Ihana Mimosa

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Ensin ajattelin että setämies jääköön omaan arvoonsa tuolla negatiivisella lähestymisestä mutta sitten mietin Mimosan mietteitä, joten vastaan.. Minun luoma satuolento, tavallaan olet oikeassa mutta tässä fantasiassa on useita miehiä mukana ja hän on 😛 HYVIN FYYSINEN 😛. Ei ole tarkoituskaan alkaa miettiä minkälainen ihminen Mimosa on muuten ja onko hän aina enkelimäinen. Minulle riittää että hän on satumaisen ihanan pillunsa ja läheisyytensä kanssa, rinnat myös mukaan minun luona silloin kun on 🥰 On hän minun päässäni ja lähinnä hänen pillu ja kyllä olen luonut tämän mielikuva hänestä mitä kirjoitan niin kuin monet muutkin miehet. Saan pitää ”fantasiani” hänen kanssaan täydellisestä naisesta 🥰 Se ei ole keneltäkään pois. Uskoakseni Mimosa tuo monelle miehelle heidän kaipaamaa seksiä ja läheisyyttä ja kosketusta. Joten Mimosa jatka vain satumaisena olentona olemista 😍😘❤
 
vierailija
Ilmoituksessa uusi kuva, ei kyllä luonnossa näytä samalta vaan isommilta ja kiinteämmät. Ehkä asento tekee, mitä mieltä muut. Täytyy alkaa varaamaan aikaa, Mimosan pillua kun kerran saa niin siitä ei eroon halua 🤩
 
vierailija
Seksissä koittaa uusi luku Tutkija Kitti Suorannan mukaan aikaamme leimaa yksiavioisuuden normin löystyminen, seksuaalinen vapaamielistyminen ja monimuotoisuuden lisääntyminen. Heteroseksuaalisuuden avautuminen jatkuu etenkin alle 45 vuotiaiden kohdalla. Myös seksin myymisen normit muuttuvat nopeasti. Nykyään monet seksityötä tekevät ovat palvelu-yrittäjiä siinä missä muutkin palvelu-yrittäjät. Seksin myymisen normit muuttuvat lainsäädännöstä huolimatta jota voidaan pitää aikamme yhtenä merkittävänä asennemuutos ilmentymänä. Seksin myynnissä on yhä enemmän kutsumus työhön mukana ja alalle siirrytään kaikista yhteiskuntaluokista ja koulutustasoilta. Yleisin ammattiryhmä jotka ryhtyvät seksipalvelutuottajiksi on ylivoimaisesti terveydenhoito-ala. Lääkäreitä, sairaanhoitajia sekä lähihoitajia vaihtaa hoiva alasta toiseen, seksuaaliterveyden hoito-alalle.
"Identiteetistä riippumatta seksistä tulee entistä enemmän 'queer' kertoo tutkija Suoranta.
 
vierailija
Itse olen naimisissa mutta seksipalveluja käyttänyt säännöllisesti vuosia. Vaimoni käynyt nyt n. vuoden ammattilaisen luona. Miespuolinen seksipalvelutuottaja on ainoa joka saa naiseni laukeamaan yhdynnässä ja useita kertoja peräkkäin. Liittomme ei ole koskaan toiminut niin hyvin kuin nyt ja rakkautenne on lisääntynyt suvaitsevuuden myötä. Itseäni kiihottaa nähdä hänen pillu kun tulee kotiin. On todella turvonnut ja usein sykkii vieläkin märkänä. Elämä on ihanaa kun sen oikein oivaltaa.
 
vierailija
Nykyään queer on termi elämäntavalle ja poliittiselle ajattelumallille, joka aktiivisesti kyseenalaistaa ja rikkoo seksuaalisuuteen ja sukupuoleen liittyviä normeja. Cis- ja heteronormatiivisuutta vastustava elämänkatsomus pyrkii inklusiivisempaan maailmaan ja poistamaan sukupuoleen ja seksuaalisuuteen liittyviä ahtaita lokeroita.
Liian hienoja sanoja, minä tykkään kovasti Mimosan pillusta, siinä se. Hän pitää ihan selvästi kovasti ja kovasta munasta, siinä se ! Ei tarvita hienoja sivistyssanoja vaan naidaan Mimosan kanssa kunnolla ja hän voihkii nautinnosta ja minä karjuen laukean ja hän pitää minusta kiinni ja sivelee ihoani. Että siinä sitä tiedettä teille 😂
 
vierailija
Liian hienoja sanoja, minä tykkään kovasti Mimosan pillusta, siinä se. Hän pitää ihan selvästi kovasti ja kovasta munasta, siinä se ! Ei tarvita hienoja sivistyssanoja vaan naidaan Mimosan kanssa kunnolla ja hän voihkii nautinnosta ja minä karjuen laukean ja hän pitää minusta kiinni ja sivelee ihoani. Että siinä sitä tiedettä teille
Veit sanat suustani 🤣
 
vierailija
Itse olen naimisissa mutta seksipalveluja käyttänyt säännöllisesti vuosia. Vaimoni käynyt nyt n. vuoden ammattilaisen luona. Miespuolinen seksipalvelutuottaja on ainoa joka saa naiseni laukeamaan yhdynnässä ja useita kertoja peräkkäin. Liittomme ei ole koskaan toiminut niin hyvin kuin nyt ja rakkautenne on lisääntynyt suvaitsevuuden myötä. Itseäni kiihottaa nähdä hänen pillu kun tulee kotiin. On todella turvonnut ja usein sykkii vieläkin märkänä. Elämä on ihanaa kun sen oikein oivaltaa.
Minun vaimo on käynyt myös ja on saanut sellaista kyytiä että näkyy pillussa.
 

Yhteistyössä