Moi kaikki! :wave:
Oon elellyt hiljaiseloa; perhepiirissä sattui eräs ikävä tapaus, joka on vieny ajatukset tehokkaasti pois insseistä. Mutta nyt ollaan takaisin, ja toivoa täynnä!
Rinsessapa ihan samoissa mennään, mulla oli myös tänään toinen inssi! Katotaan nyt mitä tästä tulee - toivottavasti lapsi
parin viikon piina alkakoon!
Lääkäri sanoi ensin että tehdään varmuuden vuoksi kaksi inssiä, eka nyt perjantaina ja toka maanantaina, jos ovistesti näyttää positiivista su tai ma. Mutta folli olikin kuulemma jo niin iso (21mm) että epäili kuitenkin, ettei o-testi voi olla enää maanantaina positiivinen. Mene ja tiedä. Nyt tehtiin kuitenkin siis samaan malliin kuin viimeks, eli rojut torveen ja perään pregnyl. Eli ajoitus on yhtä huono, ellei huonompikin, kuin ekassa inssissä. höh. :headwall: Limakalvokin oli alle 8 mm. no, greippimehut vaan kehiin. B)
Me ollaan tähän asti oltu hoidossa yksityisellä puolella, mutta nyt alkaa säästöt huveta ja pyysin lähetteen naikkarille. ivf-jonoa odotellessa...
eli tästä alkaa sitten hoitotahti hidastua merkittävästi. Millon lie seuraava inssi? keväällä?
Teillä oli täällä keskustelua follikkelien määrästä. JOS inssi tehdään luomukiertoon, niin eikös se oo aika harvinainen tilanne että johtofolleja on enemmän kuin yksi? Mulla ainakin kroppa tuottaa aina vain yhden johtofollin, vuoroin vas ja vuoroin oik puolella. Käsittääkseni tämä on normaalia. Tilanne on tietty toinen, jos esim. clomit käytössä.
Oottelen jännityksellä teidän testien tuloksia, kunpa joku pian plussaisi! :heart: