Ihanan kamala olo.

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Gloria
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Gloria

Aktiivinen jäsen
03.06.2004
9 087
1
36
Mulle nousee kuume, nyt on 38,1. Kurkku on kipeä ja karhea ja joka paikkaa särkee. En edes edellisestä kerrasta muistanut, että sormia voi särkeä.

Mä tykkään tästä jollain hullulla tavalla. Päässä on niin raukea olo, silmissä on ihan kuin kalvo.

Nukkumaan :wave:
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja *:
Saat aamulla kääntää vaan kylkeä, kun muut lähtee :D

Jos onkin lapsia kotona?

Mulla oli tänään vielä vapaapäivä ja lapset kotona. Isänsä haki ne äsken.
Kuumetta on ja päässä surisee, mutta pitäis lähteä siivoamaan mun vanha asunto. Pakko kaiketi mennä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Gloria:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Mäki tykkään olla sairaana. Tiedän, sairasta. Mutta silloin saa hoitoa ja kaikkea.

Mua ei kyllä kukaan hoida. Mutta saan olla surkea oikein hyvällä syyllä ja parkua täällä peiton alla.

Voi voi. Tarttisit kyllä hoitajan, niin sulla ois vielä moninverroin kivampaa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja Gloria:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Mäki tykkään olla sairaana. Tiedän, sairasta. Mutta silloin saa hoitoa ja kaikkea.

Mua ei kyllä kukaan hoida. Mutta saan olla surkea oikein hyvällä syyllä ja parkua täällä peiton alla.

Voi voi. Tarttisit kyllä hoitajan, niin sulla ois vielä moninverroin kivampaa.

Mä oon ihan samaa mieltä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Mäki tykkään olla sairaana. Tiedän, sairasta. Mutta silloin saa hoitoa ja kaikkea.

No tasan ei käy onnen lahjat. olipa mulla vaikka pää kainalossa niin minä se meillä kaiken hoidan silti, tahi jää hoitamatta :/
 

Yhteistyössä