ISOmpaa pesuetta haaveilevat 18

  • Viestiketjun aloittaja Titti*
  • Ensimmäinen viesti
Haidi kirjautumati
Kuumehuuruista iltapäivää...no nyt se tauti iski...ei noro, mutta se pojassa ollut kuume ja hengenahdistus jne. kohta alkaa rykiminen, että mukava viikonloppu tulossa. Aamulla menin töihin ja hiestä uitettuna tein aamuhommat...sit nousi kuume, mutta sitkeesti istuin reilut 3h toimistossa ja odotin opettajaa siihen arviointikeskusteluun. Senverran jaksoin papereiden päälle höpistä, että 5 irtosi numeroksi...hyvä minä...taas se lukeminen on kannattanut:)))
Hyvillä mielin kestätöihin kyseiseen paikkaan kun ohjaajalle kelpasi työni siellä.

Eilen vaikka tauti tekikin tuloaan oli taas jumalattomat ristiselkäkivut ja muutenkin koko kroppa kipee...kaivoinmpa kalenterin ja kas kummaa olikin kp10, eli huomenissa pukkaa ovista päälle, sehän se siellä kroppaa repi. Saas nähdä haluaako olio "kuumaanaista" ihan sanan varsinaisessa merkityksessä kuumaa:)
Ei taida jaksaa tätä ovista hyödyntää edes harjottelumielessä, mutta seuraava onkin sitten se jota kannattaa odottaa. Kp15 keltarauhasta naamaan, että täti tulee ajoissa, sit alkaa hormonikuuri, täytyy vissiin tilata ne ovistikut heti ekaan kiertoon ja kattoo näyttääkö ne mitään viivoja missään vaiheessa, vaikka olin ensin sitä mieltä, etä tilaan ne vasta sitten jos hoidot alkaa.
Mut pitäähän se minunkin päästä ruikkimaan tikkuun kun muutkin sitä tekevät kuka mihinkin tikkuun, vai säästäskö noita villevallaton tikkuja, voishan niitäkin pareman puutteessa käyttää:))))

Nyt täytyy mennä hetkeks viltin alle ja ottaa jotain troppia kun päätä särkee ja palentaa. Pakotan itseni vielä kauppaan kunhan olio tulee kotiin, sit annan itelleni luvan kaatua petiin.

 
ohdakkeenkukka - töissä
Voi Haidi :( pikaista paranemista!
Ville Vallaton- tikut on luutavasti ihan yhtä tehokkaita tuossa vaiheessa. Muista kertoa meille tuliko sinne haamuja ;}

Minä tuhlasin taas tehokkaasti työaikaa (perjantai, turha nähdä vaivaa..) :

You have completed the "Are You Pregnant?" quiz.

You Scored 8 out of 10
Congratulations! With 8 symptoms we are 99% certain that you are now pregnant! You should confirm this result with a positive blood test with your health care provider and sign up for your free custom pregnancy calendar. Register for your free pregnancy calendar

Että aahhahhahhaa :'D eikös se ole totta jos netissä niin lukee?
 
Titti*
Good afternoon here!!

Koko päivän kuunnellut vahvasti tanskaksi väännettyä enklantia, ei osaa enää suomea eikä kyl englantiakaan.. En ymmärtänyt puoliakaan... : / Huoh, maanantaina alkaa sit helvetti!!! Ei yhtään lohduta että tänään piti jäädä äippälomalle...

Ohdiksella on siis ketunnenät ilmestyny!!! Jeh, kuulostaa lupaavalle... Ja netissäkin se on jo vahvistettu, alkaas sitten jo sitä hoitopöytää mallailemaan.. ; )

Mää meen nyt ruokaa laittaa, meillä tänä viikonloppuna KAIKKI lapset taas täällä että turha kuvitella että pääsisin kovinkaan paljoa tänne koneelle... Enkä kyllä ensi viikollakaan ja seuraavakin viikko näyttää aika huonolle, ainakin työaikaan.. Koittakaa kestää ilman mua... heh...



 
joox täällä
Täällä , täällä !
Kiitos kaikille lähettäneille inspiksen siemenistä, ne toimi !
Nyt on talo siivottu - paitsi ne prkl#%¤n ikkunat !
JA aurinko paistaa oikein täysillä & ilkkuen niihin , tietenki !
Ja ruokakin uunissa...

Voi surku, Haidi! Pikaista paranemista sinne ( ehkä se kuuma nainen kelpaa oliolle hyvin, jos vaan jaxaa ite )

Tittille kaikki sympatiat ja jaksamiset sinne...phuuuuuuuuuuh ! -noin.

Ja Ohdis; kyllä sä nyt tieteski sitte oot, ku kerran sanotaan ;o)
Kohtahan se on uusintatestin aika...*wink*wink*
Peukut on tönkköinä !

PApu? Missä Papu luuraa ?
Ja joko Mirellan pää possahti kiukusta, kun ei kuulu?

Ja kukas se viisaita kirjuutteli meikäläisen+olion hommista ed.sivulla ?
Kyllä. kyllä kyllä:
samaa mieltä ollaan täälläpäin.
Jospa onkin niin että elän vain kerran.... vaimitensemeni...?

Jaahas. Syömään ny.

heissan *=o} !!


 
Tehotyttö.
Täällä taas kuvien kimpussa.. Piti polttaa muutama cd:lle, jos käväsis huomenna fotokioskissa teettämässä tytskän kummisedälle nimpparilahjaksi.

Löytyihän se Joox.. Kiva, että siemenistä oli iloa. Nyt olet sitten vailla enää niitä toisia siemeniä :) Toivotaan, että se olio viikonloppuna innostuis kevätkylvöille. Onko sulla piimää jääkaapissa? Satuitko lukemaan Senoran murjasun aamulla ex-kermiteistä...

Jos se Ohdis nyt plussaa, niin täytyy varmaan munkin vielä tsekata tilanne uudelleen;-) Tosin toi mun viiva on tullu kyllä myöhemmin, joten se ei todellakaan merkkaa mitään. Ja mulla iski kyllä vähän pakokauhu tänään, kun asiaa ajattelin. Olen nyt niin orientoitunut siihen, että EN OLE raskaana.

Haleja, tsemppejä ja kaikkea kivaa kaikille <3
Hyvää viikonloppua, jos ei törmätä. Yritän kyllä kävästä kurkkimassa, oisko se Ohdis plussannu ;-) Paljosta pistetään nyt vetoa?

Täytyy lähteä hakemaan isoja koulun discosta.. Moiks!

 
Haidi kirjautumati
Huomenet
Jopa oli yö...oikea liskojen yö...vuoroin hiki ja jumalaton palelu, lakanat menee kyl vaihtoon tänään, sillä välillä olin kuin uitettu koira, hiuksia myöten märkä.

Ai niin uutisia gynerintamalta...se hoitsu soitti sieltä eilen ja kertoi, et tohtori oli jättänyt ohjeet, että huhtikuun kierrosta hormoneja naamaan kaksi kiertoa, jos ei plussaa niin sitten heti inseminaatiot, eli ei tarvitsekaan 4 kiertoa popsia niitä nappeja niin kuin alunperin oli puhe. Näin ollen kesäkuussa olis eka hoito, tuskin nimittäin itsekeen noilla napeilla tärppää.

Jaahas meen tekee likille eväitä ne lähtee koko päiväks tallille kun olio menee maatilalle hommiin...minä jää kotiin parantelemaan tätä oloa. Nyt on mentävä selvittelemään kurkkua, sillä siellä on todella palon ylimääräistä tavaraa, joka ei tuu niistämällä jne. ei ylös eikä alas.
 
Tehotyttö.
Täällä kuitenkin, vaikkei pitäny koko viikonloppuna koneelle keritä ;-)
Pitää tuosta muutama lasku vaihteeksi maksella...

Voi harmi Haidin tautia! Täällä kans pää täynnä räkää. Yöllä aina on pahempi olo. Ei sovi tuo makuuasento vissiin meikäläiselle.
Jee, kohta saadaan alkaa Haidiakin ihan tosissaan jännäämään. Oishan se hienoa, jos noilla tabuilla lähtis! Kaikki ulokkeet tanassa!! BEEDEETÄ JA DEEBEETÄ!

Jokohan Ohdis on uudelleen testannu?
Aattelin vaan, että pitäskö munkin käydä apteekissa ;-)
Näin unta, että vauva alkoi yhtäkkiä liikkua vatsassa. Tätä se Senoran salaraskaustermi teettää..

Lähden tästä kohta päätä vaihtamaan.. Saiskohan räättömän version? :-D

Tehis
 
ohdakkeenkukka - kotosalla
Heipsan

En minä vielä testaillu ole. Odotan alkuviikkoon. Meillä on onneksi kaikki ipanat kasassa joten riittää muutakin mietittävää :}

Viime yö sattui alavatsaan, vihloi ja repi kovaa aina kun käännyin. Tänään ollu alaselkä kipeä, alavatsaa vihloo ja särkee ja mua huippaa. Saas ny kattoo tuleeko täti ryminällä ja ajoissa, voisin kuvitella että tältä ne säryt tuntuu kun luomumenkkoja odottelee.

Salaraskaus? Mikäs...?
Mut hei (tästä on ollut aiemminkin puhe mutta kertauksen vuoksi), mullahan oli tosiaan tuo keskimmäinen ipana joka ei näkynyt raskaustesteissä vaikka oltiin jo kolmannella kuulla. Paljastui vasta sisätutkimuksella ja ultralla. Onko se nyt sit semmoinen...salaraskaus?

Jahas, penskat kasaan ja messuille --------------------->
 
Titti*
Voi teitä tautisia... Paranemisia kovasti vaan!!

Meillä on tänään oikein korispäivä, paikkakunnan äijillä on kaksi karsintamatsia ylempään divariin ja keskimmäisellä on mikrotyttöjen matsi puoli viisi. Siinähän se päivä sit menikin!! Illalla ehkä tulee yksi pariskunta kylään, voi joutua ottamaan pari lasia viiniä niiden kanssa.

Noi on Ohdis ihan selviä raskaudenaikaisia repäisykipuja, rupeeppas pikkuhiljaa testailemaan... ; )

Joo mää meen taas ruokaa laittaa...
 
Haidi kirjautumati
Laittakaas mulle linkkejä mistä olette netin kautta tilanneet noita ovis ym testejä...katselen tarjontaa sillä silmällä, et kohta on tilausta laitettava menemään.
Aikaisemmin olen käyttänyt Fertest-testejä joita saa ihan tavallisista marketeista ja kyllähän nekin toimi, mutta olis kivempi tilata suoraan kotiin.
 
joox3, kirjautumati
Hellouuuuu ;o)
Pitkä kävelylenkki takana, maailmaa on taas parannettu kummasti
naapurinrouvan kanssa.
Ihana ilma !!
Jihuu ! Kevät tulee.....ja oliollakin jo kevättä rinnassa,
huomaan sen. Kuinkas vana saisin sen toteuttamaan keväthuumaa sopivaan aikaan,
kas siinäpä pulma...

Haidi;
mä laitoinkin aiempana viestiä ( ajat sitten ) siitä testistä, jonka näin apteekissa, se ei ole kertakäyttöinen vaan kestää n. 2 vuotta käytössä,
siinä tärppipäivät mitataan syljestä jotenkin...olikse Donna tai joku nimeltään...
Muista ovistesteistä en osaa sanoa muuta kuin,
ettei ole ikinä mulla ovista näyttäneet, oli minkä merkkistä tahansa...

HmH ! No voi ei . Sainksmä sun tulkkoisen pään vielä enempi pyörälle tällä ?
Ei ollu tarkoitus ollenkaan.
Tikuttele vaan, jos sulla on joskus toimineet noi testit.
En muista, olikse joku mammaksi.fi ,josta niitä voi tilailla...?

Jaahas. Mää lähen kauppaan ny, muu pesue lähti uimaretkelle,
niin pääsen rauhassa törsäämään olion vikat pennoset...hihhih!

PeeÄs: jollakin keinoin mä kyllä yritän olion saada illalla nauttimaan
namipäiväseksistä suklaan sijaan..;-O..( kuinka saisin sen houkuteltua moiseen ?
vinkkejä vastaanotetaan ! )
 
Mirkku33
Joox, kiitokset tsemityksistä!!

Alkaa tosiaan vointi olla jo aika raskas, maanantaina tulee 35 viikkoa täyteen. Kävin apteekista ostamassa niitä agiocur-rakeita, jotta tuo suoli toimisi hieman vilkkaammin, epäilen että sekin tuo oman raskaan olonsa tähän tilaan.
Vointi on muuten ihan jees, jos lonkkakipuja, istumiskipuja, huonoja öitä, paastosokerin heittelyjä, "sukkapuikon pistelyjä" yms. oteta lukuun ;o).
Omissa ajatuksissa on että kaksi-kolme viikoa ehkä vielä menee, silloin mentäisiin kahden viimeisimmän raskauden aikataulussa. Enkä kyllä yhtään panisi pahakseni vaikka tuolloin tulee, eikä vasta vapun jälkeen ;o).

Teille kaikille toivottelen oikein otollisia kylvöjä, ja kyllä mä käyn teitä täällä vaklaamassa vaikken aina mitään kirjoittelekaan!

Mirkku33 rv34+5
 
Haidi kirjautumati
Sunnuntaita
Ahaa täällä on käynyt vakoilija:) voi että, Mirkku on jo loppusuoralla...no perästä yritetään tulla kuka enemmän kuka vähemmän nopeesti.
Tauti pitää vallassaan vielä, joten huomenna taitaa olla saikkupäivä. Mahatauti ei oo varsinaisesti iskenyt, mutta pöntöllä on saanut kyllä istua kun maha on ihan sekaisin...liekkö syynä sit se, että olen elänyt Mynthoneilla pari päivää:)
Meidän porukka hävisi taas heti aamusta olio hommiin ja tytöt tallille, poitsu vielä nukkuu, eli tääkin päivä hiljaiseloa täällä kotona. Äiti tulee kohta pistäytymään:) senaikaa lupasin jaksaa pystyssä olla, että hänen puolisoltaan hiukset leikkaan.

 
joox3, kirjautumati
Heh...mäkin otin sitä Agiolax:ia eilen,
tänään toimii siis...( se on ihan samaa kuin tuo agiokur, mutta hiukan eri muodossa )
Mites Mirkulla olikaan l.a ? ei muistikuvaa....
meillä oli tytöstä 1.5, mutta syntyi 9.5 , eurooppapäivänä ;o)

Haidi, onneksi alat jo toipumaan ! Mullakin menee sokerittomista ( joita oliolla on aina taskussaan )mynthoneista aina vatsa kuralle,
syön niitä ihan tavallisia aina ja laitan teen sekaankin,
jos oikeen tukkoinen olo ;o)...helpottaa kun röörit aukeaa !

Katoitteko ton kevät-pupu-jutun ?
Aika hauska...

Missäs Papu luurailee ??
 
Haidi kirjautumati
Katoin Joox tuon sun pupu-videon ja en voinut kun nauraa kun äskettäin mainitsin vasta siitä kuinka olio lupasi panna kun kani sit kun ei vaaraa koulun keskeytymiseen enää raskaudesta ole:)
En tiedä olenko vielä toipumaan päin, kyl tuolla mahassa möyryää, ei koske mut sellasta vellomista...oviskin vissin on ja sekin huonoaoloa toisinaan teettää...takuuvarma ehkäisykeino jos aina oviksen tullen menee ripulille:))
 
Titti*
Huomenta!!

Mä sain sen pupujutun jo Facebookissa ja jommankumman iltiksen sivullakin se näytti olevan. Kylläpä nauratti todella makoisasti!! Olettekste muuten tutustuneet siihen Facebookiin?? Mut työkaveri kutsui jo joskus marraskuussa mut en joka päivä viitsi edes käydä katsomassa siellä, aika turha on kyl koko Book...

Ukkeli lähti korisreissulle, mitähän keksis? Keskimmäisellä on kyllä treenit kolmelta, se rajoittaa aina kaikkea hommaa. Varmaan vaan katotaan telkkaa ja maataan poffalla. Kerätään voimia ensi viikkoon... Huoh.

Mirkulle terkkuja, käyn aina välillä kattelemassa teitä toukokuisia, vähän haikeeta kyllä käydä siellä kun aina tulee mieleen missä vaiheessa itse olisin nyt. Mut tulen varmaan tsemppailemaan teitä kun toukokuu lähenee. Terkkuja teille sinne kaikille ja jaksuja viimeisiin hetkiin!! Mä yritän perässä tulla kovasti!! ; )

Joko se Ohdis olis testannu... Ja Tehiskin taisi sitä jo miettiä, onhan siitä taas pari viikkoa, olisko jo taas aika?? Mites se Jooxin olion selätys eilen, onnistuiko??

Jaaha, joku huutaa, mentävä...
 
Joox päivittää...
Jees =o}
olio selätetty aamusta, lupasi illalla leikkiä lisää ;op

Sitä kyllä hirvittää mun vauva"kuumeilu",
mutta ei voi kieltäytyä jos torttua on tarjolla,
mokomakin herkkuperso !

Meillä muuten lapset leikkii diskoa ( kuuntelevat jotain Kake singersin levyä
vuodelta nakki & keppi...!!!)
ja ollaan kaikki vielä yötamineissa,
ja päätettiin olla pukeutumati sne enempää koko päivänä ;o)
 
Tehotyttö.
Yökkäreissä täälläkin osa porukasta :)

Titti, en taida testailla. Tuskin sitä ovista on edes ollu. Jos alkaa potkia, niin testataan sitte :)

Vai sellanen herkkupeffa se Jooxin olio :-D
Onkos ne rei'itetyt gummit käytössä, ilmeisesti ei?
 
Titti*
Jaahas, ja laskettu aika menee sulla Joox jouluksi?? Kerro pois, oot kuitenkin käynyt jo kattoo... X ) Mulla on kans yökkäri ja aamutakki päällä, pienimmäisellä ei mitään ja kaikki kolme on yläkerrassa pelaamassa pleikkaa... Sunnuntaina saa ottaa rennosti..
 
joox vielä
Ootte te kyllä ihania,
mutta emmää nyt luuraa sitä lask.aikaa,
kun viimeks meni niinkuin meni, vaik olin lähes 100% varma asiasta....
Oma mielenterveys (-aisiismikä?? ) vaan kärsii turhaan.
Ehkä sitten myöhempänä <--Joojoo, nyt te tieteski alatte vetoo lyömään, montaks päivää menee tohonkii....

Kumeja ei juu muistettukaan, enkä kyllä tiedä, onko sillä jemmassa vielä niitä...
ainakaan yöpöydän lootassa ei ollu enää.
( heh. kuhan katoin vaan-ööh- e-eiiii mulla neulaa ollu kädessä,eiii... =Ò)

Kiva kun muillakin on kalsaripäiviä, ettei me olla ainoita.
Oikeen huono omatunto iski, kun näki naapuriperheen ulkoilemassa reippaana.
Noh, mut joskus näinkin ;o)




 
Titti*
Mä vaan laskeskelin ihan oman kierron perusteella että näin vois sulla Joox olla, sähän taisit olla sen viikon mua jälessä... Joo kattoin itelle sen ajankohdan jo heti silloin kun viimeksi vuoto alkoi ja totesin että se on kahdestatoista vaihtoehdosta se kaikkein epämieluisin kuukausi jos nyt tarttis jotenkin valita. Kaverin kanssa vitsailtiin jo kun sanoin että ei me ehkä jouluvauvaa taideta yrittää niin tultiin tulokseen että sehän meille ihan satavarmasti sit tulee!! Sen siitä saa kun on Aku Ankan päivänä syntynyt... ; D No joo mut en viitsi sitä nyt miettiä edes, viimeksikin kun kävi miten kävi niin mietiskelen sitä sit jos täti eksyy pidemmäksi aikaa meiltä. Viimeksi oli siis neljä päivää myöhässä kun haamu tuli ja viidentenä alkoi vuoto että näillä eväillä mennään... Mut Ohdista nyt jännitetään!!!! bd bd bd bd bd bd!!!
 
joox lisää vielä
Niin kyllä se olio muuten pitää tarkkaan huolen,
ettei itiöitään sisälle laske....pöhJaPah!

mulla tuli taas eilen lenkkeillessä outo kaipuu massuun, kun kelattiin synnytykset ja kaikki läpi naapurinrouvan kans.
En siis todellakaan kaipaa itse synnytystä, mut raskaana voisin olla vaikka aina.....
 

Yhteistyössä