Ihana Mimosa

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Seksipalvelu on mieheni harrastus ja saa käydä luvan kanssa mutta vieraissa ei. Itse käynyt vain ulkomailla ollessa ja siihen saa jäädä, Suomessa en kyllä näillä hinnoilla käytä. Ulkomailla n. 20 euroa ja saat monta kertaa vrk Jos otat koko viikoksi on palvelu hinta vain 90 euroa ja siinä on sitten seksiä saanut ihan niin paljon kun on halunnut.
 
vierailija
Naisen näkökulmaa:: Mimosa tekee hienoa työtä ja auttaa monia perheitä, meillä 2 pientä lasta ja ei vaan seksi kiinnosta, mies saanut ”salassa” Mimosaa ja mies pysyy järjissään. Tämän kommentin tekemiseen olen prosessoinut kauan että helpolla ei tullut mutta realiteetit että mies ja sen kassit on vaan niin eri kuin nainen ja perhe. Kyllä mun mies on hyvä isä ja hyvä mies mutta se tarvii pillua ja mä taas en vaan jaksa sitä antaa kun on nää kaikki koti ja lasten hoito jutut. Mimosa tai kuka tahansa muu joka voi auttaa mies alkueläimiä pysymään järjissään on todella tärkeässä työssä!
 
vierailija
- Mimosa tai kuka tahansa muu joka voi auttaa mies alkueläimiä pysymään järjissään on todella tärkeässä työssä!
Tuo on nyt törkeää miesten aliarvioimista kun kyse on kuitenkin evoluution aiheuttamasta ominaispiirteistä. Jos ei sitä olisi niin ihmiskunta olisi kuollut sukupuuttoon

Jos taas olet joku uskovainen niin silloin selitän sinulle että kaikki miehen seksuaalinen aktiivisuus on jumalasi luomaa ja hyväksy se tai olet olentoasi vastaan ja joudut kuumaan paikkaan eräänä pvänä 😁
 
vierailija
Tuo on nyt törkeää miesten aliarvioimista kun kyse on kuitenkin evoluution aiheuttamasta ominaispiirteistä. Jos ei sitä olisi niin ihmiskunta olisi kuollut sukupuuttoon

Jos taas olet joku uskovainen niin silloin selitän sinulle että kaikki miehen seksuaalinen aktiivisuus on jumalasi luomaa ja hyväksy se tai olet olentoasi vastaan ja joudut kuumaan paikkaan eräänä pvänä
Vähän sattumaa mukana että tulin lukemaan tätä mutta hyvä että tulin. Olet oikeassa että käytin aika ikävää muotoa miehestä. Korjaan hieman että olen nyt liittoni aikana huomannut kuinka tärkeä miehelle on saada olla yhdynnässä naisen kanssa. Ilmeisesti vietti on vahvempi kuin naisella saada miestä. Naisella on nykyään kodin ja lasten hoidon lisäksi myös työ jotta perhe elää näillä kustannuksilla mitä nykyään eläminen maksaa. Toki naiset on aina tehneet töitä mutta nykyään naisen palkka elättää perhettä siinä missä mieskin. Arki naisella on yhtä suorittamista ja minulle se tekee sen että en jaksa enää suorittaa lakanoiden välissä. Pienet lapset ja kaikki arki on vienyt seksihalut. Siksi olen nyt ymmärtänyt sen että mies ei koe samoin, hän tarvitsee seksiä. Minä en, siksi suon hänelle seksin toisen naisen kanssa vaikkakin hän on tehnyt salassa, en kerro että tiedän mutta ihan pelkkä lakanoiden vaihto ja imurointi ei riitä koska näen vieraan naisen hiuksia joita mieheni ei ole löytänyt. Hyväksyn tämän koska rakastan häntä ja hän minua. Ei seksi muuta mitään tai ehkä muuttaa koska mieheni on kuin eri mies saaneena. Olen kysynyt itseltäni että pitääkö minun antaa seksiä vaikka se tällä hetkellä jopa puistattaa. Ei pidä ! Ehkä sen aika tulee kun lapset kasvaa.
 
vierailija
Sinun tuossa yllä pitäisi ymmärtää että miehelle voi tulla pahoja eturauhasvaivoja jos hän ei tyhjentele itseään säännöllisesti. Ja kaikkein upeinta se on tehdä naisen kanssa, ei yksinään.

kyllä naisen velvollisuus parisuhteessa on antautua miehelle terveydellistä(kin) syistä, myös mielenterveyteen sillä on positiivinen vaikutus

minulle tuli alkoholiongelmia pihtaavan vaimon takia, lopulta sanoin 21 v hääpäivänä onnittelujen sijasta ”eihän tästä mitään tule”

Hän alkoi heti etsimään omaa asuntoa

minä yksin elätin perhettämme
 
vierailija
Sinun tuossa yllä pitäisi ymmärtää että miehelle voi tulla pahoja eturauhasvaivoja jos hän ei tyhjentele itseään säännöllisesti. Ja kaikkein upeinta se on tehdä naisen kanssa, ei yksinään.

kyllä naisen velvollisuus parisuhteessa on antautua miehelle terveydellistä(kin) syistä, myös mielenterveyteen sillä on positiivinen vaikutus

minulle tuli alkoholiongelmia pihtaavan vaimon takia, lopulta sanoin 21 v hääpäivänä onnittelujen sijasta ”eihän tästä mitään tule”

Hän alkoi heti etsimään omaa asuntoa

minä yksin elätin perhettämme
Tätä tarkoitan juuri, annan mieheni käydä hoitamassa seksitarpeet muualla. Se toivottavasti auttaa pitämään perheen koossa. En halua että käy vieraissa mutta alan ammattilaiset ok. En voi pakottaa itseäni seksiin tällä hetkellä. Kun ei haluja niin paikat ei myöskään kestä vaikka laittaisi vauvaöljyä. Kokeiltu on!
 
vierailija
Tätä tarkoitan juuri, annan mieheni käydä hoitamassa seksitarpeet muualla. Se toivottavasti auttaa pitämään perheen koossa. En halua että käy vieraissa mutta alan ammattilaiset ok. En voi pakottaa itseäni seksiin tällä hetkellä. Kun ei haluja niin paikat ei myöskään kestä vaikka laittaisi vauvaöljyä. Kokeiltu on!
Viisaasti toimittu, exän vaihdevuosien alettua hänellä sama ongelma.

Mutta miksei suikkareita tai käsin auttamista? Nekin auttavat miestä!
ps neitsytkookosöljy on hyvä liukastin, ihan syötävän hyvää 😋
 
vierailija
Ärsyttää että Mimosa haluaa vain pieniä kaluja, itsellä 19 ja 5 ja ilmeiseti hylky Voisi edes kokeilla juuri jonkun neitsytkookosöljyn avulla kuten täällä kehuttiin. Koskaan ei ole kukaan valittanut että on liian suuri.
 
vierailija
🤔 hhhhmmmm sehän voisi olla vaikka jokin keskustelu palsta ja sitten joku seksi osio siellä ja sitten omalla otsikolla jossa aihe ilmaisee että haluaako lukea vai ei hhhhmmm todella hyvä ajatus 🤔 hei mutta täähän ON juurikin keskustelun seksi osiolla jossa kukin voi ilmaista seksiin liittyviä aiheitaan ja niitähän täällä riittää valikoitavaksi mitä haluaa lukea ja mitä ei, upeaa, kävipä tuuri 🤩
 
vierailija
Sain kokea Mimosan pillun, on se paras ei siitä pääse mihinkään mutta vaikka paketti oli täydellinen niin ehkä voisi masua yrittää kiinteyttää. Mutta kyllä 1 nainen on!!!!!!
 
vierailija
uskotaan mutta miten malttaa odottaa että pääsen kohtaamaan hänet, hermo pinnassa kun puutteessa eikä oikein nyt muista tuu sellaista tunnetta että tämän kanssa haluan harrastaa seksiä. Näin hänestä unta, olen unien näkijä ja tulkitsija. Unen avulla sain vahvuutta sille että hän on se puuttuva palanen. Parisuhde on muuten hyvä mutta ei seksiä, tarvitsen seksiä ja vuosien vemputus on tullut tiensä päähän. Kiitos että olette käyneet kommentoimassa tänne. Haluan kokea sen pilluenergian 🌹❤🌹❤🌹🥰
 
vierailija
Tapasin Mimosan ja voi pojat ette tiedä kuinka ihanaa oli. Mimosa tekee työtä jolla on merkitystä !!!!! Moni tosiaan ei ymmärrä että seksuaaliterveyspalvelut on ennalta ehkäisevää hoivaa. Vitsi miten hyvän olon sain niin fyysisesti kuin henkisesti 🥰
 
vierailija
Mimosa muutti käsitykseni seksityöstä. Se on kahden aikuisen matka henkisen ja fyysisen nautinnon tilaan jossa molemmat nauttii matkasta. Siinä on läheisyyttä, kosketusta ja ihanaa rakastelua. Tärkeintä itselle on se kun näkee ja kokee sen että nainen nauttii aidosti. Tuntuu kuin molemmat rakastelisi rakkaudesta himon lisäksi. Erikoisen hyvää työtä tekee tämä likka. Täytyy taas mennä Keski-Suomi vierailulle 🥰❤
 

Yhteistyössä