Löysä pillu

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja IsoP
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Olen samaa mieltä edellisen kanssa. Sitä vaan, onko kohdunpoistolla jotain tekemistä, että tuloksena on rengaspillu?
Peniksen sulloo pimpin sisään, sisällä pelkkää ei mitään. Normaali värkissä kiva tuntuma alusta loppuun. Olen rakastellut kymmenien naisten kanssa, mutta vain yhdellä on ollut tällainen rengaspillu.

Olen samaa mieltä edellisen kanssa. Sitä vaan, onko kohdunpoistolla jotain tekemistä, että tuloksena on rengaspillu?
Peniksen sulloo pimpin sisään, sisällä pelkkää ei mitään. Normaali värkissä kiva tuntuma alusta loppuun. Olen rakastellut kymmenien naisten kanssa, mutta vain yhdellä on ollut tällainen rengaspillu.

Ei ole kohdunpoistolla merkitystä, lihakset ne emätintä ympäröi, niiden kunnolla ja naisen synnynnäisellä rakenteella ainoastaan on merkitystä kuten kaikkien kohdalla. Kohtu on "siellä ylempänä", vain nyrkinkokoinen elin, joka voidaan poistaa kuin kasvain jos alkaa kenkkuilemaan, emätin pysyy tismalleen ennallaan, varsinkin jos hormonit ja lihakset ovat kunnossa. Eli yhtä paljon vaikuttaa kuin esim. umpilisäkkeen poisto... tai ei sentään, kuukautisethan kohdunpoiston myötä loppuvat, joten seksielämä paranee!

On kyllä sellainen ilmiö kuin palloontuminen, joka tapahtuu hyvin kiihottuneena tai orgasmin aikoihin, emättimen perukka jännittyy auki muodostaen syvennyksen, jossa sperma pysyy paremmin. Niin että jospa se yksi nainen kymmenistä oli peräti kiihottunut kanssasi ja sai orkun...;)

Viimeksi muokattu:
Kyllä tuo täysin normaalia on.

Nainen on vaan rakennettu juuri noin.

Muistaakseni tuon palloontumisen tarkoituksena on tehdä tilaa siemennesteelle.

Jos tuntoa tahdotte lisää, niin silloin kannattaa oleskella siinä ahtaimmassa paikassa. Vähän vaan käy kurkkaamassa siellä sisäpuolella.

Mutta jos nainen haluaa syvällisempää tuttavuutta, niin silloin voi ajoittain käydä peremmälläkin.

Kyllä toisilla vanhemmilla on iso. Piti työntää käsi ennenkuin sai oloja, minua kun en saanut rupes hieromaan että tuli. Se tykkäs käsi ja suuseksistä ja välillä niistä tosi isoista sauvoista tai mitä se keksi mitä pitää työntää sen sisään. Sillä oli kynttilöistä patsaisiin mitä se halus sisäänsä työnnettävän. Kyllä se osas minut tyydyttää monella eri tavalla.

Viimeksi muokattu:
Olen kokenut kyseisen tuntemuksen rouvani kanssa vain takaapäin naidessa kun hän levittää jalkansa levälleen. Tällöin pitää olla kontillaan. Samalla rouvalla kuitenkin koko matkalta perustiukka koko matkalta kun lämmittää esileikkejä kynttilöiden, hieronnan, suutelun ja kehumisen kanssa. Yleensä arkisin ei tätä jaksa vaan haluaa polkaista kalun sisään. Tällöin usein löysähkö mutta kitkaa sen verran ettei paniikkia seisokin katoamisesta.

Olen kerran nainut nuorena vanhan naisen kanssa jolta oli kohtu poistettu. Oli TODELLA tiukka pillu elikkäs ainakaan tässä tapauksessa kohdun poisto ei vaikuttanut millääääään tavalla tiukkuuteen / löysyyteen. Tätä rouvaa en koskaan päässyt polkemaan takaapäin kun piti tätä asentoa alistavana :(

Tyttöystävälläni on juuri tuollainen o-rengaspillu, eikä seksi tunnu paljon miltään sen kanssa. Voiko asialle tehdä jotain!? Vai pitääkö minun vain hyväksyä että en tule koskaan saamaan tyydyttävää seksiä hänen kanssaan?