Ihmetyttää "teidän" parisuhteet?

Mulla on hyvä mies :wave:
- ei juo kuin pari kertaa vuodessa
- pesee pojan kakkapyllyn mua useammin :laugh:
- tekee kotitöitä töistä tultuaan
- hyvä kokki :p
- makkarissa sujuu ja molemmat ollaan yhtä avoimia, vonkaa sopivasti
- avaa yhäkin mulle ovet ja kantaa kassit ja tavarat
- hieroo melkein joka ilta mun niskat ja hartiat ja kuuntelee mun surkeimmatkin valitukset ja vikinät :laugh:

Ei vonkaa (kun mä ehdin aina ensin... :laugh: :laugh: )
Juo minkä juo, ei mua haittaa.
Maailman paras isä meidän lapsille
Kotitöitäkin tekee
Ja auttaa minun harrastuksessakin..
Ei lyö
Saa nauramaan mut vaikka haluaisin mököttää (ei kiva...)

Täyttää mun kriteerit. :heart:

Mulla on kaikin puolin ihana mies. Hoitaa lapsia siinä kuin minäkin, laittaa ruokaa, leipoo, ei rellestä kapakoissa eikä juokse vieraissa jne. Vikansa hänessäkin mutta enhän minäkään täydellinen ole.

Ihan hyvä mies on mullakin, vaikka on siinä parantamisen varaakin.
-osoittaa hellyyttä ja rakkautta ja on kiltti ja ystävällinen ja näyttää tunteensa
-vonkaa kyllä, mutta kunnioittaa mun fiiliksiä, jollen satu olemaan sillä tuulella
-ei siivoa ja pyykkää niin usein kun toivoisin, mutta siinä olis kyllä itselläkin toivomisen varaa
-tytön kanssa viettää aikaa kiitettävästi nykyisin, vie ja usein myös hakee tarhasta ja muutenkin kylvettää, antaa iltapuurot jne.
-joskus hörpsii, enemmän kuin olis tarvis, mutta ei oikeestaan ravaa baareissa enää perheenlisäyksen jälkeen
-ei käy vieraissa, ei edes ehtisi - eikä osaa valehdella, et todennäköisesti jäis kyllä kiinnikin...tätä ei kyllä mun mielestä tarttis edes listata hyväksi ominaisuudeksi, vaan se on ennemminkin edellytys koko parisuhteelle, samaa kastia hakkamisen kanssa, joka ei siis taatusti kuulu myöskään mun miehen ominaisuuksiin, siis väkivalta yleensäkään
-ahkerakin

Tässähän näitä...

:wave: täältä löytyy ihan kelpo

-töissä 10-12t/pv 6krt vk
-ei juo
-ei hakkaa
-auttaa kotitöissä (perheen kokki):p
-kaikkensa tekee meiän perheen takia
-en usko että käy vieraissa..kotona on ihan tarpeeksi aktiivista :D

Omat omituisuutensahan tuolla on, mutta kovin on kunnollinen ja huolehtivainen.

Melkein ylihuolehtivainen: nytkään ei ole kunnolla viikkoon enää silmistään laskenut minua kun odottaa yhtä paljon kuin minä että vauva syntyisi ja pitää lähteä sairaalaan. Ja juuri ja juuri pienen oluen uskaltanut kerralla juoda saunan jälkeen, jos joutuu kohta ajamaan autoa.

Piika-äiti

Just eilen kehuin täysillä mun miestä naapurille. Naapuri oli samaa mieltä et hyvä mies mulla et pidä kii siitä niitä on harvassa nykyään. Niin paljon kaikkee kuulleena ja nähneenä, olen niin onnellinen, vaikka helppoo se ei tietenkään meilläkään ole ollut.

no jaa, otta joskus iltasella 1-2 siideriä, baarissa käy 1-2krt/vuosi, etukäteen sovitusti, tekee kotitöitä sen mukaan miten paljon töissäkäynniltä sattuu jäämään aikaa, ulkoilee lasten kanssa, hieroo mun hartioita pyydettäessä :heart: , omaa joskus känkkäränkkäpäiviä ja kiukuttelee sillon, eli ei mikään pyhimys mutta ihana =)

Mä mietin tänään kans samaa et koko ajan täällä saa lukea ja "oikeassakin" elämässä on tullu esiin kaveripiireissä samaa pettämistä, hakkaamista jne, että eikö niitä kunnon miehiä oo :/

Mutta siis mun mies juo minkä juo, ei todellakaan usein, tekee kotitöitä, ei hakkaa ja on täydellinen isä ja mulle ihana mies :heart:

Yhteistyössä