?
:)
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja :):Onnea uusista liiveistä ja uusista rinnoista! Todella kauniit rinnat oletkin saanut!Itse olen miettinyt, että piennyttäisin rintojani, jotta saisi yhtä kauniit rinnat kuin sinulla on nyt.
Ja muuten btw: ihan pakko sanoa, että kamala äiti sinulla ollut, kun on pakottanut kulkemaan ilman paitaa. Kyllä se murrosikä alkaa jokaisella oli niitä tissejä tai ei ja silloin ei tosiaan enää huvita kulkea ilman paitaa missään.
Niin...en tajua, miksi äitini teki noin. Hän on kuitenkin nyt myöhemmin kertonut kärsineensä itse koko elämänsä olemattomista rinnoistaan. Luulisi siis, että hän olisi pystynyt empatiseeraamaan murrosikäisen tyttärensä tunteita ja ajatuksia...mutta ei.
Minusta "uudet" rintani eivät ole mitenkään isot, mutta olen itse hoikka ja ympärysmittani on 65. Niinpä ällistyneenä poistuin liiviliikkeestä tänään täydellisesti istuvien 65DD-liivien kanssa :O Olen aina pitänyt D-kuppia aivan HILLITTÖMÄN isona. DD kai tarkoittaa sellaista pikku-D -kuppia?
DD on isompi kuin D, mutta eri valmistajilla on kuppiluokat todella suurin numeroin. Eli taviskaupasta uskoisin kokosi olevan ehkä B? Ainakin kuvan perusteella. ITselläni on DD tai E ja nämä ovat todella isot! Tuollaisia liivejä, jotka sinulla on, en voisi kuvitellakaan käyttäväni. Hyvä että edes nännit niillä peittyisi!