Moi! Paljon onnea Solsolet! Ihanaa kuulla tällaisia tarinoita. Valaa uskoa meihin muihin
Tsemppiä myös Syys77 ja muut jotka lähtevät sisukkaasti kohti seuraavaa yritystä.
Täällä oli puhuttu myös parisuhteista ja niiden kiemuroista. Tosi kurjaa Jypy, että teillä on räiskynyt. Toivottavasti tilanne rauhoittuu ihan aidosti. Ja yleensä asioilla on tapana järjestyä, joten toivottavasti jaksat myös uskoa, ettei tämä hoitopolkukaan välttämättä teidän osaltanne vielä tyssännyt tähän. Eikö teillä ole mahdollisuutta päästä IVF:iin julkiselle puolelle?
Meillä on parisuhde kestänyt tosi hienosti tämän tilanteen, tosin yhteinen yrityksemme on vielä kestänyt aika vähän aikaa. Mun kohdallani tämä prosessi on alkanut tavallaan vuonna 2004 jolloin olin vielä edellisen puolisoni kanssa. Joten olen tutustunut myös lapsettomuuden nurjiin puoliin ja siitä, miten se voi pahimmillaan syödä suhdetta. Nykyisen puolison kanssa ollaan hyvin realistisesti keskusteltu myös siitä vaihtoehdosta, että yhteistä lasta ei ehkä koskaan tule. Myös siitäkin lähtökohdasta ollaan osattu suunnitella elämää eteenpäin mun mielestä ihan valoisalla tavalla. Mieheni on elämässä monenlaista nähnyt ja paljon viisaampi kuin minä, joten ihan turvalliselta tuntuu hänen kanssa käydä tällaistakin läpi. Toivotaan, että tilanne säilyisikin suht hyvänä.
Omasta inssistä tulee huomenna tasan 2 viikkoa. Vähän hermoja raastavaa on
Inssihetkellä näytti siltä, että ovulaatio olis tapahtumassa just ko. päivänä, eli oletettu kuukautisten alkamispäivä vois olla ehkä noin ylihuomenna.... yritän saada testaamisen kanssa maltettua sinne keskiviikkoaamuun saakka ainakin, ellei sitten vähän pidempäänkin - en viitsisi suotta tuhlata testiä hötkyilemällä
Muoks. Ainiinjoo. Lämpö on koholla (n. 37, normaalisti ehkä 36,2) , pakko tunnustaa että olen muutamana päivänä sitä mittaillut. Toivottavasti se on joku hyvä merkki, vaikka käsittääkseni se voi kyllä olla loppukiertoon liittyvä ilmiö ilman raskauttakin. Heh - en siis täysin ilman oireiden arvailua ole pystynyt olemaan minäkään...