Joo kyllä mulla oli juuri tuollaista oireistoa, ikävä kyllä meillä oli nega tuloksena noiden tuntemusten jälkeen, mutta kai ne clomit sitten aiheuttaa tuollaista vaikka mitään ei olisikaan tapahtunut. Toivottavasti sulla kävis toisin. Mä jänskään nyt kun hieman eri aikaan käytiin inssissä, kk sitten testasin ti aamuna positiivisen ovistestin niin inssi tehtiin ke päivänä, ja silloin kai meni vähän ajoitus pieleen, nyt olin ennalta viisas ja testailin kaks kertaa päivässä, nyt ke aamuna ei näyttänyt vielä mitään mutta ke iltana ja to aamuna tuli hymynaama ja to päivällä siis tehtiin inssi. No eilinen iltana oli sellaista jomotusta vasemmalla puolella ja koko lantio oli tulessa, ihan menkkakipuihin verrattavaa ja myöhään illalla loppu kipuilu. Onko teillä muilla ollu clomien takia noin kovia oviskipuja vai onko ne jotain irtoamisen jälkeistä kipua vai mitä ihmettä?? Mä nyt todella toivon että jos se folli on lähteny liikkeelle illalla että simpat olis pysyny sen 9h "hereillä" ja tekis sen mitä pitäiskin.
Toivotaan toivotaan.......
Toivotaan toivotaan.......