Ihana Mimosa

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Pyysin vaimolta lupaa Mimosan tapaamiseen, sitä ei ole tullut mutta eilen illalla sanoi että jos hän pääsee mukaan ja saa nuolla Mimosaa vaikka on hetero mutta kokeilu mielessä, itse saisin kahta naista kerralla 💫🔥
 
vierailija
Mimosa tykkää vain munasta ! On muuten mielettömän upeaa kun on niin himokas, näkee että haluaa saada munaa ja se tekee hänestä parhaan. Sellainen joka vaan antaa pillua ilman että nauttii itse karsiutuu heti. Mimosa on sen oloinen että hän odottaa sitä koska saa munan sisäänsä ja haluaa sitä ja nauttii ja voihkii AIDOSTI 😍❤
 
vierailija
Mimosa ei ”hoitele” miehiä sarjana. Mimosa koskettaa niin fyysisesti kuin henkisesti ja tekee sen halusta auttaa meitä joilla ei ole seksiä. Toki monet naiset ei ymmärrä mihin kaikkeen puute johtaa ja kuinka se vaikuttaa mielenterveyteen. Hoitelijat erikseen ja rakkauden lähettiläät erikseen ❤
 
vierailija
Tama Minosa ei anta ulkomaalaisia miehia, me hyva rakastaja kestava hela ! Miks jatta me ulkomaalaisia miehet puute, kaikki naine kehu etta parasta seksi saa ulkomaalaista mies kansa
 
vierailija
Mimosa ihan itse päättää kenelle pillua antaa ja kenelle ei. Hän tykkää pieni muinaisista Suomi miehistä ja hyvä niin koska meidän vuoro olla suosiossa ja saada elämään positiivista otetta, sitä Mimosa meille antaa, vähän liian harvoin mutta en valita, 🥰
 

Yhteistyössä