Minusta on tullut katkera aikuinen.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Näkemiin.
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

Näkemiin.

Vieras
Huomasin tänään,että minusta on tullut katkera aikuinen.
Kun olin nuori sai olla erillainen,pukeutua erillaisesti ja ajatella ääneen.
Nykyään jos näytät erillaiselle saat heti kritiikkiä kun eivät aikuiset tee niin. Jos ajattelet ääneen,kerrot mielipiteesi tai olet erimieltä joku on haastamassa sinua oikeuteen tai antamassa sinulle potkuja,minun on siis oltava hiljaa ja tukahdutettava ajatukseni. Rehellinen ei saa olla,sillä tyylillä ei saa kun vihamiehiä..nuorena se sallittiin. Ennen laskuja oli kohtuullisesti,nyt niitä sataa joka luukusta ja kaikki on kallist vaikka olen asunut 16 vuotiaasta yksin. Ihmisillä on aina kiire ketään ei kerkeä näkemään,elämä on yhtä oravanpyörässä juoksemista. Nyt kun tulee sitten äidiksi niin alkaa aivan uudet vaatimukset ja vielä tiukemmin nuo ylemmät. Pitäisi olla kotona 3 vuotiaaksi asti,imettää maailmanloppuun saakka,synnyttää alakautta,ei saa hienostella,mutta huonoissa vaatteissa ei saa kulkea. Muitten lapsia ei saa arvostella,omia lapsia ei saa arvostella,mutta jos kehuu niin sekään ei ole hyvä. Jos ostaa jotain hieno niin se on pröystäilyä. Ahdistaa jättä koulu-ja työelämä mutta lasten takia sen teen ,mutta siitä ei saa puhua että se ahdistaa!!
Päätin myös,että tämä on viimeinen kirjoitukseni tälle palstalle,täältä ei näköjään saa vertaistukea ja jos kirjoittaa mielipiteensä niin joko haukutaan lyttyyn ja jotkut ovat saaneet jopa polisiitutkinnan mielipiteistään..kaipa minä sulaudun harmaaseen massaan ja elän elämääni oravanpyörässä.

Etkö tiedä, että juuri sen takia ihmiset haluaa olla erilaisia, herättääkseen jonkin reaktion?

Katkeruus, vaikka siihen olisikin syytä, on ihmisen oma valinta.

Yhteistyössä