Ostin OIKEAT rintsikat ekaan kertaan 32 vuoteen! :) *onnellinen*

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Aurinko
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja :):
Onnea uusista liiveistä ja uusista rinnoista! Todella kauniit rinnat oletkin saanut! :D Itse olen miettinyt, että piennyttäisin rintojani, jotta saisi yhtä kauniit rinnat kuin sinulla on nyt.

Ja muuten btw: ihan pakko sanoa, että kamala äiti sinulla ollut, kun on pakottanut kulkemaan ilman paitaa. Kyllä se murrosikä alkaa jokaisella oli niitä tissejä tai ei ja silloin ei tosiaan enää huvita kulkea ilman paitaa missään.

Niin...en tajua, miksi äitini teki noin. Hän on kuitenkin nyt myöhemmin kertonut kärsineensä itse koko elämänsä olemattomista rinnoistaan. Luulisi siis, että hän olisi pystynyt empatiseeraamaan murrosikäisen tyttärensä tunteita ja ajatuksia...mutta ei.

Minusta "uudet" rintani eivät ole mitenkään isot, mutta olen itse hoikka ja ympärysmittani on 65. Niinpä ällistyneenä poistuin liiviliikkeestä tänään täydellisesti istuvien 65DD-liivien kanssa :O Olen aina pitänyt D-kuppia aivan HILLITTÖMÄN isona. DD kai tarkoittaa sellaista pikku-D -kuppia?

DD on isompi kuin D, mutta eri valmistajilla on kuppiluokat todella suurin numeroin. Eli taviskaupasta uskoisin kokosi olevan ehkä B? Ainakin kuvan perusteella. ITselläni on DD tai E ja nämä ovat todella isot! Tuollaisia liivejä, jotka sinulla on, en voisi kuvitellakaan käyttäväni. Hyvä että edes nännit niillä peittyisi!

Alkuperäinen kirjoittaja boobsi:
Onnea ap:lle! Kviat tissit ja kivat liivit! Mitäh? Että DD kokoiset?? Ympärysmittä on kyllä pieni, mulla on liivejä DD ja E kokoisena, riippuu liivien valmistajista.

Kuvakulmasta voisi päätellä kuppikoon olevan pienempi, mutta ehkäpä se pyöreä malli sitten tekee sen DD-kupiksi. Kuppikoon perusteella ei uskoisi, mutta sopusuhtaiselta näyttää.

Onnea ap:lle uusista rinnoista. Nauti niistä täysin siemauksin!

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Onnea uusista liiveistä ja uusista rinnoista! Todella kauniit rinnat oletkin saanut! :D Itse olen miettinyt, että piennyttäisin rintojani, jotta saisi yhtä kauniit rinnat kuin sinulla on nyt.

Ja muuten btw: ihan pakko sanoa, että kamala äiti sinulla ollut, kun on pakottanut kulkemaan ilman paitaa. Kyllä se murrosikä alkaa jokaisella oli niitä tissejä tai ei ja silloin ei tosiaan enää huvita kulkea ilman paitaa missään.

Niin...en tajua, miksi äitini teki noin. Hän on kuitenkin nyt myöhemmin kertonut kärsineensä itse koko elämänsä olemattomista rinnoistaan. Luulisi siis, että hän olisi pystynyt empatiseeraamaan murrosikäisen tyttärensä tunteita ja ajatuksia...mutta ei.

Minusta "uudet" rintani eivät ole mitenkään isot, mutta olen itse hoikka ja ympärysmittani on 65. Niinpä ällistyneenä poistuin liiviliikkeestä tänään täydellisesti istuvien 65DD-liivien kanssa :O Olen aina pitänyt D-kuppia aivan HILLITTÖMÄN isona. DD kai tarkoittaa sellaista pikku-D -kuppia?

DD on isompi kuin D, mutta eri valmistajilla on kuppiluokat todella suurin numeroin. Eli taviskaupasta uskoisin kokosi olevan ehkä B? Ainakin kuvan perusteella. ITselläni on DD tai E ja nämä ovat todella isot! Tuollaisia liivejä, jotka sinulla on, en voisi kuvitellakaan käyttäväni. Hyvä että edes nännit niillä peittyisi!

Itsekin ajattelin näiden olevan ehkä B-kupin luokkaa näin niinkuin normaalisti.

Onnea uusista rinnoista! Itse haaveilen myös rintojen suurennuttamisesta, edes B-kuppiin. Harmittaa kun naapurin 15v. tyttärelläkin on suuremmat kuin minulla, kolmekymppisellä kahden lapsen äidillä. Imetysaika oli mahtavaa, koska silloin minullakin oli rinnat. Nyt taas AA-kupit. Tasan ei käy onnen lahjat.

Niinpä. Ei silikonirinnat aina tarkoita mielettömiä lolloja!
Onnittelut kauniista rinnoista, luulin kyllä kuvan perusteella kuppi koo'n olevan C.
Nyt vain ostamaan lissä kauniita liivejä, toppeja jne =D

Alkuperäinen kirjoittaja Oi:
Niinpä. Ei silikonirinnat aina tarkoita mielettömiä lolloja!
Onnittelut kauniista rinnoista, luulin kyllä kuvan perusteella kuppi koo'n olevan C.
Nyt vain ostamaan lissä kauniita liivejä, toppeja jne =D

Täytyy ensin vähän säästää... Nämä liivit maksoivat muistaakseni 72 euroa.

Yhteistyössä