imetysliiveistä

Helli-Karamelli

Aktiivinen jäsen
31.03.2010
1 231
0
36
Vantaa, Finland, Finland
Huomenna olis laskettu, eikä mulla oo yksiäkään imetysliivejä. Kaveri sanoi, että oli ostanut ennakkoon imetysliivit, mutta sitten synnytyksen jälkeen nekin oli liika pienet (vaikka siis oli ostanut pari numeroa isommat). siispä ajattelin että en osta vielä, mutta nyt jotenkin iski imetysliivi-paniikki.

Pitääkö mun nyt lähtee ostamaan vai miten te muut ootte tehny?
tarviiko niitä?
miten paljon isommat kannattaa ostaa?
riehunko nyt ihan turhaan tän asian kanssa?
:o

Mulla on kolmet imetysliivit, laskettu aika ylihuomenna. ;) Tissit ei oo kasvaneet vielä yhtään enkä osaa arvioida, minkä kokoisiksi ne voisi kasvaakaan. Yhtä kuppikokoa isommat otin, en tiiä mahtuuko ne sitten, kun tissit on täynnä maitoa. Sen näkee sitten. :snotty:

Olen ostanut ennakkoon ja liiviliikkeessä myyjä osaa kyllä neuvoa. Mutta ekan muutaman viikon aikana, kun tissit on ylibuukattu niin ne liivit toki ei ole sopivat. Eikä ole tarpeellistakaan eli älä panikoidu. Kunhan on jotkut läpyttimet siinä mikä pitää liivinsuojat paikoillaan. Ensimmäisen parin viikon aikaa niitä liivejä ei voisi ostaakaan, koska tissit on kuin Dolly Partonilla ja sitten, kun se maidontulo tasoittuu niin ne tissitkin siitä vähän asettuu ja liivit tulee sopiviksi.

Etukäteen ostin joustavia, toppimallisia liivejä (carriwell, bravado) ja synnytyksen jälkeen, kun maito oli noussut -ja kuppikoko todellakin kasvanut Estä Ghen- tavallisenmallisia imetysliivejä. Topit edelleen yökäytössä, jossa ne onkin mukavammat kuin tavalliset, joissa solkia, saumoja, jne.

Alkuperäinen kirjoittaja Kotiäiti Narniasta:
Olen ostanut ennakkoon ja liiviliikkeessä myyjä osaa kyllä neuvoa. Mutta ekan muutaman viikon aikana, kun tissit on ylibuukattu niin ne liivit toki ei ole sopivat. Eikä ole tarpeellistakaan eli älä panikoidu. Kunhan on jotkut läpyttimet siinä mikä pitää liivinsuojat paikoillaan. Ensimmäisen parin viikon aikaa niitä liivejä ei voisi ostaakaan, koska tissit on kuin Dolly Partonilla ja sitten, kun se maidontulo tasoittuu niin ne tissitkin siitä vähän asettuu ja liivit tulee sopiviksi.

näin miekin ajattelin... että kun tissit on niin täynnä ja isot ja kipeet(???) imetyksestä niin ei kiva tunkee niitä mihinkään tiukkoihin liiveihin...
siispä ajattelin käydä ostaa pari numeroo isommat topit, että pärjää sen alkuajan ja saa pidettyä liivinsuojukset paikallaan.
Ja topilla tarkotan sellasia urheiluliivin tapasia, ei kaaritukia, ei muotoja, vähän niinku pienille tytöille tehdään sellasia ekoja liivejä.
Sellasia mie nyttenkin käytän kun rinnat on niin pienet. eikä maksa paljoo.

Yhteistyössä