Amalia Armas, ei mulla ole tullut pistoksista mitään oireita, ainakaan muistaakseni. Pistelin Menopuria. Mulla nuo ajatukset siitä, mitä "saa" tehdä, liittyvät erityisesti piinapäiviin. Mutta aika tavallista elämäähän sitä kai pitäisi yrittää elää.
Solsolet, onnea matkaan! Jännä tuo follikkeli tuohon aikaan kiertoa, kerro sitten mitä sille on tapahtunut kierron edetessä.
Edit79 ja
waninka, tervetuloa!
aurinkoa79, hienoa että toinen folli oli vielä jäljellä, enkä usko sen toisenkaan kauas ehtineen. Hyvää piinailua!
Peikko89 ja
-karkki- myös onnittelut hyvistä inssikuulumisista ja hermoja piinailuun!
Itselle tuli tänään kp 21 aamulla Clearbluen digitaaliseen ovulaatiotestiin hymynaama
Lähinnä tämä on riemastuttavaa siksi, että nyt kuukautiset varmaankin tulevat ajoissa, että päästään helmikuussa inseminaatioon. Meillä on lomamatka helmikuussa, ja aikataulu on melko täpärällä, ehditäänkö inssi tehdä ennen sitä. Laskeskelin, että jos uusi kierto alkaa viimeistään 1.2., inseminaatioon päästäisiin. Mulla on ollut luonnollisissa kierroissa aina lyhyt luteaaliaika, joten luotan nytkin, että eiköhän ne kuukautiset sieltä tule hyvissä ajoin. Tähän kiertoon ei ole mitään odotuksia, mutta silti "hyödynnetään" ovulaatiotestin plussa - se on nykyään jo aivan refleksinomainen reaktio