Ihana kierros Tampereen kirppiksillä, ja löytöjä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Neytiri
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mitähän mun viimesimmät löydöt olikaan :D Ainakin itselle ihanat mokka(jotaki sellasta) pitkävartiset talvisaappaat tekoturkiskoristeilla 3e. Tälläisiä olen juurikin etsinyt matalapohjaisina koulussa käyntiä varten ja nämä oli kuin uudet,ei mitään jälkiä.
Tytölle jouluksi ihana samettimekko 4e, pojalle tarhaan lassien vk takki ja housut 4e... ja muutakin mitä en muista =D

[QUOTE="nnn";21969925]Kivan näköisiä vaatteita. Kännykällä en kuitenkaan näe tekstiä kuin sotkuna. Onko tekstillä jokin tausta, joka sotkee? Näen vain harmaan sotkun, jonka päällä mustaa epäselvää tekstiä. Läppäriä ei nyt tässä ole, että vois katsoa sillä. Olisi ollut kiva nähdä hinnatkin :)[/QUOTE]

Kyllä mä omalla kännykälläni näen ihan oikein sivun. Ja siis taustana ei ole mitään niin radikaalia etteikö se näkyisi. Ystäväni tarkisti omalla puhelimellaan myös, ja hyvin näkyy.
Joten nyt en osaa auttaa ongelmassa. Hinnat ovat kyllä siellä.

Mitähän mun viimesimmät löydöt olikaan :D Ainakin itselle ihanat mokka(jotaki sellasta) pitkävartiset talvisaappaat tekoturkiskoristeilla 3e. Tälläisiä olen juurikin etsinyt matalapohjaisina koulussa käyntiä varten ja nämä oli kuin uudet,ei mitään jälkiä.
Tytölle jouluksi ihana samettimekko 4e, pojalle tarhaan lassien vk takki ja housut 4e... ja muutakin mitä en muista =D

No wau, sähän olet oikein löytöjä tehnyt. Missä näin edullista on?

Yhteistyössä