ilman appareita

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "minävain"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Hienoa :) - onneksi olkoon!

Meidän keskimmäinenkin rohkaistui viimein ja lähtikin sitten heti viillettämään ilman apiksia. Nyt viikon päivät ollut niin polleena, että :)!

Alkuperäinen kirjoittaja säpäle;24169701:
Kauanko meni opettelussa? Meillä on pikkuisen harjoiteltu, mutta ei vielä onnistu.

Viime kesänä koitin ottaa kerran apparit pois, muttei siitä tullut yhtään mitään joten laitettiin takasin. Nyt tyttö itse sanoi, että apparit veks ja sitten se lähti kerrasta huristelemaan:) Tyttö täyttää elokuussa viisi.

[QUOTE="minävain";24169742]Viime kesänä koitin ottaa kerran apparit pois, muttei siitä tullut yhtään mitään joten laitettiin takasin. Nyt tyttö itse sanoi, että apparit veks ja sitten se lähti kerrasta huristelemaan:) Tyttö täyttää elokuussa viisi.[/QUOTE]

Tällaisia tarinoita olen kuullut paljon, että kerrasta lähdetään sitten vain ajamaan, joten siksi kysyinkin, onko meidän tytön kanssa mitään toivoa, kun on kuitenkin jo muutaman kerran harjoiteltu. Ja tyttö täyttää loppuvuodesta jo kuusi.

No eipä tässä kiirettä tietysti ole, mutta mietin vain, että meneekö se kaikilla muilla noin kerrasta.

En halua kehuskella.. Onhan se ihanaa että lapset oppii uusia taitoja iästä viis.. Mutta potkupyöräilevät pikkuihmiset on tässä oppineet apparittomiksi, oma arka poikani 3v9kk ja kaverin 2v8kk tänäkeväänä.. Suosittelen siis tasapaino/potkupyörää lämpimästi..

Yhteistyössä