Tänään kävimme kolmannessa ultrassa. Tulokset vaikuttivat ihan hyviltä, vasemmalta puolelta löytyi 16mm folli ja oikealta puolelta 2 16mm follia. Limakalvo oli hieman yli 7mm paksu. Inseminaatio on sitten torstaina edessä. Puregonia olen pistellyt koko viime viikon, 3 päivää 50 ky ja sen jälkeen 75 ky. Tänään pistän vielä 75 ky Puregonia ja huomenna illalla on Pregnylin (irrotuspiikki) aika.
Olen tyytyväinen, että munasolut lähtivät kasvamaan, koska vielä viime viikon torstaina ei ollut kuin iso kasa alle 10mm kokoisia munasoluja. Nyt vain on tosin pidettävä pää kylmänä ja ei eläteltävä liikoja toiveita, koska eihän ensimmäisellä kerralla luultavasti vielä tärppiä tule. Muuten sitä rysähtää henkisesti kovaa ja korkealta.
Olen tyytyväinen, että munasolut lähtivät kasvamaan, koska vielä viime viikon torstaina ei ollut kuin iso kasa alle 10mm kokoisia munasoluja. Nyt vain on tosin pidettävä pää kylmänä ja ei eläteltävä liikoja toiveita, koska eihän ensimmäisellä kerralla luultavasti vielä tärppiä tule. Muuten sitä rysähtää henkisesti kovaa ja korkealta.