ISOmpaa pesuetta haaveilevat 19

  • Viestiketjun aloittaja joox3 kirjautumati
  • Ensimmäinen viesti
Titti*
Huomenta!!!

Miten ihmeessä Papu jaksaa tuohon aikaan olla hereillä... Mä olin nukkunut jo autuaasti pari tuntia siihen aikaan.

Juu tarttisin kyllä tähän junaan lisää porukkaa, tosta konnarista kun ei tosiaan tiedä ja en usko että kuljettajakaan osaa perille asti jos sitä ei akkalauman kanssa ole opastamassa!! Hopi hopi, Tehis kanssa, myöhäistä enää perua näköjään kun oireet on tuollaisia... ; )

Mä ihmettelen tätä hyvää oloa, niin paljon parempi olo kuin edellisellä kerralla!! Mikä on aivan hölmöä, siis vertailu syksyiseen kun siinä kävi miten kävi.. Mutta ajattelen siis että nyt varmaan paremmat mahikset päästä perille kun ei niin paljon kipuja heti alussa. Mut sit käy mielessä että onkohan siellä sit mitään kun oireet niin lievät.. Hö, koskaan ei ole hyvä.

Jaa, pitäisköhän pukee päälle... Testaajia odotellessa!!!
 
joox3, kirjautumati
Onhan täällä sentäs joku muukin käynyt ku minä vaan,
moikat Tittille ;o) !
Musta on kans raskaudessa se ihana puoli,
kun on niin luvattoman mukava fiilis, ainakin siis mulla ollut heti
siitä asti, kun on tiennyt olevansa raskaana varmasti...
niin eihän sitä aina seuraavasta mahdollisesta raskaudesta tiedä,
sehän voi olla päinvastainenkin....

Nyt on testikuori avattu ja luurattu ohjeet.......kyllä aika jännää oli !
Mulla ei nyt oo tosiaan sellasia kummosempia oireita tänään,
ja epäilys hiipii mieleen....
noh, ehkäpä sitte kuitenkin ensviikolla testailen,
että saamme kaikki mielenrauhan sen asian kans.
Katotaaaaan ny.....

Titti; millos sulla on 1.neuvola, vai ootkos varannu vielä aikaakaan ?
Tehis; testaamaan vaan ja junaan mukaan !
Ohdakkeenkukka; onx jo testattu ? mitä häh?

( kiva se täs on muita hoputella,
kun ite malttaa oman testauksen kans ootella pidempäänki,
mut ei millään jaxais muiden uutisia odotella yhtään sekuntia enempää...)

Jahas, mulla kaffekeitin piippaa....meen rauhassa iltapäiväkaffelle,
kun saan olla ihan yksin kotona ja nauttia vaan hiljaisuudesta.......
(auto mun piti imuroida, kun käytiin se pesemäs tänään,
mut kun ei miillääääännn huvita ...)
 
joox lisää Titti*lle
Piti siis vielä kysymäni,
että kun sullakin noin ajoissa vatsa jo näkyy,
niin onko sulla eteenpäin kallistunut kohtu ?
Mulla nimittäin on, ja siksi masu pullottaa ihan heti...

Tähän vois vaikka pukata KALLUPPIA aiheesta
MILLOIN RASKAUSMASSUSI NÄKYI ?

Mä voin vastata heti ekana ;o)
- Ekassa näkyi n. viikolla 6
- Tokassa n. viikolla 8 ( en vaan sitä tajunnut silloin vielä )
 
kata..
galluppiin kiskasen tästä
-esikoisesta viikolla 25
-kaksosista rv:llä 20
-kolmas raskaus viikolla 26 ja
-vikassa noin 25 viikolla.

No,se kuva siellä suljetullaa on vikasta viikolla 24 vissiin,musta siinä kyllä näkee jo mutta sellanen selkee pallo ollut vasta kaikissa yhen vaavin raskauksista viikolla 30.Mut ulospäin alkanut pullottaa noilla viikoilla.

Mulla on taaksepäin kallistunut kohtu ja pienet luut.Nä sanoi lääkäri syiks kun sitä manasin miksi mahaa ei näy.
sinänsä yleensä lyhkäsillä maha näkyy aika aikasin,niin pitäis täälläkin kun oon 159 cm.
En tiiä mikä sitte on.

Kade oon Jooxille kun noin aikasin on saanut masua ihailla.=)
 
kata..
galluppiin kiskasen tästä
-esikoisesta viikolla 25
-kaksosista rv:llä 20
-kolmas raskaus viikolla 26 ja
-vikassa noin 25 viikolla.

No,se kuva siellä suljetullaa on vikasta viikolla 24 vissiin,musta siinä kyllä näkee jo mutta sellanen selkee pallo ollut vasta kaikissa yhen vaavin raskauksista viikolla 30.Mut ulospäin alkanut pullottaa noilla viikoilla.

Mulla on taaksepäin kallistunut kohtu ja pienet luut.Nä sanoi lääkäri syiks kun sitä manasin miksi mahaa ei näy.
sinänsä yleensä lyhkäsillä maha näkyy aika aikasin,niin pitäis täälläkin kun oon 159 cm.
En tiiä mikä sitte on.

Kade oon Jooxille kun noin aikasin on saanut masua ihailla.=)
 
joox3, kirjautumati
Huomenta, huomenta...!

Kata mulla on yksi kaveri, joka on kans tällanen normaalipituinen 164 cm
( ne MUUTHAN on liian lyhyitä tai liian pitkiä...)
ja pieni laiheliini, ja hänellä raskaus näkyi vasta joskus 35.viikolla...
sellanen pikkupieni pömppö, ei ois ikänä uskonut, että on raskaana,
eikä monet kyllä uskoneetkaan.
Hän sai pojan joka painoi liki 5 kg ja oli muistaakseni 54 cm pitkäkin....
mihin ihmeeseen se vauva oli oikein mahtunut edes ??
Ei voi käsittää....

Mulla taas tosiaan on just niin, et heti näkyy ja kaikki tietää.....
Olio katsoi eilen mun massua ja kysyi,
et " ollaanksme piankin lähdössä synnyttämään ? " - ja hitto; se sai
mut ihan hämilleen *~*
Sit yritin vaan hihitellä sille, ja asia unohtui...( ainakin luulen niin )
huh ! en aio kertoa testausjutuista sille tosiaankaan,
en ennenku on jotain kerrottavaa.

Tänään tuntuu taas siltä, ettei tod.näk.mitään kerrottavaa edes tule.
-Noh, käy miten käy; ensviikolla testaan, ellei ihmeitä tapahdu / menkat ala, tms...
Aamuyöstä muuten oli outoa juilivaa kipua alavatsassa,
oikeestaan ihan navan alapuolella ( oisinko kääntynyt tai jtkn...) siihen heräsin ihan.
mitälie...saattaa enteillä menkkojakin,
mutta eiks jollain ollut alkuraskaudessa jotain tollasia kipuiluja ?
en oo ainakaan aiemmissa itelläni noita bongannu...
 
Aurora Vee
AAARGH, testatkaa jo!! (tiedätte kyllä jos tarkoitan teitä) Täällä on kauhea jännitys päällä! :-D

Vanne kiristää päätä muutenkin, menkat ja päänsärkyä, lapset ylikierroksilla... Mies katsoo ikävästi kun en tullutkaan heidän kanssaan ulkoilemaan. Ei tajua. Välillä naisen on saatava olla rauhassa. Ehkä ymmärtää sitten kun hänelläkin alkaa kuukautiset.

Mies taitaa myös luulla että ruoka ilmestyy pöytään taianomaisesti suoraan kaupasta leijailen. Kotiruoka maistuu, mutta sitä ei saisi laittaa. Pyykit hyppäävät koneesta telineelle ja siitä kaappiin. Likapyykit osaavat reitin kylppäriin ja roskiksissa on huipputeknologinen automaattityhjennystoiminto. Kirjat järjestäytyvät riviin hyllyssä kuin alokkaat armeijassa. Jatkuva pikkunäpräys ja toisten jälkien siivoaminen saa tämän mamman kohta sekoamaan... Enkä edes ole kovin nuuka näistä asioista!

Miten osallistuvia teidän miehenne ovat kotitöissä? Luulisi että on pakko, kun lapsiakin on niin paljon (tosin isommista lapsukaisistakin on varmasti apua). Meillä mies kyllä nikkaroi, imuroi ja tekee oikeastaan kaikkea isomman linjan hommia, kunhan vaan käskee, eiku pyytää.

Vauvamahasta: kummastakin on vatsa ollut turvoksissa ja herkkä rv 8 ja rv 5, niin että on joutunut siirtymään mammahousuihin tai verkkareihin. Laardikerrokset ovat piilottaneet varsinaisen vauvamahan ulkopuolisilta yli rv 20, ne jotka tietävät ovat nähneet sen aikaisin, rv 15 ehkä. Olen pitkä, mutta mahakin on ollut keskivertoa isompi (sf-mitta 36 suurimmillaan). Lapset ovat olleet pitkiä (53 ja n.54 cm) mutta alle 4-kiloisia. Siis tuossa mitassahan EI näy 17 raskauskiloa + ylipaino, pelkkää vauvaa juu.

Ylipainosta tulikin mieleen, että uusi raskaus hieman pelottaa ylipainon takia. Kiloja on nyt 10 ja 20 kg enemmän kuin edellisten raskauksien alussa, painoindeksi on reilusti päälle 30 ja kunto on huonontunut istumatyön takia. Laihduttaminen ennen raskautta olisi varmasti viisasta, toisaalta ei huvita tiputtaa kiloja hirveällä työllä sen takia että saisin taas lihoa saman verran! Mitä järkeä siinä on?

Ja taas pyykkejä nostamaan... Leppoisaa sunnuntaita kaikille!
 
safiiri,
Täällä vatsat on näkyny heti plussatestien jälkeen - ainaki melkein. Mulla on kans eteenpäin kallistuva kohtu, johtunee siitä.

Aurora, sää oot kilolukemissa samassa veneessä ku mää. Nyt ku laitokselta pääsin, alkuun tippu paino mukavasti mutta nyt on jämähtäny. Pitäis vissiin vihdoin pikkuhiljaa alottaa kuntopyöräily. Sitte ku en enää imetä, täytyy alkaa tosissaan kuntoileen...

Terkkuja näin julkisestikki kaikille!
 
Mirkku33
Masuista, eka näkyi vasta joskus 8.kuulla, muuta on näkyny jo viikoilla 12 tai jotain...kait.

Miehistä; luojan kiitos on sellainen yksilö, joka tekee pyytämättä asioita, jopa ruuankin jos vähääkään vaikutan sellaiselta ettei vois vähempää kiinnostaa. Kuitenkaan ei "astu mun varpaille" missään vaiheessa, mä oon joskus v****maisen tarkka noissa jutuissa :eek:D. No, pyykkikoneeseen ei ole sillä lupa koskea, se kuuluu yksinoikeudella mulle, siis koko pyykkirulijanssi. Mä tykkään siitä hommasta, kuten myös vessan siivouksesta ja sellaisesta. Mä vaan tiedän sitten tasan tarkkaan miten hyvin mikäkin on tehty kun ite teen :eek:)) ruualla ei niin väliä, pääasia että alas menee :eek:).
Mun mies on kans sellainen kotinikkari, vaikka oikeemmin onkin IT-hemmo. Toisaalta, se on tehny meidän talon kokonaan itse (no ok, mä oon ollu apuna) kaikkineen, yhtään autoa meillä ei viedä huoltoliikkeeseen, eikä kodinkoneet kauaa ole rikki. Lisäksi korjaa kaikenlaista mitä eteen tulee, mutta irronnutta nappia ei saa paitaansa takaisin :eek:). Siivoaa yhtä "hyvin" kuin minä, tai siis vuosien aikana on oppinut saman tavan kuin minä. En sano, että se tapa on oikea tai hyvä, mut kun on sama, niin sanottavaa ei löydy :eek:).
 
Titti*
No pääsihän tänne koneellekin välillä!! Teinit taas vallannut tietsikan ettei kuulumisiaan kerkii yhtään tänne kertoo.

Joox, en tod ole varannut mitään neuvolaa vielä, katotaan nyt pari viikkoa vielä. Tänään virallisesti 4+1, omien laskujen mukaan ehkä 4+6. Jos kävis jotain 7+ viikolla ultrassa tarkistamassa että jotain olis mukana niin tietäis viikotkin (päivät) paljon paremmin. Päivä kerrallaan.

Häpeäkseni täytyy myöntää etten muista miten päin kohtu mulla on, viimeksi terkka taisi sanoa että taaksepäin oli kun ei löytänyt kohdunpohjaa.. Muistaisin jostain lukeneeni että sekin voi vaihdella raskauksissa??! En tiiä mut kaikissa muissa paitti ekassa maha on pulpahtanut heti plussan jälkee, mulla muutenkin pari kiloa masussa ylimääräistä niin sit kun turvotus vielä tulee niin on aika jättipallo ihan alusta. Yleensä kasvu tasoittuu tuossa puolen välin jälkeen normaaleihin mittoihin ja lopussa yleensä solahtaa tuonne "tilavaan lantioon" niin tuntuu että pienenee masu melkein. Ekalla kerralla kaikki oli muutenkin ihan toisin, maha näkyi vasta jotain 20+ mutta se oli muutenkin niin erilainen raskaus kuin kaikki muut että sitä ei voi verrata.

Meillä ei mies osallistu kotitöihin YHTÄÄN!!! Siitä tapellaan joka ikinen päivä ja eilen vilautin kaksplussan artikkeliakin jossa sanottiin että suurin osa avioeroista johtuu miehen osallistumattomuudesta kotihommiin. Ei auta mikään, ei hyvällä eikä pahalla, joskus olen jopa itkenyt väsymystäni mutta ei sekään saa miestä tekemään mitään. Ja sitten tulee miehen lapset jotka ei nekään tee mitään. Olen miettinyt monta kertaa vakavissaan jo oman kämpän hankkimista kun en vaan jaksa siivota noita norsupossujen sotkuja joka ikinen päivä!! Mitä vitun hyötyä mulla on moisesta miehestä??? (Joo tekee mulle lisää sotkijoita...) Tänään taas varsinkin taas nyppii ihan miljoonaa jos ei sitä jo huomannu... >: (

Joo jos lähtis välillä pesee vaikka pyykkiä... : (
 
joo Xo)
Toi Auroran teksti ois voinu olla mun oliosta kirjoitettu !
Aina se ihmettelee, miksen ole ulkoilemassa loppuperheen kans,
ja sitten ku olen ja tullaan kotiin, niin ihmetys on suuri,
kun ei ruoka olekaan odottamassa jo....sellasina päivinä voisin lähettää sen hevonp:hen....! ARGH!
Mutta jos sanon, mitä pitää tehdä, niin tekee pikku patistelulla kyllä.
Pitää vaan aina sanoa niin helvetin yksityiskohtaisesti kaikki,
kuin selittäisi 3-vuotiaalle, muuten jää puolet tekemättä.

Tekeehän tuo omatoimisestikin joskus jotain,
jos mä vaan itsekkäästi menen kävelylenkille tms...
kyllä se silloin saa ruuan lapsille pöytään, mutta sotku on kans sen mukaista.

Kaiken rikkoutuneen tuo olio korjaa, rakentaa ja värkkää itse paljon juttuja,
mutta loppusiivouksen saa aina tehdä sitten joku muu....
Kompuutterihommia tekee paljon ja puutöitä kaikenlaisia,
sekä toimii yleismiehenä koko taloyhtiössä, eli kaikki pyytää apuja meidän oliolta,
tekivät hänestä just taloyhtiön hallituksen pj:n...ettei
vaan hommat loppuis kesken >:eek:/
mutta paljon tekee, en sitä sano...useimmiten vaan se kotona tekeminen
jää vähemmälle...( kiva siinä on sitte nyökytellä,
kun naapurinrouvat kehuu, kuinka ihmeen näppärä se onkaan....ja ite on
just huutanu kitarisat suorana sille, et mikset voi edes roskia viedä, prkl !!...)

Mä oon tota Mirkkua meille pariinkin otteeseen houkutellu siivoustalkoisiin,
kun meillä ei ole yksikään olento siivouksesta innostunut.
Tavaroiden kaappiin laitto tuntuu olevan ( myös allekirjoittaneelle ) joskus äärimmäisen vaikea tehtävä....
Ja WC:n siivouksella olen noita ukkoja uhkaillut, kun kuseksivat pitkinpoikin....
meillä on toienn WC sen kokoinen,
ettei sitä olio edes mahtuis mitenkään siivoomaan,
on niin pieni koppi.Mutta itse imuroi ( tosin aina VAIN alakerran ) ja täyttää tiskikoneen. On sekin jotain,
edellisestä elämästä paaaaaljon parantunut asiat:

tuplien isä kun tykkäs että naiset on siivoojia, kokkeja, ompelijoita, opettajia, lääkäreitä, rakastajia,lastenhoitajia,yleisesti huoltojoukot,appivanhempien psykiatri, caddy, yms,yms....
ja miehet voi vana nauttia, olla johtajia ja golfata ilman huolen häivää...
ja tää miesten hommahan oli tietenki niin rasittavaa, että voivat myös lomailla
( omien ystäviensä kanssa, ei lasten eikä eukon , eihän se muuten lomaa ois !!? )

Niin, Auroa, meillä kyllä ollaan varmasti yhtä laiskoja siivoilemaan,
vaikka lapsia tulis 10 lisää....yksinkertaisesti eläminen ja kaikki touhuilu ja nauttiminen vaan on kivempaa....

Tulipas kamalan piiiiitkä sepustus...ny mää lähren ulos. Moiii
 
ohdakkeenkukka - kotona
Heissan, täällä ei ollutkaan sellaista sutinaa kun pelkäsin joten ehti ajatuksella lukea kaikkien raapustukset :}

Täällä ei mitään uutta, kp 31/28 ja negaa näyttää.
 
joox lisää ; PeeÄs
Ohdakkeenkukan tilanne mua jänskättää tosipaljon,
varaa hei se ultra, niin tiedät varmasti...

Mä näin viimeyönä unta, jossa testailin monen monta eri kertaa,
mut aina kun olin just menossa katsomaan testitulosta,
joku tuli häiritsemään...siis ovikello soi, puhelin soi,
lapset vuorotellen urkkimassa, ukolla asiaa, naapuri huuteli alakerrasta, yms.yms...
joten tulosta ei sitte näkyny...hitto, ku otti pattiin tehdä niin monta testiä,
eikä silti tiedä tulosta...olin oikeen pahalla tuulella kun heräsin,
kunnes tajusin, et hitto se oli unta....( mä oon sekoomassa...? )
 
ohdakkeenkukka - kotona
Ootte te ihania, jaksatte tsempata :}
Itsellä alkaa koko ajan olla varmempi olo että hormonit leikkii mun kanssani, kaipaan vain tätiä että saisi uutta yritystä kehiin kun on niitä ovistikkujakin kasa!
Iltasella olion kanssa tuli pöllyyteltyä peittoja ja sen jälkeen tulikin jo olo, että menkat alkaisi. Mutta ei, hieman veriviiruista limaa aamulla oli tämän päivän potti..

Laumalle ruokaa, huomiseen!! ------------------>
 
kata...
Mulla nelosesta testi näytti plussaa vasta viikon sen jälkeen kun olis pitänyt menkkojen alkaa..
Eli ovis ei ollut ihan paikoillaan ilmeisesti.

Ukkeli galluppiin,täällä olio siivoo jopa paremmin kuin mä.Mä tuppaan "siivoomaan" tavaroita kaappeihin ja piilottelen minne milloinkin,siirrän paikasta toiseen.Mies siivoo mattojen altakin!!=)

Pyykkää kun kattoo tarpeelliseks,pyyhkii pöydät jne.Tekee varmaan osansa tuo että oli yh-isi kun tavattiin.
Eli on nähnyt sen arjen jota pyörittää lapsen kanssa.
Nähnyt että ruoka ei tuu pöytään tuosta vaan ja puhtaat pyykit kaappiin.

Joka isän pitäis kai olla yh tovin!!!Hehe...lähtekääs naiset viikon lomalle taikka ees viikonlopuks.Saa oliot touhuta perheensä kanssa sen ajan,näkis mitä on olla "nainen"!!!

Masugallupista,Tehis on kyllä mun tavoin odottaja jonka masu näkyy myöhään..
Onks sulle annettu muuta tietoa,miks maha näkyy myöhään??
Mulla taaksepäin kallistunut kohtu,osasyy sekin kyllä.

Mies lähti Miskan kanssa lenkille,on tehnyt tollasia 10 km lenkkejä tässä muutamana viikonloppuna.
Meinaa juosta 10 km kesällä kun täällä Suvi-illan maratooni.
Mä en ole juoksija.Mulla kehnot polvet ja tisut dd kokoa niin en saa niitä liimattua millään paikoilleen ja juoksemalla saan ne kohta polviin asti!!

Mutta tuo pyöräntaakse laitettava kärry on ihan mun juttu,tosi kivaa että pääsee näitte kahen kanssa muutenkin kuin rattailla taikka autolla.

Nyt lakua nassuun!!!
 
Tehotyttö.
Ihan äkkiä kurkkimassa... :)

Jaa masusta. Juu, viimeksi oli jo jotain rv 30+ ja yksikin tuttava meinas, että on tainnu Tehiksen dieetit vaan mennä vähän poskelleen... Mulla on eteenpäin kallellaan tuo kohtu tai ainakin on ollu, mutta viimeksi jälkitarkastuksessa lääkäri sano, että taaksepäin.. Mitä häh? Ei mitään selitystä sille ole. Mulla on tosi lyhyt selkä ja mittaakin vaan se 164cm. Enkä mikään iso olen muutenkaan. Kyllä sitä terkkakin aina on ihmetelly, että mihin sen kätken :)

Äh, pitää mennä.. Sori taas.
Kaamee pallo täälläkin!!!
 
Titti*
En kyllä kattonut mutta olin katsomassa korista ja siinä tauolla oli sitten kuusi tyttöstä tanssimassa niin mua rupes kuristaa kurkusta kun ne tanssi niin hyvin... Huoh. Tee nyt se testi joox joox joox??? Tuu mun kaa märisemään kimpassa tähän pendoliinoon, mulla on niin yksinäinen olo... Ja Ohdis varaa heti huomenna sen ultran!!! ; )
 
kata...
Mä katoin Biisikärpästä mutta meillä oli vaan järkky hauskaa kun ite niitä laulaa loilotettiin!!
Esikko sano että miksen mennyt sinne kun joka biisin osaan vääntää...Njoo,välillä vähän omilla sanoilla silti!!!

Mä en kestäis moista piinaa,testaisin ja testaisin vaikka jokapäivä!!
Juur tajusin että kovasti vähän oon testaillut.Ehkä 6-8 kertaa elämäni aikana.
Höh..se vasta jännää on!!!

Titti hyvältä näyttää!!=)
Tarrasukkia masuun vaan kovasti.

Tehis,voisko olla että kohdunsuu on taaksepäin,mutta josko kohtu on eteenpäin kallistunut...?
Enpä keksi.Mulla taaksepäin kallellaan.Mut tuo pieniluisuus on kai sellanen mikä sitten tekee että vauva mahtuu kasvamaan luisessa lantiossa pitkään.Eihän se vaavi suuren suuri ole vielä ees 7:llä kuulla.

Mulla tossa kierukkatarkastuksessa terkka bongas että paino tippunut 3 kiloa.Täh?
Miten voin olla näin uuno kun en ees itestäni huomaa että paino muuttuu.Mä oon ihan uunona aina muitten painoista kun joku tietää tarkasti että tolla on paino noussut taikka laskenut,mä en kyllä erota ellei tuu 30 kiloa tms.

Tosin verkkareilla kotona pyörii ja farkut on stretsiä niin ei sitä kait huomaa.
EIkä 3 kiloa paljoa ole,mutta mulla ei yleensä paino heittele.
55 kg nyt siis.Liki koko aikuisiän oon painanut 58.
Mutta liiveistä huomaa että niistä lähtenyt!!
ELi kai saan siirtyä pienempiin kuppeihin,ihanaa!!Vielä jos tippuis niin mahtuisinkos c-kuppiin,niitä on tosi nättejä ja ihania.
Tosi sitten jää nahka vaan jäljelle ja se ei oo nättiä.
Kai parempi vaan koittaa syödä paremmin.
En kyllä tiiä miten tuo tippunut,syönyt oon kuin ennenkin,mutta kai se tä pikku-ukkeliini sitten kuluttaa!!

Nyt aamukahville ennen kuin pienet herää.Koululaiset jo taksipysäkille potkaisin.

Moiks!
 
Aurora Vee
Maanantai, ja jännitys jatkuu!

Kata, se idea tilapäisestä yh-isyydestä on erittäin hyvä. Meillä meinaan mies oli viime vuonna yhteensä 5kk lasten kanssa kotona (eli silloin 7kk-1v ja 2-2½v), ja meikämamman arvostus nousi kohisten. Mies tunnusti avoimesti ettei ollut tiennyt miten paljon hommaa kotona on ennen kuin minä menin töihin (tosin mulla oli esikoinen tarhassa lyhyttä päivää 4 pvää/vko, mutta yritin tehdä gradua vauvan kanssa). Kiitin kehuista ja sisimmässäni hypin riemusta että viesti oli mennyt perille.

Mutta nyt homma on taas vähän lipsunut, kun olen kotosalla päivät ja osa kotitöistä väkisin jää mun kontolle. Periaatteessa en ole kotona vaikka olen fyysisesti paikan päällä, mutta käytäntö on toinen. En vaan haluaisi siivota viikonlopun jälkiä puolet viikosta... On tuo ukkokulta tosi ahkera, osaa lähes kaiken ja tekee yleensä mukisematta, mutta ei hoksaa samoja pikkuasioita (esim. vessan siivouksen yhteydessä vaihdan pyyhkeet).

Tosi ikävää Titti, että teillä riidellään kotitöistä. Jotenkin kuvittelisi että ajan kuluessa (ja lasten määrän kasvaessa) oppisi tavoille, että edes tekisi sen mitä osaa ja huomaa. Auttaisiko teillä yhtään jos jättäisit korjaamatta heidän jälkensä, vai elelisivätkö possut tyytyväisinä sikolätissä ja lopulta sinulla olisi entistä suurempi urakka?

Ihmeen liikkuvaiset kohdut teillä! ;-D Mulla taitaa olla taaksepäin rennosti nojaava.

Nyt hommiin...
 
joox täällä
Sadepäivän puuhia aloittelen...eli;
Tuo ylin kerros siivottava rojuista, jotta meidän makkarin nurkassa iäisyyden lojuneet "joojoomäsiivoonnoijohonkikohta"-rojut muuttaa sinne,
koska mua ahdistaa ne ihan helvetisti.
Tarjouksen uudesta vaatekomerosta tilasin,
kun tää nyk. vie törkeen ison osan makkarista,
eli sänky on mun mielestä "väärinpäin".Pitää saada lisää tilaa, et voi sängyn edes kääntää.Jos saatais ees hiukan järkevöitettyy tätä....
hmmm...saattas sit pinniskin mahtuu ( tätä ajatusta ei onneks olio tiedä...) - ja kompuutteripöytä vähän paremmin.
Lapsille tulee ylimpään pelipaikka ja oleilutila, se on ollu suunnitteilla kokoajan,
kun vaaaaaaan sais aikasex...

Tänään ei o pätkääkään testifiilis,
vaikka olio sanoi eilen anopille puhelimessa, et mä näytän siltä kuin oisin 4:llä kuulla raskaana ...mä vaan hihitin sille.
Mut siis mitään fiiliksiä ei sen suuntaan ole. ainakaan ny.
 
Titti*
Huomenta!!

Harmaa on päivä täälläkin... Pää ja kurkku on kipeet, kevätlenssua taitaa taas yrittää. Töistä ei missään tapauksessa voi olla poissa, täytyy vaan vetää Panadoolia nassuun.

Joox voisit silti testailla vaikka ei olis fiiliskään, mun mieliks ees... ; )

Aurora, ei auta meillä mikään!! Kyl nää meitin norsupossut pystyy hyvin elämään paskoissaan kuukausia!!! Ja yleensä jos ukolle siitä raivoon niin se menee komentamaan mun ja omaa tytärtään siivoamaan, johtaja-ainesta siinä... Kai mä itekin olen sit sen siihen opettanut että lopulta siivoan sen jäljet kun ei kehtaa edes vieraita kutsua kun on niin törkyistä. No, iteppä valinnut... Mut katotaan, joku päivä saatan lopullisesti kypsyä siihen ja otan lapset kainaloon ja lähen siitä sikolätistä huitsin nevadaan!!! Joo ottaa päähän ihan sikana...

Hö, taas työt kutsuu...

Ps. ei oo reiluu että Katalla vaan paino putoo, mulla tullut viikossa kilo!!! ; )
 
ohdakkeenkukka - töissä
Huomenia

Jooxilla ihan selkeästi pesäntekovietti puhjennut kukkaan ;}
Roudaat vaan sen pinniksen siihen mihin aattelit ja katot miten olio tipahtaa kun tulee kotio :D
Meillä pitää lemmikin muuttaa terraarioineen tyttären huoneeseen jos meillä jossain välissä pinnasängylle lääniä tarvittais, toinen vaihtoehto ois sellainen kankainen, roikkuva sänky meidän jalkopäähän mut se lienee aika vaarallinen vaihtoehto siinä vaiheessa kun miniterroristi alkaa nousemaan pystyyn..

Omaa napaa oikein urakalla:
Menkkafiiliksistä ei taas tietoakaan, valkovuotoa senkin edestä. Uskotteko että PIKKASEN ahdistaa :D
Mulla oli ovulaatio vk12, luulisin olleen kp11.
Ja oviksen voin sanoa varmasti olleen koska mähän tikuttelin ton jälkeen ja näytti edelleen oviksen aika hyvin (tikutin myös pari päivää tuosta ja tuolloin ovis oli jo mennyt, aivan hailakka haamu jäljellä ja petyin tietty koska spekuloitiin sillä ajatuksella, josko raskaus näkyisi ovistikuilla).
Tolla viikolla tulikin oliota käytettyä hyväksi aika lahjakkaasti muttei enää sen jälkeen (kun ei ovistakaan enää näkynyt niin en viitsinyt enempää kiduttaa :D )..
Mutta jos mulla on ollut ovis niin ei kai mun menkat voi huvikseen myöhästyä? Eikös nyrkkisääntönä ollut että luteaalivaihe oisi 10-16 päivää oviksesta?
Nyt sitten menossa kp 32/28, tissit on kipeät kuin joku oisi mätkinyt perunasäkillä.

Koitin bongailla lisätietoa tuolta ketjusta missä kysellään ihmisiä joilla menkat oisi viikon myöhässä mutta sit vasta plussanneet..muttei sielläkään ollut tietoa muiden oviksesta. Mä siis tiedän oviksen olleen ihan ajallaan ja ehkä jopa ajoissa, joten siitä ei tämä nyt voi johtua.

Titti, mietin tosiaan sitä jos tämäkään raskaus ei vain näy testissä..se ei vaan välttämättä olisi kovinkaan hyvä juttu. Synnytyksessä (hätäsektio keskosena) selvisi silloin että pojalla oli jotenkin poikkeuksellinen, epämuodostunut (lohkomainen) istukka ja kaiken järjen mukaan tuon istukan ei olisi pitänyt toimia. Joten jos tässä olisi sama asia kyseessä, todennäköisyys sille että lapsi koskaan syntyisi, ainakaan terveenä, voisi olla jotain muuta kuin mitä tässä toivotaan :/

Odottelen muutamia päiviä, testailen viikonloppuna jos mitään ei kuulu ja varaan sitten aikaa neuvolan gynelle.

Jatkakaa :}
 
kata Ohdikselle..
Mulla oli ovis myöhässä en tiiä kyllä tarkalleen koska oli,mutta kävin gynellä -05 kun kierukka oli poistettu,kun ei ovista löytynyt.
Meillä oli kyllä kumi käytössä mutta kun halusin kokeilla niitä tikkuja enkä löytänyt ovista.Gynen mukaan mulla oli kierto sekaisin,sillä ovis oli vähän ennen menkkoja.
Mutta kierto tasaantui ilmeisesti sillä olin lokakuussa raskaana.Kumi jätettiin elokuussa etelänmatkalla pois.
Mutta silti viikon oli menkat myöhässä ja nega tippu.5 pvää myöhemmin oli jo vahva plussa.
Eli oikeestaan silloin oli n.reilu 10 pvää menkat myöhässä ja vasta plussa.
Myös lasketun ajan kanssa oli ropeltamista,sitä siirrettiin.

Mitäs jos veisit tk:hn pissat,kattois siitä ja jollei näy niin verikoe ja HCG siitä?
On tuo melkoisen outoa...

Uskoisin tuon pojan istukan olleen ihan sattuma,sillä olisihan sua siitä varoiteltu.
Ei kannata moista pelätä ainakaan.

Nyt pihalle,täällä sakki heräillyt ja syötetty!!Kaamee sumu vaan,pimeetä on.Mutta tykäsin kun kynttilät sytytin kahvipöytään...Musta on kiva syödä " yksin" ja kattaa nätisti.

Miska tykkää kynttilän lepatuksesta kovasti...Saa äiti kahvit juoda rauhassa.
moiks
 

Yhteistyössä