Ihana kierros Tampereen kirppiksillä, ja löytöjä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Neytiri
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mä voin kertoo jotain vähemmän mukavaa eilisestä kirppisreissusta..

Mentiin kirppikseltä kaverin kotiin.. Kaveri osti sieltä villasen lätsän. Laitettiin kirppislöydöt olkkarinpöydälle ja jatkettiin jutustelua. Yht'äkkiä mun silmiini osuin turkiskuoriaisen toukka! Mulla on ihan niinkun lievästi sanottuna järkky kammo niitä kohtaan. No tiesinpä sitten kotona kiikuttaa kirppislöydöt suoraa tietä pesukoneeseen.

Mutta jäi kyllä pikkanen kammo eikä tee hetkeen mieli mennä kirppikselle. Tai ainakin ostan sieltä vaan sellasta vaatetta minkä voi pestä 60asteessa ja pistän aina heti suoraan pussista koneeseen.

Ihana oli toi omppu-fleece. Ja tosi hyviä löytöjä, kaiken kaikkiaan. Tykkään sun blogista. Ittellä kirppistelyt olleet vähän vähäisellä :(.

Kiitos tykästyin itsekkin siihen fleeceen. Mä kyllä teen enemmänkin oikeesti löytöjä, mutta ne menee niin nopee käyttöön että unohdan välillä kuvata ne. Ja ihana että tykkäät.

Mä voin kertoo jotain vähemmän mukavaa eilisestä kirppisreissusta..

Mentiin kirppikseltä kaverin kotiin.. Kaveri osti sieltä villasen lätsän. Laitettiin kirppislöydöt olkkarinpöydälle ja jatkettiin jutustelua. Yht'äkkiä mun silmiini osuin turkiskuoriaisen toukka! Mulla on ihan niinkun lievästi sanottuna järkky kammo niitä kohtaan. No tiesinpä sitten kotona kiikuttaa kirppislöydöt suoraa tietä pesukoneeseen.

Mutta jäi kyllä pikkanen kammo eikä tee hetkeen mieli mennä kirppikselle. Tai ainakin ostan sieltä vaan sellasta vaatetta minkä voi pestä 60asteessa ja pistän aina heti suoraan pussista koneeseen.

Yööööök, siis voiko noita olla missä vaan vaatteessa?

Yööööök, siis voiko noita olla missä vaan vaatteessa?

Ei ne kai hirveesti missään tekokuidussa viihdy, mutta periaatteessa joo. Ja niitä munia. Mä meinasin heittää kirppislöydöt roskiin sen toukan nähdessäni, mutta rauhotin mieleni ja sain itseni uskomaan, että ne lähtee pesussa. Ajattelin kuitenkin varuilta suihkuttaa vielä Bio killiä noihin farkkuihin ennenkun varastoin ne :D

[QUOTE="vieras";21969784]Juu toi keskittäminen ei ole kiva, meillä on ihan eri vaatemaku myös. Ainut minkä olisin voinut huolia, oli se minnitakki.[/QUOTE]

Kiitos kommentista, kokeilen nyt sitten miltä se näyttää ilman keskitystä.
Ja minnitakki on noista vähiten mun tai tytön näköinen. Joten on se ihana ettei kaikilla ole samaa makua, muuten ei näitä löytöjä niinkään tulisi tehtyä. Se ois yksinkertaisesti kamalaa, jos meillä kaikilla olisi sama maku.

Kivan näköisiä vaatteita. Kännykällä en kuitenkaan näe tekstiä kuin sotkuna. Onko tekstillä jokin tausta, joka sotkee? Näen vain harmaan sotkun, jonka päällä mustaa epäselvää tekstiä. Läppäriä ei nyt tässä ole, että vois katsoa sillä. Olisi ollut kiva nähdä hinnatkin :)

Yhteistyössä