Iso nainen - pieni mies

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja friikki
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Minä olen 6 cm pitempi kuin mieheni. Minulla on 2 numeroa isompi jalka kuin miehelläni ja isommat kädet. Onko muita vastaavia kummajaisia olemassakaan ja jos on, niin miten teihin suhtaudutaan? Meikätyttö alkaa olla kyllästynyt selittelemään asiaa hämmästelijöille.

Vanha ketju, mutta minä reilu 170 kiloinen kotiäiti, mies 80 kiloinen kilpaurheilija. Yhdessä ei hirveästi liikuta. Pituutta minulla 173, miehellä 190.

Eipä tätä yhdistelmää hirveästi tarvitse selitellä. Ensimmäisen raskauden aikaan sain välilevynpullistuman muuttotavaroita roudatessa. Liikkuminen sitten jäi totaalisesti mahan kasvaessa ja selän kipuillessa. Imetys oli tuskaa, löhötin, söin. Selkä parani, aloin liikkumaan, iski vauvakuune, raskaana ennen kuin tajusikaan. Tässä vaiheessa +20 kg, toisen raskauden aikana välilevy äityi uudestaan, en päässyyt liikkumaan ja +30kg. Sen jälkeen ollut hiljalleen pelkkää ylämäkeä painon suhteen. Liikunta ei kiinnosta kun pelkään selän kipeytyvän. Ulkona en käy muuta kuin kaupassa.

Viimeksi muokattu:
Ei se ole naurettavaa, se on biologiaa.
Mulla oli ennen mies joka oli hädin tuskin minun pituiseni, ja kädet saman kokoiset, kengät numeroa isommat. En ajatellut koko asiaa.
Mutta kyllä kun nykyinen mieheni -192cm-, otti minut käsiinsä niin se oli menoa, ja paluuta pieniin miehiin ei ole.
Pitkällä miehellä voi olla myös tasaisempi ja itsevarmempi luonne , kun ei ole sitä iänikuista napoleonkompleksia.
Napoleon kompleksi on ihmisten oma keksimä juttu, yhtä lailla isot älisee jos pieni mies on jossain parempi kuin isompi, on vain helppo osoittaa että "kompensoi" kokoaan jos treenaa tai muuta, samalla lailla iso mieskin treenaa lihaksiaan jos haluaa kunnossa pysyä, ei se o
ole mikään oikeus tehdä sen enemmän jos olet isokokoinen, jättäisitkö itse elämässäsi vaikka matkustamattq siksi että "et ole maailman iso tissi nainen"???et taida jättää, niin miks sitten pienen miehen pitäisi tyytyä olemaan rapakuntoi en siksi että "ei ole isokokoinen"....vttu...ÄLÄ NAURATA!

Kyllä seurustelen 192 pitkän pehmeän naisen kanssa. Minulla on pituutta vain 180. Ja painoa selvästi vähemmän. Mutta seksi on taivaallista. Ihan perus koti seksiä. Mutta olemme saman ajatus mailman omavia. Ja se naisen pehmeys mm.

Vanha ketju, mutta minä reilu 170 kiloinen kotiäiti, mies 80 kiloinen kilpaurheilija. Yhdessä ei hirveästi liikuta. Pituutta minulla 173, miehellä 190.

Eipä tätä yhdistelmää hirveästi tarvitse selitellä. Ensimmäisen raskauden aikaan sain välilevynpullistuman muuttotavaroita roudatessa. Liikkuminen sitten jäi totaalisesti mahan kasvaessa ja selän kipuillessa. Imetys oli tuskaa, löhötin, söin. Selkä parani, aloin liikkumaan, iski vauvakuune, raskaana ennen kuin tajusikaan. Tässä vaiheessa +20 kg, toisen raskauden aikana välilevy äityi uudestaan, en päässyyt liikkumaan ja +30kg. Sen jälkeen ollut hiljalleen pelkkää ylämäkeä painon suhteen. Liikunta ei kiinnosta kun pelkään selän kipeytyvän. Ulkona en käy muuta kuin kaupassa.
olet kammottavan kokoinen
kuinka mies voi saada erektion edes?

olet kammottavan kokoinen
kuinka mies voi saada erektion edes?

____

Todella mautonta
kommentointia.

Hän on ensisijaisesti
rakastunut
Ihmiseen ja Naiseen,
ei 'kynnettävään
reijälliseen lihasäkkiin.'

Miesten naismaku
vaihtelee äärestä
laitaan. Joku syttyy
nimenomaan
leveälanteisesta
pehmeydestä,
toivookin H-kupin povea!

Toinen mies haluaa
ehdottomasti vain
kotimaisen
s-kokoisen/pienen
aasiatar-prototyypin,
max 55 kg, a/b kuppi.

Kummankaan miehen
etumus ei todennäköisesti 'sykkien pullistele'
ihanteen vastakohdalle.
Duh, itsestäänselvyys,
mutta miksi vähätellä
toisten mieltymyksiä
suureen ääneen?

Makuasioista ei voi kiistellä.
Se ei johda yhtään
mihinkään.
Ihmiset ovat yllättävän
herkkiä, myös aikuiset
miehet. Loukkaavat
sanat tuntuvat.

Vai onko se nimenomaan
näiden palstojen syvin
olemus, ainainen häijy länkyttäminen?
Lue: sosio/psykopaatti-
narsistien viihdekanava?

Joka tapauksessa
hyvää huomenta &
rakkaudentäyteistä vkl
jokaiselle. 💋✌️🤍

____

____

Todella mautonta
kommentointia.

Hän on ensisijaisesti
rakastunut
Ihmiseen ja Naiseen,
ei 'kynnettävään
reijälliseen lihasäkkiin.'

Miesten naismaku
vaihtelee äärestä
laitaan. Joku syttyy
nimenomaan
leveälanteisesta
pehmeydestä,
toivookin H-kupin povea!

Toinen mies haluaa
ehdottomasti vain
kotimaisen
s-kokoisen/pienen
aasiatar-prototyypin,
max 55 kg, a/b kuppi.

Kummankaan miehen
etumus ei todennäköisesti 'sykkien pullistele'
ihanteen vastakohdalle.
Duh, itsestäänselvyys,
mutta miksi vähätellä
toisten mieltymyksiä
suureen ääneen?

Makuasioista ei voi kiistellä.
Se ei johda yhtään
mihinkään.
Ihmiset ovat yllättävän
herkkiä, myös aikuiset
miehet. Loukkaavat
sanat tuntuvat.

Vai onko se nimenomaan
näiden palstojen syvin
olemus, ainainen häijy länkyttäminen?
Lue: sosio/psykopaatti-
narsistien viihdekanava?

Joka tapauksessa
hyvää huomenta &
rakkaudentäyteistä vkl
jokaiselle. 🤍

____
Hyvää huomenta sinulle takaisin.

Sitä jutut on näissä hyvin usein valitettavasti ja alapää tisu taikka persu osastolla pelkästään. Kiitos asiallisesta repliikistäsi. Mukavaa viikonloppua "ehana"😘

No... Isäni on lyhyempi kuin minä, olen 160cm pitkä kyllä hänellä naisia näyttää olevan vaikka onkin lyhyt. Mutta ainainen ongelma on ollut se, kun ne naiset tahtoo olla pitempiä. Miksi miehen pitäisi aina olla se 180cm pitkä? Aina noissa treffi paikoissa naiset tahtoo pitkän väh.180cm tumman ja komean miehen. Minusta tuo on naurettavaa, eikö luonteella ole mitään väliä?
mMikä hyvä tää on " naisia näyttää olevan" silläkö ihmisen arvo mitataan. yksikin nainen läpi elämän on kunnioitettu samoin mies jolla ei naista ole

Yhteistyössä