Inseminaatio

Sartsa83
Voi Kaarne ..mä niin tiiän miltä susta nyt tuntuu!! Meillähän ei kans tuottanu tuo eka inssi tulosta... nyt sitten suunta toiseen inssiin. Voi kaarne oikeesti... :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: Lääkäri sano mulle maanantaina että tuurista se on yhtälailla näissä hoidoissakin kiinni kuin luomuyrityksessä. Pitää osua ovis ja inssi samalle hetkelle eikä siltikään välttämättä hedelmöity. On se niin vaikeeta!!!! Mun keho haluaa niin paljon raskaaksi että se kait hylkii jo yrityksiä. :( En tiiä... ahistaa!!!!!

kaz tervetuloa vaan... onnea yritykseen! Meillä clomit + menopur ja toinen IUI eli inseminaatio eli inssi tuloillaan tässä kuussa.
 
Tänään virallisena testipäivänä 4. testi näyttää edelleen plussaa ja clear bluen digitaalinen raskaana 2-3vko. Pakko kait se sitten on uskoa. Jättäydyn taustalle ja toivon että pysyy mukana loppuun asti.

Toivon sydämeni pohjasta että teillä kaikilla seuraava inssi toisi kauan kaivatun tuloksen! :heart:
 
Tulen tänne uutena, mutta jo lapsettomuushoitoja käyneenä. Meillä on mieheni kanssa 5,5 vuotta takana vaavin yritystä, mutta ilman tulosta :( Meillä selittämätön lapsettomuus. Miehellä kylläkin hieman liian vähän siittiöitä, mulla ei sen sijaan mitään. Ollaan tehty kaksi inseminaatiota aikaisemmin. Yksi luomukiertoon -> neg ja toinen lääkkeilllä clomifen 50mg x1 + puregon -> neg. nyt menossa kolmas inssi clomifen 50mgx2 + puregon ja huomenna 13.11 tehdään iui. jännää kyllä.. mulla oli viime inssissä vain kaksi follikkelia, mut nyt niitä laskettiin ainakin 7.. sellaset sopivan kokoiset laski. isoin oli 21mm ja muut 15-17mm. ei haittais vaikka tulis kolmoset jos vain raskaaksi tulisin. Oon lähdössä ulkomaille vähän yli viikon päästä ja silloin pitäis kk ilmaantua jos on ilmaatuakseen. TOivottavasti ei niin eivät kk haittais auringonottoa. =)
 
Tervetuloa uusille mukaan! Mä oon ihan sitä mieltä, ett tää jututstelu täällä helpottaa, kun ei kukaan muu voi tietää, miltä tuntuu, ellei käy samaa asiaa läpi. Mies ei jaksais mun jatkuvaa pohdintaa.. :|

Sussu, iso onnittelut!!! Ihana asia. Toivottavasti itsellekin tulee moinen teksti digitestiin.. :D
Kaarne, on se vaan jännä, ettei tartte kuin nähä raskaustesti, niin menkat alkaa.. Tosin kaikkein kätevintä ois varmaan käydä sitä hipelöimässä apteekissa tai kaupassa ja kattoo mikä on tulos. Jos ei kahden päivän hipelöinnin jälkeen ala menkat, niin sitten sen vois ostaa..:D

Täällä jänskätään maanantain ultraa, jossa tsekataan kohdussa oleva polyyppi. Toivottavasti se ei ainakaan oo kasvanut, niin sais sitten aloittaa uudet hoidot. Mieskin oli tyytyväinen kun sai kuulla, ett voitas ne ehkäpä jo ensi kuussa aloittaa.
 
meillä 10 clomi avusteista kiertoa kaikkissa nega
2 iui clomi+puregon+pregnyl kummassakin nega

yks inssi vielä ja sitt loppu rahat....ja kai sitä jäädään ilman sitt.....kaikkea ei voi saada, näinhän se menee...
 
Sartsa83
Onnea vieläkin Sussu :flower: :flower:

Dream84 Hui! Teillähän vielä enempi yritystäa kun meillä! Toivotaan nyt jos vihdoin ois tärpänny. :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :hug: Mulla on ihan sama kans.. tulis vaikka kolmoset kunhan sais viimeinkin plussata ja olla raskaana.

mariq sit toivotaan hartaasti että tärppää. :heart:
 
Pe 13 ja täti.. :ashamed: Antibioottikuuri pitäis aloittaa poskiontelon tulehdukseen ja clomit samalla.. Ei kai vain vaarallinen yhdistelmä? Pitänee tarkistaa.. Antibiootti on tosin sellainen jonka saa syödä myös raskaana.. Kellään ollut samanlaista tilannetta?
 
Risessapa Mulla on yhdessä clomikierrossa ollu samaan aikaan antibioottikuuri, kefeksin ja ei ollut haittaa...

Täällä pp7 eikä minkäänlaisia tuntemuksia mihinkään... Saas nähdä kuinka käy :| Testauspäivä taas pp16, mutta nyt ajattelin kyllä testata jo pp12 niin tietääpä sit mitä on edessä... Henkisesti olen valmistautunut 3. inssiin...
 
kaz tervetuluo sullekkin. meillä on miehen kanssa kanssa eka hoito nyt tulossa eilen nappavin vikan clomifenin ja sunnuntaina pitäs alkaa tikuttaa ovista ja sit inssii . kiva kuulla kun joku muukin in samassa tilassa . itse olen kyllä niin epä toivoinen että en odota inssiltä paljoakaan kun ei uskalla toivolle suurta valtaa antaa. muutama päivä ollu tosi rankaa kun ne sivu oireet clomeista mulla ihan sairaat herään öisin kuumiin aaltoihin ja olen TODELLA hermostunut koko ajan :headwall: tietääkö kukaan kun mulle ei tehdä mitään tarkastusta näistä follikeelistä ennen ovista me mennään suoraan inssiin onko se normaalia vai onko se pelkkää rahastusta olis kiva tietää
 
Sartsa83
Rinsessapa pahoittelut tädistä :hug: ... kyl kans tietääkseni pitäs voida ottaa yhtäaikaa nuita.

Annabell no tsempataan nyt vielä hetki.. ;) :heart: :hug:

onnellinen onneton mulla on clomit sekä lisäksi on menopur pistokset ja ennen inssiä vielä pregnyl pistos, mutta mullahan on munasolunirtonemishäiriö jota hoidetaan noilla. Mutta siis mä käyn noin 3-4 päivän välein ultrassa jotta nähdään onko follikkeja tullu ja paljon on mitat niillä. Ja samalla nähdään missä vaiheessa ovis on meneillään jotta tarpeeksi oikeana hetkenä tehtäisiin inssi. Käyttekö te yksityisellä vai kunnallisella vai missä?
 
dream84 tiedän miltä sinusta tuntuu :hug: :hug: :hug: itse olen yrittänyt mieheni kanssa 6v mutta nytten vasta eka innssi meillä aina tuli joku kammo mennä sinne sairaalaan ja selittämättömiä ollaan mekin vaikka täältä paljon tietoa hakee niin silti tuntuu että on aivan tietämätön kun asiat on omalla kohdalla toivon sinulle :heart: että saatte vauvvelin KYLLÄ ME TYTÖT VIELÄ SAADAAN ISOT PLUSSAT :hug: :hug: :hug:
 
Nyt se on sitten iui tehty. Eikun vain odottelemaan, mitä meidän kohdalle on tällä hoidolla ajateltu. Tulipas kyllä paineentuntoa nyt kohtuun. Oli aika kipeä koko päivän. Pitää vaan olla ajattelematta liikaa asiaa.. :attn:
Toivottavasti teillä onnistaa ja tulee ihania plussauutisia ;)

PP1
 
DREAM onnea odotukseen :hug: montako ovis testiä yleensä joutuu tekemään oviksen bogaamiseen mulla on digi mittari ja todella kallis eikä tikkuja saa erikseen. lääkäri kehotti sunnuntaina aloittaa tikutuksen kuukautiset alkoivat 8pv ja 3-7 pv:nä clomit nyt ne on syöty ja odotan sunnuntaita että pääsen tikuttamaan
 
Koko ajan sitä miettii tuntoja.. kohtu on jotenkin turvoksissa ja kipristelee. Tuntuu oikeestaan koko ajan pientä nippailua, mut se johtuu varmasti siitä kun munasoluja irtoaa. :ashamed: Toivon etten liikaa ajattelisi asiaa, mut löydän itseni koko ajan vauva sivuilta :) katsomassa raskautta viikko viikolta. Oon kuitenkin kohdistanut odotuksia tähän hoitoon, mutta silti en usko yhtään, että onnistuisi. niin paljon pettymyksiä.. liikaa.
Kiitokset kaikille onnitteluista, niitä tarvitaan ja onnea teillekkin kaikille ;)
:hug:
onnellinen onneton: en ole itse ainakaan koskaan tikuttanu oviksia.
PP2
 
dream84 mulla ei ainenkaan pitäisi sen ovuloimisen kanssa olla mitään ognelmia olen joskus saanut raskauden alkuun eri miehen kanssa joka ei sitten halunnut pitää lasta eikä myöskään antanut pitää sitä :'( jälkeenpäin sitä meittinyt ( katunut) että itseäni hallita :headwall: :headwäall: tymä kun olin ja lapsi mutta toivotaan nytten että sinulla se tuottaisi nyt tulosta kaikki peukut pystyyn :hug: aamulla ei ainenkaan ovista tullut aloitin tikuttamisen liijan aikaisin vaikka lääkäri kehoitti huomenna vasta aloittamaan :headwall: liijan innokasko?????
 
Olen pohjois-suomessa hoidossa. Meilläkin meni aikaa ennenkuin päästään hoitoihin asti. Nyt tämä on vain odotusta, jännitystä... onneksi alkaa työt huomenna niin saa ajatuksia vähän irti omista tuntemuksista. :) harvemmin sitä töitä vapailta odottaa
 

Yhteistyössä