Y yötär Jäsen 02.04.2005 736 0 16 09.12.2007 #1 Tälle aamulle jo sauna ja vessa pesty ja hereillä oon ollu 1,5h Vieläkin tekis mieli siivota. Mikä mua vaivaa ja miten tästä paranee :kieh:
Tälle aamulle jo sauna ja vessa pesty ja hereillä oon ollu 1,5h Vieläkin tekis mieli siivota. Mikä mua vaivaa ja miten tästä paranee :kieh:
B Bonaire Aktiivinen jäsen 07.10.2006 21 378 0 36 09.12.2007 #2 tuu tänne vaan lievittämään sitä hulluutta
HeviäPRKLE Aktiivinen jäsen 01.12.2007 4 507 0 36 Kemi 09.12.2007 #3 Mene hoitoon!Tai voisit sie oikeestaan tulla kuuraamaan meidänkin luukun
S sakky Jäsen 24.11.2007 208 0 16 09.12.2007 #4 Minäkin heräsin taas aikaisin vaikka olisi viimeinen vapaa että olisi saanut vielä nukkua.Mutta siivoamaan en ole jaksanut
Minäkin heräsin taas aikaisin vaikka olisi viimeinen vapaa että olisi saanut vielä nukkua.Mutta siivoamaan en ole jaksanut
Y yötär Jäsen 02.04.2005 736 0 16 09.12.2007 #5 Joo mä saan shoppausterapiaa sitten myöhemmin kun lähetään Prismalle B) Sen jälkeen tiiän riehuneeni. Vahingossa lipes pyykit äsken koneeseen
Joo mä saan shoppausterapiaa sitten myöhemmin kun lähetään Prismalle B) Sen jälkeen tiiän riehuneeni. Vahingossa lipes pyykit äsken koneeseen