saa olla ainoa syy vauvahankkeelle. Sekin on tärkeää pitää mielessä. Tuntuukin että toinen lapsemme jäi paljon vähemmälle huomiolle kun isosiskokin oli vasta 1½-vuotias alussa. Luonnollista, esikoiselle kun voi antaa kaiken ajan maailmassa. Miestä pitää vaan välillä muistuttaa omista periaatteistaan. ;-)

Mies ei oikein tunnu myöskään hyväksyvän sitä että pidän kolmannesta haaveilua hyvänä "porkkanana" sille että jaksan yrittää hoitaa nupin ongelmat kuntoon. Hän ihmettelee miksei olemassa olevan perheen hyvinvointi ole tarpeeksi hyvä voimavara. Toivon mukaan teroitin tarpeeksi hyvin eilen, että koko perhe LUONNOLLISESTI on se suurin syy (haloo?!), kolmannen lapsen unelma on hyvä kannustin joka antaa toivoa.

Kyllä mä luulen että jokin pieni siemen jäi itämään miehen päähän eilisen keskustelun jälkeen. Homma vaan vaatii useamman kuukauden kypsyttelyn ja ajattelun, kuten aina. Tästä se lähtee...

BTW, toivottavasti ketään ei harmita kun puhun hankkimisesta, suunnittelusta ja aikatauluista. Meidän on vaan pakko miettiä niin, kun kuopuskin sai alkunsa heti ensi yrittämällä, hieman yllättäen vaikka olemme olleet hereillä seksuaalivalistustunnilla. Meilläpäin ei voi varmistella ottamalla varaslähdön, koska kokemukseni mukaan siitä menee noin kaksi viikkoa niin olenkin raskaana. Olemme olleet onnekkaita!

Kaunis kiitos siitä että jaksatte näitä jorinoita ja vielä kannustattekin! Olen ollut myönteisesti yllättynyt siitä miten kivasti olette ottaneet mut vastaan! (tai siis, tiesinhän minä sen jo etukäteen...) Uskon että jorinat rauhoittuvat kunhan saan tilitettyä tarpeeksi, sitten siirryn enemmän kysyjän rooliin, jotta saan hyviä panoksia uusiin keskusteluihin miehen kanssa.

Ohdakkeenkukka, kauanko meni haamun ilmestymiseen? Haamukin on loistava uutinen! Kyllä se siitä vielä vahvistuu, uskon niin! Mulla on kaksi haamua tällä hetkellä tarhassa. Mistä tulikin mieleen että pitäisi jatkaa hommia... Taas tuli vähintäänkin naistenlehden jatkokertomus.

peeäs: turkulaiset ja muut, voittehan aina antaa takaisin ruattalaiselle...

Mä oon kyllä jo aika hämäläistynyt että antaa palaa herjat turkulaisille!!!=)

Papu,maitoallergiaa on pähkäilty jo yli 3 kk.Välillä se oli allergiaa sitten muuttui rakenteelliseks ja siihen alettiin lääkitys.
No,nyt se on taas allergiaa.
Poika syö muita ruokia kun hevonen,mutta kai lihakset jää kehittymättä kun ei saa maitoproteiineja.
Ikää siis 10 kk.

Pakko nyt vähän lisätä papua soppaan ;)
Mulla on pikkuveli 6 vuotta nuorempi ja vaikka (vieläkin) elellään erilaisissa elämäntilanteissa, niin silti ollaan aina oltu tosi läheisiä. Kyllä munkin mielestä menee enempi tuon henkilökemian puolelle, ei välttämäti tuohon iän piikkiin.
Tietty lapsuusiässä ei välttämäti löydy niin paljon yhteistä tekemistä, leikeissä yms., mutta kyllä me ollaan aina silti löydetty jotain yhteistä tekemistä ja eritoten puhumista.

Kata, meillä epäiltiin pitkään myös maitoallergiaa, mutta ei se ollutkaan maito vaan rypsi mille ollaan allergisia!! Lehmille syötetään pääasiassa rypsirehua. Onko teillä otettu pricit?
Meidän pimu lopetti kanssa vallan kasvamisen noiden allergioitten takia. Käytiin niin v***tun typerällä lääkärillä (allergiapolilla) joka käski palata takaisin normiruokiin (meillä oli siis kot. viljatkin pois). Vieläkin on pikkanen likka, mutta ottanut hyvin kasvussa kiinni.
Tuntuu tosi .... mikähän olisi sopiva sana kuvaamaan tätä... turhauttavalta, kun olimme siellä reisussa, likalta hävis ekaa kertaa _kaikki_ ihottumat!! Iholla ei ollut yhtäkään rupea, söi kaikkea mitä vaan käsiinsä sai (siis ruokia..) ja painoa tuli kaksi kiloa lisää sinä aikana!!! Kyllä meidän ruuissa jotain mätää on.

Vielä, kata, jos kanamuna on sallittujen listalla, siitä saa niitä tärkeitä protskuja, samoin lihasta(possu,kana,härkä) ja soijasta, banaanistakin jonkin verran sekä tietty täysviljatuotteista. Ei maitoprotskut ole niitä ainoita lihaksen kasvattajia.

Titti, mikähän olisi mahdollisuus sille, että olisi sama asia kyseessä...voi olla aika pienet prosentit koska siis ei tuollainen kovin yleistä voi olla. Mutta mietin varmasti sitäkin mahdollisuutta :}

Menkkakivut katosivat illalla, jäljelle jäi jomotus selän puolelle, aamulla vihlaisi mukavasti aina kun aivastin ( ja aivastuksia ennen klo 8 oli 38 kappaletta :D ). Ja illalla myös närästi vaikken iltapalaa syönytkään vaan join lasin mehua.
Voi tätä epätietoisuutta..

Aurora, olen nyt kahdesti saanut roskishaamun Aconin herkimmällä ja kerran yhden olemattoman roskishaamun apteekin omalla testillä. Viimeisin (eilisiltainen Acon) ilmestyi noin puoli tuntia-tunti testaamisen jälkeen.

Nuo lasten allergiat kuulostaavat hankalilta asioilta. Meillä kun ei niitäkään ole ollut niin helpolla ollaan selvitty :/

Huoh, äsken meni välit poikki ystävän kanssa. On pitkän aikaa jo pommittanut kaiket päivät meilillä ja mesessä ja on koko ajan sen olonen et mun pitää varoa kirjoituksiani, koska ihan kuin haluisi ymmärtää mun sanomiset väärin.
Tänä aamuna odotti kunnon hyökkäys sähköpostissa, oli taas mun sanoja vääristelty oikein uralla..ilmoitin ettei tarvitse pitää enää yhteyttä :(
Pidemmän aikaa olen miettinyt että onkohan sillä menossa palikat vähän sekaisin.

Miskalla ollaan pidetty kananmuna vielä pois sillä maisalla paha allergia sitä kohtaan..
Kai pitäis ottaa kehiin sillä sekin on tärkee juu.
Nauta ja maito on udein yhteydessä mut musta poika sietää nautoja!!=)
Soijamaitoa kokeiltiin jo aiemin mutta ei käynyt.

On Papu,on tosi turhauttavaa...
Ja sitten tuo poistaminen ja kyttääminen ja sitten jos se turhaa.Miskalta otettiin 7 kk iässä pois porkkana ja nauta,söi kesäkurpitsaa,peruna-bataattisosetta ja possua.
PItkään oli "vajaa" ruokavalio ja harmittaa.
Prickejä ei ole otettu kun eivät kuulemma ole niin tarkkoja näin pienellä..
voi jösses.

Ohdakkeelle jaksuja,kumma kaveri...eipä taida olle tosiaan ystävyyden arvoinen ihminen.Oikein teit.

Ohdis, kyl mä uskon että kun sulle kerran on jo niin käynyt niin toisenkin kerran helposti käy. Uskon vahvasti!!!!! Mä haluun sut mukaan matkalle!!!! Ja Jooxin ja Tehiksen ja ja ja... kukas muu nyt oli tähän junaan tulossa?? Ehtiikö Haidi? Papu?? Kukaan...? Pliide... ; )

Toivotaan Okukka että haamu vahvistuisi siitä pian! Mulla meni noilla samoilla testeillä aikanaan joku parikymmentä minsaa, ja testasin ihan silloin menkkojen alkamisaikaan, vähän ennenkin. Näin siis kummankin lapsen kohdalla.

Voi ei, nyt tää vauvakuume alkaa tuntua liian kovalta... Saiskos lääkettä? Raaskiiko toivoa että lapset tappelisivat oikein paljon koko illan, että olisi ihan finaalissa kun saa ne nukkumaan? Silloin maistuu jääkaapissa odottava siideripullo. Ajatella, sitäkään ei voisi juoda raskaana *psyykkaa itseään* . Jos kaikilla on kivaa ja lapset halaustuulella, kuume vaan nousee. Aaargh.

Hitto, en enää kerkiä pölpöttelemään tänään. Isäntäkin kotikonttorissaan ja siivottava on!

Aurora ei siihen oikein muuta lääkettä ole kuin.. ;-)
Ja hei, sä voit vähän kiusata sitä oliota, että kantsis olla avuksi, että projektia riittää. Ettei vaan tule tuo miehenvaihtoprojekti seuraavaksi... Tiedän niin hyvin tuon luonteen, ai että. Oikein kirpasee sun puolesta! Tiivistettynä meidän projektit:
1995 Häät
1996 Esikoinen syntyi
1998 Toinen syntyi
2000 Eka talo valmistui
Tässä välissä kaikenlaista musaprokkista ym.
2003 Etelänmatka, eka talo myytiin ja aloitin jatko-opiskelun
2004 Etelänmatka ja toinen talo valmistui
2005 Kolmas syntyi
2007 Neljäs syntyi

On tuossa ollu jotain pikkureissu muitakin, mutta noi etelänmatkat on ollu aina vähän prokkis..
Äh, pitää mennä. Sorry.
2007 Neljäs syntyi

Heh, hyvä lista Tehotyttö!

Tässä meidän, ei yhtä vaikuttava mutta silti:

1999 tapasimme
2001 muutto yhteen
2004 häät
2004 muutto (2 viikkoa häitten jälkeen)
2004 auton vaihto
2005 esikoinen syntyi
2005 muutto
2005 auton vaihto
2006 muutto
2006 kuopus syntyi (5 viikkoa viimeisimmän muuton jälkeen)
2007 menin töihin
2007 muutto ekaan omistuskämppään, jota remontoitiin 2kk. Noin kk töihin menon jälkeen
2008 mies saa ekan "oikean" työpaikan
2008 mamma kuumeilee taas vauvaa

Olemme kunnostautuneet varsinkin muutoissa (kerran vuodessa), mutta tässä paikassa viihdymme toivon mukaan pitkään. Kämppää eikä autoa ei tarttis vaihtaa kolmannen syntyessä, sekin on hyvä "myyntivaltti" kun tätä diiliä kauppaan.

Nyt hakemaan lapsia!

Iltapäivää
Työharjoittelu ohi ja hetki aikaa hengähtää:)
Aurora kyllä minä Porvoon tiedän, mutta ei osu kaupunkimatkan varrelle vaikka miten yrittäs, sillä minun lähin kaupunkini on savonlinna:)
Joox, ne tikut tuli tänään ainakin minulle, eikös eilen melkein yhtäaikaa tilattu...huomaamattomassa ruskeassa kirjekuoressa tuli...tosin oliota tietysti kiinnostaa se ruskea kuori:) Mulla ne on jo omassa jemmassa ja kirjekuorikin jo roskiksessa...tosin ei olioni niistä mitään ymmärrä, vaikka näkiskin ja sehän on vaan onnessaan jos ne liittyy jotenkin petin pöllyytykseen.

Huomasitteko kukaan tässä ellien etusivulla Raakel Liekin jutun...minä ratkesin kyllä nauruun sen lukiessa, otsikko oli NAIKAA ENEMMÄN, SIIVOTKAA VÄHEMMÄN...eikös tää sovi ihan meille kaikille tähän ketjuun:))))))))))))
Jotain siinä jutussa oli, että parisuhteessa seksi jää usein vähälle, kun esim. siivoomiseen kulutetaan aikaa niin paljon jne.

Tuo Rakelin lause on aivan sopiva meidän ukolle. Se kun meillä on se pihimpi ja joka eilenkin heilui imurin kera..

Noi projektilistaukset on hauskan näköiset, pitäisikö tehdä omakin :D
Tosin mä en ole projekti-ihminen. Mä olen mulle-heti-kaikki-tänne-nyt-ihminen.

Ei juma, mä laskin kaikki mun elämäni muutot niin niitä on 16 :O
Jokohan oisi aika kasvattaa juuret..

Viikonloppuja kaikille, minä koitan irroittautua koneesta maanantaihin saakka (niinniin, seliseli..)

Taidan minäkin tästä siirtyä tuhruillen viikonlopunviettoon...outoa tiputtelua...epänormaalia meikäläiselle...mut elämä on! Saa nähdä miten ovistikuttelun käy...nää tikut olikin erilaisia mitä ennen, näillä ei saa aamupissasta testata, kun taas aikaisemmilla nimenomaan piti. Tahdon olla sellainen huttupää, että jos en tee sitä aamulla, päivällä en enää muista. Se on vissiin laitettava kännykkään muistutus, että kuse purkkiin!!!

Sorkke nyt kaikki, te ootta liian aktiivisia, mä en kerkee ajatuksella lukeen kaikkia teidän juttuja :o)).

Sisarusten ikäeroista oli kait jotain vääntöä...?
Meillä noi kolme ekaa tuli erittäin suunnitellulla aikataulualla, ihme että suunnitelma edes piti. Yleensä kun se näissä vauva-asioissa on just se joka ei pidä. Nooh, tää neljäs panikin pakan ihan sevo.
Mä oisin halunnu ikäeroa edellisen kans rapiat kaks vuotta, mutta tää antoi odottaa itseään jostain syystä. Meni kierrot sun muut hukkaan, ja nappejakin ehdin siinä välissä napsia, kunne päätin että nyt saa riittää, kun ei onnaa niin ei onnaa.
Omana painolastina oli myös nuo kakkosen ongelmat, joita tuossa taannoin jo sivusin. Olin henkisesti aivan riekaleina, vaikka kukaan ulkopuolinen ei varmasti mitään huomannu, niinkuin ei useinkaan mun tiloista. Olin valmis heittään kaiken menemään, talot sun muut, tuntui että vain tuo kakkonen merkkaa jotain. Vaikka siis tietty kaikki lapset on rakkaita mulle enemään kuin oma elämä, mut sen kans oli vaan niin paljo kaikkea, mikä ei kuitenkaan sitte ollutkaan "juuri mitään".... sekavaa, sorry.
Kunnes sitten plussa lävähti kehiin, ja homma on nyt tää. Eli ikäeroa tulee reilut 4v. Musta toi aiempi ikäero oli hyvä, lapsista oli paljon seuraa toisilleen, mutta äidille aika oli todella rankkaa kun kolme vaippahousua pyöri jaloissa. Silti kaipaan sitä aikaa aivan sikana!

Mulla on kaks veljeä, isoja. Toinen 2.5v mua vanhempi, toinen 5v. Vanhimman kans ihan ok välit, ja satunnaisesti soitellaan. En koe kauheaa läheisyyttä tän kans, johtuneeko teini-iässä saamastani "turpa-juhlista" hänen suunnaltaan kännissä :o(.
Nuorempi isoveli on erittäin rakas, en osaa sanoa miksi. Aina on mun puolia pitänyt, usein saanut turpiin mun takia, pienenä otti viereen nukkuun kun näin painajaisia jne. Siis aivan ihana, ja samalla hän saa minut raivoihini. Voiko lunkimmin elämää ottavampaa ihmistä olla olemassa, jolla esim. moraali on toisinaan täysin tuntematon sana, ja muutkin toiminnat joskus erittäin kyseenalaisia. Silti.

BTW; mun kakkonen ja toi mun nuorempi veli, ovat jotenkin hyvin samankaltaisia. Kaksosia molemmat. En tajua. Joskus kun kakkosta katselen, näen veljeni piirteitä aivan mahdottomasti. Ja sitä paitsi, ulkonäöllisesti tää kakkonen kuulemma näyttää eniten mun tuolen suvun näöltä, musta taas siinä on samoja kasvonpiirteitä mun veljen kans. Ja molemmilla samankaltaisia juttuja luonteen kanssa. Toisaalta rakastettavia piirteitä mutta toisaalta saa mut raivoihini. En osaa sanoa. Vaikutan varmaan hullulta :o)))))
Ja vaikka koskaan, koskaan en lapsiani mihinkään järjestykseen laita, niin jostain kumman syystä tää kakkonen on jotenkin erityinen minulle. Itselleni selittelen juuri noiden luonteenpiirteiden vaikutuksesta, tai siitä että vauva-aika oli todella rankka vaikean koliikin ja muiden vaivojen takia, mutta en tiedä sitten...

Apua. Nyt pakko mennä laittaan ruokaa. Heippa.

Mikä on toi lista, kait munki pitää jotain;

1994 tapasimme samassa duunissa, yhteenmuutto 2kk seukkailun jälkeen
1995 eka yhteinen asunto ostettiin
1996 myytiin eka asunto, ja ostettiin eka talo
1996 naimisiin
1997 muutettiin K-S, ostettiin toinen talo
1997 sisäinen siirto duunissa
1998 myytiin eka talo kun 2v oltiin oltu kirjoilla siinä
1999 sisäinen siirto duunissa jälleen
2000 sisäinen siirto duunissa, takas kotikonnuille
2000 esikoinen
2000 uusi talo valmistui
2001 talo nro 2 myytiin, taas kaksi vuotta ehdittiin olla kirjoilla
2002 kakkonen syntyi
2004 kolmonen syntyi
2006 palasin töihin
2008 syntyy nelonen

Listasta jäi pois erinäiset välitapahtumat ja kaikki autonvaihdot sun muut. Meillä kun autoja on niin monta, että kaikkien osto- ja myyntitilastoja on lähes mahdoton pitää mielessä :o). Joskus ollaan pyydetty varsin vakuutusyhtiöstä kaikki meillä olleet autot/moottoriajoneuvot ja listaus on ollut muutama-sivuinen :oD.

Huoh, onneksi tää työviikko on nyt ohi!!! Aivan rikki puhki olo mutta silti jotenkin niin oudon pöhkön onnellinen... Mulla kevätkin yleensä sekoittaa pään ihan täysin ja nyt.. jotain tosi erikoista tiedossa! Typerä kestohymy naamalla... Koitan nauttia tästä täysin sydämin niin kauan kuin tätä kestää, surraan sit jos jotain surtavaa tulee!!

Nyt ei ihan kauheasti ajatus kulje mut jotain perheistä ja ikäeroista oli. Mun tytöt tuli ihan peräkkäin(1,7 kk) ja pari kolme vuotta meni ihan sumussa varsinkin kun niiden isä ei osallistunut juurikaan hoitohommiin. Nyt olen tosi iloinen pienestä ikäerosta, ovat ihan paita ja peppu ja tosi huolettomia. Ja todella kiitettävästi osallistuvat juniorin hoitoon, vievät yläkertaan leikkimään sen ja katsovat tunnollisesti perään. Hämmästelen sitä joka päivä kuinka paljon pikkuveljestään tykkäävät ja huolehtivat. Taitavat tytöt olla siinä erilaisia, hoitovietti yleensä pelaa. Nuorimmaisen ja vanhimman eroa on nyt 8 v ja jos tää viimeisin nyt kyydissä pysyy niin niille tulee 11 v. Tulevan kuopuksen ja vanhimman veljensä kanssa tulisi ikäeroa 20 vuotta, hui!!

Mulla itsellä on neljä vanhempaa veljeä ja yksi vanhempi sisko. Vanhin veli on 14 v vanhempi ja nuorin veli 4 vuotta vanhempi. Sisko on 6 vuotta vanhempi. Meillä on aina ollut todella hyvät mutta ei niin kauhean läheiset välit kaikkien kanssa, kukaan ei ole koskaan riidellyt aikuisiällä ja aina kun nähdään niin kaikki on tosi innoissaan ja meillä on aina tosi mukavaa. Siskon kanssa tuli nuorempana vietettyä enemmänkin aikaa mutta vanhemmiten minä olen keskittynyt enemmän tähän perheen perustamiseen ja sillä on jo lapsenlapsiakin niin vähän eri jutut kiinnostaa. Mutta kaiken kaikkiaan hieno perhe mulla ja olen siitä kyllä ylpeä!!

Jee, viikonloppuna tiedossa pari testaajaa, peukut on nyt jo kipsattu ylöspäin, jalka on junanovenraossa että pääsette sitten kyytiin, ekaan luokkaan!!! Ette kyllä jätä yksin mua tänne, toi konduktööri näyttää vähän epäilyttävältä... X )

Huh, meniskö vähän selälleen, odottamaan että eka pyykkikoneellinen valmistuu..

Ps. Ukkeli meinas äsken pyörtyä kun näytin mun mahan!! Viitoset varmaan tulossa...

Täällä on tarinaa niin perskeleesti, että....
tohon projektijuttuun en kommentoi sen kummempia kuin että:
mulla menee yleensä samana vuonna vaihtoon aina kaikki vaatteet,
työpaikka, koti, kodin sisustusväri sekä mies.
Noh, koti ehkä näistä useimmiten....
ja tää nykyinen ei ihan heti, asuttu pian ( JO !) 3 vuotta tässä.

Juu, ne testit tuli....tultiin ikeasta olion kyydis, ja postit oli jo otettu...
kotiovella jo ukot kuorossa kyselemässä, et " äiiitiii, mitä tääl on ??!"
onnex olio oli autolla vielä, niin minä kiiruusti kuoren jemmaan,
ukot komennan vaan näyttämään läksyt ja kertomaan koulupäivästään,
sitten nopaa pakkaamaan reput, kun menivät isälleen taas.
Ja toinen oli kännykänkin kadottanut, joten siitä nousi aika äläkkä.......
unohtuipa ainakin kuori ja sisältö, hih!

Kyllä mua nyt jänskättää odotella, en tosiaan aio kertoa testeistä oliolle,
saapa sitten kuulla synttärilahjastaan,
jos semmoinen on tulollaan.Ois muuten mukava 40 v.lahja ;o) !

Sisaruksista:
Mulla on 1 isosisko,ikäeroa 1,3v. ja sitten yksi sisko,
jota olen kerran tavannut,
mua kait 5-6 vuotta nuorempi - ja sitten tämä hännänhuippu-sisko,
mua 25 vuotta nuorempi....tekemisissä läheisesti olen ollut
vain tämän isosiskon kanssa, nuorena tapeltiin ja inhottiin täysillä toisiamme -
nykyisin soitellaan usein, tavataan n.3-4 kertaa vuodessa,
hänen nuorempi tyttö ( nyt 2v) on mun kummityttö,
ja mun kaikki lapset on tämän sisareni kummilapsia.

Ja omilla lapsillanihan on ikäeroa kaksosten ja tytön välissä 4,5 vuotta
( ja jos nyt ois tärppi käynyt, tulee ikäeroksi kuopuksen kanssa 5,5 vuotta,
eli poikien kanssa ois ikäeroa nuorimalla sitten 10 vuotta, hiukan yli...) IIK!

Jeh...mitäs muuta? no ikeassa meni kivasti, tyttö tieteski riehaantui jo bussimatkalla,
mutta tää on meille niin harvinaista herkkua, etten paljon kieltänytkään...
tietysti sanoin tiukasti, että käyttäytyy hyvin ja niin suurimman osan aikaa tekikin.

Hitsi, kateellisena taas katselin,
kuinka nuo lapset sitten osaa ottaa täyden ilon irti ihan pienistäkin asioista,
on se vaan ihanaa !
Olispa sama taito itsellänikin vielä useemmin ...nykyisin tuntuu
että vaan harvenee nekin kerrat,
kun osaa tosiaan nauttia vaan, ilman huolta huomisesta ;o)
...jaa-a; onkohan musta tulossa aikuinen ?!? - ei hitsi, pois se minusta.

Titti; mä koitan parhaani mukaan ehtiä samaan junaan,
ettei se konnari tee sulle mitään epäilyttäviä juttuja ;o) !!

Hyvää yötä, hiippailin näin yöllä tuolla suljetullakin (ettei hoitsut vaan huomaa) ;)

Jooooooox, koska sä testaat? bd bd bd bd bd bd bd

Lähdemme vkonlopuksi (siis aamulla) kummipojan synttäreille. Tajutonta, siitä on jo vuosi kun tämä miekkonen syntyi! Muistan sen kuin eilisen, synnäriltä kun pääsin kotiin, niin lähdettiin ajelemaan pohjosiin.. Kyllä oli omituinen olo =)

Nautinnollista ja plussakelistä viikonloppua likoille!!!! Maanantaina "nähdään"!!!!

Täällä on taas joku yökukkuja hiippaillut:)
Kaunistakin kauniimpi ilma, täytyy lähteä ulos nautiskelemaan...eli tallille käy tiemme kuopuksen kanssa. Isompi likka lähtee soppailureissulle kaverinsa kanssa, mummo laittoi synttärirahaa kun ei osaa kuulemma mitään ostaa.
Ensiviikonlopuksi täytyisi jotain kakun tapaista viritellä kun tuo neiti kakkonen täyttää 14v, synttäreitä ei enää juhli, mutta pitäähän sitä jotain herkkuja olla, varmaan isovanhemmat ja kummit pistäytyvät kahvilla.

Nyt kampaamaan naama ja ettimään vaatetta päälle...

Pikana toivottelen hyviä viikonloppuja!
Papu the Yökyöpeli täällä salaa käyny, hih.

Voi Titti, älä toivo mua siihen junaan, PLIIIIIIS ;-)
Vatsa on kyllä kaamee pallo ja eilisen päivän ravasin pissalla koko päivän. VOI KÄKKÄRÄ! Toivottavasti enteilee vain menkkoja. Sikaväsymystä on myös, mutta oisko viimein vaan pamahtanu se vauvaväsy, koska sitä ei ole ollu ollenkaan..

NYt pitää kiitää, sori. Moik.

Tehis

Hmmm...Muistinkohan mä napata tuosta Katan vauvakuumelähetyksestä osani ??
Jos en, niin NYT kyllä nappaan *Fiuh*- tänks !
( otin sitä aika ison kourallisen ja laitan olion iltapäiväkaffin joukkoon Xo) ! )

Testaan ? ....juu, ehkä sitten maanantaina-tai tiistaina...katotaan nyt,
millä mielellä ollaan ( mä oon " moody people" ...siis JOS joku ei ole vielä huomannut, ehe-ehe...)
Osastolla mainittujen oireiden kirjo vähentynyt,
kuvotusta ei eilen ollu kuin hiukan aamupäivästä, tänää ei yhtään...
näpyt otsassa lisäntyneet kyllä niin, etten kohta ulos kehtoo mennä.
En edes pipoo omista.
Mulla on kans kokoajan jotenkin vatsa ihme pallerona, rintoja ehkä hiukan aristaa
( voi hyvin olla menkkaoireita!! )
mutta paino oli taas hieman laskenut...merrkil-lis-tä...
Noh, tänään pääsen sen kuoren ainaski avaamaan ja tutustumaan noihin testeihin,
kun tyttö lähtee iskän kans kaksin leffaan...katotaan sit,
tuleex kauhia hinku jo tehdä...?!

Kaatoja ei täällä ole suoritettu, oivallisesta tilaisuudesta huolimati ( <--pojat isällään )
tälläkertaa minä sammuin telsun ääreen eilen...oli siis niiiiiiiiiiin rankka
( mutta ihana ! ) shoppailureissu meillä !
Kukas se kärväili, kun ei ole ikeaa liki ??
Niillähän on joku postimyyntisysteemikin, käsittääkseni ?
tsekatkaa www.ikea.fi

Papu;
Mä muistan kun oli puhetta tuosta sun kummipojan syntymisestä....IIKS !
Vuosi jo ??
kuinka helvatan nopaa se aika kiitääkään...huh !

Mitäs mitäs muuta ? - ei voi muistaa...eitälläpäällä....