Antakaas mielipide kipeästä mammasta?!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Mama"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"Mama"

Vieras
Olen viikon ollut kipeänä. Nuha, yskä, kurkku kipeä, korvat tukossa, en maista/haista, päätä särkee ja poskiontelot/otsa oli eilen tosi pahasti kipeänä, jokunen päivä oli kuumetta, silmät on rähmineet ja punoittaneet/turvoksissa ja olin eilen ehdottomasti sitä mieltä että minun on päästävä lääkäriin mutta aikoja ei saanut. Tämä ei ole tuntunut ollenkaan normaali flunssalta joita minulla on ollut vaan oloni on ollut todella kamala. Tänään aioin varata ajan mutta olo on nyt kuitenkin parempi vaikka olen edelleen tukkoinen, kurkkuun sattuu jne. niin emmin nyt soittaakko aikaa sittenkään kun kuitenkin jollakin tavalla olo on helpottunut (päätä ei särje, ainakaan vielä). Otin tosin yötä vasten särkylääkkeen joten voisiko sekin vielä sitten vaikuttaa oloon. Mitenkäs tässä nyt tekisin, soittaakko lääkäriin vai ei?

ai, kyllä mä olen monesti todennu sen hyvin toimivaksi kun selittää oireet ja kysyy heidän mielipidettään.

Ikävä kyllä meidän paikkakunnalla on niin että aikoja pihistellään ja aina vaan hoetaan (ikävä kyllä) lastenkin kohdalla että seuratkaa tilannetta kunnes tilanne pääsee jo ihan kaoottiseksi sen takia ettei ymmärretä tarpeeksi ajoissa antaa lääkärille aikaa. Korvakipuiselle lapselle on tarjottu aikaa reilun viikon päähän jne.

AP: millaisia kotihoitokeinoja olet kokeillut? kipulääkitystä vain kerran?
Valitettava tosiasia on, että nyt meneillään sitkeää flunssaa ja ihmiset yrittävät turhaan päästä lääkäriin pari päivän -viikon sairastelusta..
Eli hyvät kotihoitokeinot käyttöön, kuten tarvittava kipulääkitys ja nenäkannuhuuhtelut. Kyllä alkaa helpottaa.

[QUOTE="terkka";25138128]AP: millaisia kotihoitokeinoja olet kokeillut? kipulääkitystä vain kerran?
Valitettava tosiasia on, että nyt meneillään sitkeää flunssaa ja ihmiset yrittävät turhaan päästä lääkäriin pari päivän -viikon sairastelusta..
Eli hyvät kotihoitokeinot käyttöön, kuten tarvittava kipulääkitys ja nenäkannuhuuhtelut. Kyllä alkaa helpottaa.[/QUOTE]

Jatkuvasti joudun ottamaan särkylääkettä, että pystyn olemaan. Käytän nenäsuihketta, niistän yhtenään. On minulla ennenkin flunssaa ollut, mutta tämä on 10 kertaa kammottavampi, tai oloni ainakin on.

Yhteistyössä