Mulle nousee kuume, nyt on 38,1. Kurkku on kipeä ja karhea ja joka paikkaa särkee. En edes edellisestä kerrasta muistanut, että sormia voi särkeä.
Mä tykkään tästä jollain hullulla tavalla. Päässä on niin raukea olo, silmissä on ihan kuin kalvo.
Nukkumaan :wave:
Mä tykkään tästä jollain hullulla tavalla. Päässä on niin raukea olo, silmissä on ihan kuin kalvo.
Nukkumaan :wave: