Inseminaatio

Heippa vaan kaikille!

On ollut vähän hiljaisempaa nämä minun päivitykset, kun odoteltiin tätiä kylään, mikä nyt sit vihdoinkin tuli viime sunnuntaina....
Nyt kävin tiistaina lääkärissä ja sain Puregon pistokset 50IU 5päivää ja ens tiistaina takasin ultrattavaks. Toivottavasti tämä hoito auttaa, ettei tarvis lähtee seuraavaan vaiheeseen!!!

Plussatuulia kaikille ja teille piinailijoille extra paljon rauhoittavia ajatuksia =)
 
Tänään oli sitten toinen inssi ja voi herranjumala ku meinasin unohtaa koko homman ja menin suunnitteleen muita menoja. Hokenu koko ajan itelle että ei se onnistu ni meinas unohtua koko inssi. Onneks ukko muisti. Jäi jotenki parempi mieli ku ei ollu niin hirveetä hösellys kiirettä ku viimeks. Mukava lääkäri. Tällä kertaa oli yks isompi ja toinen pienempi folli (tarkoittaako tuo sitten että voi tulla mahdollisesti kaksosraskaus?). Ei muuta ku tehostusta kovasti koko vkloppu. Seuravaksi sitten IVF jos käy taas huonosti :ashamed:
 
Sartsa83
Rinsessapa :hug: jeeeee... onnea.. toivotaan että tää inssi tuottaisi tulosta. :heart: Ja juuu.. mahdollisesti voi olla että kaksoset tulee jos molemmat hedelmöittyy. ;) ... toivotaan parasta että raskaudut edes. :) ..Meillä tulee vielä kolmas inssi jos tästäkään ei tullu mitää.. ja sitten lähetään suunnittelee sitte IVF:ää.

Tsemppiä sinnekin ja plussa tuulia!! +++++++++ :whistle:
 
Moi kaikki! :wave:
Oon elellyt hiljaiseloa; perhepiirissä sattui eräs ikävä tapaus, joka on vieny ajatukset tehokkaasti pois insseistä. Mutta nyt ollaan takaisin, ja toivoa täynnä!

Rinsessapa ihan samoissa mennään, mulla oli myös tänään toinen inssi! Katotaan nyt mitä tästä tulee - toivottavasti lapsi ;) parin viikon piina alkakoon!

Lääkäri sanoi ensin että tehdään varmuuden vuoksi kaksi inssiä, eka nyt perjantaina ja toka maanantaina, jos ovistesti näyttää positiivista su tai ma. Mutta folli olikin kuulemma jo niin iso (21mm) että epäili kuitenkin, ettei o-testi voi olla enää maanantaina positiivinen. Mene ja tiedä. Nyt tehtiin kuitenkin siis samaan malliin kuin viimeks, eli rojut torveen ja perään pregnyl. Eli ajoitus on yhtä huono, ellei huonompikin, kuin ekassa inssissä. höh. :headwall: Limakalvokin oli alle 8 mm. no, greippimehut vaan kehiin. B)

Me ollaan tähän asti oltu hoidossa yksityisellä puolella, mutta nyt alkaa säästöt huveta ja pyysin lähetteen naikkarille. ivf-jonoa odotellessa... :( eli tästä alkaa sitten hoitotahti hidastua merkittävästi. Millon lie seuraava inssi? keväällä?

Teillä oli täällä keskustelua follikkelien määrästä. JOS inssi tehdään luomukiertoon, niin eikös se oo aika harvinainen tilanne että johtofolleja on enemmän kuin yksi? Mulla ainakin kroppa tuottaa aina vain yhden johtofollin, vuoroin vas ja vuoroin oik puolella. Käsittääkseni tämä on normaalia. Tilanne on tietty toinen, jos esim. clomit käytössä.

Oottelen jännityksellä teidän testien tuloksia, kunpa joku pian plussaisi! :heart:
 
Sartsa83
Kaarne Tsemppiä vaan itelleskin. Ja pahoittelut perhepiirin ikävästä asiasta. :heart: Juu, rahallisesti on parempi mennä kunnalliselle ... eikös teillä siellä ole sitten erikseen hormoni- ja lapsettomuuspolia vai tehäänkö teillä sitten nää lapsettomuushoidot kaikki naikkarilla? :eek:

Meitä onkin nyt monta joille on ihan tässä lähipäivinä tehty inssit. Toivotaan että jokainen meistä plussais.. tai edes joku. :heart: :hug:

++++++++++++++++++++++++++++ :whistle:
 
terve kaiille tei taas se ovis testin ja vieläkin tuli haamu plussa ja nyt on inssisistä viikko onkoha normaalia vai tulikohan se inssi sitte tehtyä liijan aikaisin kun ei se voi vielä raskautta kaan näyttää kun testata voin vata ens perjantaia .... plussa tuulia
 
Mikä ihme on ovistestin haamuplussa?ei tajua....

plussaksihan lasketaan yhtävahva tai vahvempi viiva kuin kontrolli.....(toki joissakin teseissä ei saa kuin hiukka vaaleamman kuin kontrolliviiva ja silti plussa, toisilla testeillä,kokeilemalla selviää.nimim:6vuoden kokemus)

ovistestiinhän voi plussa todellakin tulla kauemmin kuin kerran,m utta eka plussa vain lasketaan....

täällä meni taas yritys...reisille ukko päätti juoda ovisajan eikä antanut,vitun sika....mutta ksoto on sulonen...kuten sanottu saa sitä spermaa muaaltakin B) :LOL:
 
Sartsa83
Kultapanda pahoittelut :hug: :'( i know that feeling. :headwall:

mariq :LOL:

onnelinen onneton joo en mäkää nyt tajua, mutta ovistestissä voi tosiaa näkyä vielä pitkään plussa vaikka ovis ois mennykin, joten ELÄ TEE NIITÄ OVISTESTEJÄ ENÄÄ! Odota nyt vain kiltisti sinne testipäivään.
 
Kaarne toivotaan parasta (kaikille) tai pikku tonttua niinku lääkäri ihanasti sano :heart:

Onni ja toivo :hug: On tämä niin väärin. Tekee ihan pahaa sun puolesta. Toivotaan että ennen pitkään meille kaikille suodaan se ansaittu lahja.

Jos yrittäis vähän sivusta seurata ku tulee niin paha olo ku lukee näitä juttuja, ei tosiaan oo menny nallekarkit tasan. Ja parhaat nallet menny niille jotka niitä ei tarvi...
 
onni ja toivo olen pahoillani puolestasi ja voimia ja halauksia sulle :hug: kyllä me vielä plussataan kaarne :hug: kyllä kaikki järjestyy... ja se vauvva sieltä vielä tulee ... sartsa mites sulla piinailut sujuu siellä anteeksi kaikille kun olen vaan omaa napaa täällä tuijotellut nyt olen vanhemipien luona jouluja laittamassa etukäteen että ajatus hieman vaihtuisi vaikka olen epä luuloinen odotuksen suhteen niin en jaksaisi olla testejä tekemättä ajattelin että yli huomenna testin tekisin jos niin olisi nii se varmaan jo silloin näkyisi eli pp 10 tai 11 kun en tiedä mistä päivästä sitä piinailua aletaan laskemaan ja jos se täti ei ole sitä ennen tullut jo kylään m itä pahoin pelkään
 

Yhteistyössä