Kamala olo!

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja NetanJahu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Täällä toinen sairas.

Lauantaina nousi 38 asteen kuume ja sunnuntaina samoissa lukemissa.
Tänä aamuna oli onneksi jo vähän laskenut ja on kova nuha, ja lihakset kipeät ja yskittää.

Kävin aamulla työpaikkalääkärillä ja otettiin tää possuflunssatesti.
Ei ollut ollenkaan kivaa kun ronkittiin nenää.

Onneksi tuli vastaus, että on normiflunssa ei possua.

Nyt sitten nökötän tässä koneen ääressä ja yritän tappaa aikaa, kun ei jaksa siivota, eikä telkkarista tule mitään, töissä olisi kasa tekemättömiä töitä, mutta kaipa ne siellä odottavat.

Mutta se onni on, että iski tavisflunssa jota nyt on possun kanssa liikkeellä, mukavampi tätä on sairastaa.
 
Meillä miehellä nousi perjantaina kuume alle tunnissa 38 asteeseen ja pojalla nousi eilen kuume yhtäkkiä 38,6 asteeseen. Päätä särkee ja lihaksia heillä. Mulla nyt sit tällanen olo ilman kuumetta. Kaksi pienintä muksua on ainakin toistaseks vielä terveitä. Ärsyttää kun ei tiedä onko tämä sitä possunuhaa vai ei! Täällä kun eivät kovin helposti sitä testiä ota.
 
Joo, samaa ollut mulla pari päivää. Lämpö kuitenkin pahimmillaan vain 37. Tänään 35,5-36,2, eli mulle normaali. Mutta joo, inhottava olo on kyllä. Noh, pakko siivota, hoitaa lapset yms.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Sanna:
Täällä toinen sairas.

Lauantaina nousi 38 asteen kuume ja sunnuntaina samoissa lukemissa.
Tänä aamuna oli onneksi jo vähän laskenut ja on kova nuha, ja lihakset kipeät ja yskittää.

Kävin aamulla työpaikkalääkärillä ja otettiin tää possuflunssatesti.
Ei ollut ollenkaan kivaa kun ronkittiin nenää.

Onneksi tuli vastaus, että on normiflunssa ei possua.

Nyt sitten nökötän tässä koneen ääressä ja yritän tappaa aikaa, kun ei jaksa siivota, eikä telkkarista tule mitään, töissä olisi kasa tekemättömiä töitä, mutta kaipa ne siellä odottavat.

Mutta se onni on, että iski tavisflunssa jota nyt on possun kanssa liikkeellä, mukavampi tätä on sairastaa.

nenää oikein ronkittiin..mene kolonoskopiaan ja valita sitten,pipi tuli nenuun,,,voi vit'tu,mitä kitisijöitä
 

Yhteistyössä