Inseminaatio

Hei vain! Pääseekö mukaan teidän pinoon? Mulle on tehty kolme inssiä, kaksi luomukiertoon ja kolmas hormoniavusteisesti. Neljäs olisi tarkoitus tehdä tällä viikolla. Tänään olin folliultrassa, kaksi löytyi toinen 15mm ja toinen 16mm. Pregnylin pistän keskiviikkoaamuna ja inssi on torstai iltapäivällä.
 
omaa napaa...
Toka ultra takana. kp 5-15 olen pistänyt puregonia. Eikä tuloksena vieläkään mitään, isoin
rakkula oli 9mm. Isonnetaan vielä annosta ja kp 19 taas ultra. Jos ei silloinkaan mitään, niin ensi kiertoon pitää miettiä muita vaihtoehtoja lääkkeiden suhteen. Harmittaa ja lujaa. Eikö se kroppa nyt voisi toimia... Minulla kun on tuo pco:kin ja ylipainoa, niin saa olla tarkkana, ettei toisaalta stimuloi liikaakaan niitä munasarjoja. Ajattelin aloittaa Nutrilett-kuurin. Jos saisi nopsaan edes jonkun kilon poissa, se voisi auttaa hoidoissa.

Joka tapauksessa, kovasti peukkuja kaikille!
Sivi- joko nyt tulisi plussa!
Mariq, kyllä siihen pistämiseenkin tottuu. Mä olin alkuun kanssa ihan kauhusta kankea, enkä vieläkään nyt erityisemmin nauti siitä... Pregnyl-piikki varsinkin, kun se on niin paksu.
Kynällä pistettävät on aika näppäriä. Mutta kerran kirpaisee. Loppupelissä se ajatus on pahempi kuin itse neulan pisto. Mieluummin mä itseeni pistän kuin johonkin toiseen. Yritä ottaa sellaisesta kohtaa mahaa, että saa hyvän poimun sormien väliin. Silloin ei satu kuin pikkuisen. Tai voisiko sulla joku esim. terkka pistää? Pyydä ohuempaa neulaa apteekista tms. Mä pistän aina illalla rauhassa. Jotenkin aamun tohinoissa häslääminen on stressaavaa.

:(
 
sivi jännää...peukkuja
lumis:koitas alli kuuria ......ja muniksille kasvais nyt ku lisää annostusta.

näin unta että ukko anto spermanäytteen..puoli litraa...oli sellainen iso kalja tuoppi mihin oli, spermat muka laittanu...kaikenlaista

olisko paha enne ja vain puoli milliä...sitt jää inssi tekemättä.....

tällä kertaa ukko jää kotiin pojan kanssa meen spermapurkin kanssa kahdestaan.... :LOL:
 
mariq, miten kun mä olen ymmärtänyt, että nykyään miehen pitää olla itse viemässä simoja? Ainakin Väestöliitossa ovat siitä tarkkoja. Toiv. järjestyy ja tärppi tulee!

Meillä on huomenna kolmas inssi ja tänään tuli ovisplussa ja ultrassa oli 16,7 mm folli. Pregnylin kävin pistättämässä iltapäivällä - totesin, ettei mun rahkeet piikkikammoisena riitä.

Onnea matkaan kaikille!
 
tänään kp14 iui nr2

spermaa 2,5ml
siittiöitä 5miljoonaa/ml10pontenssi 6
limis 10mm
vasemmalla 2 follia isoin 21 ja pienempi 19,5mm
oikealla pienenmpiä....
a+b liikkuvuus 20% pesun jälkeen 100%



eka inssi
oikealla(ei torvea) folli 23mm, vasemmalla isoin 21m ja monta pientä alk:18mm...
limis 11mm

noin 7milj./ml10potenssi 6 ja määrää en muista...30% oli a+b .pesun jälkeen en tiiä pailjon oli....
 
KERROINKO JO KU SÖSSIN SEN PREGNYLIN AMPULLIEN KANSSA.

OHJEESSA LUKI ÄLÄ PURISTA LIIAN LUJAA...HEH..TAISIN PURISTAA SE KAULA HAJOS IhAN PALASIKsI JA OSA UPPOS MUN PEUKKUUN,TEHDEN SYVÄN HAAVAN NOIN SENTIN LEVEEN...OLKAA SIIS VAROVAISIA.....toisen ampullin sain oikein auki...pikku siruja vain...

hyi...tais osa kavereista valhtaa housuun..pikkarit märät...noniin..kerkesköhän ne perille ees osa..ettei kaikki tullu ulos...

huomenna taijamma varmistella..kerran munikset oli vielä paikalla inssin tehdessä...

KUMPIKOHAN PAREMPI MUNIKSET IRRONNEET VAI PAIKALLAAN KUN ON TEHTY INSSI?KUMMAST TÄRPPÄÄ PAREMMIN...????KUNPA NYT..TOIVEET KORKEALLA TAAS.....
 
2 inssiä takana negatiivisella tuloksella. ensimmäinen oli toukokuussa ja toinen elokuussa. kesäkuussa ovulaatio meni viikonlopulle ja heinäkuussa klinikka oli lomalla. tässä kuussa en saanut tikutettua positiivista tulosta. Turhauttaa. No, ehkei ole tarkoitus helpolla päästä. Pitää vaan oppia toipumaan pettymyksistä.
 
kuuden maissa nippas oikeen kunnolla, oliskohan irronnut munis.

taas lorahti hosut märäksi tällä kertaa tuli mukana myös vanhaa verta(ruskeaa)...mitähän se eukko sörkki?viimeksinssin teki mies, eikä tullut tuhrua...outoako?
 
en oo uskaltanu testailla :ashamed: iui on tehty 8 päivä,nyt ois saanu testailla. Ensimmäinen iui ku tehtiin ja siittä en raskaaksi tullu,se oli kova pettymys :snotty: jotenki nyt on sellainen fiilis että odottelen vielä ;) ilmoittelen kyllä sitten miten kävi :)
 
Kirjottelin tuossa joitain päiviä sitten jos joku muistaa :wave:

15.9 tehtiin toinen inssi, ja nyt piinaillaan/toivotaan/pelätään...eli pp8 menossa. Joku muukin oli inssissä seuraavana ellei samana päivänä??Sori kun en muista kuka :ashamed: , enkä nyt alkanut etsimään edellisistä kirjoituksista.

Mulla on jatkuva nälkä, alavatsaa nippailee ja nappailee, nivusissa tuntuu ja alaselkä jumittaa ja särkee..ei normaalia, mutta tiä onko kuvittelua taasen...ja kurkku kuivuu öisin ja kädet on kuivat.Noh, jospa oon tulos kipeeksi..

Mut hei, toivossa on hyvä elää!PLUSSAtuulia meille kaikille :hug:
 
Katjuzka, mulla oli ainakin inssi viime keskiviikkona, joten huomenna torstaina taitaa olla pp7. Valitettavasti mulla ei ole mitään oireita ja tänään alkoi selkäsärky niinkuin aina ennen menkkoja. En käsitä miksi mulla alkaa aina näin aikaisin alaselkää särkemään, eikä gynekään siihen ole puuttunut. Vuoto alkaa kuitenkin aina pp15. Ei siis tärppiä tällä viimeiselläkään inssillä, joten meillä on ensi kuussa ivf, johon jo käännän katseeni.

Sulla on tosi lupaavia oireita! Toivotaan parasta!
 
katjuzka:hyvältä kuulostaa :hug:
tytti: :hug: ..paskaa ku tietää liian aikasin huonon tuloksen...ihmettä ootelessa

täällä tänään nousi lämmöt kunnolla....hitto ku inssiaamuna jäi mittaus väliin..jotenki paniikissa heräsin nousin ylös ja viuhotin olohuoneeseen ihmettelee..mitä nyt... :headwall: ...
 
nöppö81, samassa veneessä ollaan. Tämä kierto meni nyt puihin. Pistelin puregonia toista viikkoa, mutta ei kasvanut yhtään isoa follikkelia. Munasarjat ihan lakossa.
Positiiviselta puolelta, nyt on KELAn maksukatto täynnä ja loppuvuoden lääkkeet ilmaisia.
Aloittelen nyt LH lääkkeen 10 päivää, että saataisiin kuukautiset alkamaan.
Ensi kierrossa sitten uudet lääkkeet. Pohjalle Femar ja sitten Menopur:ia.
Pelottaa vähän se menopur. Se piikitetään samanlaisella systeemillä kuin pregnyl eli isolla
neulalla. Kiva askarrella sellaisen kanssa useana päivänä peräkkäin...

Kovasti peukuttelen teille, joilla nyt inssi tehty! Tulisipa oikein plussainen hyökyaalto!
 
Meillä oli kolmas inssi tiistaina ja nyt kokeiltiin pidempää pidättäytymisaikaa, josko se olis auttanut simppaongelmiin. Ei auttanut ei: a 0 %, b 7 %. Gyne sanoi, että pieni ihme olis, jos raskauduttaisiin. Ainoa järkevä hoitomuoto meille on kuulemma jatkossa ICSI, koska IVF:n mahiksetkaan ei näillä simoilla ole kovin häävit. Ja Naistenklinikalla ei siis jonoon ole pääsyä ennen kuin 10 kiloa on painoa pois. Massi ei ilman pankkilainaa riitä hoitoihin VL:ssa, joihin kyllä pääsis. Epäreilua. Mieli on ollut tosi maassa, mutta kyllä tästä taas noustaan.
Tsemppiä kaikille!
 
Rosmariini-74 :hug:
Tiputellaan me sit painoa. Jos sä pääsisit sinne NKL:lle ja mä saisin mun munasarjat pelittään paremmin. Ihme, ettei voi jonoon ottaa. Kun syy on kuitenkin enempi kai simpoissa kun sun painossa... Olen nyt kolmatta päivää pikalaihistellut Nutrilett-kuurilla. 1,5 kiloa jo painoa pois. Ajattelin saada pikastartin laihtumiseen ja sit jatkaa järkevällä ruokavaliolla. Tsemppiä!
Tsemppiä myös muille ja myös IVFään siirtyville!
 
Tytti82 ja mariq, kylläpäs saitte toiveet heräämään :hug: Vaikka tosiasissa en pysty uskomaan et nytkään olis tulosta tullut, mut parempi kai elää positiivisen tunteen vallassa...ainakin vielä.ja sit tippua korkealta ja kovaa. Mut sellastahan tämä on!!

Tytti, mulla oli esikoisen aikaan ihan samat säryt alaselässä kuin ennen menkkoja, mut menkkoja vaan ei sillä kertaa tullutkaan :whistle:
Mariq, eikös se lämpöjen nousu ole hyvä merkki...??en nyt niistä kyl ole ihan kunnolla perillä, kun en oo koskaan seurannut itse. MIksköhän muuten, vaikka kaikki muut temput onkin sit tullu tässä lajissa tehtyä :LOL:
 

Yhteistyössä