ISOmpaa pesuetta haaveilevat 19

  • Viestiketjun aloittaja joox3 kirjautumati
  • Ensimmäinen viesti
Haidi kirjautumati
Jooxin kuvat bongattu...wau mikä maha-pallo:)
Hyvänenaika, että ne pojat näyttikin pieniltä siinä imetyskuvassa <-----kaikella kunnioituksella, kyllä on ihmisellä ryntäissä kokoa:) noitten väliin kun olion puristaa se varmasti on hetken hiljaa:)))))
 
joo Xo)
ehhehheeeehheheheeehhhheeehhheee...hik!
Näin on, kokoahan noissa on, mutta kun tuo perskeleen olio
on niitä pyllymiehiä - ja mulla se on olematon ! ( vaikka kuulema niiiin ihq )
 
ohdakkeenkukka - töissä
Joox, tossa kuvassa missä odotat tyttöäsi niin siinä näkee selkeästi missä on vauvan pylly :}

Mun pitäisi nyt kyllä boikotoida koko elliä vähän aikaa, meinaa tuhertaa kyyneliä joka hemmetin asiasta :D
 
joox ohdakkeenkukalle
Juu, eikun siinä taitaa olla tytön pää....
näkyy siinä tosiaan jonkinasteinen moukku, ite en ollut edes huomannut....
tyttökin viihtyi perätilassa ja kääntyikin itekseen kun oltiin melkeen 39.viikolla....

Elä, Ohdis, itke , teet vaan sen testin ni arvataan mistä parkukin johtuu ;o)
 
ohdis -
Anna mun ny tuhertaa vielä jokunen päivä, joox :}
Siis nyt on niin moni asia joka voipi vaikuttaa, olen väsynyt, kipeä, hormonitoiminta sekaisin, kodinremppa-stressiä ja sitä rataa mutta on se niin hemmetin noloa jos sattuu työtoveri paukkaamaan mun huoneeseen just ku meikit on silmien alla :D

En tiedä mikä siinä sun masussa pullottaa mutta olin kattovinani että ois ollu pylly, koska ylempänä näkyy pienempi mohkura jossa vois olla kantapää :D
 
joo Xo)
Tai sit ne on niitä kammottavia sinisiä raskausarpia,
jotka pojat toi tullessaan,
joita olen täynnä reiden puolivälistä melkeen kainaloihin....
ne saattaa näyttää oudoilta palluroilta ja sellasilta kuvissa....
 
Tehotyttö.
HItto ku ootte kirjottanu, tai siis hyvähän se. Olen vaan ihan läkähdyksissä, kun luin kaiken. Enkä sit kerkiä muuta ku luikahtaa suljetulla kattoon kuvia.

Törsättyä tuli. Lapsille tietty!
 
Tehotyttö.
Pakko oli vielä ton kaffekupposen kanssa piipahtaa..
Hitsi, olen ihan poikki tuon shoppailureissun jälkeen. Oli siis nuo pikkumukelot mukana. Ihan nätisti olivat, mutta on se aina oma lisänsä.

Eihän nuo Jooxin massukuvat ny mitään pahoja ooo... Turhaa höpäjät. Ihan normaalikokoinen vasta!

Niin ja aiheesta SEKSI vai SUKLAA..
Sehän se juttu onkin, että haluan sitä suklaata, kun ei ole vielä muut himot oikein heränneet! (Eikös tästä vois vetää sen johtopäätöksen, ettei hormonitoimintaa ole.. Tai sitten on salakavalasti ollu, ja nyt on päällä alkuraskaus+imetys) Juu, mutta haluttomampi en ole ollu mies- enkä naismuistiin :)
Sitähän se olio koko ajan yrittää sepalus auki, että ois täällä tätä oikeetakin, miksi sitä korviketta käytät koko ajan... Eli sillä on TUPLASYY vinoilla mun lölleröistä :-D

Kiitos, jos saan täällä puida myös tätä päinvastaishaaveilua :) Tiedän, että on ihan pöllöä olla käyttämättä ehkäisyä ja toivoa, ettei tulis raskaaksi.
Mä haluun tänä kesänä viettää ne kaveripirskeeni ilman 0-linjaa ja haluan kaivaa lapiolla veren maku suussa ilman omantunnontuskia ja ja ja ...
Kyllä mä silti sen viitosen vissiin haluan, mutta tosiaan vasta loppukesästä alkaen kiitos mielellään raskaaksi ;-)

Hyvä hyvä, testejä tytöt tilaillu!!!
Mulla ei nyt ole, enkä taida tähän hätään testailla. Kaks viikkoa sitten olen siis viimeksi testannu. Katotaan ny, jos jossain vaiheessa pitää vielä tsekkailla...
Mutta Jooxia päästään jänskäämään pian.
Ja Ohdis on mun mielestä kyllä jo varma tapaus ;-)
 
Haidi kirjautumati
Mitä ruokaa tänään???
Pää lyö tyhjää vieläkin, kun tuli nukuttua niin pirun pitkään. Eilen illalla herkuteltiin patonkiveneillä...nam...vielä olis tarpeita tehdä lisää, mutta eihän ne mitään ruokaa ole.
Ai niin tässä suolainenvinkki kahvipöytään, iltapalaksi tai muuten vaan...tyttö teki koulussa ja vallan hyviä olivat.

Hapankorppurullat > tee lihaliemi n. 1/2 l ja uita hapankorput siinä, nosta valumaan vaikka talouspaperin päälle. Voitele sitten makusi mukaan esim. kinkkutuorejuustolla johon on vähän hakattu persiljaa sekaan ja kierittele rullalle, koristeeksi vaikka persiljaa. Hyvää!!!
Toinen hyvä täyte on yrttituorejuusto tai mätitahna, mätitahnanan kanssa tilli antaa mukavan säväyksen.

Josko tästä kaappeja kaivelemaan...mikä tarjonta on, sapuskaa sen mukaan.
 
Tehotyttö.
Ja vielä unohtui...

Auroralle piti vähän kenkkuilemani...
Pistit kyllä pahan tuosta Turun murteesta, MUR :-D Vaikkakaan mää en ihan sitä murretta puhu, mut vähä sinne päi. Olen siis syntyisin täältä Turun seudulta ja edelleenkin asustellaan. 40:n kilometrin säteellä Turusta sekä kotipaikka että nykyinen asuinpaikka. Ja on sitä tullu Raumallakin asuttua nelisen vuotta. Se se vasta murre on :)
Missäs päin muuten itse asustelet? Onkohan mulla hurahtanu ohi vai onko ollu juttua?
Viestintä onkin varmasti mielenkiintoinen ala! Vau.
 
Aurora Vee
Tehis, sori... ;-D

Mieheni suku on Turun suunnalta kotoisin, joten hän matkii aina hassuja sukulaisiaan murteella. Siitä tapa on tarttunut minuunkin.

Asustelemme Itä-Uudellamaalla, mutta nyt täytyy pistää tietoloota kiinni ennen kuin IHAN kaikki tunnistaa... (liekö myöhäistä)
 
Haidi kirjautumati
Täälä yksi tyhmä akanmöllikkä perussavolainen töllikkä. Tiedättekö minulle ei sano yhtään mitään ilman jotain karttaa tms. jos paikoista puhutaan tyyliin Itä-Uudellamaalla tai vaikka pohjois-pohjanmaalla...oon niin palikka. Minulle täytyy sanoa paikkakunta tai kaupunki...juu ja jos paikkakunnista puhutaan mielellään kaupunki joka lähinnä sijaitsee, sit saattaa aueta, että mistäpäin puhutaan:))
Sen minäkin ymmärrän, että Helsinki on etelä-suomessa ja Rovaniemi pohjois-suomessa:) Itse vaikutetaan aikalailla itä-rajan tuntumassa, mutta sekin on aika laaja käsite...ymmärtääkseni tämä kolkka kuuluu etelä-savoon...voi olla kyllä et metsään meni:)
 
joox3, kirjautumati
Phoh ja pah.
Käytiin tytön kansaa pihalla pyöräilyharjoituksissa,
ilman apupyöriä, mutta herrrmo ei kestä...tytöllä siis.
Ei minkäänlaista kärsivällisyyttä, ei sitten ollenkaan....äitiisä tullu siinä .Ikävä kyllä.
Viimekesänä hermo kesti just ja just harjotella pyöräilyä apupyörien kans ehkä 3 kertaa, ja nyt hän hermostuu ihan kokonaan, kun ei heti onnistukaan....
aarGHh!
Noh, ehkä se tästä vielä, onneks isillä kestää hermo harjotuttaa tyttöä.

Huomenna vietetään ikea-päivää tytön kans, kun meille tulee ötökkämyrkyttäjät,
niin pitää olla paikalta pois...hyvä päivä shoppailla, siis ;o) !

Missäs kaikki muuuut on ??
mä en muuten saa viestejä sinne suljetulle mun s-postista,
ne tulee takas kaikki....mutta se temppuili jo eilen,
väitti ettei meitä siellä oelkaan, mokoma värkki !!

Jaahas, pitäiskös sitä keilahommelii tänään sitte... ;o)
 
Tehotyttö.
Yhdistyshommeleita ja sähköpostisiivouksia.. Pakko tän kautta kuiteskin :)
Nyt lähden keilaamaan sen suklaalevyn tuolta kaapista. Yritän syödä salaa, ettei tule pahoja löllerökommentteja!

Ja Aurora saa anteeksi, TÄN KERRAN! :)
 
joox lisää ; PeeÄs
Että mä olin nuija !! argh !! ;o(
En tajunnut eilen testejä tilatessani,
että se perskuleen olio tulee hakemaan meidät ikeasta ja tuo kotiin,
näkee siis että mä oon tilannu nuo, kun aina luuraa postit ekana...enkä tosiaan tahdo,
että se niitä näkee,vaan kerron sitten jos kerrottavaa on......toisaalta
vois toivoa,että suomen posti toimii niinkuin tähänkin asti,
jolloin ne testit on mulla maanantaina vasta...tai ehkä jopa tiistaina..KÄÄÄÄKKK!

BTW: lapset hämmästeli aamusella, et oonko mä TAAS
syöny liikaa jälkiruokaa, kun mun massu jotenkin pullottaa ??!
( kun aloin tyttöä odottamaan, nuo pojat kyseli ihan samoin sanoin...)
öööh....sanoin vaan, että äideillä nyt massut pullottelee joskus,
ei kannata kiinnittää siihen mitään huomiota.
Outoo. Yritä täs nyt sitten olla miettimättä onko vai ei....
Ikeaan mennään sillä ainoalla aamupäivän bussilla,
eli 2:n kitutunnin päästä lähtö vasta....oisin halunnu het aamusta,
niin ei ois tarvinnu alkaa edes siivoilemaan ennen lähtöö...
nyt meen korjaamaan toppavaatteet pois laatikkoon,
eilen vihmeränä Xo) ne kaikki pesin !
 
Aurora Vee
Huomenta!

Haidi, sanooko Porvoo yhtään sen enempää? 50 km Helsingistä sinne teijän suuntaan? Olet ehkä joskus ajanut ohi matkalla kaaaupunkiin..? ;-D

Tehis, ei mulla tosiaan oo mitään turkulaisia vastaan, päinvastoin vaikuttaa leppoisalta ihmisrodulta. Ukollakin siis puolet geeneistä sieltä päin, ja lunkimpaa miestä saa etsiä.

Jooxille törsäilevää Ikean reissua! Tarviitko kantoapua? Ikean matkoilla se iso perheauto onkin näppärä. Ei tarvitse yhtään miettiä, mahtuuko heräteostokset autoon. Jos on ymmärtänyt jättää muutaman lapsen kotiin, siis.

SEURAA TILITYSTÄ JA VALITUSTA, LUE JOS JAKSAT:

Ukosta puheen ollen. Meillä oli eilen illalla aika tulinen vauvakeskustelu, jonka johdosta silmäluomet on vieläkin turvoksissa. :-/ Jouduin ajamaan miehen seinää vasten aika ikävällä tavalla, kun tuntuu että hän sulkeutuu täysin kun edes mainitsen MAHDOLLISEN kolmannen JOSSAIN vaiheessa.

Mutta VIHDOIN sain hänet myöntämään, että hän pelkää joutuvansa taas kauhean painostuksen kohteeksi (kuten aina kun haluan saada jotain aikaiseksi ja mies hannaa vastaan). Häntä syyllistetään kun ei pysty sanomaan vielä mitään vauva-asioista. No tottahan se on. Mutta kun mies ei halua puhua mahdollisesta kolmannesta edes käytännön tasolla (rahat, työ jne) - yhteistä haaveilua en odota. Hän ei haaveile, hän suunnittelee. Sen verran hyvin tunnen tuon miehen lähes vuosikymmenen yhteiselon jälkeen.

Hassu mies luulee että saan yhtäkkiä päähäni haluavani vauvan NYT ja HETI, vaikka jouduin taas kerran toistamaan etten itsekään halua sitä ihan vielä. Mutta pakko tässä on vähän suunnitella tulevaa paria vuotta, kun mahdollinen kolmas vaikuttaa niin suuresti esimerkiksi mun työntekoon.

Ensi vuoden alusta pitäisi löytää vähän vakituisempi työ, ja sitten vauvahaaveet voivatkin joutua odottamaan. Mies ei kuitenkaan haluaisi liian suurta ikäeroa, kun itse on 5 ja 7 vuotta isoveljiään nuorempi ja on kokenut kärsivänsä tästä. Eli mun on pakko herättää ukkeli vähän tekemään laskelmia 9 kuukauden kertoimella.(uskomatonta että insinöörille joutuu sanomaan tästä)

Kerroin myös että tuntuu kuin en saisi tarpeeksi tukea sille että jaksamiseni kohenisi riittävästi kolmatta varten. Mies sanoo että katsotaan nyt miten se lähtee kehittymään, mikä kuulostaa korvissani siltä ettei hän luota siihen että ongelma TULEE paranemaan. Ennemmin niin että "voithan sä jaksaa, tai sitten joudut hullujenhuoneeseen". Tattista vaan luottamuksesta. ;-D

Itse jaksan luottaa siihen että tämä on ohimenevä asia, joka varsinkin näin pienten lasten kanssa johtuu väsymyksestä ja siitä että on kädet vaan niin täynnä. Tai luottaisin jos saisin siihen tukea. Ymmärrän kyllä että kolmen kanssa vasta onkin kovilla, mutta olenkohan naiivi kun ajattelen että 3- ja 4½-vuotiaat ovat omatoimisempia kuin 3- ja 1½-vuotiaat? Onko hölmöä ajatella että mekin pärjäisimme, kun kerran niin moni muukin?

Miestä pelottaa jatkuva muutoksen haluni, se etten koskaan muka ole tyytyväinen ja voi nauttia nykytilanteesta. Hänen on vaikea ymmärtää että haluan lisää tätä hyvää mitä meillä jo on! Nykytilanteessa ei ole mitään vikaa, mutta siihen voisi lisätä vielä kolmannenkin. Sama asia oli aikanaan naimisiinmenon kanssa: kaikki oli hyvin, ja halusin asioiden olevan vielä paremmin. Toivon että viesti meni perille.

Onneksi mies oli jokseenkin samaa mieltä, kun mietin että samaan syssyyn menisi se kolmaskin, kun on tottunut arkeen pienten kanssa, sen sijaan että joutuisi aloittamaan "alusta" useamman vuoden päästä. Monen vuoden päästä sille kolmannelle joutuisi tekemään kaverin, sanoi mies - ja minä myhäilin tyytyväisenä. Sopisi sekin... Toinen hyvä asia on, että mies sanoi tilanteen muuttuvan aika paljon jos saan vakituisen työn. Se olisi yksi iso kysymysmerkki vähemmän.

Eli nyt vaan silmät ja korvat hörölle, että löytyisi se duuni.

TILITYS LOPPU, TÄSTÄ ETEENPÄIN VOI TAAS LUKEA!

Niin, eli vauvahaaveet jatkuvat, mutta matalammalla profiililla. Pyysin anteeksi rakkaalta mieheltäni jankuttamista, ja lupasin hieman hidastaa tahtia. Häneltä taas toivoin rohkeutta puhua vauva-asioista ilman pelkoa että valelee bensaa liekkeihin.

Puuh, mikä kirjoitus. Koettakaa kestää.

Täällä Itä-Uudellamaalla aurinko pilkahtaa sateisin aamun jälkeen, ja kovasti odotan jo viikonloppua. Kerrankin ei ole yhtikäs mittään suunnitelmia, ihanaa!

Mukavaa viikonloppua kaikille!
 
Tehotyttö.
No voi tuota Jooxin testitilausta ;-) Jos tuo kuori tulee, niin sano, että on hänelle ylläri, paljastuu vasta joskus myöhemmin.. Ei saa kurkkia!
Ja mitähän se Jooxin massu nyt pullottelee, hmmm. Voi viuhka! Meinaatko nyt kyytiin hypätä???

Jaksoin lukea Aurora koko "tilityksen"! Kirjoitat niin mukavasti, että on ilo lukea :) Taidat olla oikealla alalla!
Tuo on todellakin kaksipiippuinen juttu, "tehdäkö" lapset lyhyellä vai pitkällä ikäerolla. Tällä kokemuksella en todellakaan ole varma kummin tekisin, jos saisin uudelleen päättää. Kyllä 3- ja 4,5-vuotiaat todella ovat omatoimisempia ja heistä on tosi paljon seuraa toisilleen.
Voin äkkiä yrittää listata pitkän ikäeron hyviä ja huonoja puolia. Tosiaan ihan pintariipaisu, koska pitäisi tästä kohta sännätä jo muualle.. ;-)
Hyviä puolia :
- isoista on AIVAN ÄLYTTÖMÄN PALJON APUA
- isot ovat jo niin isoja, että todella ovat omatoimisia
- itse osaa ottaa todella lunkisti pienten lasten jutut, koska tietää mitä se on, kun ovat isompia ;-)
- perhe-elämä on todella haasteellista, jos siis haasteista pitää
- arki on vaihtelevaa, bänditouhujen ohjailusta kakkavaipan vaihtoon hyppäyksiä :)
Huonoja puolia:
- perhe-elämä on välillä liiankin haasteellista, tarpeiden yhteensovittaminen joskus hankalaa ja mahdotontakin
- pienet voivat oppia sellaisia asioita, joita heidän elämään EI VIELÄ KUULUISI

Näin äkkiseltään en löydäkään lisää huonoja puolia. Mutta kyllä niitä varmaan on, kun tässä mietiskelee.
Mulla itsellä on siskot 10 ja 16 vuotta nuorempia kuin minä. Tuon nuoremman siskon kanssa olen tosi läheinen, koska olen hänelle aina ollut varaäiti ;-) Toinen siskokin on tullut läheisemmäksi tässä vuosien varrella. Itse olen sitä mieltä, että tuo ikäero ei ole se sisaruksia "etäännyttävä" asia, vaan kyllä se on enemmän henkilökemiaa... Totta kai paljon nuorempi yksinäinen susi joutuu ehkä vähän etäällä, jos on kaksi mutta lyhyellä ikäerolla. Mutta siitä tosiaan selviää tekemällä kaksi tai KOLME lisää :-D

Äh, sorry, tästä tuli nyt huono sepustus, mutta en ehdi nyt oikein ajatuksella...
Palaillaan!
 
kata...
Moikkis!!huh...ootte työ aika tarinatätejä!!!=)
Aurora,täällä ihan paljasjalkainen turkulainen...mrrrr..Mitäs mää sitte sanoisisin...älä kuule morrkkaa meit taika saat köniis tält könölt!!!=)
Ei vaan,on se kyllä aika kaameen kuulosta näin kun on pitkään asunut poissa.Vanhat kamut vääntää oikein turkulaist niin mua kyllä naurattaa!

Kurjaa kun oliot ei ole samalla sivulla teidän haaveiden kanssa,joku piikki niille peffaan vaan.

Mä kyllä oon tykännyt isostakin ikäerosta.Oli aivan ihanaa saada 6 vuoden jälkeen vauva,tuplat ja bonari oli eskarissa niin sain paneutua tuohon Maisaan,vähän kuin esikoiseen kun ei ollut muita lapsia kotosalla.
Ja 2 päivänä jäivät koko päiväksi eskarin jälkeenkin niin mulla oli todella aikaa tuhtata vauvan kanssa.

Kyllä tä vajaa 2 veekin on kiva ikäero en sillä sano.Mutta oikeesti ei ainoo syy kannata olla se ettei tuu isoa ikäeroa.Täytyy olla valmis antamaan vauvalle miltei kaikki oma aika.Ja isommille myös.

Mä kävin aamulla kierukkatarkastuksessa ja ukkoa hoopotin.Sanoin ettei sitä löytynyt ja terkka teki raskaustestin.
Iltapäivällä saa tulokset.
Ja voi vide ukon reaktio...
Se taputti käsiaan ja oli naama virneessä,Kivaa lisää lapsia!!!
Kysyin etteikö ole jo valvonut tarpeeks Miskan kanssa???
Ei,kysy koska laskettu aika!!!???
Sanoin että hoopotin ja kierukka on ja pysyy.
Voi että.
VOisin tuon ukkelin vauvabuumin kyllä puhaltaa teidän ukoille..Puuuuuhhhh!!!

Sillä mulla on tuo sama kun Tehiksellä...haluu tehä pihahommia,haluun olla kaksi ukkelin kanssa ja kaksin isompien kanssa ja yhessä kaikki retkeillä ja reissata.
En nyt halua istua soffalla tissi vauvan suussa ja kanniskella vaavelia.

Joo...

Miskalla aloitettiin sikakallis maito.
2,5 litraa saa purkista ja maksaa 75 e.
Jos tä maistuis ees.Lääkäri oli huolissaan,ei saa tarpeeks proteiineja ja kasvu on jyrkässä laskussa.
Mä oon aika väsy tähän allergiarumbaan.
Ottaa päähän rankasti.

Ens tiistaina sitten lastenpolille taas.
Onneks on nauravainen ja iloinen vesseli sentään.

nyt mentävä!!
 
ohdakkeenkukka - töissä
Ihan ekana.... Kp 29/28 :D
Mutta tulos oli taas roskishaamu :(
Möh, mä en ala.

Voi Aurora, tuo on niin tuttua tuollainen keskustelu. Sulla on varmaan itselläkin hieman ristiriitainen olo kun haluat vauvan muttet sitten kuitenkaan välttämättä ihan vielä?
Minulla on isoveljiini ikäeroa 8 ja 9 vuotta. Ja olemme aina olleet tosi läheisiä tuon 8v vanhemman kanssa.
Meidän perheessäkin ikäeroa tulee 10 vuotta nuorimman ja vanhimman välillä. Tai oikeastaan 12, kun ajattelee miehen poikaa.

Joox, mihin aikaan olet maksanut ne testit? Koska jossain noissa oli sellainen juttu että jos olet maksanut ennen klo 14 niin ne on seuraavana päivänä postilaatikossa. Kuis oli? Ja mitä Ikeasta löysit?
Voi kun ne pystyttäisi sen Ikean tännekin. Kävihän se omistaja jo tonttia katselemassa muttei meille kuolevaisille ole kerrottu, mitä mahtoi herra päättää..
 
Titti*
Huomenta!!

Taas pitkät tarinat täällä mutta en kerkiä kuin pikaisesti huikata. Ohdis, jos sulla on joka toinen kerta sellainen ettei näy testeissä??!?! Muutaman viikon joudut odottamaan siis että näkyy ultrassa, eiks me sovita näin? ; ) Ja Joox menee sitten niinku marraskuisiin, eikös??

Mulla ihan omituisen hyvä olo... Hymyilyttää ja halipula on kauhea, koko ajan rutistelen muksuja kotona kun ei vaan saa tarpeeksi haleista.. Ihan outoa tosiaan, syksyllä kun plussasin niin samantien alkoi v..tutus, olin niin kireenä että tuntui pää poksahtavan!! Monet onkin sanoneet että olin aika järjettömän kärttyinen koko syksyn, vähän nolottaa... Toivotaan että tää olis hyvä oire ja kaikki menisi tällä kertaa sitten hyvin kun näin hyvin alkaa.

Miehen tytär kysäisi eilen että ootsä taas raskaana??? Mulla kun plussan tultua aina poksahtaa masu näkyviin, sitä ei voi olla huomaamatta... ; )

Joo, töitä taas...
 
Papu75*
Apuuva.... tekstiä riittää.. no, aloitetaan tärkeimmästä; Ihq (kiitos Okukka, taasen opin jotain uutta!) Joox lähtee Ikeaan, tahtoo kanssa! Onnistuneita shoppailuja!!!!!
Juokse itse hakemaan posti ja äkkiä tunkeet veskaan?!

Pakko päästä tänään sinne suljetulle katselemaan masukuvia, enkä ole edes niitä Haidin kuvia vielä nähnyt, pöh!! Eilinen meni paskaa luodessa, koiratarhojen kevätsiivous, jee... Pohjat tarvii saada kuntoon, niin voi levitellä uudet sorat päälle (mun käsivarret ja selkä, auts!). Meillä on jo tulppaanin alkuja! Harava kädessä kiertelen myös pihaa, tulis nyt se kesä vaan!!!

Tehiksellä suklaan syönti jatkuu, hyvä, olettehan kuulleet että suklaa on oikeasti terveellistä!!!!! :)))))))

Aurora pistänyt olion seinää vasten, se on hyvä. Joskus (meillä ainaskin) tarvii ne vaan ahdistella nurkkaan, että saa jotain vastauksia ja asiaa perille ;)

Kata, mitä allergioita teidän Miskalla on? Meillä on kanssa nuorin niiiiiin erikoisruokavaliolla, ettei mitään valmista kaupasta saa.... ei kun yksiä keksejä saa, muttei mitään muuta. Rassaavaa ja kallista.
Nappaan kyllä itelle osan ukon vauvakuumetta *kops*, kiitos!!!!!!!

Ikäeroista.. Tehiksellä olikin hyviä puolia lueteltuna, eipä siihen paljoa muuta tule mieleen. Meillähän nuorimmalla ja vanhimmalla on 10 vuotta ikäeroa, siinä on hyvät ja huonot puolensa, niinkuin varmaan jos olisivat kaikki perätysten. Vanhimmasta on ollut apua, muttei häntä kuitenkaan minään kotiapulaisena tms. olla pidetty (tais joku "vierailija" joskus tällaistakin kommentoida), samalla on oppinut vastuuta sekä huomioimaan muita. Nuorimmaiset (4vuotta ikäeroa) ovat leikkineet paljonkin yhdessä, nyt on oikeastaan hankala vaihe, kun vanhempi on ekalla luokalla ja nuorin tulee 4. Jos vanhemmalle tulee kaveri, niin tämä neitokainen on väkisin tunkemassa itseään heidän kanssa leikkimään, isolla metelillä. Välillä he ottavat hänet mukaan ja välillä yritän keksiä jotain muuta puuhaa neidille, että saavat isommat olla rauhassa.

Puhelin ja faxi laulaa, tarvii paneutua töihinkin...
 

Yhteistyössä