Iso nainen - pieni mies

  • Viestiketjun aloittaja friikki
  • Ensimmäinen viesti
friikki
Minä olen 6 cm pitempi kuin mieheni. Minulla on 2 numeroa isompi jalka kuin miehelläni ja isommat kädet. Onko muita vastaavia kummajaisia olemassakaan ja jos on, niin miten teihin suhtaudutaan? Meikätyttö alkaa olla kyllästynyt selittelemään asiaa hämmästelijöille.
 
Emmy
Siis selittelemään mitä? Jos teitä pariskuntana kummastellaan, se ei teistä kerrä yhtään mitään, vaan ennemminkin se kertoo jotain niistä kummastelijoista. Jätä sellaiset ihmiset omaan arvoonsa.. Huoh! Tsemppiä ja pääpystyyn :)
 
Essi
Tällä kertaa täysin samaa mieltä Sian kanssa. Hymyilkää molemmat onnellisen salaperäisesti, niin saatte kyllä koko paikkakunnan ""normipariskunnat"" kihisemään kateudesta. Jokainen haluaisi olla kumppanilleen haluttava kaikkinen ""heikkouksineen"" ja ""poikkeamineen"", ja jos olet barbin näköinen ja seurustelet Kenin näköisen miehen kanssa, niin et voi ikinä olla varma vaihtaako puolisosi sinut parempaan kiiltokuvaan jos lihot 5kg tai saat rypyn.
 
Minerva
No... Isäni on lyhyempi kuin minä, olen 160cm pitkä :) kyllä hänellä naisia näyttää olevan vaikka onkin lyhyt. Mutta ainainen ongelma on ollut se, kun ne naiset tahtoo olla pitempiä. Miksi miehen pitäisi aina olla se 180cm pitkä? Aina noissa treffi paikoissa naiset tahtoo pitkän väh.180cm tumman ja komean miehen. Minusta tuo on naurettavaa, eikö luonteella ole mitään väliä?
 
ei
Ei se ole naurettavaa, se on biologiaa.
Mulla oli ennen mies joka oli hädin tuskin minun pituiseni, ja kädet saman kokoiset, kengät numeroa isommat. En ajatellut koko asiaa.
Mutta kyllä kun nykyinen mieheni -192cm-, otti minut käsiinsä niin se oli menoa, ja paluuta pieniin miehiin ei ole.
Pitkällä miehellä voi olla myös tasaisempi ja itsevarmempi luonne , kun ei ole sitä iänikuista napoleonkompleksia.
 
ai niin
Ja pitkä mies panomiehenä: avot! Jos se ei osaa liikkua, niin menee keturalleen koko juttu. Siksi pitkä mies on oppinut liikkumaan sängyssä, ja on seksikästä katsoa kun mittasuhteiltaan sopusuhtainen vartalo työntelee pitkää ja paksua munaa sisään.
 
onnellinen
Olen miestäni kevyempi,mutta näkyvästi pidempi,ja suhteemme on parasta mitä voin kuvitella! Ihmiset tuijottavat kadulla ja sukulaiset ja ystävät heittelevät typeriä ja halveksivia kommentteja,mutta emme välitä. Mainitusta Napoleon-kompleksista ei miehelläni ole tietoakaan,vaikka on keskimääräistä lyhyempi. Sitäpaitsi,kaksimetrisen miehen kanssa oltuani huomasin,ettei koko todellakaan merkitse mitään kovin hyvää: yli 50kg painavampi mies tukahduttaa allensa helposti,ja on usein kömpelö liikkeissään. Ja mitä tulee kullin kokoon: lyhyellä miehellä voi hyvinkin olla kunnioitettavan kokoinen elin! (Vaikka ei tosiaan ole olennaista)
Olkaa onnellisia yhdessä! Ja kokeilkaa seksiä seisaalteen takaa,toimii n.5-6cm pituuserolla loistavasti! ;D
 
Tuula
Itse en voisi kuvitella olevani itseäni lyhyemmän miehen kanssa, tuntisin itseni elefantiksi.

Mulla on pari duunikaveria, sellaista hukkapätkää ja jos vaikka synttäreillä tms he tulevat halaamaan, tulee tosi vaivatunut olo kun mies hukkuu syliin. On kuin lasta halaisi.

Mieheni on 187 cm pitkä, itse olen 172 ja aika hyvältä erolta tuntuu, mahdun just sopivasti kainaloon ja tunnen itseni naiselliseksi naiseksi kun iso mies ottaa karhumaiseen syleilyyn.

Voin myös käyttää korkokenkiä reilusti. Entinen mieheni oli 177 cm enkä koskaan käyttänyt korkokenkiä koska ne jalassa olin miestäni pitempi.


 
Ouh dear
Itselläni on 5 senttiä pidempi ja pieniluinen mies, pidetään samoja puseroita joskus. Aikaisemmat ovat olleet about 25-30 senttiä pidempiä. Eipä ole tullut mieleen, että koko olisi joku kynnys tai että pitäisi edes miettiä asiaa.

Myös eräs ystävämieheni on vielä pienempi. Tapasin kerran hänen naisystävänsä, olivat tavanneet netin kautta. Nainen oli varmaan 15 senttiä pidempi. Sanoi, että ovat vain ystäviä, ei voi olla itseään lyhyemmän kanssa. Minulla tuli mieleen heti, että onpas harvinaisen (?) tyhmä ja pinnallinen nainen. Ilmiselvästi menee suhteeseen toisten ehdoilla eli miltä näyttää tositen silmissä. Kerrassaan kummallista.

Miksi pitäisi olla jotenkin pienempi ( ilmeisesti naisellisempi?) ja käpertyä kainaloon näinä tasa-arvon aikoina? Eimeiltä hellyyttä ainakaan puutu eikä minulta sitä turvallisuudentunnetta silloin, kun sitä kaipaan.
 
Helpotus!
MIeheni on hyvin pieni. Hänellä on huomattavan lyhyt selkä. Munassa tosin on mittaa, jopa hieman enemmän kuin selässä. Niinpä hän saa itse imeä munaansa, koska se ylettyy suuhun asti.
 
Meikämaija
Tässä on ihan sama asetelma kuin ikäerokysymyksessä. Jos mies on nuorempi, sitä päivitellään. Jos mies on reilusti vanhempi, hän saa siitä vain ""lisäsenttejä"".

Ei pituusero naisen ja miehen välillä ole sen kummoisempaa suuntaan tai toiseen keskinäisessä elämässä, se häiritsee vain ulkopuolisia, koska pari ei olekaan tavanomainen asetelma silmälle.

Me elämme parisuhteessa sen ihmisen kanssa, joka on meille itsellemme oikea ja sopiva. Korvien välinen suhde on se kaikkein tärkein. Mikään muu seikka ei voi korvata siinä olevia puutteita.

Jalluvaari voi mennä mielipiteineen kuusikkoon piiloon, häpeä siellä.
 
Tuula
No tottakai sen kumppanin pitää olla muutenkin sopiva, ei kai sitä nyt pelkän pituuden perusteella valita. Eipä taas saivarrella.

Mutta minulla ei vaan synny mitään romattisia ajatuksia, jos kanssani juttelee itseäni pienempi mies, en tunne itseäni siinä naiseksi. Vaikka olisi kuinka kiva kaveri, se on kertakaikkinen turn-off siltä osalta. Kavereita voidaan toki olla.

Eikä siinä ulkopuolisilla tai heidän häiritsemisellään ole mitään tekemistä. Aivan sama mitä muut ajattelee, omien korvien välistä se on kiinni.


 
leena
Itse olen ollut aikaisemmin pienemmän miehen kanssa. Nykyään isomman kanssa. Itse 50kg mies 100kg.

Sanotaan että kaikessa puolensa. Isompi mies on minusta seksikkäämpi. Mutta edellisen ns. pienemmän miehen kanssa tuntui että olemme jotenkin tasa-arvoisempia...

Eiköhän se ole kuitenkin persoona joka ihmisessä voittaa eikä koko.
 
vierailija
Olen jo kaksi vuotta tapaillut itseäni 7v nuorempaa miestä. Hän myös minua lyhyempi ja todella hoikka. Minä XXL.
Seksi on hyvää ja olen ylpeä miehestä. Aina silloin tällöin mieleeni tulee isäni sanat tuttava pariskunnastaan. Vilho oli lyhyt ja hoikka. Bertta rehevä ja miestään pidempi. Tuo pariskunta eli elämänsä loppuun asti onnellisina yhdessä. Eli, siis miksi ei mekin.
 
vierailija
Vaimoni on minua lyhyempi, mutta hänellä on isompi hauiksen ympärys kuin minulla. Hän käykin salilla ja minä en. Hän kulkee mielellään hihattomassa T-paidassa että hauikset näkyvät, minä en kehtaa.
 

Yhteistyössä