Meillä olis sauna kohta ja mä kysäsin mieheltä että mitäs jos saunaolutta kävisin hakemassa, niin "ei mun tee mieli nyt" *nirinari*
Mä olin siihen, että no voinhan mä itte juoda pari, kun tekis mieli pari saunan jälkeen, niin *nirinari* -suuttu ja läks tosta peliä katsomasta makkariin. Hyvä ettei ovee paiskassu kiinni.
Mä en ymmärrä mikä tota vaivaa nykyään.
Mä olin siihen, että no voinhan mä itte juoda pari, kun tekis mieli pari saunan jälkeen, niin *nirinari* -suuttu ja läks tosta peliä katsomasta makkariin. Hyvä ettei ovee paiskassu kiinni.
Mä en ymmärrä mikä tota vaivaa nykyään.