Inseminaatio 2013

Tähtisilmä, toivottavasti oli punaista ja vahvistuu! :) Mä oon kuullut paljon hyvää Pregcheckin testeistä ja apteekin omista. Taidankin siis tänään käväistä apteekista ja ostaa sieltä testin. Tänään testasin Sofi One Stepillä (10 mIU/ml) ja Predictorilla (25 mIU/ml), kun ei ollut muitakaan jäljellä ja digiä en halunnut tuhlata. Totta, onhan tää vielä aikaista, mutta iski taas supermasis. :( Lueskelin tuossa jotain jenkkijuttuja ja monissa sanottiin, että kiinnittymisestä menisi noin 4-5 päivää, kun testissä näkyy mitään. Joten JOS se dpo 7 pieni vuoto oli kiinnittymistä, niin tänään dpo 11 tai viimeistään huomenna dpo 12 pitäisi jo jotain näkyä. Pelkään, että ei näy. :(
 
Hydrangea vielä se ehtii plussaksi muuttua!!! Onhan sulla vielä ainakin muutama päivä aikaa piinailla!!! Plussatuuliaa puuh ...

Tähtisilmä Toivotaan, että se punainen väri vahvistuu kunnon plussaksi! Laitahan tänne vaikka kuvaa ihasteltavaksi :)

..Mulla menossa kp 3 ja on ollu ihan kauheet kivut :( ja tänään aloitin Femarit isommalla annostuksella :) Ens viikolla onkin sitten seurantaultra :)
 
Daysleeper, kiitti. :) Onhan tässä kai vielä jonkinlaiset mahkut. Oma fiilis ja tuntemukset ehkä puhuis plussan puolesta, mutta sitä ei vaan vielä näy. Tänään on myös vasta kp 23 aikasen oviksen takia, joten senkin puolesta on aikaa. :) Siellä mennäänkin jo vauhdikkaasti kohti uutta ultraa. Pidän peukkuja, että femarit kasvattaa mahtavan johtofollin. :)

Nyt on parina päivänä ollut sellaista erikoista kipuilua vasemmassa nivusessa. Välillä ihan etoo, kun nää testailut jännittää niin paljon. Oikealla, mistä munasolu irtosi, on ollut keltarauhasen takia myös kunnon jomotuksia. Lämmöt on reippaasti koholla. Inhottavaa odottamista tää ja koko ajan tekisi mieli testata!

Tsempit ja plussatuulia myös muille piinailijoille! :)
 
Hydrangea Juu, tiedän ton testailutunteen :) Mä ainakin testailin tosi paljon :) Onhan se jännää niitä viivoja tutkiskella :) Sullahan olikin se ovis tosi aikaisin! Oispa mullakin nyt tässä kierrossa, ettei tarttis sinne kp 20:n lähettyville asti mennä...
En oo itse noita lämpöjä mittaillu mut eikös toi oo hyvä juttu et kämmöt on koholla!! Jospa noi kaikki oikreet nyt sitten ennustais sitä plussaa!!!Toivotaan!!

Mulla siis se ultra kp12 ja toivotaan et siellä nyt jotain sitten näkyy!!! :)
 
Daysleeper, mullahan on ovis ollu yleensä kp 20-27, mutta tässä kierrossa tuli hurja ylläri, kun kp 8 ultrassa näky jo johtofolli ja kp 12 oli inssi. :) Aiemmin mulla on ollut kierron alussa Anazolit kp 3-10 ja sen jälkeen oon alkanut pistään, mutta nyt pistokset alkoi jo kp 3. Joten se oli varmaankin syynä aikaseen ovikseen. Mä oon tämmöinen epäoppinut lämpöjen mittailija ja mittaan illalla ja vieläpä kainalosta. Ennen ovista lämmöt yleensä 36,6 tienoilla ja oviksen jälkeen 37-37,2. Komeasti koholla ne on taas. :) Mä oon ihan toivoton näiden testailujen kanssa. Aloitan ihan liian aikaseen ja saatan joskus tehdä jopa parikin testiä päivässä. :ashamed:
 
Heippa kaikille :)

Olipa työn ja tuskan takana päästä taas kirjoittamaan, kun olin onnistunut unohtamaan salasanani.. No mutta nyt taas täällä teidän kanssa jännäilemässä =)

Meillä inssi saatiin tehtyä (16.8), kun vain yksi munasolu oli jatkanut kasvuaan (kun oli silloin vaarana että jos kaikki kolme jatkavat niin inssiä ei tehdä) :) jotta ei kuitenkaan täysin huoletta voi olla, niin munasolu ei kuitenkaan ollut vielä irronnut vaikka olin pregnylin pistänyt jo keskiviikko iltana, n.38 tuntia aikasemmin.. Ja puuhailut kotona jäis sitten kokonaan väliin inssin jälkeen kun lähdimme kavereille viikoksi kylään.
Eipä mulla mitään raskausoireita ole, pari kertaa on tullut sellainen ihana hyvän olon tunne että nyt minä olen raskaana, sellainen henkinen :) mutta ne on sitten aiheuttanu vaan lisästressiä, kun en halua joutua pettymään taas kerran.. Jotenkin kova hinku olisi jo testailla, onhan inssistä jo suht reilusti aikaa, mutta kun olen jo niin kyllästynyt testailemaan pelkkiä negoja niin päätin että odotan ihan suosiolla sinne viikonlopulle.

Tsemppiä kaikille kanssa jännäilijöille :heart:
 
haave, loistavaa! Eiköhän se munasolu sieltä kuitenkin lopulta irronnut. Mullakin oli inssi samana päivänä ja on myös ollut sellainen henkinen tunne, että raskaana voisi olla. Testit on kuitenkin vielä ollut negoja. Tsempit piinailun jatkoon! :)
 
Heips,

Tuossa olis nyt kuva päivällä tehdyistä testeistä.



Hydrangea, plussatuulia! Toivottavasti negatiivinen muuttuu kuitenkin epäilyksistäsi huolimatta positiiviseksi.

Tsemppiä kaikille jännäilijöille!
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: apsu
Hydrangea, kiitos! :heart: Toivottavasti ne on just niitä plussia.. Vielä ei kuitenkaan uskalla iloita. Huomenna täytyy aamusta testailla ja sit soittaa klinikalle. Noi oli David-raskaustestejä (20 mIU/ml).
 
Viimeksi muokattu:
Hydrangea vielä sulla on toivoa!! Toivotaan et nega muuttuu vielä plussaksi, jos vaikka kiinnittyminen on ollut myöhemmin!

Tähtisilmä minusta tuo on jo selkeä plussa! Onnea!!! Varmasti verikokeissa kaikki on hyvin :)

haave31 Mahtavan kärsivällinen olet, kun pystyt viikonlopulle odottaa!! Toivotaan, että silloin näkyy se toinenkin viiva!!!

Mulla kp 4 ja Femarit tuttuun tapaan aiheuttavat taas kaikenmaailman sivuoireita...
 
Tähtisilmä, kiitti. Eiköhän sieltä hyviä uutisia tule noin komeilla viivoilla. :)

Daysleeper, kiitti sullekin tsempeistä. Varsinainen testipäivähän on vasta perjantai, mutta on jo sellainen olo, että ei tässä enää plussaa tule.

Cassis, onko oloja?
 
Tähtisilmä - hienoa! Selkeää plussaa kuvassa. Kerro sitten veritestin tulokset - kai on se sellainen kvantitatiivinen testi, mistä käy ilmi hcg:n määrä?

Hydrangean puolesta jännään täällä myös. Ehkä kuitenkin?

Itse tikutan vaihteeksi ovulaatiota, eikä näytä lh-huippua tulevan ollenkaan. Joko kierto tulee venymään, tai sitten hormonihuippu on ollut niin hetkellinen, etten ole onnistunut sopivaan aikaan testaamaan.
 
Hei!

Siis ei tunnu yhtään miltää =) Ihan mukavaa siis vaihteeksi. En ole tajunnut edes testailua aloittaa, vaikka yleensä tässä vaiheessa on jo pari aamua tikkuun pissitty. Käytännössä olen siis 100% varma ettei tästä kierrosta kyllä tasan mitään lähde itämään. Follit oli niin pieniä silloin inssipäivänä, pregnyliä ei pistetty enkä kyllä ole saanut ovistakaan bongattua koko kierrossa, että ei tässä nyt oikein optimismiin ole aihetta. Mieskin on ympäri vuorokauden töissä niin ei oo paljoa peittoja heiluteltu. Täytyy kyllä kuitenkin käydä kaupan kautta tänään kotimatkalla hankkimassa varmistusta kun nyt saitte innostumaan...possut =)

Onnea Tähtisilmälle hienosta plussasta!

Asenne on tällä erää se, että viikonlopun hääjuhlassa saa kuohuviinipullon korkata puhtaalla omalla tunnolla ja siirtyä puolen vuoden jonotukseen. --> palaan raportoimaan asap tuloksesta.

Ei hitto - se muuten tarkoittaa että joudun etsimään uuden ketjun...voi TYLSYYS. (sama se sille jonolle... =)
 
Kiitos kaikille onnitteluista! :heart:

Kasenja, en tajunnut edes tuollaista kysäistä mutta eiköhän se ole, kun puhui tarkoista hCG-arvoista. Varmaankin tarkoitti juuri tuota määrää.

Cassis, tsemppiä ja plussatuulia loppuviikon testailuihin!

Posti toi tänään Clearbluen viikkonäytöllisen testin ja pakkohan se oli sitten kokeiltava mitä se näyttää..



Tuo ei jätä kyllä mitään arvailujen varaan, joten eiköhän verikoe ole tuon kanssa samaa mieltä. :) :) Miä en voi vaan uskoa, että jotain tapahtui jo ensimmäisellä inseminaatiolla! Toivottavasti kaikki olisi hyvin ja niinkuin pitää.. Varhaisultraan on varmaan mentävä, että saa mielenrauhan! :D
 
  • Tykkää
Reactions: Hydrangea
Hydrangea pahoittelut!!! Toivotaan, et seuraavasta inssistä sitten tärppäis!

Tähtisilmä tämmöisen löysin noista verikoe-arvoista. Onnea vielä! Aika yksilöllistä näyttäis olevan se, miten nousee :)

HCG-hormoni

Human Chorionic Gonadotropin (HCG) eli istukkahormoni. Sitä alkaa erittyä raskauden alusta lähtien, ja juuri sitä raskaustesteillä etsitään virtsasta tai verestä.
HCG-taso raskauden aikana: Advanded Fertility tai Birth and Babies.
Aika hedelmöityksestä Aika viimeisistä kuukautisista HCG:n määrä
mIU/ml
1 viikko 3 viikkoa 0-5
2 viikkoa 4 viikkoa 3-426
3 viikkoa 5 viikkoa 18-7340
4 viikkoa 6 viikkoa 1080-56500
5-6 viikkoa 7-8 viikkoa 7650-229000
6-9 viikkoa 8-11 viikkoa 25700-288000
8-11 viikkoa 10-13 viikkoa 13000-253000
17-24 viikkoa 2. kolmannes 4060-65400
>25 viikkoa 3. kolmannes 3640-117000

Mulla kp 6 ja huomenna viimeiset Femarit kehiin! Ja sit vaan toiveikkaana ovista bongailee :)
 
Pahoittelut negasta Hydrangea!!!

Paljon onnea Tähtisilmä! On se kyllä niin mahtava nähdä plussa raskaustestissä! Nautihan raskaudesta täysillä

Cassis ja haave31, oletteko testailleet? Minua jännittää teidän puolesta :)

Täällä on nyt vähän yli viikko piinailtu. Hassua, miten nyt on ollu niin eri fiilikset kuin viime keväänä. Silloin heräsin öisin kauheaan ahdistukseen siitä, ettei me koskaan saada lapsia. Nyt olen ollu jotenki sillä mielellä koko ajan, että kyllä se vielä joskus taas tärppää. Ja onneki töissäkin on ollu niin hektistä, ettei ole ehtiny pelkäämään tai unelmoimaan raskaudesta niin paljoa. Nyt tosin taidan testata jo keskiviikkona (dpo 12), kun en malta pidempään odottaa ja torstaina olis töissä sen verran tärkeä päivä, että jos testaan negan keskiviikkona niin ehdin pahimmasta surusta toipua torstaihin mennessä :)
 
Voihan kökkö.. :'(
Eilen illalla alkoi menkat sellasella ryskeellä ettei tarvii enää ihmetellä.. eikä testata.. Kyllä vetää taas mielen maahan.. Vaikka kuinka yrittää ajatella että onneksi meillä on jo tuo yksi ihana vekara, niin silti jotenkin tuntuu niiiin hirveaän pahalta nyt..
Tosiaan, hieman kummallisesti mennyt nyt tää loppukierto.. Mulla normaalisti alkaa menkat sillä että rinnat on jo viikkoa ennen menkkoja kipeät, nyt eivät ole kipeytyneet ollenkaan.. Normaalisti myös vuoto alkaa tiputtelulla ja parin päivän tiputtelun jälkeen alkaa kunnon vuoto ja kivut. Nyt mulla on melkei viikon ollu selkä aivan järkyn kipee ja hirveitä nippailuja alavatsalla (minä tietty jo ajattelin että olen raskaana, kun muutenkin oli niin varma olo raskautumisesta).. Ja nyt sitten eilen, ilman mitään ennakkovaroituksia kun menin vessaa tuntui vain kunnon holahdus ja verta tuli todella reippaasti.. nyt on laantunut sitten taas hyvin niukaksi..
ÄÄH.. Ehkä se tästä, toivon vaan ettei tää kroppa nyt mee enää yhtään enempää sekasin, kun nyt just ollaan se jollain lailla saatu toimimaan.. Jees, mutta nyt vaan sitten uuteen kiertoon ja femarit alotan tiistaina taas.

Onnea Tähtisilmä muuten plussasta :heart: ihanaa :)

Eipä tässä muuta, mites Cassis, oletko jo testaillut?
 

Yhteistyössä