Ihana Mimosa

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Itse olen live tapaamisen kannalla, pillun ja koko naisen tuoma energia välittyy vain kohtaamisessa. Mimosa on seksin ja läheisyyden tuoman energian myötä ainutlaatuinen 🥰
 
vierailija
Hän on enkeli tai sitten jokin taruolento joka on totta koska häntä jää kaipaamaan. Seksi hänen kanssaan on niin luontevaa kuin olisi aina tuntenut minut, kaikki jännitys häviää ja kun kohtaaminen päättyy jää lämmin hyvä positiivinen olo ja hänen pillusta laukeaa energiaa koko kehoon jota täydentää hänen kosketus 🥰😍❤
 
vierailija
Tulee mieleen yksi kirjoitus yhdestä naisesta joka rakastelulla poistaa ”potilaan” kaikki murheet ja tuo positiivisen energian. Häntä kutsutaan rakkauden lähettilääksi. Lada Lyumos Aerith Nude haulla saa hänestä kuvia kun menee kenttään kuvat Nykyisin tekee etä hoitoja myös mutta yhä pääasiassa rakastelu hoitoja. Mimosa on varmaan samaa enkeli ryhmää joka tänne on lähetetty kun maailma tarvitsee nyt enkeleitä ja positiivista energiaa. Itse uskon enkeleihin tai ainakin siihen että Mimosa on enkeli ❤🌹
 
vierailija
Tulee mieleen yksi kirjoitus yhdestä naisesta joka rakastelulla poistaa ”potilaan” kaikki murheet ja tuo positiivisen energian. Häntä kutsutaan rakkauden lähettilääksi. Lada Lyumos Aerith Nude haulla saa hänestä kuvia kun menee kenttään kuvat Nykyisin tekee etä hoitoja myös mutta yhä pääasiassa rakastelu hoitoja. Mimosa on varmaan samaa enkeli ryhmää joka tänne on lähetetty kun maailma tarvitsee nyt enkeleitä ja positiivista energiaa. Itse uskon enkeleihin tai ainakin siihen että Mimosa on enkeli
Kävin katsomassa niin samaa näköä löytyy, Jenni Vartiainen ja Mimosa on varmaan siskoksia. Tiesittekö että Jenni on julkaissut runsaasti alastonkuvia ja kerran haastattelussa sanoi naurahtaen että jos ei olisi musiikki alalla niin olisi seksi alalla. Seksipalvelu kun tehdään niin kuin Mimosa sen tekee on se hyvin lähellä taidetta, taiteellisuutta. Sielu kun on mukana niin se on puhdasta ja kaunista. Siksi Mimosa on ainutlaatuinen 🥰🥰🥰🥰🥰
 
vierailija
Olisi kyllä hienoa kuulla miten Mimosa itse kokee asiat. Tuntuuko hänestä että hänet on tarkoitettu tähän tehtävään, kutsumus. Sen verran kun verrataan muihin naisiin niin sanon että kauniinpaa pillua ei ole kuin Mimosan pillu ja myöskin sen erityinen tiukkuus ihan koko matkalla. Sen maku ja tuoksu. Täydellisempää pillua EI OLE!!!!!! Olen nähnyt pilluja todella paljon ja kaikista ikäryhmistä. Voisin kutsua itseäni pillu asiantuntijaksi joten vertailu pohjaa on.
 
vierailija
Koen olevani etuoikeutettu, että saan tehdä jotain sellaista johon tunnen kutsumusta ✨ 🥰 Rakastellessa ja koskettaessani tunnen, että jotkut ovat vastaanottavaisempia energialleni ja heidän kanssa kemiat toimivat ja myös itse nautin eniten silloin. Olen herkkä sielu ja siksi minulle on tärkeää tehdä jotain jolla on tarkoitus, nyt koen että minulla on uusi tehtävä. En tiedä kuka meistä on enkeli täällä maanpäällä ja kuka ei mutta ihanaa että kutsumukseni välittyy. Koen itse antavani rakkautta, läheisyyttä ja kosketusta ja kun kemiat kohtaavat tunnen myös itse sen energian kehossasi jota välitän. Kiitos monista kauniista kirjoituksista teille ihanat miehet ❤
-Mimosa-
 
vierailija
Koen olevani etuoikeutettu, että saan tehdä jotain sellaista johon tunnen kutsumusta Rakastellessa ja koskettaessani tunnen, että jotkut ovat vastaanottavaisempia energialleni ja heidän kanssa kemiat toimivat ja myös itse nautin eniten silloin. Olen herkkä sielu ja siksi minulle on tärkeää tehdä jotain jolla on tarkoitus, nyt koen että minulla on uusi tehtävä. En tiedä kuka meistä on enkeli täällä maanpäällä ja kuka ei mutta ihanaa että kutsumukseni välittyy. Koen itse antavani rakkautta, läheisyyttä ja kosketusta ja kun kemiat kohtaavat tunnen myös itse sen energian kehossasi jota välitän. Kiitos monista kauniista kirjoituksista teille ihanat miehet
-Mimosa-
🥰
 

Yhteistyössä