makeen himo

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nälkänen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

nälkänen

Vieras
oon laihiksella ollu 2viikkoa ja taas iski kauhee makeen himo..... miten tästä pääsee eroon??? syön 5krt/pv ja juon riittävästi..... tekis miel juosta kauppaan ja ostaa suklaata..........................
 
Oikeesti, syö omena, mul menee sillä ohi tai sitten teet jotain rahkaa vaikka. Tai syöt ihan leipää kunnon päällisten kans ennemmin entä haet sitä suklaata ja ahmit sitä levyllisen. Toki jos pikkupatukka vaan riittää niin sitten se suklaakaan ei haittaa välil mitää :D
 

Yhteistyössä