ISOmpaa pesuetta haaveilevat 18

  • Viestiketjun aloittaja Titti*
  • Ensimmäinen viesti
Papu75*
Vai on Ruåttalaiset käynyt jättitårtulla =O ehhee...
Onneksi edes toinen vessa on käytössä!
Eipä tässä auta, viimoiset paprut tältäpäivältä koneelle ja ruokakauppaan, argh... (G)mitäs tänään teillä laitetaan ruuaksi???????????????????
 
ohdakkeenkukka - töissä
Ei hei, kaverit kamoon. Ette muuten usko tätä :D
Ukkelin salamyhkäisestä patista saatiin lisätietoa!

Kyseessä siis aiemmin mainittu pahkura "veitikan" yläpuolella karvoituksen seassa, joka on noin buranan kokoinen muhku.

Lääkärin mukaan kyseessä on tulehtunut talirauhanen ja nyt pitää välttää kaikkea rasitusta eli myös seksiä. Olio jo oli pyytänyt lääkäriltä, josko saisi tuon kirjallisena :D

Ei hemmetti ei...mä en tiiä nauranko vai itkenkö. Muutenkaan saanu puoleentoista viikkoon ni pää hajoo ja voi olla vauvanteko aika hiljasta noilla ohjeilla :´D
 
Haidi kirjautumati
Olen ihan unohtanut teidät nyt kun olen istunut ja etsinyt itselleni uutta hiusmallia, ei oo ennen käynyt mielessä et netistäkin vois katsella...ja menimpäs sen tekemään, sivuja on niin pirusti, että ne pitäs lailla kieltää!!! Jotain löytyi, mutta ei sellata selvää, jos saisin noista jotain rakenneltua. Turpa kun on pyöreä kun potkupallo niin siihen ei mikä tahansa käy:(
Kauheen kovasti tekis mieli lyhyttä tukkaa, mutta tiedän et sen kanssa menee hermo...ainaista laittamista ja parturissa ravaamista, siksi yritän löytää jotain puolipitkää versiota. Letti on nyt reilusti yli puolenselän, joten onhan tuossa varaa saksia. Niinkin voi käydä, että malli ei vahdu lainkaan, vaan kuivat ja huonot leikataan pois, sit on taas varaa kasvattaa vuosi ennen seuraavaa parturia:)

 
ohdakkeenkukka - töissä
Haidi, pitkät hiukset on helpot. Lyhyet hiukset on helpot. Mutta puolipitkät on ihan perseestä :D
Mulla ainakin tää sojottaa miljoonaan eri suuntaan aamulla eikä asetu ku kastelemalla litimäräksi, jonka jälkeen se onkin sitten lattea ja mitäänsanomaton kypärä..eli tarviin sumutepullon, paria eri muotoilutuotetta sekä föönin ennenkun pääsen mihinkään aamusin :}
Lyhiä hiuksia kaipaan, ne oli ihkut. Ei tarvinnut kun vähän nyppiä vahaa niin ne oli rrrok. Mut häihin pitkät, ehdottomasti. Siksi kasvatan "alustaa" jatkohiuksia varten.
 
mirella76
Mä just kävin kampaajalla laikkaamassa lyhkäsemmäksi...nyt on sellanen kiva pörrismalli...vahaa vaan käteen ja muutaman kerran pörröttää niin se on siinä.Väreillä vielä tehostettiin eli tummanruskea pohjaväri,päällä kuparia ja punertavaa.Pieni piilo-otsis missä tuota punertavaa myös on.Mulla oli ennen piiitkää tukka,kyllästyin kun muksut sitä aina repeli,varsinkin tuo poika.Ja aina oli tukka perusponnarilla.Nyt siitä saa vähän laittamalla kivan...
 
Papu75*
Haidi, laitappa meille muutamat (ei liikaa..) linkkejä mistä olis hyvä kattella uusia hiusjuttuja. Joo, taitaa muuten olla ihan totta, Okukka! Lyhkäset on helpot ja pitkätkin, nää puolesta välistä on karseet. Mulla on vielä niin ohuet hiukset että ton vesijutskan jälkeen näyttää siltä kuin lehmät olis nuollut mun päätäni koko yön (ei... me ei asuta navetassa). Heeeeiii... mahtaakohan sun olios huijata? Olisit vaan pyytänyt kirjallisena, lähteehän tuostakin rasvapallerosta turhat mönjät pois kun vähä rassailee ;)
 
Lukihäröpapu
... empäs edes huomannut... ehkä se johtuu siitä, että enimmäkseen kynin tukkaani peilin edessä. Uus muotisuuntaus; laikkaaminen :) Kuullostaa Mirella tosi hyvältä sun hiukset! (kuva suljetulle?)
 
Tehotyttö.
Mä kans surffailin noita pääsivuja joku aika sitten, mutta ei siitä mitään tullu...
Lauantaina kävin kynittävänä myös. Lähti varmaan puolet pois paksuudesta ja nyt kun ite tätä tossa laitoin, ni huomasin, että sais vieläkin ohentaa lisää. Ens kerralla sitte! Väriä sai tämäkin pää. Tumma pohja ja vähän kullahtavaa:) raitaa. Oon taas punaseen kyllästyny välillä! Paljon siis pätkittiin, mutta mulla on tätä karvaa niin paljon, LIIAN PALJON! Pituudeltaan tää on kait lyhyt. Eli vähän korvien alapuolelle. Kampaaja vähän ihmetteli, että mites tää taas näin kiharaan menee... Yleensä raskausaikoina kihartuu :) No, tällä kertaa varmaan imetyksestä johtuvaa!
 
joox3, kirjautumati
Tehis; laita mulle postissa tulemaan sitä tukkaa,
tää kaipais paksuutta kyllä !
Mullakin on nykyisin sellanen puolipitkä,
kyllästyin tohon lyhyeen, kun sitä piti aina veivata ja leikata....
ehkä kasvatan sellasen piiitkän( jos kasvaakaan enää ) liirun nyt sitte, ei tarvii miettiä.
Oon niin huono laittamaan tukkaani yhtään mitenkään.
Tytön tukkaa kyllä laittaisin viak 6 kertaa päivässä,
kun se on niin ihana ja runsas.Ja kamala peikonpesä.
Mulla lähti hampaasta pala, ja vatsa on kipiä.
Helevetinmoinen makeennälkäkin vaivaa.....
Ah, huomenna pääsen lenkille taas naapurin kans. Kivaa !

Olio tuntui ainakin nyt olevan aika myöntyväisellä tuulella,
mut saa nähdä sitten ku ois äksönin aika, voittaaks TV taas....

Nyt lapsille iltapalat. Moikka!


 
Titti-diiiii!!!
Ukko pakotti...

http://www.aijaa.com/v.php?i=1848107.jpg

Veikkauksia kuinka monta päivää kestää?? Pääsen vasta huomenna illalla sit katsastamaan palstaa, ihan vaan tiadoksi... ; )
 
ohdakkeenkukka - töissä
Titti! Upeeta! Hitto vie! Onnea! Hyvä etten ala tuulettamaan täällä toimistossa :D

Pelkääkö kaikki aprillipäivää kun ei ole ketään vielä aamusta ilmoittautunut :}

Mut jos mä kerron eilisestä niin se ei sitten ole huijausta. Mulla oli kotona odottamassa selkeä roskishaamu :/ nyt sitten vasta jännittääkin. Haamu oli sen verran selkee että piti oliollekkin esitellä :D toisaalta, menkkamaisia kipuiluja ollut eilisestä asti että luultavasti se täti tuloo.
 
Tehotyttö.
Siis ei oo totta, täällähän ruvetaan urakalla plussaamaan???

WAU TITTI! Onnea! Melkoisen hedelmällinen nainen :)

Ja Ohdis jatkaa kans jänskättelyä, UUUUUIII :)
Kyl noi roskishaamut taitaa vielä oikeeseen plussaan johtaa, hitsi vie. MAHTAVAA! Toinen hedelmällinen... Kertalaakista raskaaksi??? Tai no, taisi niitä laakeja nyt useampia olla, mut niinku eka kierto.

Sovitaanko, että vakavilla asioilla ei aprillata??? ;-)
 
Haidi kirjautumati
Huomenet
Arvatkaapa muistanko missä tukkasivuilla minä eilen surffailin? googlen kautta menin ja sit erinäisistä linkeistä, voin yrittää niitä tänne etsiä, sillä muutama oli tosi hyvä. Tämän löysin tänäaamuna www.thehairstyler.com

Taas täällä on haamuiltu, koskas Ohdis sen haamun vahvistaa?
Mulla on kans viivat villevallattomissa näin aprillipäivän kunniaks:))

Se lupaili ministeri telkussa äippärahoihin korotusta 150€ ens vuoden alusta...eikös sitä naiset nyt laiteta elämärisaseks kun palkankorotusta on tiedossa:)
No joo, jotain oleellista puuttuu vissiinkin...olisko se plussa, vai mikä se nyt oli???
 
Tehotyttö.
Äh, unohdin. Piti kertoa yksi juttu heti aamun iloksi teille. Ajattelin jättää kertomatta kokonaan, kun on vähän pilaa lapsenkin kustannuksella, mutta kyllä te isojen perheiden äireet ymmärrätte. Luotan siihen :) Ja siis ei aprillipilaa!

Esikoisella oli siis se koululääkärintarkastus tässä joku aika sitten ja olin siellä mukana. Naislääkäri teki siis kaikki verenpaine ym ryhtitarkastukset. Lopuksi sitten ennen pukemista kurkkasi pojan housuihin, että joko on kivekset alkaneet kasvaa. "Juu, onhan ne", totesi lääkäri ja jatkoi samaan hengenvetoon: "Ja seuraavaksi tulee sitten 15cm pituutta."
"TÄH??????", oli mun eka reaktio mielessäni. Varmaan hetken pyöri silmät päässä, kunnes tajusin, että puhuttiin ihan pojan pituuskasvusta. Kouluterveydenhoitaja on hyvä kaverini ja hänkin vaan nyökytteli asiantuntevan näköisenä. Hitto, ja mulla meinas nauru päästä!
Kun kerroin tätä juttua samoin sanoin sitten isännälle kotona, niin hän pyöritteli kans hieman silmiään :-D
 
Haidi kirjautumati
Äkkiä takas...kirjoitin ensin ja sit vasta katoin tuon titin linkin...apuaaa!!!!
Siellähän on viivoja...älkää nyt jättäkö mua tänne yksin lääkärin siemennettäväksi:(
Näin nopeestikko ne pääsiäismunat, ei kun siemenet, vai mitkä ne nyt oli alkaa itämään? Harmi kun tuo oma ovis ei sattunu just pääsiäiseen:)

Mulla tänään kp15 ja ensiaskel on otettu kohti tuntematonta...eli Primonappi aamupalaksi > tätin tulo varmistamaan ja niitä menkkoja tässä odotellaan Clomifen-purkki taskunpohjalla:) nyt siis olen vihdoin virallinen tosiyrittäjä:)
 
joox3, kirjautumati
ÄÄÄÄÄÄÄKK !! I H A N A uutinen, Titti !! =o} Jihhuhuuuu!!!!

ööö.veikkaus ? - saako veikata vaikka ...hetkinen..paljonxe tekee...? .. öh....
( täs kohin ei sormet riitäny enää...) - vaikka ---oiskose jotain 260...
joo, sen mä veikkaan ! =oD 260 päivää.

Ja Ohdikselle veikkaan samat päivät , ettei suutu....
Olen kans ihan 100-varma, et muuttuu oikeeks noi roskishaamut.
Toivon ainaski !!

Ei kai tästä aprillata...? eihän ?!

Tehis, nauroin tääl ihan maha vääränä, kun näin sieluni silmin moisen tapahtuman...ehhhehehheheeeehhhheeehhheheheheeeeee ;ò))

Haidi; ainaskin mä (ja Papu? ) ootellaan sun kanssa kärsivällisesti ( -heh??! )
plussauksia.
Mulla ei ole edes mitään apukeinoja käytössä, eikä tuo olio kellistyny eilenkään.
Sammuttiin kumpikin soffalle telsun ääreen ja siitä kömmittiin
sänkyyn sitte, unisina ku örkit...
Ehkä tänään ?! <---toiveikkaana ;o)

Mulla jatkuu oudot sillointällöin ilmestyvät masukivut tos navan kohilla....
hitto mun pitää kohta lampsia lääkäriin arvauskeskukseen,
jos ei helpota.Vaivaa mieltä kuiteskin kokoajan.

Näin taas oudon unen viimeyönä;
Joku aivan tuntematon vanhahko ukko ampui mua...mut ei osunu,
niin otti sellasen piiiiiitkän veitsen ja huito sillä....joku kuvas digikameralla
kokoajan siinä "todistusaineistoo" ja soitettiin poliisit,
joita sitte odoteltiin tunteja....sitten ku ne tuli,
ukko oli just kertomaisillaan, miksi yritti saada mut hengiltä, niin sit heräsin....aargh!
Tää on taas näitä %*=o}
 
mirella76(aprillipilan äiti)
Mittee tääl näky heti aamusta...PLUSSAA!!!!!Voe mahoton!!!!ONNEVA ONNEVA!!!!!
Ja ohdakkeellakin haamuilee =))))))))))Ei vois paremmin enää tää päivä alkaa!!
Niin ja tietty ku tuo tyttö täyttää vuosia viel tänään=)Juu eli meil on aprillipila kotona,ihan kävelevä sellainen=D Siinä ollu pilailuaihetta kerrakseen.

Nyt leipomaan täytskäriä et on valmis ku tyttö tulee koulusta kavereiden kera...
 
Papu75*
JAHUUUU!!!!! Upeeta Titti, mä veikkaan että kestää 281 päivää (=40 viikkoa ja yhdellä päivällä menee yli)!!!!!!!
Ja OKukallakin haamuja kotona odottamassa ;))))))))
Kyllä onkin ollut munaisa pääsiäinen ja pääsiäispuput ahkeria Jeeeeeeeeee!!!!!!!

Tuli muuten pääsiäispupusta mieleen, kun keskimmäinen kertoi että heillä oli koulussa ollut kavereiden kanssa hieman kinaa siitä, että oliko pääsiäistipu- vai pupu ensin. No, meidän poju keksi että pupuhan se on ollut, koska pääsiäispupuhan tuo ne munat, josta tiput tulee!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Välkky poju....äiteensä tullut ;) ehehhee...(Ja eikös tämä vastaa siihenkin, että kumpi oli ensin, muna vai kana..... no pupu tietysti, joka toi munan josta tuli kana!!!!!)

Jahas, kai se olisi saatava samanlainen tikku kun olis kerran sillä saralla palkankorotuskin tulossa... romuja torveen :)

Tehis... vitsi, mulla olis varmaan pullahtanut silmät päästä tuollaisesta kommentista! Ei ihan ensimmäisenä tule mieleen kropan pituuskasvu ;) Hih!

Haidilla alkoi nyt sitten suuri hyppy etiäpäin, suuret bd;t viralliselle tosiyrittäjälle ja tietysti nopiaa plussaa toivotellaan!!!!!!
 
Papu75*
Dodiin, ollaankin linjoilla samaan aikaan. Joox, karsee uni sulla ja vielä karseempi herätys, kun ei kuullut sitten varsinaista syytä. Pöh!
Joo, kyllä minäkin täällä odottelen plussauksia ja sitä omaanikin. Meillähän oli tuo "antoisampikin" kellistys, mutta olen ihan varma, että se ovis ehti menee jo :( Ja mainittiinko sana kärsivällisyyskin... joo ei joo... ei taida kuulua pahemmin mun sanavarastoon. No, onhan sitä hieman saanut lisää iän myötä... toivottavasti :)

Kävin ostaa kansiterin karpalomehua ja sitä täällä lipittelen turpa mutrulla (yök), vähän tuntuu siltä että vois vaikka virtsis iskeä päälle, on sellaista taipumusta. Sitten kun olen vielä niiiiiin huono juomaan, pitäisi muistaa tankata jatkuvasti, mutta päivä saattaa hyvinkin mennä yhdellä-kahdella mehulasillisella. Huono homma..

Äh.. niitä töitä
 
joox lisää ; PeeÄs
Niin juu; ONNITTELUT Mirellan tytskälle ;o) !!

Laitan tähän kuukauden horoskoopista pomimani lauseen.
Todella kiva, mielessä pidettävä juttu:

"Silloinkin kun menee hyvin, on muistettava levätä ja antaa aikaa niin itselle kuin läheisille. Eniten me kuitenkin nautimme toisistamme, jos oikein tarkkaan alkaa miettiä. Pitäkäämme siis korostetusti huolta itsestämme ja toisistamme sekä nauttikaamme jokaisen päivän antamista hyvistä hetkistä. Aina on aihetta pieneen juhlaan. Onnellinen se, joka tämän oivaltaa."

 
Titti*
Älkää kertoko kenellekkään että ihan salaa tänne karkasin, pitäis tehdä töitä!!!

Kiitoksia onnitteluista, pidetään nyt kuitenkin matalaa profiilia kun ei tod tiedä miten ensi tai seuraavalla viikolla käy.... Mietityttää vaan kun viikkoja 3+3 (!!!) ja plussa oli heti tosi vahva (iltapissistä!) että oliko ovis tosiaan niin aikaisin?? Vai voisiko silti olla edellisen kierron satoa?? Kunhan mietin vaan... Ainoat kylvöt oli kaksi viikkoa sitten ma ja ti, oireet alkoi jo perjantaina (joo myönnetään... ) että la virallisesti ois 13.12 mutta siis aika varmasti muuttuu johonkin suuntaan jos nyt sinne asti edes päästään. Kipuja ei ole ainakaan niin paljon kuin edellisellä kerralla, silloinhan tuntui heti alusta että olisi ollut viiden kilon möykky vatsanpohjassa... Mut katellaan päivä kerrallaan ja rukoillaan että toukka pysyy tällä kertaa kyydissä...

No niin Ohdis, messiin vaan, toivottavasti kohta se oikea plussakin tulee!!! bd bd bd!!!
 
joox vielä
Voi vitsi, Titti ;o)
Mä en voi edes kuvitella taas sun fiilareita....huooooooooh ...varmana on ihanaa !!
Nih. Ja tosiaan ; AINA on aihetta pieneen juhlaan -
joten juhlitaan nyt tätä ja nauti täysillä,
eikä mietitä mitä huominen voi tuoda tullessaan...eiks ni?!

Mää sitäpaitsi tahon kans lipun tohon +junaan !!! Mutku mä TAHON...!
( alkaax mul hei uhmaikä )
 

Yhteistyössä