Inseminaatio 2012

Tupasvilla, en tiedä susta miten reagoit hormoneihin, mut tuli viestistäsi elävästi mieleen miten mulla on ollut hermot kireellä molemmilla kerroilla kun olen Puregonia pistellyt just siinä 1-3 päivää ennen inssiä. Luulen että osan tekee Puregon, osan se stressi mikä siihen liittyy (kaikki jännitys siitä, että onko niitä folleja kasvanut ja mihin päivään ultrat ja inssi osuu ja miten sen muun elämän taas järjestää niiden ympärillä yms. yms.). Tällä yritän vaan sanoa, että voihan olla, että sun toivottomuus ja ärtyisyys johtuu nyt jostain ihan muusta kuin siitä, että oikeesti olis syytä odottaa negatiivista tulosta tms. Sullahan vaikutti olevan asiat inssin suhteen ihan loistavasti kun kokonaista 3 follia siellä köllötteli ja sielläpäin vielä suostuvat inssinkin siinä tilanteessa tekemään (toisin kuin täällä). Joten koita jaksaa mielialan heilahduksia ja toivottavasti se toiveikkuuskin sieltä vielä löytyy. Tsemppiä toivottelen!

Täällä pp 7, eikä edelleenkään tuntemuksia. Tää piinailu on rasittavaa!!! En mitenkään tietoisesti jännäile enkä edes paljon mieti lopputulosta, mutta huomaan, että jotenkin tää epätietoisuus vaan halvaannuttaa mut. Yritän selviytyä vaan päivän kerrallaan eteenpäin, mistään en oikein nauti, ei tunnu surua eikä iloakaan, sellainen turta fiilis vaan. Menispä aika nopeasti, tää odottaminen on pahinta. Tai no ei oo, kyllä se pettymys on pahinta, mut tääkin on ikävää!
 
Je Voi harmi, kun ei onnistunut! :( Mutta onneksi sulla on positiivinen asenne... ;)
Samoin josmose pahoittelut inssin epäonnistumisesta! :hug:

DronttiEdvard Onnea 2. inssikierrokseen ja höpsötin sinulle 1.inssiin! :)

toiveissa86 Sinulla onkin siellä vaikea päätös pohdittavana... Itsellä sama päätös mietittävänä, jos tässä insissä ei tule tulosta!

Karoliina81 Onnea tämän aamun inssiin! :) Toivotaan plussaa sitten sinnekin...
Tupasvilla Minä luulen kans, et hormonit on sulla tehneet tepposet... Itsellä ainakin vähän erilainen olo aina näissä hormonikierroissa, vaikka onhan tämä kyllä ilman hormonejakin rankkaa! :'( Varsinkin kun sitä lasta niin kovasti toivoo!

tarantellah Minä olen vähän samoilla linjoilla testauksen kanssa... En taida nyt testata, kun vasta sitten kun menkat oikeesti kunnolla myöhässä! Ei jaksais taas katsoa sitä negaa siinä testissä...:| Vaikka vaikeeta se varmasti tulee olemaan! ;) Aurinkoa79 Täällä mennään samoilla piinapäivillä, edelleen! :D Ei mitään tuntemuksia oikeestaan täälläkään, välillä mahaa nippailee jos oikeen kovasti kyttää...:ashamed: Mutta on yrittänyt välttää liikaa tarkkailua. On tämä piinailu kyllä tosiaankin ärsyttävää, mutta sinnillä tosiaan aion pitkittää tuota testaustakin... En tiedä itsekin jotenkin turtunut tähän kaikkeen, eikä jaksa enää itkeekään! :| Vissiin sitä on jo vähän liikaakin "märissyt" tämän asian eteen... Mutta luulen, että tässä kierrossa taas, jos menkat alkaa niin itku tulee, ei sille voi mitään! :'( Mutta yritetään nyt olla positiivisella mielellä ja uskoa siihen että nyt se onnistuu! :)
 
Hei kaikille,

Tunafish onnittelut plussasta, aivan mahtavaa !

Pahoittelut radiohiljaisuudesta, olen, tai pääni on tarvinnut lomaa tästä aiheesta hetkeksi. Ainahan se varmaan enemmän ja vähemmän aktiivisena mielessä pyörii, mutta kuitenkin.

Susan meillä TAYSissa lääkärin mukaan nimenomaan sen viime kierron mahkut oli 25% luokkaa kun olosuhteet oli kerrassaan mahtavat, vaan eipä siitä silti sitä plussaa tullut.

Huomenna toinen yritys, tällä kierrolla munarakkulat ovat kehittyneet hitaammin, enemmän mun normitahtia. Maanantaina oikealla oli 1x 13mm rakkula ja vasemmalla 1 x 10mm rakkula, mutta se vasemman puolen rakkula oli jo vko sitten perjantainakin, joten siitä ei taida sen pidemmälle mitään kehkeytyä.

Oikea inseminaation tekopäivä olisi lauantai, mutta sen ollessa julkisella mahdotonta, tehdään meille inseminaatio huomenna. Haluan olla positiivisin mielin, mutta etukäteen tehty inssi ei tietenkään se paras mahdollinen ole. Lisäksi tietysti meillä tuo sperman laatu määrittää paljon onnistumisprosentista.

Tupasvilla, kuulostaa siltä minunkin mielestäni että hormonit teettää tepposia. Tuo kolme follikkeliahan on aivan ideaalitilanne! :) Mistä syystä te olette lapsettomuushoidoista? Mitä mieltä olet ollut TAYSista? Itseäni harmittaa todella paljon lääkäreiden jatkuva vaihtuvuus ja se, että kohdallani on varsin paljon erikoistuvia, jotka selkeästi tekevät sekä toimenpiteitä mutta ihan perusultriakin ensimmäisiä kertoja, ja muutama pikkuvirhekin on heille sattunut.

Tsemppiä kaikille :)
 
Tupasvilla ja jomose no voi hitto! Onneksi on joku paikka, johon voi edes kirjoittaa omia huonoja fiiliksiä muretimatta sitä, mitä muut ajattelevat tai rasittuuko joku liikaa. Tänne voi vuodattaa ihan täysillä silloin kun siltä tuntuu! Välillä sitä kyllä miettii, että miten sitä aina itsensä jaksaa uudetsaan ja uudestaan koota. Itsellä takana noin. 1,5 vuotta tätä lapsettomuutta ja vaikea kuvitella sitä fiilistä, miltä tuntuu vaikka kolmen vuoden kohdalla, jos ei edelleenkään ole onnistunut.

Täällä on ihan paska fiilis. Ärsyttää ja surettaa ja turhauttaa. Kävin tänään folliultrassa (ma viimeks, jolloin oli paljon pieniä rakkuloita ja puregon annosta nostettiin). Tänään tilanne oli ihan sama! Miten voi olla? Mitään ei ollut tapahtunut! Hitto! Lääkärin mielestä toivo ei ole menetetty ja pistetään vaan lisää ja suuremmilla annoksilla, huoh. Pistoksia tulee varmasti täyteen tässä kierrossa kolme viikkoa. Olen itse jo luopunut toivosta, koska tämä vehähtää, mutta lääkärin mukaan se ei haittaa. Ens ti on taas folliultra ja alustavasti inssi suunnittelilla ens perjantaille (jolloin kp24). Toivoin, että ensi kierrossa purogon annosta nostetaan alusta saakka suuremmaksi. Lääkärin mukaan niin voidaan tehdä, mutta herkkien munasarjojen kohdalla se tarkoittaa sitä, että meidän tulee sitten varautua IVF:n, jos rakkuloita kasvaa liikaa. Näin varmaan toimitaan siis ensi kierrossa. Mutta eletään nyt tämä rasittava kierto ensin läpi.

Anteeksi tämä vuodatus. :(

Tsemppiä piinailijoille ja toiveikkaita mieliä.
 
josmose :hug: tuli harmistus sun puolesta, kun kerroit siitä työkaverin vauvasta. On ne vauvat vaan niin ihania, mutta ei niitä oikein kestä nähdä, kun on itsellä mielen päällä nämä asiat. Mun kaveri pyysi mua varhaisraskauden ultraan kaveriksi, kun sen mies on ulkomailla eikä päässyt paikalle. Kyllähän mä lähdin, vaikka tiesin, että vaikeaa varmasti tulee olemaan. No ultrassa sain aika hyvin hillittyä itseni, mutta kotona aloin itkeä ihan solkenaan joka kerta kun mietin sitä ultrakäyntiä, ja tätä pillittämistä jatkui varmaan pari vuorokautta. :(

Tupasvilla miten inssi meni?? Ultrasiko vielä ennen inssiä? Nyt peukut pystyssä sulle. Toivottavasti on jo vähän parempi mieli. :hug:

ON: kiitos kaikille ihanille onnitteluista, mutta kuten jo kerroin niin en oikein itse halua hihkua asiasta, kun onhan näitä plussia tullut tikkuun ennenkin, mutta lopputulos ei kuitenkaan sitten ole ollut se toivottu. Soittelin eilen polille ja mulla on ultra-aika parin viikon päästä. Siihen asti mennään täydellisessä epätietoisuudessa.

Mä olen ihan hullu, kun kuvittelen, että miettimällä ja laskemalla päiviä voin saada vastauksia. Mulla on nimittäin niissä kahdessa kohdunulkoisessa ollut menkat ihan normaalisti, joten 'raskaus' on ollut jo viikolla 6-7 ennen kuin se on huomattu. Tämä huomaaminen tapahtuu siis niin, että kun tikutan ovista niin se näyttääkin LIIAN AIKAISIN plussaa eli ei siis näytäkään ovisplussaa vaan RASKAUSPLUSSAA. Ja tässä kierrossahan mä bongasin oviksen muka jo kp.11 (mikä on mun kierrolle ihan liian aikaisin, yleensä kp 14). Ei tullut silloin mieleen, että voisi olla taas raskausplussa, mutta nytkun kelasin päiviä taaksepäin niin tuli tuo mieleen. Ja folliultrassa ei viimeksi näkynyt oikein mitään (ei johtofollia eikä puhjennutta munarakkulaa), joten näistä päättelen, että samalla vanhalla kaavalla taas mennään. :attn::attn:
 
Kovasti kiitoksia kaikille onnitteluista ja toivon lisää plussia tähän ketjuun :heart:

Onnittelut myös rootis! Mulla vähän sama tilanne että en oikein riemusta ole päässyt täällä hihkumaan. Kävin nimittäin tiistaina DPO14 (PP15) hcg-määrityksessä ja arvo oli vain 36. Olisi voinut olla siis paljon huonompi mutta ei tuolla arvolla kovin hyvää ennustetta ole jatkoon. Epäilen arvon nousevan liian hitaasti koska ekan haamuisen plussan sain jo 4 päivää aiemmin. Tänä aamuna kävin sitten uudelleen hcg-kokeessa ja tämä tulos ei ole vielä selvinnyt. Sydän kurkussa täällä ootellaan huomista testitulosta.
 
Onko kenelläkään muulla ruvennut piikittäminen tuntumaan enemmän kuin aikaisemmin? Mulla sattuu nyt melkein jokainen piikki jostain syystä, vaikka vaihdan aina puolta ja otan kunnon makkaraotteen ja pistän siihen. Puhuin hoitajalle tuosta, niin hän sanoi, että joillakin alkaa se iho siitä piikityskohdasta arentua ja piikit tuntuvat enemmän. Tosi inhottavaa..

Amele: Joo, sulla on kyllä pitkät pistoajat ja pienet määrät. Kurjaa.. Ja tosi harmi, että ei tullut ultrasta parempia uutisia. On tää näköjään semmoista arpapeliä noiden hormonien kanssa. Kaikkeen sitä ihminen joutuukin. Kovasti sulle tsemppiä! Teillä kuitenkin mahdollisuus inssiin, joten ei tämä kierto varmaan ihan hukkaan mene.

Tupasvilla: Yhdyn täysin aurinkoa79 sanoihin. Mulla oli just samanlaisia ajatuksia viimekertaisen epäonnisen inssin jälkeen. Olin ihan paskana ekat päivät kun vuoto alkoi. Mutta pikkuhiljaa kun piti taukoa näistä palstoista ja keskittyi muihin asioihin, niin mielikin kirkastui. Nyt on taas ihan ok fiilikset, vaikka niin kovasti myös toivoisin sitä omaa pientä nyyttiä. Täällä voi ainakin purkaa pahaa oloaan. Sitä vartenhan nämä palstat on olemassa.

Pahoittelut kaikille niille, joiden inssi on epäonnistunut. Koittakaa jaksaa, vaikka pahalta tuntuu!

Ultrassa käyty tänä aamuna ja tupla-annos Puregonia on tuottanut tulosta! :) Eli oikealla puolella oli nyt yksi 18 mm folli ja limakalvo oli 8 mm. Eli toinen inssi huomenna aamulla. Olen niin iloinen siitä, että saatiin tämä inssi tähän, vaikka huomenna on vasta kp 14 ja mulla on follit olleet tarpeeksi isoja vasta kp 18-19 aikoihin. Tällä kertaa odotukset eivät ole kuitenkaan yhtään niin korkealla, mitä ensimmäisessä inssissä, missä pudotus tuli korkealta kun vuoto alkoi. Vaikka kuinka yritin itselleni perustella, että näissä on niin pieni onnistumisen mahdollisuus. Ja nyt vielä 50% huonompi, kun tällä kertaa on vain yksi folli, viimeksi oli kaksi. Se ivf on mulla jo vahvasti ajatuksissa.
 
Mulla sattuu jo se 5-8 piikkiä mitä oon laitellut. ihan kuin maha olisi yhtä mustelmaa kun tuikkii :/ toisaalta se piikkikin on niin pitkä että mietin aina osunko nahan läpi johonkin lihakseen :D

pp 13. eikä mitään merkkiä mihinkään suuntaan. kai ne hanat täs aukeaa joku päivä. mutta nyt on ihan sama vaikka venyiskin kierto kun joutuu odotteleen kuitenkin. Tän kuun lopulla on ivf:n suunnittelu johon tänään varasin jo ajankin. Taidan silti käydä teitä lukemassa vaikka poistunkin ketjusta :)
 
Hei taasen listasiskot - mun osalta on nyt jäähyväisten aika, vaikka taidankin edelleen käydä täällä kurkistelemassa välillä ja kertomassa tietysti, jos (tai siis KUN) jossain vaiheessa on hyviä uutisia. Tänään kävin tavallista tarkemmassa uä:ssä ja pitkän keskustelun jälkeen johtava lääkäri päätyi ensin aukiolotutkimukseen (histero-jotain), jota ei mulle siis oo tehty moneen vuoteen. Kysta ei ilmeisesti välttämättä olekaan kysta, vaan entisistä laparoskopioista jäänyttä arpikudosta, josta ei ole haittaa ivf:ssä. Tutkimus tehdään tädin tultua seuraavan kerran tän kuun lopussa, ja hyvässä lykyssä päästään jo sitten sen jälkeen piakkoin ivf:ään. Jos taas nesteen täyttämä kupla osoittautuu kystaksi, on edessä 3. laparoskopia ja todennäköinen vasemman munatorven poisto kokonaan :( ja sitten vasta ivf, mutta inssejä ei mulle enää ilmeisesti kannata tehdä. Toisaalta olo on melkein helpottunut, kun päästään järeämpiin toimiin ja parempiin onnistumisprosentteihin, nyt vaan toivotaan hyviä tuloksia aukiolon suhteen. Eli teille kaikille hurjasti onnea matkaan etenkin juuri plussanneille ja piinailijoille, ja osan kanssa ehkä sitten nähdään ivf-pinossa kevään-kesän mittaan! Ja kiitokset ihanasta seurasta positiivisella listalla!
 
Täällä kolmas inssi toteutettu, kolmas kerta toden sanoo vai mitä? Kolmosia ainakin on ollut joka puolella, vuoronumero oli 313 ja apteekissa palvelupiste kolme ja kolmas kuukausi ymym.. :D Pyysin lääkäriä ultraamaan ja sitten oltiinkin ihmeissään kun kysta oli kadonnu!! Kuulemma vähän näkyi nestettä kohdussa ja ilmeisesti kystasta johtuu. Ovulaatiokin oli kuulemma tapahtunut. Sitä kyllä ihmettelin, kun maanantain ultrassa oli 13x15mm johtofolli, että aika nopeesti kasvanu jos olin jo ovuloinu..:eek: Jos nyt tästä ei tärppää niin menen ultraan alkukierrosta ja varmistetaan kystan tilanne. Sitten saadaan taas jatkaa hoitoja, luultavasti yhden välikierron jälkeen. Siittiöt oli taas hyviä ja noin 50 miljoonaa lähti matkaan. :) Tällainen tilanne meillä, nyt jo vähän toiveikkaampi olo, ehkä minäkin annan itseni haaveilla tässä kierrossa ;) Niin, ja luget aloitan tänään taas.

Tsemppiä muille ja pahoittelut niille, joille ei vielä tullut toivottua tulosta :( Kommentoin myöhemmin paremmin, nyt pitää huilata.
 
Inssi tehty aamupäivällä. Jännitin ja pelkäsin ihan kauheasti tulevaa toimenpidettä. Koska tällä kertaa meille on muutaman kerran ollut erikoistuva lääkäri ultrausta tekemässä. En ole kanssa oikein ollut tyytyväinen hänen "kädenjälkeensä". Ihme kaivelua mikä ei tuntunut kovin miellyttävältä. Noh' onneksi tänään inssin teki kokenut lääkäri ja se meni oikein hyvin. Miehen "vilistäjä"-näyte oli hyvänlaatuista. Limakalvo oli itsellä ihan ok, mutta follit eivät olleet kuitenkaan puhjenneet. Hieman oli tuosta masis fiilis. Mutta lääkäri sanoi, että kyllä ne tänään kuitenkin puhkeavat.

Noh reilun tunnin päästä toimenpiteestä tuli tosi outo olotila, rintakehästä alamahaan tuli tosi kuumottava olotila yks'kaks. Sitten kun aikaa toimenpiteestä oli kulunut reilut kaksi tuntia, alkoivat hillittömät alavatsakivut, jotka kestivät jokusen tunnin. Lämpöjäkin katsoin heti kotiin päästyä, 36,5 astetta. Aamupäivästä lämmöt olivat 36,2 astetta. Varhain aamulla 35,8 astetta. Mutta tokihan tiedän, ettei lämmöistä voi mitään välttämättä päätellä.

2 viikkoa tässä on piinailtava ja sitten 29.3 on raskaustestin teko. Saatiin myös, jos tämä inssi ei onnistu, niin Clomifen - resepti seuraavaa kertaa varten.
 
Kauheasti onnea plussanneille!:)

Kauheasti tsemppiä piinailijoille!:)

Kai tässä itsekin "piinailija" on, vaikkei inssiin tässä kierrossa päästykään. Tänään kp 23. Luget aloitin kp 17 ihan omalla määräyksellä:kieh:, pienemmällä annoksella kuin inssikierrossa ja lääkkeen ällöttävyydenkin olen sietänyt paremmin. Tiputteluvuoto on pysynyt poissa ja viikonlopusta eli noin 4 pv alavatsassa on tuntemuksia ja ovat "koventuneet" mitä lähemmäksi kuukautisten alkamisajankohtaa mennään.

Perinteiset Luge-oireet ovat; palelu ja väsymys, ällöttää ja huimaa ajoittain, mutta mutta... Mun rinnat eivät ole kipeät:D. Ei sitten niin millään. Minen ymmärrä. Yleensä ne ovat kipeytyneet menkkoja päin mentäessä vaan eipä olekaan. Murheet on mullakin, mutta on vain tosi outoa, kun arista eikä kiristä.

Mulla on aika rauhallinen olotila, tosin joskus ajatukset harhailevat ja masentaa, mutta odotan lähinnä, että pääsen aloittamaan Clomit. Turha tässä tosin on kiiruhtaa, kun sinne on aikas pitkä aika. Aika tuntuu matelevan. Kai tässä lapsettomuuden aallokossa voisi myös tokaista, että odottavan aika on pitkä...
 
Karoliina Mulla ei ole piikittäminen ruvennut tuntumaan mitenkään enempää, vaikka olenkin saanut jo pitkään pistellä. Enkä aikaisemmissakaan kierroissa ole huomannut vastaavaa. Tokikaan en siitä tykkää ja välillä nippaa ikävästi sekä tulee pieniä mustelmia, mutta ei se varsinaisesti satu. Voihan tosiaan olla niin, että joskus iho "herkistyy" piikeille ja sitten pistämisestä tulee inhottavaa, höh. Sullahan oli inssiä ajatellen hyvät olosuhteet, jes, nyt peukut pystyyn. :) Kiitos tsempityksistä, täällä on taas tänään ollut parempi fiilis. Mahdollisuudet inssiin on tässä kierrossa vielä olemassa, joten turha tässä nyt on etukäteen surkutella. Ja onhan täällä todistetusti tullut niitä välikiertoplussiakin, hih. Joten nyt taas fiiliksellä eteenpäin ja katsotaan tilannetta seuraavan kerran tiistain folliultrassa.

Solsolet kaikkea hyvää sinulle jatkoon. Pidän peukut pystyssä, ettei epäilty kysta olekaan kysta ja pääsisitte aloittelemaan ivf:ää, jännää. Käyhän kertomassa täällä kuulumisiasi ja tietysti ne iloiset uutisetkin sitten aikanaan. :)

Peikolle ja tupasvillalle nyt rentoja piinapäiviä. Mainiota, että inssit saatiin tehtyä ja nyt vaan hyvillämielin odottelua. Olisi plussien aika! Kuulostaa muuten hassulta tupasvilla tuo kertomasi huonovointisuus inssin jälkeen. Onko teillä muilla ollut vastaavaa? Ehkä se oli ovulaatiosta johtuvaa? Mä olen sellaisessa käsityksessä, että on parempikin, ettei follit ole inssihetkellä vielä puhjenneet, vaan ovulaatio tapahtuisi pian sen jälkeen. Mulla ei ainakaan viime inssissä ovulaatio ollut vielä tapahtunut ja lääkäri piti sitä hyvänä asiana.

Tarantellah, nalle-maija ja muut piinailijat tsemppiä ja kärsivällisyyttä - sitä tässä kyllä välillä koetellaan.

Mainiota viikonloppua kaikille!
 
Tarantellah: mites siellä menee? Meilläkin on ivf:n suunnittelu kuun lopussa, jos tästä inssistä ei tärppää. Tosin jos osuu pääsiäinen huonoon kohtaan, niin tehdään vielä yksi inssi ja sitten toukokuussa ivf. Katsotaan :)

Solsolet: toivotaan parasta ja ettet joutuisi noihin toimenpiteisiin, vaan pääsisit ivf:ään! Joo, ivf-pinossa luultavasti nähdään lähiaikoina…

Peikko89: onnea hyvin menneestä inssistä! Ja toivotaan, että nyt tärppää :)

Tupasvillalle myös tsempit, että tästä inssistä tärppäisi! Jotkut tulehdukset nostavat ainakin lämpötiloja, mutta luultavasti nuo lämmönnousut johtuu ovulaatiosta. Mulla oli viimeksi pari viikkoa inssin jälkeen yli 37 astetta! Nyt en ajatellut lämpöjä mittailla, kun niistä ei sen kummempaa voi päätellä, ainakaan omalla kohdalla. Mulla ei myöskään ollut mitään pahoinvointia tai tuntemuksia ei ekan eikä tämän tokankaan inssin jälkeen. Nopeasti ja kivuttomasti on molemmat toimenpiteet tehty. Amelen kanssa samoilla linjoilla, että meilläkin lääkärin mielestä oli hyvä, ettei folli ollut vielä irronnut.

Tsemppiä myös nalle-maija! Mikä siellä on tilanne?

Amele: Kiitos tsempeistä! :) Niin mullakin nuo piikit nyt lähinnä tuntuvat inhottavilta ja tosi hitaasti pitää työntää se piikki sinne vatsanahkaan. Eilen kun pistin Pregnylin, niin aine piti myös laittaa tosi hitaasti, ettei tuntunut pahalta. Tsemiä tiistaille ja toivotaan, että pääsette inssiin!

Toinen inssi saatiin nyt sitten aamulla tehtyä. 23 milj. siittiötä, eli paremmin kun viimeksi (16 milj.) vaikka nyt oli pari päivää lyhyempi pidättäytymisaika. Tosin nyt vaan yksi folli ja sekin oli 18-19 mm. Eipä tässä muuta auta kun odotella ja toivoa parasta. Jos testi näyttää negaa tai vuoto alkaa parin viikon päästä, niin lääkärin puheille uudelleen ja suunnitellaan sitten sitä ivf:ää.

Hyvää viikonloppua kaikille!
 
Pahoittelut tarantellah

Tänään mulle tehty toinen inssi. Follit olivat jo puhjenneet joten niiden koosta en tiedä, limakalvo oli nyt semmosen 6 milliä(?) tätä ihmettelin että onko se voinut oheta jos ei vuotoakaan ole. Kuulemma ei, joten tiedä sitten kun viimeks se oli sen melkein 8 :rolleyes: Toimenpide meni ihan kivasti ja siittiöitäkin oli lopullisessa näytteessä 11,6 miljoonaa. Nyt vaan odotellaan taas, jos pääsis odottaan :)
 
Hei taas kaikki :) nyt takana ekasta inssistä 11 pvä ja en malttanu olla tekemättä r-testiä vaikka lääkäri kovasti varottelikin... Testissä kuitenkin näkyi haalean punainen ohut viiva :) Oli kyllä ihan silmillä erotettavissa, mutta aijon heti aamulla tehdä uuden aamuvirtsasta.... Voisiko oikeasti jo ekalla onnistaa, itsellä ei oikein ollut uskoa inssiin. Toivon kumminkin parasta :)
Kauheasti onne peliin muillekkin jännittäjille! <3
 
pahoittelut Tarantellah!
ja onnea kukka :)

mä olen koittanut olla hetken pois näiltä foorumeilta ja pitää lapsettomuusasian huonolla menestyksellä taka-alalla.

meillä takana nyt toinen inseminaatio TAYS:issa eilen. Onneksi tällä kertaa meni kivuttomammin ja nopeammin kuin viimeksi. Mikäli tämä kierros ei tuo toivottua tulosta, koitetaan vielä kerran ja sitten samalla pääsemme IVF-jonoon.

meillä ongelmana enimmäkseen tuo siemennesteen laatu - liikkuvia kun ei tahdo olla tarpeeksi. pesun jälkeen matkaan lähti jälleen kolmisen miljoonaa siittiötä.
mulle oli 11 päivän pistelyn tuloksena kasvanut yksi ainut 22mm follikkeli, joka ei ins-tilanteessa ollut vielä puhjennut.

realistisin toivein odotellaan lopputulosta.

tupasvilla: tuo sinun 3 follin tilanteesi kuulostaa varsin hyvältä, luulisi, että tuolla ja hyvällä spermalla tärppää! antoiko lääkäri teille mitään onnistumis%:a?
 
Anna83, noh loppupeleissä inssipäivänä lääkäri sanoi, että oikealla puolella olleet 2 follikkelia olivat paremman oloisia kuin vasemmalla puolella. Onnistumisprosenttia ei lekuri antanut.

Ja itse olen varmasti sitä mieltä, että eipä tästäkään mitään tullut. Lämmöt romahtivat tänä aamuna normilukemiin eli 35,8 asteeseen. Lisäksi viime yönä jo alkoi normaali kuumottava olotila. Nyt päivälläkään ei lämmöt olleet enää kuin 36,1 astetta. Eli toivottavasti sitten kk:set alkaisivat kahden viikon päästä, ettei kierto venähtäisi taas kovin pitkälle. Pääsisin sitten taas Clomeja popsimaan seuraavaa inssiä varten.

Tuli myös mieleen, että kun inssin jälkeen tuli ne mahtavat alavatsakivut, että olisi kai pitänyt sitten illalla kotona vielä "varmistella" onnistumista. Mutta kun ei vain tehnyt mieli, niin ei sitten tehty mitään. Eli se tästä inssistä sitten.
 
Oiskohan joku halunnut poistella omia komentteja... Mystinen tämä nettimaailma välillä!:LOL:

Ajattelin taas laittaa tilannepäivitystä! ;) Täällä pp12 ja ehkä pikkusen alkaa jännittämään, vaikka yrittänyt tämän kierron ottaa rauhallisesti... Aika vaikeeta se on kuitenkin ollut, varsinkin nyt perjantaista lähtien! Nimittäin silloin alkoi välillä vihlaisemaan alamahaa kummasti välillä munasarjojen kohdalta välillä kohdun tienoolta...:O Mitähän tämä nyt sitten on! Ei oo tälläisiä tuntemuksia ennen ollut, aivan erilaisia kuin menkkajomotukset eikä niiden vielä pitäisi edes alkaa. Rinnatkaan ei ole kipeät niinkuin mulla yleensä ennen menkkoja! Varsinkin jos nopeasti nousee ylös, niin silloin vihlaisee... Yritä tässä nyt sitten ottaa rauhallisesti ja niin ettei mielikuvitus ala laukkaamaan! :D Eilen kävin pumpissa, että saisi ajatuksia muualle ja siellä ei tuntunut mitään, mutta sitten illalla kotona vihloi taas aika paljon, on tämä niin outoa...

Mitenkäs muilla piinailijoilla menee? Varsinkin Aurinko79, kun samoilla piinapäivillä mennään? :)

Terveisin Juliet83, joka yrittää kovasti olla testailematta ennen aikojaan! ;)
 
Pahoittelut Solsolet ja tarantellah, olikohan vielä muitakin? Aina se on kurjaa, mutta onneksi nyt jo tietää, ettei se aallonpohja loputtomiin kestä.

Onnea kukka!

Juliet, sullahan vaikuttaa oireet lupaavilta!!! Voisinpa sanoa samaa. Tänään meni viimeinen Luge ja on kyllä sellainen olo, että eiköhän ne menkat sieltä ala pikapuoliin. Testin aion tehdä torstaina, ellei siihen mennessä ole alkaneet. Mulla ei mitään normaalista poikkeavaa, mutta yritän pitää pessimismiä loitolla ja odotella rauhassa, vaikka vähän toivottomalta tuntuukin. Milloin ajattelit, Juliet testailla?

Tsemppiä muillekin piinailijoille! On nämä päivät kyllä taas nimensä veroisiksi osoittautuneet!
 
Aurinkoa Itse ei oikeen uskalla ajatella, että ne olis lupaavia, ettei tule sitten kova pettymys... Mutta yritähän sinäkin pitää positiivinen mieli, vielä on toivoa jos menkkoja ei näy! :) Minä myös vähän suunnittelin jos torstaina testais, sillon olis mun synttäritkin! ;) Mutta jotenkin sitä valmistautuu, että menkat alkaa keskiviikkona, silloin kp 28. Yleensä näissä hormoonikierroissa on ollut tasantarkkaan kierto tuon pituinen eikä mitään tiputteluja vaan ovat alkaneet kertarytinällä...:|

Minulta myös pahoittelut negan saaneille! :(
 
Juliet ja aurinkoa peukut pystyyn, toivottavasti tulisi iloisia uutisia :)

Kukka varovaiset onnittelut! :flower:

Karoliina tässä toisella pistelykierroksella huomaa kanssa kivun huomattavasti lisääntyneen, kun vertaa ensimmäiseen. Piikitän siis Gonalia. Itse piikki sattuu sekä aineen ruiskuttaminen - olisikohan juuri kyse tuosta vatsanahan aristumisesta. Inhottavaa.

Solsolet voimia tulevaan! Rankkaa tulee varmasti olemaan, mutta se on sen arvoista jos/KUN päästään odotettuun lopputulokseen :hug:

ON: Tänään kp 10 oikealla 2 x 9,5mm follia joten hyvältä näyttää. Kaksi on aina parempi kuin yksi. Inssiin päästäneen ensi viikon alussa. Ei saisi silti nostattaa toiveita kovin korkealle, viime kierrosta tiputtiin pessimistisestä asenteesta huolimatta korkealta.
 

Yhteistyössä