On tää outo tauti, kertakaikkiaan :/

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Aurinkokunta
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Aurinkokunta

Aktiivinen jäsen
01.11.2006
11 030
1
36
Kouvolan peräkylä
Siis viimeviikolla oli loppuviikosta kurkku kipeänä muutamana aamuna - ei siinä mitään niin outoa.
Lauantaina alkoi kamala yskä, joka on siis yhä, yskänlääkettä olen otanut, ei apua ainakaan toistaiseksi.
Maanantaina alkoi vasemmassa korvassa julmetun kova korvasärky, joka sit loppui kuitenkin itsekseen, ennenkuin mie ehdin mennä lääkäriin... joten jätin sit menemättä kokonaan.
Tiistai-aamuna oli kuumetta 38,3 ja särky yllättäin oikeasssa korvassa. Särky katosi särkylääkkeillä, ja koska en päiväseltään päässyt lääkäriin, ja illalla särky oli pois, ei ollut "syytä" mennä lääkärille päivystykseen.
No sit ilta alkaa vaihtua yöksi, ja korviin alkaa taas koskea... otan särkylääkettä, ja mittaan kuumetta... Mittari näyttää 38.8. Yskittää.

No, sit tänäaamuna... molemmat silmät rähmineet umpeen aamulla... Mie koitan väkisin rempoa luomia auki, kun mies mua tönii olkaan. Lopulta mie saan silmiä sen verta raolleen, että näen hämärästi jotain. Vauva on näemmä vieressä... No ei kun tissi vauvalle suuhun... Mutta ei... ei huoli toinen ei, kun makaa umpiunessa.
Mie katsomaan miestä, jotta mitäs siinä tönii ja tuuppii, kun vauvahan nukkuu.
Suu sillä miehellä liikkuu, mutta mitään ei kuulu. Mie sit fiksuna :ashamed: kysäsemään, että onks sulla kurkku kipee, kun et puhu mitään?
Samassa rähmäiset silmäni hahmottavat telkkarinkin olevan auki... Apuja! Se ei olekkaan mies, jolta ei tule ääntä, vaan mie, joka en kuule mitään :o
Varovasti mie hapikoin korviani, ja saankin niistä jonkinmoiset "lukot" pokashtamaan... koskiessa korvaa tulee kipu, muuten ei särje.
Kuumetta ei taas tunnu olevan, kurkkua kutittelee ja yskittää. Silmät kutisee ja kiusaa, korvia vähän särkee niihin koskiessa.
Nenässä vähän tukkoisuutta :snotty:

Onks nyt jotain tälläistä enemmänkin liikkeellä, onks muilla ollut?
Lääkäriinhän sitäa kai ois pakko mennä, mie luulen, että mulla on korvatulehdus, mutta mie pääsen vasta joskus seitsemän tienoilla aikaisintaan iltapäivystykseen menemään :/ , kunhan mies tulee töistä. Pitää toivoa, että ei kovin kurjaksi olo menisi tässä päivänmittaan... :(

\
Alkuperäinen kirjoittaja 30.05.2007 klo 07:45 vieras kirjoitti:
Polttaakos joku teillä tupakkaa? Tupakan savua kun puhaltaa korvaan, se auttaa särkyyn, kuulemma...

No täällä ollaan kotona vaan mie ja lapset... :whistle:
Lapsille se sätkä ei juur sovi suupieleen, josko niin äiteellekkään, ja sitäpaitsi hankala ois itse koittaa savuja puhkua omaan korvaansa ;) :whistle:

\
Alkuperäinen kirjoittaja 30.05.2007 klo 07:48 Aurinkokunta kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 30.05.2007 klo 07:45 vieras kirjoitti:
Polttaakos joku teillä tupakkaa? Tupakan savua kun puhaltaa korvaan, se auttaa särkyyn, kuulemma...

No täällä ollaan kotona vaan mie ja lapset... :whistle:
Lapsille se sätkä ei juur sovi suupieleen, josko niin äiteellekkään, ja sitäpaitsi hankala ois itse koittaa savuja puhkua omaan korvaansa ;) :whistle:

Heh, jos laittasit pillin toisen pään suuhun ja toisen sitten korvaan :whistle:

Yhteistyössä