Nyt se on virallista: en ole raskaana. Testasin siis aamulla ja ihan selvä nega. Noh, jos jotain positiivista hakee tästä asiasta ni eipähän tartte enää tänään tunkee sitä palluraa tonne alapäähän!:$ Nyt sitte sais menkat alkaa tänään tai vasta mielellään ylihuomenna tai sen jälkeen, muuten osuu taas kp:t 13 ja 14 viikonlopulle...Siinä main mulla on meinaan yleensä ilman mömmöjä tullu ovis, ja viimeks inssi oli jo kp 12... Mulla on siis omat epäilykseni tosta ajotuksestakin. Tässä ku oikein näitä päässään pyörittelee ni saa jos jonkinlaista teoriaa kehiteltyä
opcorn:
idealisti ja
Vauvahaaveita, noihin teidän keskusteluihin ystävistä ja adoptiosta...Mulla ei oikeesti ole enää lapsettomia ystäviä, mä olen ainoa, siis ainaki +/- 5 vuotta omasta iästäni(30v.). Toki niitä parikymppisiä vielä on jokunen lapsettomana ja vaikka ne osa on ihan hyviäkin ystäviä ni ei ne oo ollenkaan samassa elämäntilanteessa ku minä. Mutta tosiaan joillain kavereista on jo kolmekin lasta, jokusilla yks tai kaks. Ei siinä muuta mutta tosiaan on ystävyyssuhteetkin muuttuneet tän asian myötä, minä ainakaan en käy enää läheskään niin paljon esim. näiden ihmisten luona kylässä ku ennen, ihan vaan koska en halua enää lisää kiusata itseäni katselemalla muiden perheonnea josta itse on vaan haaveillu kohta kolme vuotta:'( Se on oikeesti surullista, mutta minkäs teet...Muutamalle kaverille olen toki yrityksestä ym.kertonu ja he koittavat tukea parhaansa mukaan mutta ku ei asiasta mitään ymmärrä ni vaikeetahan se tukeminenkin on!
Sitten siitä adoptiosta...Hienoa että on ihmisiä jotka on niin avarakatseisia että alusta asti pitävät senkin vaihtoehdon mukana. Ite lukeuden niihin jotka ei osaa asiaa omalle kohdalleen ajatella, ainakaan vielä. Mies on sanonu että kyllä hän on aina ajatellu että ei sekään mahdottomuus olis, mutta mä en vaan osaa ajatella itseäni siihen. Jo nää hoidot on ollu suuri mullistus mun ajatusmaailmalle, mä kun ennen ajattelin että jos ei lasta luonnollisella tavalla tule ni sit niin ei oo tarkotettu, että onhan sitä aina lisäännytty luomusti. Mutta...lapsenkaipuu on niin kova että on ollut pakko omista periaatteistaan joustaa, joka ei sekään niin helppoa ole ollut.
Tulihan selostus, ja tätä riittäisi vaikka kuinka! Mutta eiköhän tämä riitä tällä kertaa
Manuliina vetäytyy odottelemaan menkkoja ja seuraavaa ovista. Koitan kurkkailla muitten kuulumiset kuitenkin aina välillä! Tsempit kaikille!!:wave: