Ihana Mimosa

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Mimosan tapasin viimeviikolla ja se mitä puhutaan pillun tiukkuudesta pitää paikkansa. Muutenkin Mimosa on upea, hänestä jos jostakin voi sanoa että on luotu antamaan miehille rakastelun ja läheisyyden & kosketuksen. Tärkeää ainakin itselle kaikessa terssissä kun saa muuten elää.
 
vierailija
Kärsin seksin puutteesta aiemmin. Asia ei ollut minun käsissäni. Olen ollut kumppanini kanssa yhdessä 8 vuotta. Muutimme vuosi sitten avioliiton avoimeksi liitoksi, eikä ole tarvinnut enää kärsiä puutteesta mutta sääntö on että vain seksipalvelutuottajan kanssa. Vieraissa käynti voi sotkea koko suhteemme mutta seksityössä oleva henkilö taas auttaa juuri siihen tarpeeseen. Alallla on vaan todella iso kirjo. Toivoisin että Mimosan tyyppisiä ihmisiä jotka rakastaa seksiä alkaisi laajemmin miettiä voisiko ryhtyä auttamaan puutteessa olevia miehiä, niitä riittää. Lainsäädäntö on vain ihan pielessä. Hyväksykää jo viimein se että ihmisellä on oikeus seksiin ja sitä kautta mielenterveyteen.
 
vierailija
Ei voi vähätellä tuota mielenterveyteen vaikutusta, itselle erittäin iso vaikutus mielentilaan ja sitä kautta mielenterveyteen, ajatukset myrkyttyy negatiiviseksi kun elää puutteessa ja kun saa niin positiivinen asenne suhtautuminen tulee ihan kaikkeen. Pillulla on sellainen voima tässä maailmassa että ei millään ole niin suurta mahtia. Vanha sanonta että pillu pyörittää maailmaa on fakta. Täytyy lisätä että on sillä merkitystä kuinka kosketusta on ja kuinka rakastelumaista se seksi on!!!
 
vierailija
Mimosaa sain ja on mieletön pillu 😍❤🔥 Kosketus on hellä ja pillusta tuli laukeamiseni aikaan jokin aalto joka tuntuu hyvänolon tunteena pitkään. On kyse erikoisesta naisesta sanoi täällä mitä tahansa joka yrittää dissata häntä. Keneltäkään ei ole pois, kukaan ei kärsi, mitään väärää tai likaista ei tapahdu vaan ihanaa läheisyyttä ja rakastelua ja erikoisen hyvänolon energiaa välittyy. Annan hänelle sen arvon joka hänelle kuuluu 🥰
 
vierailija
Kyllä tekee mieli Mimosaa ❤ Pitkä aika viimekerrasta. Kivikova suonikas kaluni kaipaa tuota mieletöntä pillua joka on luotu siihen että sitä rakastellaan. Mimosa tykkää kovasti munasta ja kiimaisena levittää pilluaan saadakseen munaa. Kiihkeys ja kiimaisuus tekee naisesta mielettömän 😍
 
vierailija
Orgasmit Mimosan kanssa on kyllä sellaisia että ne hipoo tajunnan menetystä, sitten kun vielä näkee että kuinka Mimosa nauttii siitä kun mies laukee ja on juuri laukaissut miehen lauetessa pillu energiansa liikkeelle 💘 Itse en ole koskaan ajatellut että seksityöntekijäksi voi joku olla syntynyt vaan enempi ollut ajatus että siihen liittyy monen kirjavia tarinoita, osa kutsumuksesta ja osa rahasta mutta Mimosa on varmasti tarkoitettu tuomaan hyvää oloa ja antamaan poikkeuksellista energiaa, olen siis kokenut tämän energian ja lisäähän sitä haluaa.
 

Yhteistyössä