Inseminaatio

sartsa: Hui kauheeta, mä joudun myöntämään, että kerran sanoin samallalailla miehelleni.. Uhosin, että saa sieltä klinikalta sitä spermaa ostettua ... :ashamed: :ashamed:
Hyi minua!!
Hirmusti tsemppiä huomiseen!!!

Ja toivottelen edelleen paljon teille kaikille ++++ meininkejä!
 
sartsa toivotaan et ei olis myöhästä :hug: :hug: kyllä sä pääset siihen inssiin oo huoletta musta taas tuntui että oltii liijan aikaisessa ei mulle pistetty piikkiä vaan clomifeniä söin kierron alussa toivon myös kaikille plussa tuulia kyllä miehet saa meidän takia paljon kärsiä jos mekin saadaan niiden takia kärsiä mun mies ainenkin kun joutuu mun hermoilun silmä tikuksi :LOL:
 
Sartsa83
bubbeli :LOL: .. no kerrankos sitä hormoonipäissään kiukkuilee! :LOL: :p

onni ja toivo Mulle annettiin testipäiväksi tasan kaks viikkoa inssistä.. eli onko se nyt sitten 14 päivää. Eli voinet tuossa kolmen päivän sisään testailla. Paras merkki on tähän saakka ollu clearblue mutta kaikki jotka ovat herkkiä, ovat hyviä. Pystyt näkemään pakkauksesta sen herkkyyden.

onnellinen onneton toivotaan näin. :)

Tsemppiä jälleen kaikille! :)
 
Sartsa83
onni ja toivo ja muutkin jotka tahtoo tietää: eli tänään oli toinen inssi ja nyt sitten ootellaan se 2vkoa ennen r-testiä. Ellei menkat ala. Mutta kaikki oli täydellistä ja lääkäri erittäin tyytyväinen ajoitukseen ja positiivisilla mielin kuten minäkin. Toivotaan parasta. Jos ei tärppää viäkään nii sitten vaan tammikuussa uutta yritystä kun poli on ens kuun kiinni.
 
Sartsa 83 toivottavasti tällä kertaa onnistaa!

Tämä odottelu on kyllä tylsää, vielä viikko testiin. Taysin polin sulkeminen aiheuttaa sen, että myös me koitetaan uutta yritystä vasta ensi vuoden puolella( jos nyt ei onnistu).

Tämä jatkuva janoisuus on kyllä niiiin outoa; en edes kesäkuumalla juo näin paljoa päivässä.
 
hei kaikille nyt kyllä v...aaa niin kovasti että soitin eilen lääkärille ja kysyäsin tota muniksen kokoa kun niitä ei ollut kuin se yksi ja en muistanu sitä siellä inssissä kysyä ja sanoivat sen olevan 16.5 eli ei paljon lohduta ei sekään mutta tei testin joka näyttää vieläkin plussaa ja ekasta plussasta on nyt siis 4 pv eli taisi mennä tää inssi sitte päiv vitt..a eetä silleen :headwall: :headwall: en edes tarkkaile mitään oireita vaan odotan kuukautiset saapuvaksi mutta seuraavan hoidon teen vasta tammikuussa että osaa ottaa päähän ja lujaaaaaaa anteeks tää vuodatus mutta tiedätte varmaan tunteen :'(
 
Sartsa83
Kultapanda :hug: kiitos.. toivotaan. Ja meillä siis sama tilanne eessä. Jos nyt ei tärppää, joulukuu väliä ja tammikuussa uudestaan kun taysin hormoni- ja lapsettomuuspoli on kiinni.

onnelinen onneton Siis hetkonen? Plussaa? No sillonhan sä olet raskaana!!! Jos testi, on se sitten ovistesti tai raskaustesti - näyttää plussaa niin sehän tarkoittaa että olet raskaana! Vai siis täh? Nyt en ymmärtäny.... ja siis mitä sen väliä jos munis on ollu 16,5mm jos se on hedelmöittyny! Suositus on 18mm, mutta pienemmätki voi hedelmöittyä jos on hedelmöittyäkseen ja vastaanottavaisia. :) Eläs nyt kuule siellä.....



 
sartsa niin olin silloin perjantaina inssissä ja nyt eilen se oli vielä plussaa ei kait se vielä voi hedelmöittymistä näyttää ... ja se munis tuntuu nii tyhmältä kun ei muille ole tehty inssiä jos munis noin pieni en saata vieläkään uskoa että vois tärpätä mutta kiitos sartsa sait pienen onne jyvän sisälleki :hug: :hug:
 
Sartsa83
onnelinen onneton niin no, sulla saattaa sit olla oviksen jämiä vielä.. toisaalta, jos sun munis onkin hedelmöittyny ihan luomuna, niin testit voi kyllä jo näyttää periaatteessa plussaa... mutta älä silti vielä hötkyile suuntaan äläkä toiseen. Sulla on vielä tää ja ens viikko odotettavaa. Teet sitten viikon päästä perjantaina 4.12. sen raskaustestin. Nimittäin ainakin mulle aina sanotaan inssin jälkeen että tasan kahden viikon kuluttua testi. Koitaha nyt pitää se mieli kurissa ja ottaa rennosti.. ÄLÄ HÖTKYILE! :hug:
 
Sartsa83
Apua! Joku pyys multa jossain pinossa inssi runoa kun oon käyny toisessa inssissä. Nyt en kuolemaksenikaan muista kuka se oli ja missä pinossa, joten laitetaa kaikkiin pinoihin runo. :D

Nyt takana on toinen inssi
toivon että siitä syntyi pieni linssi
Mahassani nyt kuplii
muttei kuitenkaan tuplii
vain yksi pienen pieni munis
josta sitten vauva tulis
Toivon niin kovin että nyt tärppää
ettei tarvi enää lähtee metsästää kärppää


Tää on nyt ihan ykskaks keksitty.. ja nyt ei kyllä onnistunu... ei tuo runosuoni oikei lähteny kukkii kun muistin vasta nytte et piti kirjottaa joku runo jollekkin. :D
 
Mulla kakstoista päivää on inssistä,
olen uneton ja tippa on linssissä.
Nää raskausoireitako ovat?
Vai onko vaan odotukset kovat?
Sen tietää viikonloppuna testillä saan
ja sen tuloksen kanssa on opittava elämää jatkamaan.
Sillä vaikka toivonkin plussia kovasti ja olen malttamaton,
voi nega viedä mun jalkojen alta maton.
Siksi yritän itseäni rauhoitella,
plussa tai nega, elämä jatkuu...jokatapauksessa melko onnellisena!
Onhan mulla perhe jota rakastan ja joka mua tukee,
ja palstalaiset jotka tätä lukee.

 
kaz
Hei kaikille. Onko kenelläkään ollut inssin jälkeen veristä vuotoa? Mulle siis ensimmäinen IUI tehtiin aamulla ja nyt kun olen käynyt vessassa niin on tullut verilimaa. Ei siis suoraan kkverta vaan ovisliman sekaista. Onkohän tämä jotenkin vaarallista?
 
kaz
Kiitos vastauksista mariq ja sartsa83.

Lääkärin mielestä meni kyllä ihan nappiin tuo inseminaatio. Miehen tulos pesun jälkeen oli 100 % A-liikkuvia siittiöitä, minulla iso follikkeli ja limakalvokin hyvin kasvanut. Miehelläni todettu asthenoteratozoospermia eli nopeasti eteneviä ei ollut ekassa näytteessä yhtään. Toivottavasti tulisi myös tuloksia =)

Hienoja runoja osaatte kyllä väsätä :heart:
 

Yhteistyössä