Ihana Mimosa

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Asun Espoossa, itse käynyt säännöllisesti Lahdessa yhden samalla asenteella olevan luona. Hän on Thai nainen eikä puhu Suomea mutta ei siinä nyt jutella tarvitse. Täytyy kyllä joskus kokeilla Mimosan palveluita, vaikuttaa oikein ihanalta naiselta. Vähän noita muotoja kaipaa jota Mimosassa kuvien perusteella on. Oma vaimoni kun ei seksiä tykkää harrastaa lainkaan. Pää ei kyllä kestäisi jos ei olisi seksipalveluita. Sitten on kyllä tämä ryhmä jotka tekee vain rahasta ja sellaista ei kyllä halua Erkkikään 😅
 
vierailija
Olen siirtynyt seksityöhön syystä että pystyn paremmin auttamaan harrastamalla seksiä kuin että annan vain pelkkiä neuvoja ja käsittelen terapiamuodossa seksuaalisuuteen liittyviä asioita. Nautin työstäni nykyään paljon enemmän ja molemmin puoleinen yhdyntä nautinto parantaa asiakkaan välistä suhdetta, monet kolleegat pitävät toimintaani tuomittavana ja epäammattimaisena. Omasta mielestäni vasta nyt olen oikea ammattilainen. Sosionomi (AMK), Sairaanhoitaja (AMK), Kätilö (YAMK)/Master of Arts in Business, auktorisoitu seksuaalineuvoja, seksuaaliterapeutti, seksipalvelutuottaja.
 
vierailija
Mimosa tietääkseni oli myös ennen hoitaja ja siirtyi seksipalvelutuottajaksi. Teki varmaan hyvää työtä ennen mutta uskon että tämä ala on kaivannut Mimosaa jo pitkään!
 
vierailija
Kävin juuri tapaamassa Mimosan, pillu täys kymppi, kasvot todella kauniit, isot ihanat rinnat. Erittäin mukava nainen ja täydellinen kokemus joka ei jää tähän. Hän nauttii sitten ihan aidosti mitä tekee ja se on kaiken tärkein juttu myös itselle. Sain enemmän kuin osasin odottaa. Kiitos 🔥Mimosa 🔥 hot 🔥 ihanuus ❤❤❤❤😍😍😍😍🥰🥰🥰🥰 olet valinnut työn jolla on ISO merkitys ❤❤❤❤ Omassa suhteessa kaikki Ok mutta tarvitsen tätä ja juuri tätä ❤❤❤❤😍😍😍😍🥰🥰🥰🥰🔥🔥🔥🔥 Mimosa on todellakin luotu rakastelemaan ❤❤❤❤🔥🔥🔥🔥🥰🥰🥰🥰😍😍😍😍 toivottavasti itse ymmärtää kuinka tärkeää työtä tekee ❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍 paljon olen nähnyt ja kokenut alan ammattilaisia ja monenlaisia sikari tavara tarjolla käyttöösi mutta nyt löytyi jotain erityistä ❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤
 
vierailija
Edellinen kirjotti sen mitä itsekin olisin. Pillu on mielettömän tuntuinen, selvästi rakastaa naimista joka on koko tapaamisen suhteen se isoin ja upein juttu. Voidaan todellakin sanoa että hänet on luotu naimaan ja hän tekee siitä hetkestä todella lämpimän ja yhdyn tuohon että seksi lisäksi rakastaa hetkessä sitä miestä kohtaamisessa. Kosketus ja lämpö ja mahtava seksi. 🎯❤🥰
 
vierailija
Tuli eilen vierailtua ja tulin niin että päästä asti lähti lasti. Ihana Mimosa on ajatuksissani ja elämä näyttää paljon kirkkaammalta. Niin tärkeä työ ja niin paljon auttaa minua. Ihan kyynel valahti mutta onnen sellainen <3
 
vierailija
Sillä kokemuksella mitä itsellä niin koska nauttii paljon niin saa itsekin siitä. Varmaan hommassa kuin hommassa jos kutsumus mukana niin saa voimaa siitä mitä tekee. Asenne ratkaisee!
 
vierailija
On se vaan tiukka ja märkä pillu 👅 tajuttoman hyvän tuntuinen ja rinnat on kyllä täydellisen isot, kauniskasvoinen ja erittäin mukava nainen. Hyvät puitteet, suihkutila siistit ja puhtaat lakanat 🤩 💗
 
vierailija
Mimosa kokemus: lämmin, hellä, taianomainen kosketus. Seksi: tärkeintä itselle on että hän haluaa sinua eli sen huomaa kyllä että hän rakastaa sitä tunnetta että mies yhtyy häneen. Pillu, on se todella ihanan tuntuinen, itsellä keskimääräistä paksumpi niin sopeutuu myös siihen ja ihan syvälle saakka hyväilee koko vartta. Itsellä hyvä kunto ja käytän sv pillereitä niin ei puhti lopu kalustakaan. Ensikerralla aion keskittyä enemmän rakastelemiseem kuin paukuttamiseen, oli niin kovat paineet että tuli annettua liian paljon sijaa vain halusta antaa naiselle kunnon kyydit, ehkä arvioin väärin koska Mimosa selvästi haluaa myös rakastelua ja kosketusta sekä läheisyyttä. Oppia ikä kaikki ! Ihana Mimosa ❤🥰
 
vierailija
Mimosa kokemus: lämmin, hellä, taianomainen kosketus. Seksi: tärkeintä itselle on että hän haluaa sinua eli sen huomaa kyllä että hän rakastaa sitä tunnetta että mies yhtyy häneen. Pillu, on se todella ihanan tuntuinen, itsellä keskimääräistä paksumpi niin sopeutuu myös siihen ja ihan syvälle saakka hyväilee koko vartta. Itsellä hyvä kunto ja käytän sv pillereitä niin ei puhti lopu kalustakaan. Ensikerralla aion keskittyä enemmän rakastelemiseem kuin paukuttamiseen, oli niin kovat paineet että tuli annettua liian paljon sijaa vain halusta antaa naiselle kunnon kyydit, ehkä arvioin väärin koska Mimosa selvästi haluaa myös rakastelua ja kosketusta sekä läheisyyttä. Oppia ikä kaikki ! Ihana Mimosa
Kuinka paksua Mimosa otti vastaan ?
 

Yhteistyössä