Kävin katsomassa niin samaa näköä löytyy, Jenni Vartiainen ja Mimosa on varmaan siskoksia. Tiesittekö että Jenni on julkaissut runsaasti alastonkuvia ja kerran haastattelussa sanoi naurahtaen että jos ei olisi musiikki alalla niin olisi seksi alalla. Seksipalvelu kun tehdään niin kuin Mimosa sen tekee on se hyvin lähellä taidetta, taiteellisuutta. Sielu kun on mukana niin se on puhdasta ja kaunista. Siksi Mimosa on ainutlaatuinenTulee mieleen yksi kirjoitus yhdestä naisesta joka rakastelulla poistaa ”potilaan” kaikki murheet ja tuo positiivisen energian. Häntä kutsutaan rakkauden lähettilääksi. Lada Lyumos Aerith Nude haulla saa hänestä kuvia kun menee kenttään kuvat Nykyisin tekee etä hoitoja myös mutta yhä pääasiassa rakastelu hoitoja. Mimosa on varmaan samaa enkeli ryhmää joka tänne on lähetetty kun maailma tarvitsee nyt enkeleitä ja positiivista energiaa. Itse uskon enkeleihin tai ainakin siihen että Mimosa on enkeli
Koen olevani etuoikeutettu, että saan tehdä jotain sellaista johon tunnen kutsumusta Rakastellessa ja koskettaessani tunnen, että jotkut ovat vastaanottavaisempia energialleni ja heidän kanssa kemiat toimivat ja myös itse nautin eniten silloin. Olen herkkä sielu ja siksi minulle on tärkeää tehdä jotain jolla on tarkoitus, nyt koen että minulla on uusi tehtävä. En tiedä kuka meistä on enkeli täällä maanpäällä ja kuka ei mutta ihanaa että kutsumukseni välittyy. Koen itse antavani rakkautta, läheisyyttä ja kosketusta ja kun kemiat kohtaavat tunnen myös itse sen energian kehossasi jota välitän. Kiitos monista kauniista kirjoituksista teille ihanat miehet
-Mimosa-
Ei todellakaanAika monella näkyy olevan buustipillerit kehissä, onko se joku sääntö että pääsee tapaamiseen?
Ei onneksi ole Ihan tässä kokemuksen rinta äänellä itse ainakin kirjoitellut, kyllähän näitä kirjoituksia kokemusta vailla kun lukee voi miettiä että onko Mimosa totta, on hän vOnko tää ketju joku vitsi?