ISOmpaa pesuetta haaveilevat 18

• Viestiketjun aloittaja Titti*
  • Ensimmäinen viesti
joox lisää
Juu, niin mäkin oon sanonut oliolle, samat tarinat
mut sitten se salavihkaa kaivaa kesken hommien vaik tyynyn alta
noi ukot esiin-millon mistäkin...
tai sitten lopettaa "kesken" koko homman ja se lääke menee johonkin ihan muualle,
ku sinne mihin ois tarkotus...prskl#¤%¤&@# !
Kyllä meilläkin kumpiki inhoo nuita kumeja, mutta en nyt kyllä yhtään tiedä,
miksei tuo olio mee laittamaan omia puihojaan poikki,
kerran ite ei vauvaa haluu....
tästäkin on keskusteltu useemmin ku laki sallii,
mutta mitään tajuttavaa vastausta ei löydy siihen (kään )

....Ni. Ja naisetKO tosiana vaikeaselkoisia ??? !
Kysyn mäkin.

Tehotyttö.
En mä ainakaan tajuu :-D

Keräät Joox ne lääkkeet talteen sieltä jostain ja truuttaat ruiskulla sinne minne ne kuuluu. Toivottavasti ei kovin hankaliin paikkoihin niitä lauo! Sängyn alle? Pisin seiniä? Ööö.. No, kait sä tiiät!
Tai jos hää niitten kumikääreiden kans vaan hölmöilee, niin käyt pistelemässä nuppineulalla reikiä niihin! Mielellään tietty ennen ku ovat siinä kapulassa...

No kyllä on outo tuo Papunkin olio :-D

Ja meillä myös.. Välillä on ihan sitä mieltä myös, että meidän lapset on tässä. Varsinkin jos mä topakasti sanon, että kyllä se viides vielä hankitaan.. No, aloin tässä sitten puhella, että taitaa se Lahja ollakin meidän kuopus. Joo, ja mitäs olio siihen.. Oli ihan pettyneen näköinen ja alkoi jotain mukisemaan. Ei voinu ymmärtää lainkaan.
Niiiiin, eli kokeilkaas naiset tätä tekin :) Mä en käyttänyt tätä kieroilukonstina, olin ihan tosissani, mutta te voitte koklata siihenkin...

joox lisää
Tehis, kiitos vinkistä,
mut emmä kyllä uskalla käyttää tota,
ukkohan hyppis riemusta, öyk !
Vaikka ite joskus onkin ollu sillämielellä,
et ei enää yhtään ipanaa meille, niin en oo sitä ääneen uskaltanu sanoa ikinä...
nyt mulla on jotenki sellanen "viimiset hetket"-fiilis ollu jo jonkin aikaa,
ja musta tuntuu, että sit mua ottaa aivoon lopun ikäni,
jos ei sitä vauvaa tule...
sais vaan nää omat jutut eka kuntoon, pääsis leikkaukseen ja kuntoutus
ja sit pitäis töitäkin ehtiä tekemään,
et sais edes jonkunmoista äippisrahnaaki...

jaajaa.....tää meni ihan oudox pohdinnax täs taas.
Pojat tulee just koulusta,
ni onnex on sitte pakko alkaa tekee muutakin ku roikkuu tässä.
Vaikka menihän tää päivä rattoisasti näinkin !

ohdakkeenkukka -
Nonniih, auto on katsastettu :} eikä ollut mitään marinoita.

Tuolla se testi on veskin kaapissa. Se nyt näyttää lähinnä viivanpaikalta mutta on siinä kuitenkin. Mutta, toisaalla oli keskustelua apteekin omasta testistä ja kuinka se näyttäisi aina roskishaamun. Joten ei nyt vielä kamalasti lämmitä......viikonlopuksi ajattelin katella huippuherkkiä kymppisiä aconeita.

Joox, pistele neuloilla ne kumit ;P

mirella76
Nyt suututtaa!!!!!
Joko se laiva ehti mennä?Saiskos menoliput koko saakelin suvulle????
Miten voikin olla niin saakelin vaikeaa sukulaisille tulla tänne kun on jokin juhlapäivä?
Ollaan aina pakattu auto täyteen ja lähdetty kotikonnuille viettämään perheemme juhlia mut nyt kun ehdotin et tulisivat tänne nii voi tsiisus mikä sota alkoi!!!!!
Ilmoitin vaan kylmästi et juhlat pidetään silloin ja silloin siihen ja siihen kellon aikaan,tervetuloa.
Monilla ei ole ees lapsia yms joten olis helpompaa lähteä mut ku tuo välimatka on kuulemma niin pitkä...ihan yhtä pitkä se on meillekin,varsinkin kun muksut tappelee jo puolessa välissä matkaa ja koira hötkyilee omiaan autossa...juu,meidän on niin saakelin helppo täältä lähteä,hymyissä suin taitetaan tuo matka...siis voi saakelin saakeli!!!

Anteeksi tää vuodatus!!

joox3, kirjautumati
Näin on Mirella meilläkin;
ne lapsettomat ( tai yhden lapsen omistavat ) ei millään voi tulla meille,
kun on niiiiiiiiiiiiin pitkä matka ( siis VAIN heltä meille, ei tietenkään toisinpäin ! )
ja meidän pitäisi aina mennä joka hiivatin kissanristiäisiin.
Sitten meille ei tulla edes omien kummilasten tai lapsenlasten synttäreille,
vedoten siihen matkaan ja kun ne harrastuksetkin vie aikaa....
Oon jo niin kypsynyt tohon, etten enää jaksa edes jankata sukulaisten kans.
Ilmoitan vaan, milloin on juhlat ja tulette jos tulette-tyyliin...

Ymmärrän, että vinottaa toi asenne ihan täysillä !!
Vuodata vaan, me ollaan tukena ;o) !

Haidi kirjautumati
Iltapäivää
Täällä yksi akanraato yrittää kirjoittaa muutaman rivin...olen putsaillut noroja koko helvetin päivän ja olen ihan rikki katki poikki...milläs lääkkeellä droppaan itseni, että selviän saamasta tartuntaa? Olen tänään käyttänyt varmaan 2litraa käsidesiä ja vielä saippuat päälle, työvaatteet pesussa jne.
Nenässä haisee supisuomalainen ripulipaska ja kaikki muu siihen päälle, mitähän tässä imppaisi et sais hajun nokastaan pois?
Huomenna harjoittelun arviointitilaisuus ja paperit pitäs tänään vääntää...mä en jaksa...apua!!! Täytyy vaan yrittää enempi suullisesti selvittää juttuja.
Nyt vähän syömään ja vaakatasoon...moiiii.

Titti*
Väsynyt vilkutus täältäkin.. Töissä oli niin kiirus että iltapäivällä vasta pikaisesti ehdin lukea jutut.

Ohdis oli ollut jo malttamaton! ; ) Kyl se vielä ensi viikolla ehtii se plussa tulla, elä huoli... Malta nyt vielä hetki niin tulostakin tulee. Sitä odotellessa!! bd bd!!! Mä ite en yleensä kauhean aikaisin viitsi testailla, niinkuin Tehiskin taisi joskus mainita niin aina ja jokatapauksessa se tyhjä ruutu on jotenkin masentava...

Jooxille antaisin saman neuvon, neulat vaan käyttöön ja reikiä kumeihin, saattais oliokin vähän ihmetellä intoa niiden käyttöön.. ; D

Mitäs muuta täällä, en edes muista, huiskutukset kaikille tasapuolisesti ja palaillaan viimeistään huomisiltana...

Papu75%
Ehtoota, muistovärssyjä etin täältä netistä... niin ja sellaisen löysinkin.

Okukka, ei mulla ole ikuna apteekin omat testit näyttänyt nk. väärää (roskiskaan)haamua. Joo, ja on niitä muutama tullut tehtyä .. No, kai sekin sitten vaan riippuu... siitä mistä roikkuu.. Nii'in vois kyllä ottaa jo kirjallisena noita juttuja, viedä ne sitten johonkin naisasiatuomioistuimeen ;}
Kattoo ny... Oli koululla tänään vanhempainilta (siis ylä-asteen) ja siellä oli parikin vauvaa!!!!! Toinen kyllä pieri ankarasti ja mua nauratti tooooosi paljon (olin vielä yksin ja tiesin kyllä mikä homma siinä siivoomisessa on, ei varmasti mahtunut kaikki vaippaan...) Ekaa kertaa sitten ihan ääneen hehkuttelin sitä ukolle, se vielä kysy, että oliko se niiden yläasteikäisten vanhempien vai??? DAAA'AA hei! Nooo... jos se nyt ihan oikeen miettis sitä. Tai ei miettiä tarvi vaan.... tsippadaidaa ;)

Mirellalle tsemityksiä, pidä vaan pääs, kyllä on muitten vuoro matkustaa, jos ei jaksaviittikykene, olkoon sitten, oma häpiänsä!!

Ja Haidi... mitä tohon voisi oikeesti sanoa? En minä ikimaailmassa kykenis tohon hommaan (yökyökyök!). On se luojan lykky, että on immeisiä joilla kutsumusta riittää, eihän meitä sairaana muuten kukaan hoitais.
BTW, pikkasen saippuaa nenuun, niin et haista enään mitään muuta! Oon joskus kaupassa haistanut saippuaa (siis että viittiikö sitä ostaa) ja sieltä tuli kupla nenään... eipä sitten muut hajut enään haitannutkaan!

Tittille makoisia unia!!

kata..
Moikkis!!
Waude,täällä roskishaamuja!!!TOivottavasti siitä vahvistuu ja lussaks muuttuu!!
Peukut on pystyssä.

Meillä oli 10 kk neuvola eilen Miskalla ja paino edelleen jatkaa laskuaan....Pojuhan on tehnyt totaalisen maitokieltäytymisen,jo kk verran.Lääkäri sanoi että kokeillaan tavismaitoa,jos allergiaa niin kaveri huutaa kun hyeena ja jos ei niin se vois maistua paremmin.'

No,mä eilen pidin ihan maidottoan päivän pojalle,oon meinaan sitä maitoa tupannut mihin milloinkin.
Poika oli tosi paljon rauhallisempi (eipä tuo muutenkaan kovin reuho ole) mutta nukkui päivälläkin paremmin.
Mutt yö!!
Voi jehna,koko yön nukkui poika!!Tiiän nimittäin kun olin hänen kanssa alakerrassa täne ja viime yön.Selkee ero.Edellisyönä itku ja piereskeli ja oli tosi tuskainen.Nyt rauhaisaa unta.

Mutta viikonloppuna pitää kokeilla tuo tavismaito ja ottaa huudot ja kivut...Sitten sairaalaan altistukseen taikka mun mielestä voitais ottaa kalkkitabut vaan ja jättää koko maito.

Haidi,tuo on kyllä tosi rankkaa,tiiän ihan kokemuksesta...mutta mä oon säästynyt vaikka oksua on tullut rinnuksille ja paskia takille,siis tosi kaameita epidemioita on ollut ja oon säästynyt.Sitä kyllä oon ihmetellyt kun oon niin herkkä varsinkin mahataudeille.Jospa siinä vähän saa siedätystä vaikkaa samalla!!!

Nytmentävä!
Moi!

joox3, kirjautumati
Jaahas....HUOMENIA tännekin ;-O !!
Meillä on alkanu aamusta armoton pyykkäys ( ei vielä siivottu muuta,
inspiksen siemenet panin itämään ) kun nuorimman tarhassa on kihomatoja ja jo kolmas varoitus-ohje-lappu niistä tuli !!
Ei ole meille tulleet vielä ikinä, poikienkaan tarha-aikaan,
mut nyt siellä tarhassa saatiin ne jo pois 2 kertaa, ja taas tuli heti perään uusiks.
Eli nyt on tosi kyseessä, laittoivat lappuun,
että on pakko tarkistaa jokainen lapsi viikonlopun aikana,
ja siitä puhutaan joka vanhemman kans henkilökohtaisesti maanantaina.
Meillä on entuudestaan jo sitä lääkettäkin valmiina,
ja nyt varmistelen pesupuuhilla,
ettei ruokita niitä ötököitä meillä.... mut tosi kurjaa, kun jotkut ei sitten ota vinkistä onkeen ja sitten ne taas on takaisin, ja kaikki aloitetaan alusta >:-(
Pöh ja pAh !!

Papu; toi saippuavinkki on hyvä ;o) !

Jaa, nyt takas pesuhommiin...tytön kans riehumaan.
Onneks se auttelee jo mielellään kaikessa ( silloin kun pojat ei ole näkemässä..)

ohdakkeenkukka - töissä
Täällä ollaan taas työmaalla..

Voisin aamun alkajaisiksi puhua nänneistä :p
Eikun niissä on nyt oikeesti jotaki outoa, skipatkaa yli jos ei kiinnosta :D
Ne on välillä ihan "tötteröt", siis en tiedä miten teillä mutta mulla on raskaana ollessa ollut viimeksi ton malliset.. Siis niinkuin nännipihaa myöten koholla. En tiedä nyt sitten onko tässä oikeesti tosi kyseessä vai johtuuko tosiaan hormonimylläyksistä.
Sanoin ukollekkin tänä aamuna että jokohan tärppäsi, kun nännit on niin kipeet että sattuu käyttää rinuleita. Olio virnuili ivallisena..

Ostin sen aconin testin kaappiin odottelemaan päivää parempaa (ihan ku kestäsin kauempaa ku pari päivää..)

Kihomatoja :/ ikävämpi homma. Meilläkin ollaan onneksi säästytty. Nyt on muksujen koulussa täi-kausi menossa ja sitä ollaan kauhulla ootettu. Vannotettiin lapsia huolehtimaan omista hatuistaan kunnolla tai ajetaan koko perhe kaljuksi :p

Yrjöihin ja kakanlemuun en nyt kummemmin kommentoi. Ihan vaan hattua nostan.

joox lisää vielä
Täällä mä vieeläkin hengailen....
eka koneellinen pyykkiä pesty, toinen menossa...joo-joo, kohta....

Ohdakkeenkukka; mulla oli just tollanen fiilis poikia odottaessa - tytöstä ei.
Mutta silloin ekassa raskaudessa oli nännit sellaset
"kokotötterön" tuntuiset heti alusta...enkä kans ekaan kolmeen
kuukauteen meinannu kestää pitää liivejä ollenkaan,
tuntui että vedän nyrkillä päin näköö
jokaista joka tulee puolen metrin etäisyydelle....aargh ja AUZ..muistan sen fiilarin vielä.

Jaahas...testailemaan pian, jihuu!
Odotellaan peukut tönkköinä täällä ;o)

No joo joo mä meen....pyykille.

Tehotyttö.
Huomenet!

Täällä kans pyykkäystä ym. iki-ihanaa kotihommelia. Lähden kans ihan just.. :)
Poitsu vähän flunssassa kuten minäkin vielä.. Sisäpäivä, plääh.

Voi teitä tötterötissejä!
Otahan Ohdis kuva ja laita suljetulle :-D :-D :-D

Ei munkaan mielestä apteekin oma kyllä antaa turhaa roskishaamua! Paitsi että mullahan helmikuun lopussa tehty testi oli muuttunut aikojen päästä tosi ihmeelliseksi hailukaksi haamuksi. Onkohan mulla jossain kuvakin siitä, voisin katsoa. Tosin siinä kuvassa mun mielestä se ei näy niin hyvin kun luonnossa näky.
Voit sitten verrata, onko sulla vahvempi haamu.
Löytyihän se.. Katotaan miltä näyttää täällä.
http://www.aijaa.com/v.php?i=1827854.jpg

Nyt lähden hetkeksi touhuamaan..

Tehotyttö.
Ei se muuten oikein näy tuossa kuvassa, ellei osaa oikein tihrustaa. Eli on todella epämääräinen ja hailukka! Eikä se siis ollutkaan mitään, koska sen jälkeen tehty testi oli nega.
Toivottavasti Ohdiksella parempi haamu :)

ohdakkeenkukka - töissä
Tehis, tuota luokkaa se mun haamunikin oli. Ei kyllä yhtään selkeämpi.
Siellä toisaalla keskustelussa oli yhdellä naisella antanut roskishaamun joka testissä puolen vuoden ajan. Ilmeisesti se on ihmisestä ja omista valkuaisaineista kiinni että tuleeko se haamu sinne vai ei.

Vai kuva suljetulle tötteröistä :D:D:D ehken mää kuiteskaan kehtoo...
Ehhehe, välillä on pitänyt kurkata paidankauluksesta sisään, että kuvittelenko mä nyt vaan..mut ei, kyl ne tötteröt on :D

Joox, kyl se kone pyykkää sun puolesta, älä huoli.

joox lisää ; PeeÄs
Toista koneellista odotellessa;
näin OUTOO unta viime yönä...vai oisko se ollu toissayö..?

Noh, anyway; Mun entinen pomo
tuli meille kahville jostain syystä ( siis mies )
ja samassa kun se tuli ovesta sisään,
mä just hyppäsin vessasta ulos raskaustesti kädessä näyttämään iloisena ihanaa plussaa keittiön pöydän ääressä istuvalle oliolle....ja ainoo,
mitä murehdin siinä kohin, oli se, ettei mulla ollu meikkiä naamassa kun joku HERKKUmies tulee kaffelle yllättäen....

W T F ????
Joku pliide tulkitkaa tää jotenki muuten, kun että mää oon vaan pöpi.......

Tehotyttö.
Meil on kans sellanen pesukone, joka pyörii ihan ittekseen. Onkohan Jooxilla joku vanhempi versio??? Eka ladattu täällä ja sitä riittääkin koko päiväksi. Ja muistan katsoa jokaikisen pesulapun, ihan varppina!!!

Öö, mielenkiintoinen uni Jooxilla...
Multa ei kyllä oikein luonnistu noi unien tulkinnat. Oisko sää sitte vaan pöpi??? :-D Hmmm, minkähänlainen mies se oikein onkaan? ;-)

Ohdisko näki tuosta kuvasta sen "haamun"?
Ihmettelin tuota kyllä kovasti, koska mulla ei ennen ole roskishaamuja tullu muita kuin tuo nukkuva neiti tuolla vaunuissa. No, ennen nelosen yritystä en kauheasti ollu negatestejäkään tehty. Se onkin muuten ihan käsittämätöntä! Kierrot oli pitkiä kuin nälkävuosi, enkä silti testaillu. Syytän tätä palstaa kyllä tästä pikatestailusta ja oireiden etsiskelystä! ;-) Tota kolmostakin "tehtiin" varmaan parisen vuotta, välillä pidettiin vähän taukoakin. Enkä tainnu ku yhden negan tekasta koko aikana. Ja kierrot oli tosiaan siis min 40vrk.

Ja taas jotain pientä tekemään...

joox vielä
Niijuu, se on kyl aika uus tuo kone,
mut koneen täyttäjä/tyhjentäjä on joteskin aikas vanhaa mallia,
ei toimi sillai ripeesti....
Tähän vuosmalliin ois ollu turbovaihde liian kallis lisävarusteena asentaa....

Jees. Mä OON vaan pöpi. %*=o}

ohdakkeenkukka - töissä
Kyllä kyllä, minä olen haamun bongauksessa aika lahjakas :D
Ei siis, kyllähän toi mun mielestä näkyy tuossa vaikka pitääkin vähän tihrustaa. Hitto vie, olisi pitänyt ottaa kuva omastakin testistä :D no ensi kerralla sitten..paitsi jos siinä ei ole mitään katseltavaa :D

Jooxilla ollu kunnon uni :}
Mä näin viime yönä unta että mun mies jätti mut mun tyttären kaverin takia :D:D:D tää pimu on siis vasta 9v. Unessa kylläkin jo 18v mutta kuitenkin. Törkee pikkupimu, pitäsköhän kieltää ettei saa tulla enää meille leikkimään ;}

Tehotyttö.
Sitä turboa sais kuulemma kans ruiskumuodossa...

Voi hitsi mikä kaveri teidän tytöllä Ohdis! Unet on kyllä ihan sekoja välillä.
Mä olin just joku aika sitten isolla keikalla sen mun duon kanssa :) JOnkun ison kaupungin keskusta, ihan sikana väkeä...

Kyllä muakin muuten kieltämättä tuo haamu jäi vaivaamaan.. Tyhmä en testannu sen jälkeen samalla testillä. Kun onhan niitä tarinoita, että joku näyttää negaa ja toinen plussaa. Mutta oonhan tehny vissiin kaksikin tuon jälkeen, joten oishan mikä tahansa varmaan jo plussaa näyttäny. Ja hyvä näin!

Menee taas...

ohdakkeenkukka - töissä
Tehis, kuulema noita puoliolemattomia haamuja voi tulla siitäkin että munasolu on hipaissut kohdun pintaa muttei ole raskaana. Samasta syystä ei "saisi" tehdä raskaustestiä ennen kuukautisten alkua, koska väärien positiivisten testien määrä kasvaa.

Joox lähti katselemaan kehittyneempää ruisku-turbomallia?

Tuli eilen mieleen ajatus jota olin märehtinyt jo joskus aiemmin. Koskien siis Jooxin ja Jooxin olion tilannetta. Tosiaan, jos elämme vain kerran niin onko oikein se että parisuhteessa ei tulla hankkineeksi vielä yhtä lasta koska toinen ei nyt ehkä enää halua. Kummalta se on enemmän pois? Jooxilta vai oliolta? Oikeastaan molemmilta, koska vaikka olio sanoisi että "ei", niin se ei tarkoita sitä etteikö olio silti rakastuisi lapseensa aivan kuin muihinkin.

Johan nyt, anteeksi herkkä hetkeni :´D

Yhteistyössä