Höh! *murinaa*

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Panthera leo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Panthera leo

Aktiivinen jäsen
05.12.2006
5 202
0
36
Meillä olis sauna kohta ja mä kysäsin mieheltä että mitäs jos saunaolutta kävisin hakemassa, niin "ei mun tee mieli nyt" *nirinari*
Mä olin siihen, että no voinhan mä itte juoda pari, kun tekis mieli pari saunan jälkeen, niin *nirinari* -suuttu ja läks tosta peliä katsomasta makkariin. Hyvä ettei ovee paiskassu kiinni. :o

Mä en ymmärrä mikä tota vaivaa nykyään.
 

Yhteistyössä