omaa napaa...
Toka ultra takana. kp 5-15 olen pistänyt puregonia. Eikä tuloksena vieläkään mitään, isoin
rakkula oli 9mm. Isonnetaan vielä annosta ja kp 19 taas ultra. Jos ei silloinkaan mitään, niin ensi kiertoon pitää miettiä muita vaihtoehtoja lääkkeiden suhteen. Harmittaa ja lujaa. Eikö se kroppa nyt voisi toimia... Minulla kun on tuo pco:kin ja ylipainoa, niin saa olla tarkkana, ettei toisaalta stimuloi liikaakaan niitä munasarjoja. Ajattelin aloittaa Nutrilett-kuurin. Jos saisi nopsaan edes jonkun kilon poissa, se voisi auttaa hoidoissa.
Joka tapauksessa, kovasti peukkuja kaikille!
Sivi- joko nyt tulisi plussa!
Mariq, kyllä siihen pistämiseenkin tottuu. Mä olin alkuun kanssa ihan kauhusta kankea, enkä vieläkään nyt erityisemmin nauti siitä... Pregnyl-piikki varsinkin, kun se on niin paksu.
Kynällä pistettävät on aika näppäriä. Mutta kerran kirpaisee. Loppupelissä se ajatus on pahempi kuin itse neulan pisto. Mieluummin mä itseeni pistän kuin johonkin toiseen. Yritä ottaa sellaisesta kohtaa mahaa, että saa hyvän poimun sormien väliin. Silloin ei satu kuin pikkuisen. Tai voisiko sulla joku esim. terkka pistää? Pyydä ohuempaa neulaa apteekista tms. Mä pistän aina illalla rauhassa. Jotenkin aamun tohinoissa häslääminen on stressaavaa.