Juup, täällähän minä... ei ole oikeastaan mitään asiaa, niin kävin vain katsomassa mitäs muille kuuluu..
Tehiksellä homma venyy... tuo "venkslaaminen" on rasittavaa, meidän kolmas sitä teki. Silloin sanoin miehelle ja vauvalle (siis masussa silloin vielä), että olkoon sitten, jos et kerran meinaa kunnolla tulla, niin pysykööt siellä sitten, minä en enään turhan päite öitäni valvo ja ihmettele... samana iltana tuli vedet sänkyyn (juuri kun olin saamassa unenpäästä kiinni..) ja kahden tunnin päästä tyttö oli sylissäni... *huoh*
Se lähtö oli kuin elokuvista, mies parka pelästyi niin kamalasti, että meinas ensin kantaa mut siitä paikasta autoon, halusin kuitenkin vaihtaa vaatteet ensin ja herättää äitini. No, juotiin vielä teet niin ukko meinas lähteä pelkästään mun kassini kanssa!!
Silloin ei naurattanut, mutta ollaan kyllä sille myöhemmin naureskeltu!
Hups, lipsahti taasen tuonne muistelon puolelle, piti vain Tehikselle toivotella jaksamisia! Täällä myös kovasti odotellaan vauva-uutisia!
On nuo tytöt kyllä ihan toista maata kuin pojat. Meilläkin tämä tyttönen, 3.v kysyi eilen minulta, että mistä hän sitten löytää sellasen miehen jonka kanssa vois mennä naimisiin.. että se sitten toisi hänelle sormuksia, kukkia ja lahjoja... ja sitten sais vauvankin!! Hoh, kyllä tämä nyky nuoriso tuppaa aikaisin aloittamaan!!
Peikolle... eikun Jooxille (toivottavasti sait hiukset ojennukseen!) onnistuneita synttärijuhlia, pidätkö isotkin pippalot?
Tuntuu että kaikki olisi jonkin asteen flunssan kourissa, paranemisia kaikille tasapuolisesti (doivoddelee yksi duhadedä...)!