Annabellalle :hug:
Mizze, toivottavasti olet nyt saanut bongattu oviksen! Tuo pidättäytymis-juttu on kinkkinen, mutta insissähän ne pesee sen sperman, eli joka tapauksessa sieltä "siivilöityy" ne huonommat osat pois.. Mikäli niin huono tsägä olis, että ovis on vilahtanut ohi, niin yritä ajatella, että ensi kierrossa sitten sitäkin parempi onni. Mä tiedän että sitä elää aina niin siinä hetkessä, mutta ainakin itselleni yritän takoa päähän, ettei tämä odottamisen odottaminen nyt ole muutamasta kuukaudesta kiinni...Ei se kyllä helppoa ole, psyykata itseään siis.
Rinsessapa: Tervetuloa tänne joukkoon vain! Ihan samanlainen hoito sulla taitaa olla kuin muilla, mulla vain oli pistoksia joka päivä kp 4 eteenpäin, sit Puregon-irrotuspiikki kp11 illalla ja inssi kp 13 aamulla. Ultrattiin sit joka välissä. Mulla oli ajoituksen kanssa vähän ongelmia, kun ulkomaantyömatka puski päälle. Senkään takia en nyt kauheasti odota (mukamas) mitään plussauutisia ensi viikolla. Toivottavasti sulla olisi yhtä hyvä tuuri kuin siskollasi!!
Mulla on ihan mielettömät menkkakivut ja juilinnat alavatsassa, veikkaan syyksi lugeja. Väsyttää, vatsa on pallona ja koko ajan tekis mieli syödä.. Menkka-oireita siis jo nyt, vaikka viikko vielä piinailu aikaa, tai vajaa. Rasittavaa tää on, ei voi muuta sanoa. Vaikka kuinka yrittää ajatella muuta, niin kuin varkain ajatus karkaa laskemaan päiviä, kuuntelemaan omaa kroppaansa ja mukamas huomaamaan kaikenlaisia oireita. Äh, en vaan jaksais tätä. Toivon kuten Rinsessapa, että tää olis nyt tässä, kävis nyt supertuuri ja hoidot tepsis jo tässä vaiheessa!
Ei auta itku markkinoilla, odoteltava vain on. Täytyy sanoa, että kun tiistaina aamusta meen verikokeeseen, niin voi olla ettei työnteosta päivällä tuu yhtään mitään... Ellen sit ole sortunut tekemään omaa testiä ma-iltana... En tiedä mitä sitä keksis, ettei menis ja sortuis.
Sussu80, tsemppiä pistelyyn ja lauantain ultraan! Annemaarit, meillä taitaa olla sama piinailu-aikataulu! Peukut pystyyn!!!!
Kaikille muillekin toiveikasta viikon jatkoa!