Inseminaatio

Sartsa83
mariq kui? Kerro vähän, jos tahdot. :/

Oma napa: tänään jälleen ultraileen follikkeja. Tälle viikolle inssi, sillä pregnylkin on jo jääkaapissa oottamassa. Saapi nähä mitä tämä hoito tuo tullessaan vai tuoko vieläkään mitään. *pakottaa itsensä ottamaan asenteen: ota vastaan kaikki mitä saat, mutta älä vain toivo ettet pety*
 
Heips kaikille! Plussatuulia heti näin aluksi. Itsellä alkoi kk(?) pe niinku pitiki tosin ne ovat olleet aika niukat. Alavatsassa edelleen turvotusta ja kovan tuntoinen. Testin tein pp10 ja pp14 ja nega kumpiki. No eilen sitten alotin taas clomit mutta jotenki epäilyttää noi niukat kk? Ja nyt sitte vähän paniikkia iskee että mitä jos sitä oliski raskaana ja nyt nuita clomeja taas syön. Mielikuvitus laukkaa niin ettei perässä pysy. :x
 
Heippa kaikille!

Olin tänään elämäni ensimmäisen kerran inseminaatiossa ja olo on helpottunut, ettei se ollutkaan sen kauheampaa. Tosin vatsa on hieman kipee. Suhtaudun kyllä jokseenkin varauksella hoidon onnistumiseen.

Nyt pitäisi jotenkin jaksaa odotella seuraavat kaksi viikkoa, jotta voisi tehdä raskaustestin (tai sitten menkat alkaa jo aiemmin). Harmi, ettei elämää voi pikakelata eteenpäin.
 
Sartsa83
Rinsenssapa Juu, kannattaa vielä tehä testi ettei sitten vahingossa syö raskaana niitä clomeja.

Kultapanda tsemppiä ootteluun. Mulla eka inssi takana, toinen eessä tälle viikkoa. Eka siis ei tuottanu tulosta. Toi odottelu onki tässä se kauhein osuus... pitää vaan yrittää keksiä paljon kaikkea tekemistä ettei ajattelis asiaa. Mä toivon parasta että sulla ois tärpänny heti! :) Tsemppiä siis toistamiseen! :flower:
 
plussa tuulia kaikille rinsessapa toivotaan ens kerralla parempaa onnea onko sulla tuleva inssi kuinka mones itse yritän edelleenkin bongata ovista 4pv tänään ja nega mulla käytössä dogi mittari ja jouduin äskem tilaamaan uuden netistä himputin kaliita :headwall: :headwall: :D
 
Kiitos :hug: teille ihanille ihmisille myötäelämisestä menkka-alamäessä :)

Rinsessapa pahoittelut tätsystä. Ei muuta kuin uuteen yritykseen!

Kultapandalle toivotan pitkää pinnaa ja kiinnostavia harrastuksia (sellaiseksi EI lueta raskaustestien ominaisuuksien vertailua netissä). Itsellä ei mennyt varmaan minuuttiakaan etteikö inssi olis pyörinyt mielessä :D Mutta minkäs teet, pakkohan sitä on miettiä tuntemuksia, kun ei omasta kropasta oikein uloskaan pääse.

Sartsa jee, teillä on siis ihan pian seuraava inssi?! b :) d Toivottavasti jää viimeiseksi!

Dream84 tsemppiä odotteluun! :)


ON:
alkukierron pettymyksestä on taas päästy, ja kovalla touhulla jo ollaan menossa toiseen inssiin. ens viikolla ultrataan, ja parin viikon päästä oonkin sitten raskaana... ;) no ihan varmasti :LOL:
mutta jotenkin vaan nyt tuntuu, että ens kerralla tärppää. yleensä oon pessimismiin taipuvainen, mutta nyt on sydän toivoa pullollaan. :heart:

Seuraavasta yrityksestä raskaudutaan koko sakki pois tältä palstalta, eiks vaan?!
Voimakasta kaakonpuoleista plussatuulta! :wave:
 
kaz
Miten teillä on ollut se pregnylin pistäminen? Oletteko pistäneet itse vai pistääkö ne hoitopaikassa ennen IUI:tä? Nimittäin minun ei tarvitse itse pistää vaan se pistetään juuri ennen IUI:tä. Sillä tavalla on kuulemma saatu parempi vaste eli parempia tuloksia, kun siittiöt on jo odottamassa munasolua.

Tänään kävin seurantaultrassa ja kaksi isompaa + pienempiä folleja oli kasvamassa. Tiistaina ensimmäinen IUI. Toivottavasti jää myös viimeiseksi :)
 
Sartsa83
Vain yksi munis jota lähdetään siittämään VASTA maanantaina toisella inssillä. 18mm on minimivaatimus muniksen koolle nii tämä yksinäinen munis oli vain 15mm. :(((( Ainoa plussa asia oli 10mm:n limakalvot joita lääkäri kehu. Muuten: ahistaa, turhauttaa,vituttaa!!!!!! Viime kierrossa pistin itteeni 5 menopur piikkiä ja isoin munis oli 19mm inssin aikaan, seuraavat 18 ja 17. Ja nyt pistin 7 ja isoin oli tässä vaiheessa 15mm.. eikä muita ollu. Oon nyt niin surullinen ja ahdistunu ettei mitää järkeä. Miksi???? Miksi!!!! :headwall:
 
Sartsa83
Taysissa on sama homma kun mariq:n hoitopaikassakin. Ja ite oon tähän mennessä pistäny. Nyt siis lauantaina pistän illalla 21-22 pregnylin ja sitten maanantaina tehdään 2. inssi. Vittu jos munikset ei oo kasvaneet tarpeeks niin vittu mulla palaa käpy!!! Jumatsuikka munikset! Sit kasvuun kiitos!
 
Sartsa83
onnellinen onneton onko sulla tutkittu, onko sulla es. munansolunirtonemishäiriötä tai vastaavaa? Mulla on tuo ja minähän en siis luomuna ovuloi ollenkaan.... siksi tein ite aina negatiivisia ovistestejä ja niiden kanssa meni hermot. On myös mahdollista ja onkin niin ettei joka kierrossa ovuloi...
 

Yhteistyössä