Hei taas, hetkeen ei ole tullut taalla kaytya :wave:
Voi kun oli ihana juttu
Lumis!! Kerro kuulumisia! Jospa se olikin se primolut!? Pidetaan peukkuja ja hengessa mukana, ihanaa!!
Sain myos keltarauhaslaakkeen kun ite sita taas tinkasin...meinas etta tuskin hyotya muttei haittaakaan. No, viime kierrossa oli toinen inssi ja aika selvia merkkeja raskaudesta alkoi olla heti, 6 paivaa inssista...olin kylla ihan varma. Ja sit taas jaikin niin kovin lyhyeksi toi luteaalivaihe!! No, mut soitin vuodon alettua ja sanoin et keltarauhasta mulle ja HETI! Ja oli muuten ihme vuoto ja kesti moonta paivaa. siis what?
Vaihtoi samalla clomit menopuriin, kun kuulemma vaikuttaa paremmin limakalvoihin. Tosin limikset ollu aina ovisvaiheessa ihanteelliset. Laakarin teoria oli et mahdollisesti surkastuu liian aikaisin...Eiko taa nyt just liity keltarauhasen toimintaan?? Ja silti lekuri meinas ettei niista hyotya..Tama likka alkaa napsia niita nyt kuitenkin huomisesta alkaen...
Nyt inssi jai talla kertaa valiin miehen toiden takia..joten pupuilua vain. Clomit loppu, siis nyt oltu ilman niitakin ,eika myoskaan oo tullu tikuteltua. Toisaalta ollut jotenkin levollisempi olo itella kun ei oo tuohon asiaan niin edes keskittynyt! Ajattelee vaan sinne seuraava kiertoon, jolloin tarkoituksena aloittaa Menopur-pistokset. Apua, mitenkahan sita kykenee pistamaan itteaan...Tahan kiertoon ne ei ehtiny kun pitais kuulemma aloittaa jo 2. kp.
Annabel, mulla oli ainakin viiltavia kipuiluja raskauden merkkina. Parissa,jotka loppu jo alkuunsa ja siina ihan loppuun saakka kestaneessakin
muulloin tuollaisia ei ole ollut mun kohdalla. PEUKKUJA! Ja tuosta terolutista, meilla sai poika alkunsa kahden vuoden turhalta tuntuneen yrityksen,jalkeen toisesta kierrosta,kun soin keltarauhasia+ clomeja. Siis tuossa aiemmin piti sulle kirjoittaa tuosta, kun samaa mietitty taalla. Huonosti siihen vaan tuntuu vastausta loytyvan. mutta nain siis meillakin...
Rosmariini & mariq & relish Parempaa onnea jatkoon!!! :hug: