Ihmiset on nykyään ikinuoria, kummaksuttaa...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Turkilmas
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

Turkilmas

Vieras
Luin just juttua Shakirasta ja hän kertoi että on liian nuori menemään vielä naimisiin...31-vuotiaana!! Ja nyt BB-Minna ilmoittaa tekevänsä abortin jos on raskaana. Kun ei ole vielä valmis äidiksi.

Synnyttäjien keski-ikä nousee koko ajan, eikä ole lainkaan ihmeellistä enää jos ensisynnyttäjä on jo 40-vuotias.

Näitä esimerkkejä olisi vielä paljon lisää, mutta en nyt jaksa listata. Jotenkin vaan MUN korvaani kalskahtaa kun kolmikymppinen, aikuinen nainen, perustelee asioita sillä että on liian nuori :o .

Milloin sitä sitten on aikuinen jos ei vielä edes kolmekymppisenä?

Luojan kiitos, mun ei tarvi enää elää 'nuoruutta', ois jo kuolemaksi :D. Ootko turkilmas juossu riistan/lehmien perässä? Kun silloin sitä ruokajuttuja mietit, joku dieetti sulla oli

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Sitä minen tiiä, mutta kai mä sentäs saan tilata barbi/prinsessakaakun 30vee synttäreilleni?

Ihan ehdottomasti saat :D. Mutta jos olet menossa illalla/yöllä bilettämään, niin et välttämättä tarvi henkkareita mukaan (ellet sitten NÄYTÄ tosi nuorelta). Kolmikymppinen ei nimittäin ole liian nuori yökerhoihin ;)

Alkuperäinen kirjoittaja Turkilmas:
Luin just juttua Shakirasta ja hän kertoi että on liian nuori menemään vielä naimisiin...31-vuotiaana!! Ja nyt BB-Minna ilmoittaa tekevänsä abortin jos on raskaana. Kun ei ole vielä valmis äidiksi.

Synnyttäjien keski-ikä nousee koko ajan, eikä ole lainkaan ihmeellistä enää jos ensisynnyttäjä on jo 40-vuotias.

Näitä esimerkkejä olisi vielä paljon lisää, mutta en nyt jaksa listata. Jotenkin vaan MUN korvaani kalskahtaa kun kolmikymppinen, aikuinen nainen, perustelee asioita sillä että on liian nuori :o .

Milloin sitä sitten on aikuinen jos ei vielä edes kolmekymppisenä?

Fyysisesti kyllä, mutta ilmeisesti henkisesti eivät viel ole :)

Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:
Mietin ihan samaa tuon Minna-jutun luettuani. Ja on sama ajatus / ilmiö tullut ennenkin vastaan. Mm. ihan lähipiirissä yksi pariskunta on hajoamassa, kun nainen haluaisi lapsia, mutta mies (37v) kokee olevansa liian nuori isäksi :(

Outoa :o . Mä en vaan ymmärrä miten aikuinen ihminen voi pitää itseään nuorena. Siis kyllä saa ehdottomasti olla nuorekas ja viriili ja kaikkea, mutta mun mielestä on lähinnä noloa ja huvittavaa kun mielletään itsensä teiniksi.

Sitä minen tiiä, mutta kai mä sentäs saan tilata barbi/prinsessakaakun 30vee synttäreilleni?

Ihan ehdottomasti saat :D. Mutta jos olet menossa illalla/yöllä bilettämään, niin et välttämättä tarvi henkkareita mukaan (ellet sitten NÄYTÄ tosi nuorelta). Kolmikymppinen ei nimittäin ole liian nuori yökerhoihin ;)

Joo-o... No viikko sitten kävisin alkossa ja ostin lonkeroa. Kyllä se tätönen paperit halusi ja noin yleensä kyllä niitä baareissakin ksyytään, jos en ole aimemin käynyt.
Mä siis taidan tarvita vielä henkkareita mukana vielä muutaman vuoden.

Tottakai ja muista pyytää lahjaksi Hello Kitty kamaa :D

No en mä tuollaisista lahjoista perusta, mutta mä vien pojille duuniin tuollaisen kakun. En katsos saanut sellaista pienenä tyttönä ja ajattelin et en kai vielä ole liian vanha moiseen!

Mietin ihan samaa tuon Minna-jutun luettuani. Ja on sama ajatus / ilmiö tullut ennenkin vastaan. Mm. ihan lähipiirissä yksi pariskunta on hajoamassa, kun nainen haluaisi lapsia, mutta mies (37v) kokee olevansa liian nuori isäksi :(

:o Ehtiihän sitä sit 50-v?

Kyllä mä pidän itteäni vielä nuorena, vaik oonki jo 30v. Mutta mä en varmaan aikuistukkaan koskaan :D
Mutta kyllä mäkin olen ihmetellyt, kun mun vanhoilla luokkakavereilla ei ole oikeestaan kellään lapsia vielä, ja pari kaveria sai vasta esikoisensa juuri. Itse kuitenkin olen lapset jo tehnyt aikaa sitten, enkä enää lisää tee just siks et ikää jo tuo 30v.

Alle 10vuoden päästä ( tarkkaa aikaa en muista ) joka kolmas Suomessa asuva on yli 60vuotias. Et.. :whistle:

Eikös se ole vaan hyvä juttu että ihmiset jotka itse tuntee että eivät kykene tekemään/huolehtimaan lapsista päättävät etteivät lapsia hommaa :) mun mielestä se on loistava päätös ja joskus kun täälläki näitä juttuja lueskelee niin tulee mieleen että :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja maa:
Eikös se ole vaan hyvä juttu että ihmiset jotka itse tuntee että eivät kykene tekemään/huolehtimaan lapsista päättävät etteivät lapsia hommaa :)

No silloin kannattas varmaan myös käyttää ehkäisyä? Viittaus, bb-Minnaan.

Mä oon nuori varmaan ikuisesti, nyt 29-vuotiaana olo tuntuu niin nuorelta. Ihan ku sitä olis lakannut henkisesti ikääntymästä jo vuosia sitten.

Ootas vain, pian pyörähdän kolmeenkymppiin ja niin alat sinäkin vanhentumaan ;)

Outoa :o . Mä en vaan ymmärrä miten aikuinen ihminen voi pitää itseään nuorena. Siis kyllä saa ehdottomasti olla nuorekas ja viriili ja kaikkea, mutta mun mielestä on lähinnä noloa ja huvittavaa kun mielletään itsensä teiniksi.

Ihan samaa oon mä välillä miettinyt, te vain onnistuitte pukemaan ne sanoiksi. Jotenkin tuntuu jännältä, että moni tuntemanikin kolmekymppinen elää samanlaista elämänvaihetta yhä kuin kakskymppisenä.

On vissiin mennyt sekaisin se että on nuori ja nuorekas...

En mä ainakaan koe olevani nuori enään kun se 30 lähestyy, en kyllä vanhakaan mutta onneks siihen väliinkin jää jotain :D

Yhteistyössä